Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

23 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Покаталися з супругою днів десять на Коні ... прикольна "запальничка", жінка вже роздумує може Ніро на продаж, а цю собі 🙂... але вона норм для водія десь до 1,75- 1,8м, я наприклад головою не касаюся стелі в крайньому нижньому положенні крісла, але хедап дисплей що показує я не бачу, треба пригибатися, за мною тільки дитина мабуть комфортно сяде... розхід здивував: на Айді менше 18-19квт при моїй манері їзди не виходить, на Ніро десь 15-16квт, а тут 12-13квт... може тому, що батарея майже нова, може що вона сама легка з усіх трьох, хз, але факт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, seksinika сказал:

Просто у аЙдИ4 расход большой.

Супруга в августе ездила пару раз в Измаил, брала Айді 4, у неё расход на круизе по трассе вышел 15-16кв, на Ниро по тому же пути 14-15квт, разница минимальная... я думаю, что это скорее резкие старт-стопы в городском режиме дают такой повышенный расход на Айди + на трассе батарейка прогревается, а по городу только пошёл прогрев, как уже очередная остановка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Игорь Long сказав:

Покаталися з супругою днів десять на Коні ... прикольна "запальничка", жінка вже роздумує може Ніро на продаж, а цю собі 🙂... але вона норм для водія десь до 1,75- 1,8м, я наприклад головою не касаюся стелі в крайньому нижньому положенні крісла, але хедап дисплей що показує я не бачу, треба пригибатися, за мною тільки дитина мабуть комфортно сяде... розхід здивував: на Айді менше 18-19квт при моїй манері їзди не виходить, на Ніро десь 15-16квт, а тут 12-13квт... може тому, що батарея майже нова, може що вона сама легка з усіх трьох, хз, але факт.

низька, легка, малий кліренс. але салон не для сімії. розглядали це авто, але через тісний задній ряд і декілька інших причин вибрали інше.    

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

низька, легка, малий кліренс. але салон не для сімії. розглядали це авто, але через тісний задній ряд і декілька інших причин вибрали інше.    

Згоден, це гарний піджопник по місцю, хоча з таким запасом і по трасі, але для 1-2 людини, для сім'ї замалий.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Игорь Long сказав:

це гарний піджопник по місцю

З довжиною 4,36? )

8 хвилин тому, Игорь Long сказав:

але для 1-2 людини

А навіщо тоді 4 дверей? ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Игорь Long сказав:

на Айді менше 18-19квт при моїй манері їзди не виходить, на Ніро десь 15-16квт, а тут 12-13квт...

Айді як і шкода машина важка. Одна платформа.
В мене якщо строго по місту от взяти середній за пару днів, де я  короткими перебіжками по 3-5км соваюсь то теж получається відчутно більше чим в комбінованому 50/50 місто/траса.  Бо то тільки зрушити на світлофорі ті 2+ тони з місця чого вартує по енергозатратах.

Ніро і кона на 300кг легші, розхід і повинен бути замітно меншим.

Але є ще різниця в аеродинаміці.

Воно наче на перший погляд дрібниці, але от попросив ChatGpt порахувати як аеродинаміка впливає на розхід і вийшло отаке. 


image.thumb.png.e77132c1a4d88972b2bfa2cc4342b1a2.png

Можна перерахувати і для інших моделей взявши до уваги різницю у вазі і аеродинаміці.

От попросив перерахувати Ніро і ID4 по трасі і в місті. По трасі важливіша аеродинаміка, а в місті конкретно впливає вага і от получається ваші ~+-18-19квт, що я і по шкоді бачу.
chatgpt для таких обчислень досить незле як на мене годиться щоб перед покупкою авто прикинути отой вплив ваги і аеродинаміки.


image.thumb.png.06979963590f51cd2490dccd0da3fd0c.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 минут назад, vadimv сказал:

З довжиною 4,36? )

А навіщо тоді 4 дверей? ))

Все, що я написав вище - це конкретно мій погляд на ситуацію, з урахуванням мого зросту, ваги, нюансів зі спиною ( хоча доречі сідушки в Коні кращі ніж в Ніро, більш спортивні, бокова підтримка комфортніше, електровалік поперечний більш відчутний). А наприклад для супруги, з її 1,68м і звичкою сидіти рівніше и поближче до керма, ця машина повністю норм, за нею даже я спокійно ззаду сідаю, 2 крісла позаду для онуків як рідні.

І що таке 4,36м для міста? Багато? Сядьте на Айді і зразу зрозумієте різницю. Плюс Кона ( да і Ніро) чудово напічкані різними помічниками : відключаємий передній паркінг, задня камера, задні бокові попередження при їзді назад, асистент полос.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Игорь Long сказав:

І що таке 4,36м для міста? Багато?

IMHO, 4,30 - це такий компроміс між "незручно паркуватися у місті" і "не вистачає об'єму для речей у дальніх подорожах".

Тобто якщо машина суто для міста - то її габарити мають бути десь в межах 2,50 - 4,00. Оптимально - 3,70. Це суто IMHO.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Игорь Long сказал:

І що таке 4,36м для міста? Багато?

Тут дело не в простой длине, а в базе, компоновке.

Есть авто и 5 метров, но в них нифига не удобно, и ничего не влазит.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

byd yuan up (Длина 4310 мм, ширина 1830 мм, высота 1675 мм, колёсная база 2620 мм..)? в салоні місця повно , для ніг, над головою, в ширину. може зручно сидіти людина любої комплекції зросту спереду, позаду, навіть за собою. підлога рівна нема посередині тунелю.  бо платформа чисто електрична. батарея пласка, повністю в підлозі по усій довжині ширині. і кліренс 20см. у корейців платформа універсальна на скількі розумію для двс , гібридів, електричок. через це інша компоновка салону. 

 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, DimaF сказал:

Тут дело не в простой длине, а в базе, компоновке.

Есть авто и 5 метров, но в них нифига не удобно, и ничего не влазит.

Я понял, что Вадим имел ввиду большую длину Коны для эксплуатации в городе... а так, даже широкая передняя стойка в авто может оттолкнуть от его приобретения, не говоря про объем багажника, удобства сидушек либо например обзорность боковых зеркал... здесь все индивидуально 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

byd yuan up (Длина 4310 мм, ширина 1830 мм, высота 1675 мм, колёсная база 2620 мм..)? в салоні місця повно , для ніг, над головою, в ширину. може зручно сидіти людина любої комплекції зросту спереду, позаду, навіть за собою. підлога рівна нема посередині тунелю.  бо платформа чисто електрична. батарея пласка, повністю в підлозі по усій довжині ширині. і кліренс 20см. у корейців платформа універсальна на скількі розумію для двс , гібридів, електричок. через це інша компоновка салону. 

 

 

Да, в цьому мінус Кони, Іоніка, Соула і Ніро ( в Іонік 5, Ев 6 і пр вже нова електрична платформа), але при цьому і плюс, ходова і кузовня однакова, запчастин що нових, що б.у. валом 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Даже не знаю), но меня одинаково не напрягает парковаться в городе Теслы С и БВМ ай3с хотя размеры у них сильно разные, понятно что на короткой машине удобнее но так что бы прямо внимания на это обращать особое то и не на что.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, seksinika сказав:

Даже не знаю), но меня одинаково не напрягает парковаться в городе Теслы С и БВМ ай3с хотя размеры у них сильно разные, понятно что на короткой машине удобнее но так что бы прямо внимания на это обращать особое то и не на что.

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, seksinika сказал:

Даже не знаю), но меня одинаково не напрягает парковаться в городе Теслы С и БВМ ай3с хотя размеры у них сильно разные, понятно что на короткой машине удобнее но так что бы прямо внимания на это обращать особое то и не на что.

У меня скорее так: если ездишь на одной машине, то привыкаешь и всё делаешь на автомате, нет критической разницы в габаритах .... если же чередовать авто, то иногда голова кругом, бо мышечная память сбоит 😀

  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

К чередовать со временем тоже привыкаешь, я сажусь и еду на всем что способно это делать) в независимости размеров, хоть механика с двойным выжимом :lol: ну должна привыкнуть немного + не всегда вообще понятно бывает как это делать, к примеру когда нужно ехать было а кроме Зила Бычка автобуса ни его не было то таки немного страху натерпелась пока съездила), а там действительно особой разницы не вижу, в том году на Ф-150 в Болгарию ездила, сейчас там же на Тойоте Ярис езжу, объективно припарковаться в комплексе на Ярисе проще, но на Форде можно на бровку залезть было + на пляж прямо к морю приехать + эвакуатор его не брал во Власе ни когда вотлиии от соседских дрыщей :lol:.

Змінено користувачем seksinika
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нарешті скоро зʼявиться довго очікуваний «автомобіль року» Мольнія! image.gif.db704a632851b4fda9cac0a8eff13221.gif
image.jpeg.9eb3ac9ce2fab90f8ecb6cba03ba11d9.jpeg

«…автомобиль должен конкурировать не только с моделями на ДВС, но и с китайскими электромобилями.

В качестве прямых соперников упоминаются Zeekr 007, Tesla Model 3 и BYD Han.

Ожидается уровень локализации не ниже 70%, пятиместный салон и несколько комплектаций…»

Авто бімба! (буде коли вийде) 

«…О характеристиках пока известно немного. Подтверждён лишь запас хода не менее 100 км на одном заряде!»

упс image.gif.e26b92406b46d5bcf96406bbfce98d7d.gif

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...