Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

23 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Покаталися з супругою днів десять на Коні ... прикольна "запальничка", жінка вже роздумує може Ніро на продаж, а цю собі 🙂... але вона норм для водія десь до 1,75- 1,8м, я наприклад головою не касаюся стелі в крайньому нижньому положенні крісла, але хедап дисплей що показує я не бачу, треба пригибатися, за мною тільки дитина мабуть комфортно сяде... розхід здивував: на Айді менше 18-19квт при моїй манері їзди не виходить, на Ніро десь 15-16квт, а тут 12-13квт... може тому, що батарея майже нова, може що вона сама легка з усіх трьох, хз, але факт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, seksinika сказал:

Просто у аЙдИ4 расход большой.

Супруга в августе ездила пару раз в Измаил, брала Айді 4, у неё расход на круизе по трассе вышел 15-16кв, на Ниро по тому же пути 14-15квт, разница минимальная... я думаю, что это скорее резкие старт-стопы в городском режиме дают такой повышенный расход на Айди + на трассе батарейка прогревается, а по городу только пошёл прогрев, как уже очередная остановка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Игорь Long сказав:

Покаталися з супругою днів десять на Коні ... прикольна "запальничка", жінка вже роздумує може Ніро на продаж, а цю собі 🙂... але вона норм для водія десь до 1,75- 1,8м, я наприклад головою не касаюся стелі в крайньому нижньому положенні крісла, але хедап дисплей що показує я не бачу, треба пригибатися, за мною тільки дитина мабуть комфортно сяде... розхід здивував: на Айді менше 18-19квт при моїй манері їзди не виходить, на Ніро десь 15-16квт, а тут 12-13квт... може тому, що батарея майже нова, може що вона сама легка з усіх трьох, хз, але факт.

низька, легка, малий кліренс. але салон не для сімії. розглядали це авто, але через тісний задній ряд і декілька інших причин вибрали інше.    

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

низька, легка, малий кліренс. але салон не для сімії. розглядали це авто, але через тісний задній ряд і декілька інших причин вибрали інше.    

Згоден, це гарний піджопник по місцю, хоча з таким запасом і по трасі, але для 1-2 людини, для сім'ї замалий.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Игорь Long сказав:

це гарний піджопник по місцю

З довжиною 4,36? )

8 хвилин тому, Игорь Long сказав:

але для 1-2 людини

А навіщо тоді 4 дверей? ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Игорь Long сказав:

на Айді менше 18-19квт при моїй манері їзди не виходить, на Ніро десь 15-16квт, а тут 12-13квт...

Айді як і шкода машина важка. Одна платформа.
В мене якщо строго по місту от взяти середній за пару днів, де я  короткими перебіжками по 3-5км соваюсь то теж получається відчутно більше чим в комбінованому 50/50 місто/траса.  Бо то тільки зрушити на світлофорі ті 2+ тони з місця чого вартує по енергозатратах.

Ніро і кона на 300кг легші, розхід і повинен бути замітно меншим.

Але є ще різниця в аеродинаміці.

Воно наче на перший погляд дрібниці, але от попросив ChatGpt порахувати як аеродинаміка впливає на розхід і вийшло отаке. 


image.thumb.png.e77132c1a4d88972b2bfa2cc4342b1a2.png

Можна перерахувати і для інших моделей взявши до уваги різницю у вазі і аеродинаміці.

От попросив перерахувати Ніро і ID4 по трасі і в місті. По трасі важливіша аеродинаміка, а в місті конкретно впливає вага і от получається ваші ~+-18-19квт, що я і по шкоді бачу.
chatgpt для таких обчислень досить незле як на мене годиться щоб перед покупкою авто прикинути отой вплив ваги і аеродинаміки.


image.thumb.png.06979963590f51cd2490dccd0da3fd0c.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 минут назад, vadimv сказал:

З довжиною 4,36? )

А навіщо тоді 4 дверей? ))

Все, що я написав вище - це конкретно мій погляд на ситуацію, з урахуванням мого зросту, ваги, нюансів зі спиною ( хоча доречі сідушки в Коні кращі ніж в Ніро, більш спортивні, бокова підтримка комфортніше, електровалік поперечний більш відчутний). А наприклад для супруги, з її 1,68м і звичкою сидіти рівніше и поближче до керма, ця машина повністю норм, за нею даже я спокійно ззаду сідаю, 2 крісла позаду для онуків як рідні.

І що таке 4,36м для міста? Багато? Сядьте на Айді і зразу зрозумієте різницю. Плюс Кона ( да і Ніро) чудово напічкані різними помічниками : відключаємий передній паркінг, задня камера, задні бокові попередження при їзді назад, асистент полос.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Игорь Long сказав:

І що таке 4,36м для міста? Багато?

IMHO, 4,30 - це такий компроміс між "незручно паркуватися у місті" і "не вистачає об'єму для речей у дальніх подорожах".

Тобто якщо машина суто для міста - то її габарити мають бути десь в межах 2,50 - 4,00. Оптимально - 3,70. Це суто IMHO.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Игорь Long сказал:

І що таке 4,36м для міста? Багато?

Тут дело не в простой длине, а в базе, компоновке.

Есть авто и 5 метров, но в них нифига не удобно, и ничего не влазит.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

byd yuan up (Длина 4310 мм, ширина 1830 мм, высота 1675 мм, колёсная база 2620 мм..)? в салоні місця повно , для ніг, над головою, в ширину. може зручно сидіти людина любої комплекції зросту спереду, позаду, навіть за собою. підлога рівна нема посередині тунелю.  бо платформа чисто електрична. батарея пласка, повністю в підлозі по усій довжині ширині. і кліренс 20см. у корейців платформа універсальна на скількі розумію для двс , гібридів, електричок. через це інша компоновка салону. 

 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, DimaF сказал:

Тут дело не в простой длине, а в базе, компоновке.

Есть авто и 5 метров, но в них нифига не удобно, и ничего не влазит.

Я понял, что Вадим имел ввиду большую длину Коны для эксплуатации в городе... а так, даже широкая передняя стойка в авто может оттолкнуть от его приобретения, не говоря про объем багажника, удобства сидушек либо например обзорность боковых зеркал... здесь все индивидуально 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

byd yuan up (Длина 4310 мм, ширина 1830 мм, высота 1675 мм, колёсная база 2620 мм..)? в салоні місця повно , для ніг, над головою, в ширину. може зручно сидіти людина любої комплекції зросту спереду, позаду, навіть за собою. підлога рівна нема посередині тунелю.  бо платформа чисто електрична. батарея пласка, повністю в підлозі по усій довжині ширині. і кліренс 20см. у корейців платформа універсальна на скількі розумію для двс , гібридів, електричок. через це інша компоновка салону. 

 

 

Да, в цьому мінус Кони, Іоніка, Соула і Ніро ( в Іонік 5, Ев 6 і пр вже нова електрична платформа), але при цьому і плюс, ходова і кузовня однакова, запчастин що нових, що б.у. валом 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Даже не знаю), но меня одинаково не напрягает парковаться в городе Теслы С и БВМ ай3с хотя размеры у них сильно разные, понятно что на короткой машине удобнее но так что бы прямо внимания на это обращать особое то и не на что.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, seksinika сказав:

Даже не знаю), но меня одинаково не напрягает парковаться в городе Теслы С и БВМ ай3с хотя размеры у них сильно разные, понятно что на короткой машине удобнее но так что бы прямо внимания на это обращать особое то и не на что.

значить ви відчуваете габарити. моя дружина на юані не може паркуватися, кожного дня в стресі. каже, що  для неї величезне авто. :-( до юаня іздила на Сеат альтеї з механічною коробкою передач, без камер,  і все було норм, з аналогічними габаритними розмірами. Але юань суттево вище і здається для неї величезним...      6 камер по колу 360 і купа датчиків поки не допомагають.

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...