Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

23 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

 image.png.1652ad3a82e8d2b3086c584ef3c3a18c.png

Повертаємось до теми, всім дякую...картинка для того, щоб не флудили

  • Лайк 2
  • Хаха 1
  • Дізлайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, vovarpd сказал:

Випробував rfid на toka. 
Ну все чудово, все швидко, дуже навіть зручно, якщо з кимось розмовляєш по телефону, то непотрібно все кидати щоб зарядитися, непотрібно переживати чи є на телефоні інтернет, шукати додаток, згадувати що там де тиснути. Провів картою і заряд пішов.

Вже майже ідеально, за винятком відсутності автопоповнення або автосписання з карти по принципу блокування коштів - заряд - здача. Всеодно треба слідкувати за балансом і мати телефон з доступом в інтернет. Трохи ще недороблена процедура.
 

Їх станції ще autocharge підтримують. Подивіться в додатку "Профіль"-"Методи авторизації". Там може бути прописана ваши машина. Повзунок вправо - autocharge активно, вліво - неактивно. Тоді можно просто кабель підключати і все.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, Crs сказал:

Їх станції ще autocharge підтримують. Подивіться в додатку "Профіль"-"Методи авторизації". Там може бути прописана ваши машина. Повзунок вправо - autocharge активно, вліво - неактивно. Тоді можно просто кабель підключати і все.

Я так Ніро супруги прописав, вона просто втикає конектор і іде по своїх справах, тепер шукає в першу чергу для заряджання Току ... а я тільки наблюдаю, як мій баланс тане 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Lecter сказав:

Ідеально якщо на рахунку є необхідна кількість коштів. 

Але як правило, там їх нема. І так чи інакше треба брати телефон і лізти в додаток. 

Це найнезручніший момент, як на мене.

Коли вони вже додумаються інтегрувати в зарядні станції pos-термінали......

ну так, я власне про це теж написав. Але в YASNO є автопоповнення - це трохи костиль але він працює. Знижується сума на балансі до 70 грн то автоматично поповняє ще на 150 (можна вибрати більше).  В ТОКА того нема..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Crs сказав:

Їх станції ще autocharge підтримують. Подивіться в додатку "Профіль"-"Методи авторизації". Там може бути прописана ваши машина. Повзунок вправо - autocharge активно, вліво - неактивно. Тоді можно просто кабель підключати і все.

А в мене так і є. І я на це дуже розраховував , але чомусь не спрацьовує :(
Но я памятаю що десь півроку тому в мене це спрацювало було ), може ще від конкретної станції залежить.



image.png.d03bdd9acef84a64a5a721a96b175002.png

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, vovarpd сказав:

А в мене так і є. І я на це дуже розраховував , але чомусь не спрацьовує :(
Но я памятаю що десь півроку тому в мене це спрацювало було ), може ще від конкретної станції залежить.



image.png.d03bdd9acef84a64a5a721a96b175002.png

ви так жваво обговорюєте знижки . у вас нема можливості заряджати від власної розетки? чи у вас часто такі великі пробіги? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

ви так жваво обговорюєте знижки . у вас нема можливості заряджати від власної розетки? чи у вас часто такі великі пробіги? 

Які знижки?  

Мова про можливість зарядки без використання телефону і інтернету. І без ручного слідкування за балансом в купі додатків.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, vovarpd сказав:

Які знижки?  

Мова про можливість зарядки без використання телефону і інтернету. І без ручного слідкування за балансом в купі додатків.

я мав на увазі інше. ви з домашньої розетки не заряджаєтеся ? чи у вас такі великі пробіги часто що вам не вистачає з домашньої? . я чому питаю. за декілька місяців володіння електричкою ми ще не заряджалися на  платній зарядній станції . не було потреби.  тільки на домашній. треба якось заїхати перевірити хоч для тесту. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  1. Обязательно, вдруг куда поедете и нужно будет зарядиться, оно первый раз довольно непонятный процесс), не знаю какая у вас машина но некоторым переходники нужны.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Александр Аврамчук сказав:

я мав на увазі інше. ви з домашньої розетки не заряджаєтеся ? чи у вас такі великі пробіги часто що вам не вистачає з домашньої? . я чому питаю. за декілька місяців володіння електричкою ми ще не заряджалися на  платній зарядній станції . не було потреби.  тільки на домашній. треба якось заїхати перевірити хоч для тесту. 

Розетку маю. Але досить часто подорожуємо по 300-700 км, і навіть раз був за кордоном 2700км. Не завжди заряджаю до 100 при виїзді, в 80% це -100км. Деколи користуюсь платними.

Банально Львів Київ на одному заряді ніяк.І ще вернутись в той же день.

Короче в дальніх поїздках ці зарядки мають елемент стресу з цією залежністю від телефона і інтернета. Особливо якщо троє малих дітей в машині ))  На автобанах буває  що навіть лишні 5хв впливає бо всім щось треба негайно, в різних країнах свої зарядні,  нема дуже часу, а тато в телефоні колупається і щастя якщо роумінг не пропав чи телефон не загубив/розбив/втопив ітп))

Тому кожен виробник практично пропонує карту rfid для мережі тисяч різних євро  заправок. В шкоди це powerpass. Який в Україні не доступний. Є ще незалежні типу chargemap, maingau. 

А в нас свої нюанси. 

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.09.2025 в 07:21, vovarpd сказал:

Розетку маю. Але досить часто подорожуємо по 300-700 км, і навіть раз був за кордоном 2700км. Не завжди заряджаю до 100 при виїзді, в 80% це -100км. Деколи користуюсь платними.

Банально Львів Київ на одному заряді ніяк.І ще вернутись в той же день.

Короче в дальніх поїздках ці зарядки мають елемент стресу з цією залежністю від телефона і інтернета. Особливо якщо троє малих дітей в машині ))  На автобанах буває  що навіть лишні 5хв впливає бо всім щось треба негайно, в різних країнах свої зарядні,  нема дуже часу, а тато в телефоні колупається і щастя якщо роумінг не пропав чи телефон не загубив/розбив/втопив ітп))

Тому кожен виробник практично пропонує карту rfid для мережі тисяч різних євро  заправок. В шкоди це powerpass. Який в Україні не доступний. Є ще незалежні типу chargemap, maingau. 

А в нас свої нюанси. 

Пройнявся, спитав ші яку мені замовити на моїх маршрутах. Результат - мінімум 2 rfid картки і 4 додатки. Вчора втретє за останній місяць проїхав одним днем за 12 годин 1300 на дизелі. Знаю, що так не треба, та й тяжко, але проїхавши тисячу без корків на автобані вже якось хочеться дотягнути. Треба перегнати електричку по цьому маршруту. Мене ця перспектива лякає своєю складністю) І розумію, що підготуюсь, складу карту зарядок по дорозі, скачаю апки, але на двз такого додаткового гемору нема. Їдеш - глянув на стелу, залив за 5 хв свої 80 л і далі хоч 1.4 т на баку, якщо економний) До речі про стели: останнім часом бачу багато нових, де зображення ціни палива чергується з рекламою. Зміна режиму - секунд 10. Головна функція стели втрачає сенс. Хто в курсі, в чому сегс такого нововведення?

Змінено користувачем Gonchik
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Gonchik сказал:

Мене ця перспектива лякає своєю складністю)

))

spacer.png

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Gonchik сказал:

Ви щось хотіли сказати?)

Генератор в багажник))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 хвилину тому, Gonchik сказав:

Вчора втретє за останній місяць проїхав одним днем за 12 годин 1300 на дизелі. Знаю, що так не треба, та й тяжко, але проїхавши тисячу без корків на автобані вже якось хочеться дотягнути. Треба перегнати електричку по цьому маршруту. Мене ця перспектива лякає своєю складністю) І розумію, що підготуюсь, складу карту зарядок по дорозі

Електричкою важкувато буде за 12 годин 1300 проїхати от власне через той процес зарядок. Навіть в тесли на суперчарджерах які особисто мені найбільше сподобалися в плані швидкості процесу, то всеодно треба додаток.. інтернет.. чекати поки там карта зарядок підгрузиться (незнаю в кого як, а в мене чомусь карта в теслівському додатку надзвичайно тупить на андроїді).

Я їхав 1000 км без перерви - в такому режимі треба не брати до уваги ціну зарядки, а лише швидкість заряду і плавність процесу :)  Приїхав на автобані умовно на IONITY 350kw (якщо машина відповідна) заплатив по 0.7-0.8 євро приклавши rfid, забіг в туалет, випив залпом кави і вйо далі до наступної такої ж ))))  
 

По RFID. Я замовив chargemap за 14 євро (для Європи). Незнаю чи взагалі нею скористаюсь, але як запасний варіант, для страховки в нештатних ситуаціях хай буде :)
На АЗС в нештатній ситуації з телефонами можна хоча б готівкою розрахуватися, а з електричками таке проблематично м'яко кажучи.


Ціни в chargemap дорожчі чим напряму в оператора, але за зручність треба платити :( Зате для українців є можливість використати ту ж IONITY яка легально для нас недоступна напряму, але вони дуже потужні, практично всі по 350квт, я там ніколи черги не бачив на відміну від Тесли :)но дорого. но швидко ))

Змінено користувачем vovarpd
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, DimaF сказав:

Генератор в багажник))

та це іграшка.. розхід по автобану при 130 порядка 20-22квт якщо економна машина. Той генератор нагенерує скільки за годину? )) 3-5 ? Толку нема. Це так суто посміятись.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, vovarpd сказал:

та це іграшка.. розхід по автобану при 130 порядка 20-22квт якщо економна машина. Той генератор нагенерує скільки за годину? )) 3-5 ? Толку нема. Це так суто посміятись.

Це шутка була))

По делу: нужно планировать маршрут, 1200 км одним махом на электричке не получиться.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Донька їхала з подругами з Бухаресту до Київа на Ніро, 1000км, виїхала 10 ранку, була тут в 11 вечора, більше всього часу пішло на паром та 2 таможні і стомилася, мінялися за кермом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, vovarpd сказав:

то всеодно треба додаток.. інтернет.. чекати поки там карта зарядок підгрузиться (незнаю в кого як, а в мене чомусь карта в теслівському додатку надзвичайно тупить на андроїді).

Чому вас так лякають додатки? В нас теж андроїди, на обох телефонах ( мій та чоловіка), тесловський додаток працює гарно. Взагалі, не пам'ятаю, щоб були якісь складнощі з зарядками, що в Україні, що по Європі. 

1 година тому, Gonchik сказав:

Треба перегнати електричку по цьому маршруту. Мене ця перспектива лякає своєю складністю)

Ви вже остаточно переїжджаєте до Хорватії? Якщо мова про цей маршрут, то не було ніяких складнощів , коли чоловік переганяв теслу з Польщі до Чорногорії. Я в темі писала про це. Навіть маршрут по тесловському додатку є оптимальним за інші.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, allanek сказав:

Чому вас так лякають додатки? В нас теж андроїди, на обох телефонах ( мій та чоловіка), тесловський додаток працює гарно. Взагалі, не пам'ятаю, щоб були якісь складнощі з зарядками, що в Україні, що по Європі. 

Не так додатки, як потенційна відсутність інтернету в роумінгу, зломаний/вкрадений/втоплений телефон (всяко відпочинок, деколи активний).
Або їдеш по автобану і промахав якусь відому зарядку типу тесли, неохота вертатися, бо на 1000+ км цей час дуже важливий, а попереду якийсь умовно нонейм типу румунського E.ON Drive десь в Угорщині чи недоступна для українців IONITY.  Зупиняєшся.. інсталюєш додаток.. реєструєшся.. додаєш карту.. купа часу. А так прикладаєш карту rfid того ж chargemap, хай воно дорожче але все стартує негайно без додатків і їдеш далі.

На АЗС я мав завжди можливість розрахуватися як картою, так і готівкою. Два варіанта. Так само і з електричкою хочу мати запасний варіант без телефона.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, vovarpd сказав:

як потенційна відсутність інтернету в роумінгу, зломаний/вкрадений/втоплений телефон (всяко відпочинок, деколи активний).

 А в вас нема окремої вбудованої сімки в комп'ютер самої електрички? Взагалі, то згодна, що не стало телефона і ти наче викреслив себе з життя.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Gonchik сказав:

Пройнявся, спитав ші яку мені замовити на моїх маршрутах. Результат - мінімум 2 rfid картки і 4 додатки. Вчора втретє за останній місяць проїхав одним днем за 12 годин 1300 на дизелі. Знаю, що так не треба, та й тяжко, але проїхавши тисячу без корків на автобані вже якось хочеться дотягнути. Треба перегнати електричку по цьому маршруту. Мене ця перспектива лякає своєю складністю) І розумію, що підготуюсь, складу карту зарядок по дорозі, скачаю апки, але на двз такого додаткового гемору нема. Їдеш - глянув на стелу, залив за 5 хв свої 80 л і далі хоч 1.4 т на баку, якщо економний) До речі про стели: останнім часом бачу багато нових, де зображення ціни палива чергується з рекламою. Зміна режиму - секунд 10. Головна функція стели втрачає сенс. Хто в курсі, в чому сегс такого нововведення?

електрички винуваті :)мабуть маржинальність на паливі падає через конкуренцію. хочуть салати по 300+ грн продавати

 

 

Змінено користувачем MaxS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, allanek сказав:

А в вас нема окремої вбудованої сімки в комп'ютер самої електрички?

Є вбудований модем LTE, і воно якось працює з'єднання з додатком Шкода в телефоні (можу стартувати заряд віддалено, кліму включити віддалено і т.п.)  оновлення прошивки по повітрі, оновлення вбудованих додатків, навігації, зарядних станцій шкодвіського powerpass (для українців не працює, можливо там якось прямо з монітора можна було б стартувати зарядну сесію на станціях які підтримують Plug & Charge якщо б була підписка на цей сервіс ну але для українців нема можливості зробити підписку). Але от фізично самої сімки нема. І електронної нема. Ніде не конфігурується це діло. 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vovarpd сказав:

Є вбудований модем LTE, і воно якось працює з'єднання з додатком Шкода в телефоні (можу стартувати заряд віддалено, кліму включити віддалено і т.п.)  оновлення прошивки по повітрі, оновлення вбудованих додатків, навігації, зарядних станцій шкодвіського powerpass (для українців не працює, можливо там якось прямо з монітора можна було б стартувати зарядну сесію на станціях які підтримують Plug & Charge якщо б була підписка на цей сервіс ну але для українців нема можливості зробити підписку). Але от фізично самої сімки нема. І електронної нема. Ніде не конфігурується це діло. 

чесно кажучи, дивно що не зарядках не ставлять платіжні термінали, як на кава-машинах в будь якій дупі світу.

Змінено користувачем MaxS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, MaxS сказав:

чесно кажучи, дивно що не зарядках не ставлять платіжні термінали, як на кава-машинах в будь якій дупі світу.

Це би значно все спростило, тоже не розумію чому їх майже ніде нема. Але я один раз на початку літа бачив такий термінал на Powerdot в Польщі біля кордону біля Biedronka, втішився що от зараз швиденько випробую і заряжусь але не тут то було - з невідомих причин він не працював і попросив використати додаток, можливо ще не встигли налаштувати :) 

Але поляки наче це впроваджують, кажуть що 70% клієнтів не хочуть додатків )  А в Україні я взагалі такого ніде не бачив. Хоча на ВОГ от кажуть що ніби можна готівкою розрахуватися.
ecoekonomia.pl/2024/03/19/powerdot-70-klientow-woli-placic-za-ladowanie-auta-bez-uzywania-aplikacji/

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...