Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

29 користувачів проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

37 хвилин тому, vovarpd сказав:

Але нюанс з балансом нікуди не подівся. В мене було 100 грн. Щоб поповнити треба знову ж таки додаток і інтернет

Не можу зрозуміти, що заважає тримати там певну суму на пару заправок? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Фрай сказав:

Не можу зрозуміти, що заважає тримати там певну суму на пару заправок? 

Якби ж то був один додаток.. а то сьогодні ТОКА, завтра екофактор, післязавтра Флеш, потім gotou, а там ще і EVA десь по дорозі підвернеться в якомусь селі, а може й YASNO. Причому невідомо коли і яким я скористаюсь по дорозі. Станція може не працювати, а може бути і зайнята надовго (наприклад на зворотній дорозі я приїхав в Болехові на TOKA, і там вільно. А через 3 хв приїхала Kona і стала в чергу, а за нею зразу ZOE.. тобто мені повезло, а комусь ні.) і прийдеться їхати на іншу. Нема жодного бажання заморожувати по 500-1000 грн в кожному додатку і постійно за тим слідкувати - всеодно деколи та й забудеш.  

Просто все це можна спростити програмними методами (те ж автосписання працює наприклад в YASNO) :) 
 

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, vovarpd сказав:

Якби ж то був один додаток.. а то сьогодні ТОКА, завтра екофактор, післязавтра Флеш, потім gotou, а там ще і EVA десь по дорозі підвернеться в якомусь селі, а може й YASNO. Причому невідомо коли і яким я скористаюсь по дорозі. Станція може не працювати, а може бути і зайнята надовго (наприклад на зворотній дорозі я приїхав в Болехові на TOKA, і там вільно. А через 3 хв приїхала Kona і стала в чергу, а за нею зразу ZOE.. тобто мені повезло, а комусь ні.) і прийдеться їхати на іншу. Нема жодного бажання заморожувати по 500-1000 грн в кожному додатку і постійно за тим слідкувати - всеодно деколи та й забудеш.  

Просто все це можна спростити програмними методами (те ж автосписання працює наприклад в YASNO) :) 
 

до речі, я ніколи не думав про те що першим що стане між мною та електричкою буде неможливість на будь-якій заправці дістати з кишені гроші та заправитися :lol:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, US7IGN сказав:

до речі, я ніколи не думав про те що першим що стане між мною та електричкою буде неможливість на будь-якій заправці дістати з кишені гроші та заправитися :lol:

ну такі реалії, навіть у великих містах. Що вже казати за гірську місцевість. Не те щоб я жалівся, просто ділюсь досвідом експлуатації по різних регіонах України.
Багато мереж це все спростило, но ще трошки не до кінця. Ще чуть чуть потерпіти )))
 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

оптимально заряджатися на домашній розетці по нічному тарифу, дешево і нема проблем з оплатою. мало того, платіж з відстрочкою. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, vovarpd сказав:

Нема жодного бажання заморожувати по 500-1000 грн в кожному додатку

500х5=2500 грн або по багатому 1000х5=5000 грн

Я не розумію Сержіо, але ви мене реально здивували.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Фрай сказав:

Я не розумію Сержіо, але ви мене реально здивували.

Я не такий багатий щоб безкоштовно кредитувати всіх підряд. Ніколи не тримав грошей на ОККО чи WOG чи будь якій іншій АЗС, там навпаки були бонуси які вони мені нараховували :)

Це ж навпаки простимулює власників цих мереж нічого не покращити для водіїв. Як от впроваджувати оплату кредиткою чи готівкою чи принцип блок-заряд-здача як у Європі для них втрачає сенс, їм вигідно щоб ми поповняли "гаманці" в їхній системі реальними грошима якими можем ніколи не скористатися.

І вони навпаки замисляться щоб додати ще інших методів по залученню клієнтських коштів (наприклад в GoTOU на балансі типу юніти а не гривні, а юніти це така справа. сьогодні 1 юніт - 1 грн, завтра курс інший чи все згоряє бо термін вийшов).

От мережею EVA чи FLASH за півроку я ще не скористався жодного разу, але вони все ж існують в деяких локаціях і деколи по приємній ціні, є якась ймовірність що скористаюсь. Але гроші морозити не хочу. 

Тому так, баланси в мене на мінімалочці. 

А от автопоповнення (коли я вставив конектор, починаю зарядку, система бачить що баланс "просів" нижче мінімальних 50-70 грн, і з моєї кредитки зразу додає суму яку я дозволив) - це досить добре, це вже налаштував там де воно підтримується (Yasno, Ecofactor) :)

Але мені аж цікаво стало. Можливо це я один такий скупий )))

Невже повно людей готові тримати на балансі купи операторів кошти по принципу  "авось колись згодиться"?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Александр Аврамчук сказав:

оптимально заряджатися на домашній розетці по нічному тарифу, дешево і нема проблем з оплатою. мало того, платіж з відстрочкою. 

Очевидно що так. Тут обленерго надає мені електрику в кредит безкоштовно що є дуже супер для нас як водіїв :)
Нажаль цю розетку з собою возити в мене не завжди получається. 
 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, vovarpd сказав:

Але мені аж цікаво стало. Можливо це я один такий скупий )))

Невже повно людей готові тримати на балансі купи операторів кошти по принципу  "авось колись згодиться"?

Ви не скупий, в вас розумна позиція. Ми теж ніколи авансом не тримали кошти. Навіщо? Якщо можна закинуту нужну суму, коли складаєш маршрут поїздки. Тож ваша позиція мені раціональна. Та ще і в вашому випадку, коли в вас стільки додатків, якими ви користуєтесь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, vovarpd сказал:

Якби ж то був один додаток.. а то сьогодні ТОКА, завтра екофактор, післязавтра Флеш, потім gotou, а там ще і EVA десь по дорозі підвернеться в якомусь селі, а може й YASNO. Причому невідомо коли і яким я скористаюсь по дорозі. Станція може не працювати, а може бути і зайнята надовго (наприклад на зворотній дорозі я приїхав в Болехові на TOKA, і там вільно. А через 3 хв приїхала Kona і стала в чергу, а за нею зразу ZOE.. тобто мені повезло, а комусь ні.) і прийдеться їхати на іншу. Нема жодного бажання заморожувати по 500-1000 грн в кожному додатку і постійно за тим слідкувати - всеодно деколи та й забудеш.  

Просто все це можна спростити програмними методами (те ж автосписання працює наприклад в YASNO) :) 
 

Я ну крайне редко не дома заряжаюсь) потому как в остальных случаях мне хватает моих розеток с ночными тарифами, ну бывает раз 5 в год может не больше), приложений 4 штуки стоит но gotou везде есть, зарядки мощные, доступно предварительное бронирование, по сути смысла выискивать другие сети на сегодня нету.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 минут назад, seksinika сказал:

Я ну крайне редко не дома заряжаюсь) потому как в остальных случаях мне хватает моих розеток с ночными тарифами, ну бывает раз 5 в год может не больше), приложений 4 штуки стоит но gotou везде есть, зарядки мощные, доступно предварительное бронирование, по сути смысла выискивать другие сети на сегодня нету.

Гоутую зарядки новые, мощные, с предварительным резервированием, но далеко не везде ещё они есть... например по Варшавке до Коростеня и рядом ноль, из Сум супруга ехала - нет, на Одессу из Киева надо в Умани сворачивать с трассы в сторону Винницы, большой хаб, но в стороне..

 На сегодня у меня в телефоне для Украины приложения Токка, Евачардж, Екофактор и Гоутую, для Европы Еондрайв, пока этого хватает для комфортного передвижения... по соотношению мощность, удобство, быстрота подключения, кол-во на наших маршрутах для нас пока номер один это Токка.

Screenshot_20251013_185842.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вв

13.10.2025 в 10:02, vovarpd сказав:

Отам я і зацінив RFID карту не в синтетичних умовах великого міста, а в реальних умовах де повністю відсутнє покриття мобільного оператора. Але нюанс з балансом нікуди не подівся. В мене було 100 грн. Щоб поповнити треба знову ж таки додаток і інтернет

Вибачте, зацінити можна лише тоді коли ви незалежні від інтернету, а якщо він вам потрібний то яка різниця є карта у вас чи немає?

19 годин тому, vovarpd сказав:

Я не такий багатий щоб безкоштовно кредитувати всіх підряд.

Та не треба всіх, тримайте «пляшку дешевого коньяку» на картці на всяк випадок аби не залежати від інету.

інші додатки все одно вимагають присутність мережі тому за бажанням.

19 годин тому, vovarpd сказав:

Ніколи не тримав грошей на ОККО чи WOG чи будь якій іншій АЗС, там навпаки були бонуси які вони мені нараховували :)

Я їм переплачував за бензин лише за те, що не ходив два рази до касира, а користувався куар-кодом на колонці за допомогою додатка і Фішки.

Але коли бенз став гуняним плюнув і перейшов на іншу АЗС яка більш зручна у користуванні і з більш-менш нормальним паливом.

До речі, бонусної картки у них немає, але паливо дешевше і краще за тих у кого є. ))

Питання у тому, що сервіс має бути зручним і бажано аби ще й вигідним для вас як для користувача, «заморозити» на тиждень 500-1000 грн то ні про що.

19 годин тому, vovarpd сказав:

Нажаль цю розетку з собою возити в мене не завжди получається

Є лайфхак ))

IMG_2473.jpeg.ff4d7f091f03fdcecad2288b7910f07d.jpeg
 


 

 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

autonews.autoua.net/uk/59523-u-koreyi-tesla-opinilasia-v-tsentri-skanadalu-cherez-problemi-z-batareiami.html

У Кореї Tesla опинилася в центрі сканадалу через проблеми з батареями

Тисячі власників електромобілів Tesla в Південній Кореї зіткнулися з серйозною проблемою: їхні автомобілі раптово втрачають половину запасу ходу. Скандал розрісся настільки, що влада країни пригрозила позбавити американського автовиробника субсидій.

 

  • Хаха 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Александр Аврамчук сказал:

autonews.autoua.net/uk/59523-u-koreyi-tesla-opinilasia-v-tsentri-skanadalu-cherez-problemi-z-batareiami.html

У Кореї Tesla опинилася в центрі сканадалу через проблеми з батареями

Тисячі власників електромобілів Tesla в Південній Кореї зіткнулися з серйозною проблемою: їхні автомобілі раптово втрачають половину запасу ходу. Скандал розрісся настільки, що влада країни пригрозила позбавити американського автовиробника субсидій.

 

Так там у них электричество просто низкооктановое :o.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, seksinika сказав:

Так там у них электричество просто низкооктановое :o.

Це не допоможе. Я вже розкладала по кістках посилання цього пана. Коли дурний заголовок, якщо відкрити та прочитати то розумієш , що то пересмикування. Навіть попкорн не цікаво діставати.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Без перенаправлення в різні ТГ групи. Що доцільніше придбати: б/в американця/європейця чи нового китайця? Основна суттєва вимога - запас ходу.

На скільки % деградує батарея за рік експлуатації авто?

Через 5-7-9 років (придбане б/в авто) хтось купить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Придбавши нове китайське авто у 2025 р чи можливо його буде продати у 2030 р за ту ж саму ціну (враховуючи введення мит з 2026 р)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, XL.pro сказал:

Придбавши нове китайське авто у 2025 р чи можливо його буде продати у 2030 р за ту ж саму ціну (враховуючи введення мит з 2026 р)?

Я думаю, що ні китайське, ні європейське чи корейське НОВЕ електроавто ви через 5 років за тіж гроші не продасте, даже не зважаючи на повернення ПДВ та акцизу.

За п'ять років середнє нове електроавто ( на мою думку) здешевшає десь вполовину: просто як любе нове авто + нові технології становляться дешевше з масштабуванням + нові види батарей + китайський фактор демпінгу. Повернення десь 40 % податків у нас не дасть підвищення ціни на ці ж 35-40%. Бо наприклад податки на біток Тесла 3, куплений в штатах на аукціоні за припустимо 8к будуть десь 3к баксів, а доведена до ладу машина коштує на ринку десь 18к. 3к баксів це 17% від кінцевої ціни 18к, бо на доставку, ремонт, запчастини податки не нараховуються. Друга ситуація на європейські, китайські, корейські б.у та нові цілі авто, де ціна зразу висока, їх зараз масово завозять, бо 40% від купленої десь в Голандії на аукціоні Айді 4 за 20к євро це вже 8к євро... але це зараз є спрос і Європа підняла ціни, вони після НГ чи даже перед різдвяними святами обов'язково просядуть.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, XL.pro сказал:

Без перенаправлення в різні ТГ групи. Що доцільніше придбати: б/в американця/європейця чи нового китайця? Основна суттєва вимога - запас ходу.

На скільки % деградує батарея за рік експлуатації авто?

Через 5-7-9 років (придбане б/в авто) хтось купить?

Запас ходу буде більше у нової машини порівняно з такою ж б.у. 😄 ... але за це треба додатково доплатити.

Деградація батареії напряму залежить від її експлуатації, зарядок та клімату, де авто їздило. По нових авто краще почитати форуми власників, з чим стикалися в процесі володіння, по б.у. теж саме + завезти гарному спецу, нехай просканує стан батареї вдоль та поперек, далі вам вирішувати.

Через 5-7-9 куплять, зараз же купляють Тесли чи Ліфи 2014р 🙂....все буде залежати від стану авто, ваших хотєлок і ситуації з цінами на ринку.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, Игорь Long сказав:

Запас ходу буде більше у нової машини порівняно з такою ж б.у. 😄 ... але за це треба додатково доплатити.

Деградація батареії напряму залежить від її експлуатації, зарядок та клімату, де авто їздило. По нових авто краще почитати форуми власників, з чим стикалися в процесі володіння, по б.у. теж саме + завезти гарному спецу, нехай просканує стан батареї вдоль та поперек, далі вам вирішувати.

Через 5-7-9 куплять, зараз же купляють Тесли чи Ліфи 2014р 🙂....все буде залежати від стану авто, ваших хотєлок і ситуації з цінами на ринку.

У мене стоїть завдання"обміняти" старе б/в бензинове авто на електромобіль. Можливо, в подальшому і самому їздити. 

Мої питання полягають в математичній площині, рахую економію. 

Наприклад (Ваші цифри), зараз придбати десятирічну Тесла 3 за 18 тис.у.о., то за скільки її можна буде продати через 5-7 років? Якщо за 50%, тобто втрата 9 тис.у.о., то в чому полягає економія? За цей період мій тато не витратить пального на 9 тис.у.о.

Змінено користувачем XL.pro
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зі свого вибору ( нікому його не нав'язую 😀) : я пішов шляхом покупки б.у. з Європи авто середнього класу, бажано в максимальній чи пред комплектації, зараз маємо в експлуатації 2шт Ніро, Айді 4 та Кона. Мінус - пробіг за 100к, плюс - ціла машина за 18-21к баксів, повністю перевірена тут та гарно обслужена в Європі.

 Є наприклад такі лафхаки: на Хюндай Конах в Європі міняли по відзивній компанії батареї, в мене наприклад на Коні вона стоїть з 2023р і при пробігу авто 112к км сама батарея пробігла 45к км. Супруга по трасі при її манері їзди на своїй Кіа Ніро з рідним пробігом 127к км і СОХом 100% проїжджає 440-450км, а на цій Коні умідряється до 550км.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, XL.pro сказал:

У мене стоїть задача "обміняти" старе б/в бензинове авто на електромобіль. Можливо, в подальшому і самому їздити. 

Мої питання полягають в математичній площині, рахую економію. 

Наприклад (Ваші цифри), зараз придбати десятирічну Тесла 3 за 18 тис.у.о., то за скільки її можна буде продати через 5-7 років? Якщо за 50%, тобто втрата 9 тис.у.о., то в чому полягає економія? За цей період мій тато не витратить пального на 9 тис.у.о.

Якщо тато їздить мало, то особливого ЕКОНОМІЧНОГО сенсу тримати електроавто нема.... якщо звичайно не хочеться нових вражень, приємного водіння чи когось здивувати 😀

В мене кожні 10к км дають десь 1000 баксів економії при зарядках вдома чисто по паливу, по трасах набагато менше... враховуючи що десь 20% траси і 80% вдома, то це десь 9к баксів. Через 10 днів буде як ми з супругою купили перше електроавто ( поки воно тільки подорожчало 🙂), в січні друге. За цей час обидві машини пробіжали 20к + 16к = 36к км х 0,9 =  3240 баксів економії на паливі + плюс ці авто більш нові, ніж були + більш нафаршировані + задоволення від їзди на електроавто треба відчути особисто. Вкладення додаткові були десь разом 700-800 у.е. ( перевірка стану батарей, підборщик, заміна рідин, масло в редукторах), за такий час і на своїх попередніх бензин/дизель, при пробігах на авто +/- 150к км я вкладав в них десь в 2 рази більше на ремонти.

Математика фінансова: беру Ніро жінки. Купили за 18к баксів, плануємий пробіг наприклад 25к км в рік, економія по паливу десь 2250 баксів ( якщо бенз не подорожчає,  а це 100% буде... електрика - соціальна річ, вона буле дорожчати не набагато) + тільки різниця по 2,5 ТО десь 200-300 баксів в мінус для ДВС, а в них є чому і іншому вилазити... Ітого 2,5к баксів в рік, за 6 років 15 000 баксів, остаточна вартість Ніро буде 3к баксів... зараз саму б у. батарею купляють дорожче енергетики для власних нужд.

Р.с. партнер купив в 2019р собі Форд електричний, на жаль слабенька батарейка, але піджопник для міста Ок... наїздив вже 130к км, були і ремонти різні, веде підрахунок всього, математика з моєю сходиться 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...