Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

2 хвилини тому, vadimv сказав:

 

 

Калічні дверні ручки залишилися на місці до наступного рестайлу

можна не чекати

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, US7IGN сказав:

можна не чекати

 

Нє, ну так можна і приборку з аліекспресу заколхозити...

А взагалі, якщо згадати прогрес проектування дверних ручок, то можна помітити, що він рухався від ручок "чемоданного" типу (як на перших Волгах і Москвичах) до ручок прихованого типу (як на Жигулях і наступних Волгах і Москвичах). І пояснювали це турботою про безпеку, мовляв ручки старого типу дуже небезпечні. І пофіг, що нові ручки дуже незручні. Далі інженери трохи помізкували, і дійшли таки до геніального винаходу, коли на дверці робиться заглиблення, а зверху накладається ручка, яку можна брати згори, знизу, правою і лівою рукою - тобто нормальна така ручка. Як на нових Жигулях і всіх нормальних машинах (за винятком Дастера і Джимніка).

Але ж виробникам електрокарів наука ергономіка і прогрес не указ. У них свій унікальний шлях винаходу велосипеда. Тому бета-тестери недомобілів повинні на власній шкурі (власними руками) віддестувати будь-які калічні ручки (включно з китайськими накладками аля 60-ті). Або взагалі повну відсутність ручок (як на Кібертраку). І відсутність руля. І приборки. І крутилок клімату. І перемикача поворотів. І бічних дзеркал. І дзеркала в салоні. Карочє, знущаються над ними знатно, куди тим лабораторним мишкам...

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, vadimv сказав:

Нє, ну так можна і приборку з аліекспресу заколохозити...

а ви думаєте оригінальну техасець на колінці збирає? :lol:

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, US7IGN сказав:

а ви думаєте оригінальну техасець на колінці збирає? :lol:

Може вже час перейти до наступного етапу - машина постачається в коробках з інструкцією "Збери сам" )

Make America Great Again! ))

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, vadimv сказав:

Може вже час перейти до наступного етапу - машина постачається в коробках з інструкцією "Збери сам" )

Make America Great Again! ))

ні. наступний етап - вона збирається сама. ви що, фантастику не читали?

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, US7IGN сказав:

ні. наступний етап - вона збирається сама. ви що, фантастику не читали?

То була не фантастика, а книжка Стівена Кінга "Крістіна" )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, vadimv сказал:

То була не фантастика, а книжка Стівена Кінга "Крістіна" )

Ну, давайте вже Трансформерів згадаємо....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

40 хвилин тому, 90BCO сказав:

Ну, давайте вже Трансформерів згадаємо....

Отака вона - дегра...трансформація людства від наукової фантастики до коміксів )

І від автомобілів, які дарують свободу пересування, до недо...гаджетів, які соваються поряд з розеткою.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Недавно в Китае произошел необычный случай, когда молодая девушка, находясь в преддверии родов, столкнулась с неожиданной проблемой. Она села в свой автомобиль Li L9, чтобы доехать до больницы, но в самый неподходящий момент машина начала обновление программного обеспечения.

Этот процесс оказался весьма длительным и занял целых 51 минуту! В результате девушка поняла, что не успеет доехать до медицинского учреждения и приняла решение вызвать такси. К счастью, такси прибыло быстро, и она смогла добраться до больницы вовремя. В конечном итоге, несмотря на все трудности, она успешно родила здоровую дочку.

Этот случай стал настоящей сенсацией, поскольку подчеркивает важность надежности технологий, особенно в критических ситуациях, таких как роды или... ну вы поняли

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.01.2025 в 12:05, vadimv сказал:

Отака вона - дегра...трансформація людства від наукової фантастики до коміксів )

І від автомобілів, які дарують свободу пересування, до недо...гаджетів, які соваються поряд з розеткою.

Підкину Вадиму на вентилятор...

Ось і сусід вирішив, що на Volvo XC90 іздити стало дорогувато.

Привіз Ionic з Норвегії. 1000+ км зі Львова до Дніпра - три зарядки.

Машинка - бімба, як кажуть- "корейська Тесла"...

 

Вадим, так що там із Вашим "недомобілем" ?!🤑

 

image.thumb.png.786af36a1ef879f4d46542c5e56d82aa.png

 

 

 

 

 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 хвилину тому, 90BCO сказав:

Машинка - бімба, як кажуть- "корейська Тесла"...

Тут он теж кажуть, що Тесла і поряд не валялася:

Там і про вплив розміру гуми на динаміку (7:40)

41 хвилину тому, 90BCO сказав:

Вадим, так що там із Вашим "недомобілем" ?!

З Галісії до Валенсії - одна заправка.

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 02.02.2025 в 13:10, 90BCO сказал:

Підкину Вадиму на вентилятор...

Ось і сусід вирішив, що на Volvo XC90 іздити стало дорогувато.

Привіз Ionic з Норвегії. 1000+ км зі Львова до Дніпра - три зарядки.

Машинка - бімба, як кажуть- "корейська Тесла"...

 

Вадим, так що там із Вашим "недомобілем" ?!🤑

 

image.thumb.png.786af36a1ef879f4d46542c5e56d82aa.png

 

 

 

 

 

Невимовно радий за Вашого сусіда) При поточному тарифі, домашній розетці, та можливості встановити сес (якщо ще не має) - правильне рішення. Глузування з Вадимового sx4, який в його життєвих обставинах, як не крути, більш прийнятний ніж електричка варіант, на мою думку, вже просто виглядає як блазенство, даруйте.

  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Gonchik сказав:

Невимовно радий за Вашого сусіда) При поточному тарифі, домашній розетці, та можливості встановити сес (якщо ще не має) - правильне рішення. Глузування з Вадимового sx4, який в його життєвих обставинах, як не крути, більш прийнятний ніж електричка варіант, на мою думку, вже просто виглядає як блазенство, даруйте.

так глузують не з sx4 :lol:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Gonchik сказав:

При поточному тарифі, домашній розетці,

Особливо з електроопаленням і тризонним лічильником таза нічним тарифом 1,056 грн./кВт*год. Особливо, коли електричка вживає 10-15 кВт*год на сотню.

 

3 години тому, Gonchik сказав:

можливості встановити сес

Щоб заряджати за ціною рублічних зарядних (12-15 грн./кВт*год)?

 

3 години тому, Gonchik сказав:

як не крути, більш прийнятний ніж електричка варіант

Не можна порівнювати БТР, самоскид з автобусом чи ралійним болідом. Так само не можна порівнювати електричні і ДВСні автівки. Дизель не пристосований до міста, особливо з необхідністю прожигу сажового, тоді як на трасі автівка почувається дуже добре, а от електричка навпаки - не для траси, а саме для міста. Тому дві (три, чотири) автівки які доповнюють одна одну - правильне рішення.

 

Звичайно, хтось може і на вейроні картоплю возити...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нарешті обіцяний звіт. Хоча і звітувати особливо нема про що. Тому що Тесла будувала маршрут стосовно суперчарджерів і треба визнати, що порівняно з тим, як будувався маршрут спочатку з Чорногорії до Польщі не електричкою, бо за нею та речами туди і їхав чоловік, Тесла показує оптимальний маршрут. І не тільки тому, що будує його по зарядкам,  він виявився оптимальним взагалі.

Проїхав 1570 км, витратив на зарядку (суперчарджер) 163 євро. Їхав - Польща, Австрія, Словенія, Чехія, Хорватія, вся дорога автобанами до Дубровника. Проїзд по автобанам для електричок безкоштовний, навіть поляки зробили безкоштовними ті шматки, що були платними. Виняток- Хорватія, проїзд від Словенії до Дубровника коштував 50 євро. Час в дорозі зайняв трохи більше доби, включно з зарядками та пару годин на сон.

Стосовно ціни на зарядку. В порівнянні з іншими зарядками зарядитись Теслі на суперчарджері коштує, майже, в 2 рази дешевше. Стосовно інших зарядок по країнам, через які їхав, нічого не сказав, бо логічно, що заряджався на суперчарджері.  Кожна зарядка займала не більше 30 хвилин, як раз перекус та туалет.

Стосовно їзди по Чорногорії. Чоловік сказав, що такого невеликого розходу, як тут, ще не було на Теслі. Заряджаємось в своєму гаражі, від домашньої розетки. Про порівняння їзди на ДВС (орендована, коли приїхали в Чорногорію) не буду, але пересаджуватись на ДВС , як не було наміру, так і нема.

До речі, вся країна автоматично має денний та нічний тариф + неділя (вихідний) рахується по нічному тарифу.

Змінено користувачем allanek
  • Лайк 3
  • Дякую 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, allanek сказал:

Нарешті обіцяний звіт. Хоча і звітувати особливо нема про що. Тому що Тесла будувала маршрут стосовно суперчарджерів і треба визнати, що порівняно з тим, як будувався маршрут спочатку з Чорногорії до Польщі не електричкою, бо за нею та речами туди і їхав чоловік, Тесла показує оптимальний маршрут. І не тільки тому, що будує його по зарядкам,  він виявився оптимальним взагалі.

Проїхав 1570 км, витратив на зарядку (суперчарджер) 163 євро. Їхав - Польща, Австрія, Словенія, Чехія, Хорватія, вся дорога автобанами до Дубровника. Проїзд по автобанам для електричок безкоштовний, навіть поляки зробили безкоштовними ті шматки, що були платними. Виняток- Хорватія, проїзд від Словенії до Дубровника коштував 50 євро. Час в дорозі зайняв трохи більше доби, включно з зарядками та пару годин на сон.

Стосовно ціни на зарядку. В порівнянні з іншими зарядками зарядитись Теслі на суперчарджері коштує, майже, в 2 рази дешевше. Стосовно інших зарядок по країнам, через які їхав, нічого не сказав, бо логічно, що заряджався на суперчарджері.  Кожна зарядка займала не більше 30 хвилин, як раз перекус та туалет.

Стосовно їзди по Чорногорії. Чоловік сказав, що такого невеликого розходу, як тут, ще не було на Теслі. Заряджаємось в своєму гаражі, від домашньої розетки. Про порівняння їзди на ДВС (орендована, коли приїхали в Чорногорію) не буду, але пересаджуватись на ДВС , як не було наміру, так і нема.

До речі, вся країна автоматично має денний та нічний тариф + неділя (вихідний) рахується по нічному тарифу.

Дякую за відгук. Корисно. Як мінімум зекономили особисто мені 50€ на віньєтках. Щодо хорватського автобану - прикро, що цьогоріч відмінили позасезонний дисконт ( в минулі роки вартість проїзду в несезон була вдвічі меншою). Маю питання щодо тарифів. Бачу, що вартість кВт в Чорногорії зараз 8-12 євроцентів. То виходить по нічному 4-6, чи якось інакше? Бо взагалі соціалізм якийсь. Принаймні на тлі польських тарифів) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Gonchik сказав:

Корисно

Та чоловік взагалі мені розписав все покроково, це вже я стисло переповіла його звіт😁.

24 хвилини тому, Gonchik сказав:

Бачу, що вартість кВт в Чорногорії зараз 8-12 євроцентів. То виходить по нічному 4-6, чи якось інакше? Бо взагалі соціалізм якийсь. Принаймні на тлі польських тарифів) 

Чесно, поки що не знаю, що та як. Все дуже стрімко відбулось , тож тарифами не цікавилась конкретно.

 Ми ще не платили комуналку. По домовленості Продавець нерухомості оплачує всі витрати за січень. І поки жили в апартаментах, теж нічого не платили, взагалі нічого, бо нам сказали :" Живіть безкоштовно". Але то окрема історія.

Тож коли сплатимо першу комуналку, то відзвітую по ціні кВт та витратам на зарядку. І по тарифам теж напишу пізніше. Я, за звичкою відключень, не можу спокійно дивитись, як тут світло в когось може горіти цілими днями, або ліхтарі на дорозі вдень не вимикаються.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
04.02.2025 в 20:56, Gonchik сказав:

Маю питання щодо тарифів. Бачу, що вартість кВт в Чорногорії зараз 8-12 євроцентів. То виходить по нічному 4-6, чи якось інакше? Бо взагалі соціалізм якийсь. Принаймні на тлі польських тарифів) 

Провела невеличке опитування.  Таки 10-11 центів за кВт. Кожен муніципалітет ( як гміна в Польщі) сам приймає рішення по ціні тарифу, тому ціна може відрізнятись на 1-4 центів в залежності, де живеш.

Який відсоток від денного складає нічний тариф, то взагалі ніхто не знає😁. В більшості випадків тут, взагалі, не зациклюються  на ціні електроенергії, до лічильників ніхто не бігає, бо показники всі передаються автоматично і залишається тільки оплатити рахунок. Точніше буду знати, коли отримаю рахунок.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...