Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

V2L (Vehicle to Load)

beavis

Рекомендовані повідомлення

Вітаннячко!

Тема може бути загальною по V2L, але наразі маю одну проблемку, відповідь до якої в інтернетах не знайшов.

Отже загальна інформація - в MG4 використовую V2L, яке підключено до вилки, яка використовується для підключення генератора до будинку (далі в інвертор Deye, стоїть обмеження по потужності в 2квт).

Конектор Feyree.

Ще з півроку тому при першому підключення до вилки, яка використовується для підключення генератора, виявив, що V2L не хоче працювати. При цьому працює з якоюсь болгаркою, наприклад. Виявилось, що йому не подобалось заземлення на вилці, яке у мене далі біля лічильника об'єднано з нулем. На вилці відключив заземлення, все стало ок і таким чином почав використовувати V2L замість генератора.

Ще минулого тижня використовував V2L. Сьогодні хотів підзарядити акум на інверторі. Все як завжди - включаю з машини розряд, лампочка на конекторі починає світитись і тут же тухне. Не пойняв.. Так декілька раз, вкл/викл і все таке. Не допомогло.

Взяв те шо було під рукою для тесту - болгарку. Працює. Як тіки втикаю вилку, яка йде до інвертора на вхід гени - тухне і лампочка, і вирубається болгарка. Ну кароч просто відрубається конектор і машина каже, що дісчардж припинено.

Заземлення у вилці перевірив - саме не підключилось) На інверторі відключав і мережу, і навантаження - не допомогло. Оновлення інвертора робив ще пару місяців тому, після цього неодноразово юзав V2L, тож причина не в цьому.

Генератор запустив, перевірив з ним, інвертор бачить і заряджає. Тож хз, чи це шось з лінією. Штекери на вилці між собою не звоняться, думав може десь коротке якесь...

Що змінилось за тиждень - прийшов сніг і стало трохи холодніше в гаражі. Але заніс конектор в дім на годинку погрітись. Не допомогло.

 

Тож може хтось щось підкаже?

 

 

552923205_.png.636746d4ebd243f7e8a294a171fe17c6.png

 

Змінено користувачем beavis
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кароч сьогодні разок провірив - не працює.

Потім з'їздив недалеко (пару км). Після приїзду включив - запрацювало... Шось мені здається, що справа в інверторі машини та вологості вчорашній. За коротку поїздку мож там все підрозігрілось. Мабудь десь мікровитік фіксувало і тому відрубало розрядку.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Треба машину із V2G, де передбачено підключення до мережі, а V2L — як великий екофлов, де все має бути ізольованим від землі. Для повної гарантії роботи треба ставити ізолюючий трансформатор.

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, volomoto сказав:

Треба машину із V2G, де передбачено підключення до мережі, а V2L — як великий екофлов, де все має бути ізольованим від землі. Для повної гарантії роботи треба ставити ізолюючий трансформатор.

Багато чого треба)

Ну до вчорашнього дня працювало стабільно.

Як виглядає ізолюючий трансформатор для цих цілей і куди саме його ставити?

 

упд. Трохи нагуглив, пойняв. Але якщо дасте пару лінків від себе - буде файно.

Змінено користувачем beavis
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так може банально по струму захист спрацюовує? Бо підзарядити акумулятор то можк бути дуже некісло. 

По трансу, ось я собі ставив https://www.stroimdom.com.ua/topic/204179-moya-stroyka-zx50-vorzele-zamorochkami/page/58/#comment-5078927

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, standov сказав:

Так може банально по струму захист спрацюовує? Бо підзарядити акумулятор то можк бути дуже некісло. 

Нє, на інверторі стоїть обмеження для гени в 2 квт. І при цьому на гену інвертор переходить через 1 хвилину, а розряд відрубало одразу, як пхав вилку. Тож схиляю до витоку через вологість.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, standov сказав:

Де замовляли?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, beavis сказал:

Де замовляли?

Це було до повномасштабного, судячи по пошті то тут www.tor-trans.com.ua/kontakty.html?srsltid=AfmBOopRoLlANOFXcJH_0C-0o_r_uhhNcV7ZZFw1nl6Yh5VIq-l0EXov

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Єдине що, зверніть увагу я там на первічку (та ще пртєднується до джерела) додав обмежувач імпульсного струму, я не знаю чи це прям потрібно але вирішив що зайвим не буде, бо транс це все-ж реактивне навантаження.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, standov сказав:

Це було до повномасштабного, судячи по пошті то тут www.tor-trans.com.ua/kontakty.html?srsltid=AfmBOopRoLlANOFXcJH_0C-0o_r_uhhNcV7ZZFw1nl6Yh5VIq-l0EXov

Напишу, спитаю. Але вони з Харкова, то може вже і не роблять...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Останнім часом доволі багато всього купляю у харків'ян. Навіть надаю їм перевагу, щоб підтримати. В серпні сплатив передплату за тримач запобіжника із самим запобіжником - разом більше 3тис. Товар приїхав через місяць. Було трохи стрьомно, але вирішив бути послідовним і все чудово склалося.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, Vikctor сказав:

Останнім часом доволі багато всього купляю у харків'ян. Навіть надаю їм перевагу, щоб підтримати. В серпні сплатив передплату за тримач запобіжника із самим запобіжником - разом більше 3тис. Товар приїхав через місяць. Було трохи стрьомно, але вирішив бути послідовним і все чудово склалося.

так, мені відповіли по трансформатору. 3 квт - 9,5 тис. поки думаю, бо не дешево...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, beavis сказал:

так, мені відповіли по трансформатору. 3 квт - 9,5 тис. поки думаю, бо не дешево...

Він ще має постійне власне споживання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Слободарий сказав:

Він ще має постійне власне споживання.

Але він не буде постійно включеним.

Також можна намотати так, що власне споживання буде мінімальним.

Змінено користувачем volomoto
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, beavis сказав:

3 квт - 9,5 тис. поки думаю, бо не дешево...

Запитайте ще тут torenergo.com/toroidalni-transformatory/

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, volomoto сказал:

Але він не буде постійно включеним.

А навіщо ж він тоді потрібен?
Як розумію, ідея в переведенні системи всього помешкання в систему з ізольованою нейтраллю, коли за любий один провід можна безкарно вхопитись.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 30.11.2024 в 12:21, Слободарий сказал:

А навіщо ж він тоді потрібен?
Як розумію, ідея в переведенні системи всього помешкання в систему з ізольованою нейтраллю, коли за любий один провід можна безкарно вхопитись.

ідея в реалізації різних нейтралей з боку машини та з боку будинку, режим будинку не міняється і транс працює коли йде заряд від машини. За власним досвідом, на 3квт втрати на трансі мінімальні.

Я чесно кажучи маю певні сумніви що справа в цьому але хто його знає.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пошукайте на олх, там часто продають трансформатори , стандартні були на 1,6 ква і 2,5 кВа. Вони так і називаються ізолюючі або роздільні. Дуже багато таких трансформаторів з медичного обладнання. Бо там воно для різних мереж робилося, типу 240-220-208-120 вольт.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, standov сказав:

Я чесно кажучи маю певні сумніви що справа в цьому але хто його знає.

Вчора знов стикнувся з цією проблемою. Знов сиро і туманно на вулиці. Пішов від'єднав "занулення" лінії генератора. Включив розряд, він не виключився одразу. Пішов до інвертора, дочекався моменту переключення інвертора на лінію генератора. В момент переключення на "генератор" - розряд на авто відключався. Так декілька раз. Відключився, бо на Лоад все заземлено/занулено.

Не дуже тіки зрозуміло, чому в суху погоду йому все ок було... Точніше не зрозуміло на що саме впливає вологість на вулиці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, 4587derek сказав:

Якщо підключити який обігрівач, до самої машини, воно працює?

Обігрівач не пробував, болгарка працює. Обов'язково обігрівач? Там щось особливе?) Можу пізніше перевірити

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, beavis сказав:

Обігрівач не пробував, болгарка працює. Обов'язково обігрівач? Там щось особливе?) Можу пізніше перевірити

Може бути будь-яке відносно потужне навантаження, яке можна вилкою прямо втикнути в V2L вихід.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, volomoto сказав:

Може бути будь-яке відносно потужне навантаження, яке можна вилкою прямо втикнути в V2L вихід.

Спробую обігрівач, але причина там в чомусь іншому...

Бо до цього 2 квт використовував при кожному підключенні

Змінено користувачем beavis
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 хвилин тому, beavis сказав:

Спробую обігрівач, але причина там в чомусь іншому...

Треба чітко визначити чи проблема із самим V2L чи і з тим, як він підключений до мережі. Якщо в тих самих умовах воно працює прямо на навантаження, але не працює на ген порт інвертора, тоді швидше за все прийдеться ставити трансформатор.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, volomoto сказав:

Треба чітко визначити чи проблема із самим V2L чи і з тим, як він підключений до мережі. Якщо в тих самих умовах воно працює прямо на навантаження, але не працює на ген порт інвертора, тоді швидше за все прийдеться ставити трансформатор.

Обігрівач працює. При підключенні до будинку навіть без навантаження  - відрубає розряд.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...