Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Посоветуйте кондиционер

e_boyko

Рекомендовані повідомлення

Для 12-го уже 5метров?

Было же 3

Это явный прогресс😂

 

Це ж купер

Там технолоджі сучасні, в дайкіна ще їх нема

5 м полюбе нада, бо 5 вам не 3 і на два по два і пять :fool:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це супер пупер куперовська фішка

Тепер вам треба намотати бублик за зовнішнім блоком, в якому і буде оті 5 м.

Як на мене то розвод, но гадство прописаний в мануалі, тому Вам вирішувати чи робити бублик.

 

Пс: монтажники за це теж доплату візьмуть, мінімум 500 грн

 

я ж купував конд. разом з монтажем, як розумію продавець повинен був всі ці нюанси передбачити:D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я ж купував конд. разом з монтажем, як розумію продавець повинен був всі ці нюанси передбачити:D

 

Если монтирует продавец и он же обеспечивает гарантийку то требуйте с него писульку про правильность установки какуюто. Что б потом не соскочили по "монтажники неправильно установили". Если такое будет вы им сразу бумажку - а вот ваши гарантийщики подтвердили правильность установки и взяли на обслугу

Если вы разбили эти этапы то прийдется самому контролировать все ньюансы иначе будет как у Райкина в пуговицами

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если монтирует продавец и он же обеспечивает гарантийку то требуйте с него писульку про правильность установки какуюто. Что б потом не соскочили по "монтажники неправильно установили". Если такое будет вы им сразу бумажку - а вот ваши гарантийщики подтвердили правильность установки

Вроде ж взрослые , а в сказки верите.

Рассказываю как оф сервис подотрется этой бумажкой на раз два три.

 

Раз - монтажники должны быть авторизованные.

И все, кина дальше не будет.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приїдуть

Змонтують

А далі Ваші проблеми...

 

Пс: роками не можу змусити людей розділяти продавця техніки і гарантійний сервіс. Продавець продає, а за якість, відповідає виробник, через свій авторизований сервіс, НЕ продавець.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы не поняли, я написал что продавец, монтажник и гарантийщик должны быть одним лицом. При этом еще желательно иметь бумажку от гарантийщика о принятии агрегата как правильно установленного.

Про случаи когда это все три разных конторы я даже не говорю

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Продавець продає, а за якість, відповідає виробник, через свій авторизований сервіс, НЕ продавець.

 

Закон Украины утверждает обратное. Обязательства перед покупателем несет именно продавец.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Закон Украины утверждает обратное. Обязательства перед покупателем несет именно продавец.

 

Угу. Все хорошо прекрасная маркиза за исключением пустяка. В законе Украины не учтен такой момент как требования профессионального монтажа

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в таком случае позволим каждому маркетологу-выскочке трактовать его (закон) как ему вздумается ? Был неправильный монтаж - нужно доказать и дело закрыто.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В законе Украины не учтен такой момент как требования профессионального монтажа

 

Согласно Закона Украини продавец несет ответственность за надлежащее качество товара. В паспорте на определенний товар может бить требование производителя о монтаже сертифицированним мастером. Виполнение етого пункта на совести покупателя.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Согласно Закона Украини продавец несет ответственность за надлежащее качество товара. В паспорте на определенний товар может бить требование производителя о монтаже сертифицированним мастером. Виполнение етого пункта на совести покупателя.

 

Ну так и есть. Про что и разговор.

Проблема в том что если вы смонтируете девайс монтажной бригадой не связаной с продавцом или гарантийщиком доказать "некачественность" вам не удасться. Ответ будет один - монтаж неправильный, монтажники рукожопы, гарантия пропала.

Это касается любой продукции, не только кондиционеров.

 

Я например сам вполне успешно могу устанавливать пластиковые окна, но никогда не возьмусь. Потому как при любом проколе изготовителя нарвешся на ляля про неправильный монтаж/замер. А этот случай на порядок проще кондиционеров, которые в отличии от окна, являются сами по себе сложным устройством

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви не зовсім праві. Є сервіс стаціонарної та крупної побутової техніки. Якщо Ви купуєте пральну машинку лж в мережі комфі і вона зламалася, то Ви не несете і не везете її в комфі. Ви звертаєтеся в сервіс лж. А що таке сервіс лж, це або майстерня створена за кошти лж, або просто майстерня з якою лж уклало договір і лж проплатить їм ремонт. І мережі комфі тут ніде не проглядається. До комфі хіба що на протязі 14 днів. Окрім того, по закону вся крупногабритна техніка ремонтується сервісом по гарантії у Вас на дому, або везеться в сервіслж сервісантами, Ви її самі нікуди не возите і не тягаєте.

З кондиціонерами ситуація дещо спірна, а вірніш не доналагоджена. Оптові продавці часто хочуть повісити сервіс на монтажників по договору, хоча це якраз суперечить закону. В ідеалі в них має бути свій сервіс і транспорт. Доречі, якщо ви живете за сто км від столиці, то ні купер ні мідея до Вас не приїде, бо в них недорозвинений сервіс і він порушує закон, як компенсувати? Вони вішають на дилера. А от кондиціонер самсунг чи лж, без проблем, приїжджають на дім, мають все все все з собою для ремонту. І паяють і заправляють і компресора міняють. Особисто з цим стикався і не один раз. Тому хоч іхні кондиціонери і гірші за купер чи мідею, але сервіс суперовий. Пред’являють лише одну умову, надати доступ до зовнішнього блоку.

 

Добавлено через 10 минут

Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник

(продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну

зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним

документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару

чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного

обслуговування.

 

Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються

для споживача безоплатно.

 

Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу

(застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих

виробів, протягом гарантійного терміну.

Це з закону україни

виробник а не магаз несе відповідальність

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вроде ж взрослые , а в сказки верите.

Рассказываю как оф сервис подотрется этой бумажкой на раз два три.

 

Раз - монтажники должны быть авторизованные.

И все, кина дальше не будет.

 

 

А где же их взять этих авторизованных? Посмотрел по кондиционерам Гри, который и себе нужно устанавливать на их сайте - сервисный центр от Гри (с установщиками) есть только в Харькове, в Полтаве - нету, хотя на сайте и написано, что компания МТЕСН есть и в Полтаве. Получается, что кто бы ни поставил кондиционер - гарантии не будет? Сама компания Гри, я так понимаю, вешает гарантийный ремонт на продавца - "Некоторые компании-продавцы могут отказать в гарантийном обслуживании в случае, если монтаж и последующее обслуживание кондиционеров GREE, производится другой компанией." Какой-то "беспросвет" получается, если устанавливать кондиционер в провинции.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо Ви купуєте пральну машинку лж в мережі комфі і вона зламалася, то Ви не несете і не везете її в комфі. Ви звертаєтеся в сервіс лж.

 

Не позорьтесь, прочтите закон. Нести гарантийную сломанную технику нужно именно в магазин, если она не габаритная или писать пусть сами приходят если крупногабаритная. Только в этом случае покупатель защищен законом .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не позорьтесь, прочтите закон. Нести гарантийную сломанную технику нужно именно в магазин, если она не габаритная или писать пусть сами приходят если крупногабаритная. Только в этом случае покупатель защищен законом .

 

Не ссылайтесь абстрактно на закон, приведите цитату

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

 

статья 8 а лучше потратить 5 мин. на прочтение всего закона, он маленький

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

 

статья 8 а лучше потратить 5 мин. на прочтение всего закона, он маленький

 

Ви мене вибачте - та Ви абсолютно не компетентні.

Без образ будь ласка.

 

Пояснюю - стаття 8 про товар неналежної якості а не про гарантійні зобов"язання. Це різні речі.

 

Зрозумійте просту істину - я Вас прошу просто логічно подумати. Є купа магазинів, дрібних, великих і дууже великих. Жоден магазин не несе гарантійної відповідальності, він не може дозволити собі мати в штаті сервісантів і майстрів і деталі. Це прерогатива виробника, саме виробником закладено у вартість товару гарантійне обслуговування і саме виробник цим займається, як я писав вище, або сам, або через уповноважений серв. центр (тобто майстерня з якою є договір і якій виробник зі своєї кишені оплачує ремонт). Візьміть гарантійний лист на будь яку техніку іменитого бренду. Беремо талон LG.

sm-tools.com.ua/images/LG.jpg

В талоні чітко прописано: 1. Фірма ЛЖ ГАРАНТУЄ, 2. Лише в сервісних центрах (а не в магазині), 3. Дає телефон безкоштовної лінії фірми ЛЖ а не магазину. Подзвонивши за даним номером в Вас приймуть заявку в якій Ви вкажете продукт, модель, сер.номер і тд і тп (дані вписані в гар талон.). Фірма ЛЖ передасть цю заявку в авторизований сервіс який займається ремонтом саме в Вашому регіоні. Сервіс звяжеться з Вами, розпитає деталі поломки, щоб майстер знав що треба взяти з собою в авто (компресор, плату...., матрицю...) і приїхав до Вас до дому. Я неодноразово зіткався з сервісами і цю процедуру можу підтвердити на 100%.

 

Сподіваюся я переконав вас - в тому, що магазин не може ремонтувати чи їздити до Вас до дому для ремонту - це взагалі не його парафія.

 

Добавлено через 12 минут

ще пара слів про статтю 8

в ній йдеться не про ремонт а про товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості

Якщо товар визнається сервісом НЕНАЛЕЖНОЇ якості, то ви звертаєтеся в магазин - пояснюю чому:

такі товари підлягають поверненню, або обміну. Ці процедури відбуваються лише через магазин. Можу навіть пояснити чому так. Виробник не уповноважений займатися реалізацією товарів, це роблять поставщики (опт) а потім роздрібні точки продажу (магазини). В звязку з цим виробник не може дістати з кишені гроші і передати Вам замість неякісного товару. Він може зарахувати кошти або зробити обмін лише через продавців. Тому в цій процедурі задіяно три ключові особи - виробник-продавець-покупець. І магазин служить звеном яке зв"яже покупця з виробником. Але знову ж таки - обов"язки по поверненю та обміну лежать на виробнику - магазин виступає лише в ролі посередника.

 

Ще пара слів про гарантії від магазину. Як правило вони поза законом (та всеж таки така практика є і досить масово). Я знаю два випадки коли дається гарантія від магазину а не від виробника:

1. Це контрабандний товар, який в авторизованому сервісі не приймуть, бо сер.номера не буде в базі.

2. Це власні торгові марки великих мереж (типу ЕКСПЕРТ в епіцентрі)

 

Головний недолік такої гарантії - юридично це писулька яка не зобов"яже магазин виконувати її, так як вона з самого початку складена (не завжди, але в більшості випадків) не в відповідності до чинного законодавства. По друге, магазин завтра закрився, або змінив власника, зробир ребрендінг і тд і тп - і вуаля - Вам немає до кого йти з тією писулькою з гордим словом ГАРАНТІЯ. Тому часто можна зустріти телевізори, планшети, телефони, які коштують дешевше, але не мають фірмового гар талона, тобто не можуть бути прийняті в оф. сервіс. Тобто ввезені нелегально. І Ви вправі обирати, дорожче но з норм гарантією чи дешевше, але з писулькою від магазину.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще пара слів про гарантії від магазину. Як правило вони поза законом (та всеж таки така практика є і досить масово). Я знаю два випадки коли дається гарантія від магазину а не від виробника:

1. Це контрабандний товар, який в авторизованому сервісі не приймуть, бо сер.номера не буде в базі.

2. Це власні торгові марки великих мереж (типу ЕКСПЕРТ в епіцентрі)

 

Может быть и не контрабанда, а просто товар официально производителем не поставляемый сюда. Продавцы везут сами и производитель попросту не имеет здесь никаких сервисов вообще

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И всё таки меня тревожит отсутствие электронного расширительного вентиля, это грусть и печаль? Чем это грозит?

В общем сам себе и отвечаю. Катастрофы нет, использование капиллярной трубки вместо электронного клапана это нормальная практика в кондёрах не топ-класса. Нагуглил что в Панасах инверторах дорогих тоже такое бывает и что Дайкин раньше в инверторах ставили трубки, и последним аргументом для меня стало это видео обзора Toshiba N3KV уважаемого мной бренда, и там тоже трубки, так что я спокоен на этот счёт, фух...

 

По поводу компрессора Highy тоже можно успокоиться поскольку это Hitachi, а не какой-то ноунейм.

 

Что порадовало, что в наружнем блоке CH-S07FTXE вентилятор по ходу таки инверторный, на нём написано DC FAN бла-бла-бла, наверное должен регулировать обороты, посмотрим.

 

Жду установки, если CH-S07FTXE окажется откровенным гавном обязательно тут отпишусь. :flag1:

 

А пока закупил виброопоры для наружки.

 

attachment.php?attachmentid=637426&stc=1&d=1540672595

 

Чтобы уж сразу избавиться от гула. У меня гудят что MHI что Toshiba, на нагрев конечно, поэтому Купер сразу через виброопоры поставлю.

opori.JPG.c9102be28e2eeb22e47f6789ce85c5f9.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По факту у вас обычный бюджетный инвертор класса НОНЕЙМ

и красная цена ему сегодня 280$

Вот типа Daiko-так эти хоть яйца не морочат - чесно , дешево и сердито.

 

Ну всё таки, я бы не сказал что это прям гавно-гавном, собран он относительно хорошо, металл толстый, на вид сделано всё качественно. Всякое гавно в Эпицентрах издалека видно что шлак, не металл а фольга, пластик прям совсем не качественный. Тут всё более менее.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну всё таки, я бы не сказал что это прям гавно-гавном, собран он относительно хорошо, металл толстый, на вид сделано всё качественно. Всякое гавно в Эпицентрах издалека видно что шлак, не металл а фольга, пластик прям совсем не качественный. Тут всё более менее.

 

Може потрібно було брати Gree?))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може потрібно було брати Gree?))

Думается мне, что тот Gree мало бы чем отличался, я думаю если не прям тоже самое то +- одно и тоже.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це супер пупер куперовська фішка

Тепер вам треба намотати бублик за зовнішнім блоком, в якому і буде оті 5 м.

Як на мене то розвод, но гадство прописаний в мануалі, тому Вам вирішувати чи робити бублик.

 

Пс: монтажники за це теж доплату візьмуть, мінімум 500 грн

Ну развод не развод, но в той же Мидеа в мануале так же указана минимальная длина трассы не мене 3м, зачит что-то в этом есть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви мене вибачте - та Ви абсолютно не компетентні.

Без образ будь ласка.

 

Пояснюю - стаття 8 про товар неналежної якості а не про гарантійні зобов"язання. Це різні речі.

 

Зрозумійте просту істину - я Вас прошу просто логічно подумати. Є купа магазинів, дрібних, великих і дууже великих. Жоден магазин не несе гарантійної відповідальності, він не може дозволити собі мати в штаті сервісантів і майстрів і деталі. Це прерогатива виробника, саме виробником закладено у вартість товару гарантійне обслуговування і саме виробник цим займається, як я писав вище, або сам, або через уповноважений серв. центр (тобто майстерня з якою є договір і якій виробник зі своєї кишені оплачує ремонт). Візьміть гарантійний лист на будь яку техніку іменитого бренду. Беремо талон LG.

sm-tools.com.ua/images/LG.jpg

В талоні чітко прописано: 1. Фірма ЛЖ ГАРАНТУЄ, 2. Лише в сервісних центрах (а не в магазині), 3. Дає телефон безкоштовної лінії фірми ЛЖ а не магазину. Подзвонивши за даним номером в Вас приймуть заявку в якій Ви вкажете продукт, модель, сер.номер і тд і тп (дані вписані в гар талон.). Фірма ЛЖ передасть цю заявку в авторизований сервіс який займається ремонтом саме в Вашому регіоні. Сервіс звяжеться з Вами, розпитає деталі поломки, щоб майстер знав що треба взяти з собою в авто (компресор, плату...., матрицю...) і приїхав до Вас до дому. Я неодноразово зіткався з сервісами і цю процедуру можу підтвердити на 100%.

 

Сподіваюся я переконав вас - в тому, що магазин не може ремонтувати чи їздити до Вас до дому для ремонту - це взагалі не його парафія.

 

Добавлено через 12 минут

ще пара слів про статтю 8

в ній йдеться не про ремонт а про товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості

Якщо товар визнається сервісом НЕНАЛЕЖНОЇ якості, то ви звертаєтеся в магазин - пояснюю чому:

такі товари підлягають поверненню, або обміну. Ці процедури відбуваються лише через магазин. Можу навіть пояснити чому так. Виробник не уповноважений займатися реалізацією товарів, це роблять поставщики (опт) а потім роздрібні точки продажу (магазини). В звязку з цим виробник не може дістати з кишені гроші і передати Вам замість неякісного товару. Він може зарахувати кошти або зробити обмін лише через продавців. Тому в цій процедурі задіяно три ключові особи - виробник-продавець-покупець. І магазин служить звеном яке зв"яже покупця з виробником. Але знову ж таки - обов"язки по поверненю та обміну лежать на виробнику - магазин виступає лише в ролі посередника.

 

Ще пара слів про гарантії від магазину. Як правило вони поза законом (та всеж таки така практика є і досить масово). Я знаю два випадки коли дається гарантія від магазину а не від виробника:

1. Це контрабандний товар, який в авторизованому сервісі не приймуть, бо сер.номера не буде в базі.

2. Це власні торгові марки великих мереж (типу ЕКСПЕРТ в епіцентрі)

 

Головний недолік такої гарантії - юридично це писулька яка не зобов"яже магазин виконувати її, так як вона з самого початку складена (не завжди, але в більшості випадків) не в відповідності до чинного законодавства. По друге, магазин завтра закрився, або змінив власника, зробир ребрендінг і тд і тп - і вуаля - Вам немає до кого йти з тією писулькою з гордим словом ГАРАНТІЯ. Тому часто можна зустріти телевізори, планшети, телефони, які коштують дешевше, але не мають фірмового гар талона, тобто не можуть бути прийняті в оф. сервіс. Тобто ввезені нелегально. І Ви вправі обирати, дорожче но з норм гарантією чи дешевше, але з писулькою від магазину.

 

некомпетентны именно вы, я нигде не писал, что магазин должен самостоятельно производить ремонт и т.п. Он будет делать это как раз через сервисные центры производителя. Все это уже проверено неоднократно и мной лично в т.ч. Строят из себя продавцов , а элементарные истины отрицают. Именно таких магазинов и стоит избегать, посылающих покупателей в СЦ

 

И если уж формулировки в законе настолько сложны для понимания, то можно почитать в других местах, где разжевано народным языком.

ukrpravo.biz/zashhita-prav-potrebitelej-voprosy-i-otvety.html

ukrpravo.biz/zashhita-prav-potrebitelej-voprosy-i-otvety.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...