Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Теплонасосы. Тепло из земли. FAQ

FLASH

Рекомендовані повідомлення

Разряжения, там не должно быть.

Если оно появилось, тогда это утечка фреона и тогда могла подсасаться влага(конденсат)

Попробуйте сваккумировать и заправить по весам.

Мин. Рабочее давление 2атм.

Чем теплее в помещении, тем выше давление..

Screenshot_2025-02-23-10-11-31-444_com.danfoss.koolapp.thumb.jpg.fc5a07d92b17d7a5eca495d28ee22dea.jpg

Змінено користувачем Dem@
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23.02.2025 в 10:13, Dem@ сказав:

Разряжения, там не должно быть.

Если оно появилось, тогда это утечка фреона и тогда могла подсасаться влага(конденсат)

Попробуйте сваккумировать и заправить по весам.

Остаточний діагноз.

R134a погано сумісний з більшістю компресорних мастил, при їх взаємодії і подальшому охолодженні утворюються парафінові бляшки, які частково забивають капілярну трубку. Лікування - заміна компресора з маслом на високотемпературний аналог.

Знайшов і причину цієї поведінки.

Рівно місяць тому я вирішив оптимізувати роботу бойлера, знизивши робочу температуру на 9 градусів. Процес забивання капіляра став інтенсивніший через холодніші старти і коротші періоди роботи на високій температурі. Підняв температуру нагріву - ТН почав вмикатись при вищій температурі і переварювати парафін в довшому циклі. Наступний цикл починається з чистим капіляром, компресор швидко виходить на режим.

Додавання фільтру-осушувачу перед капіляром може покращити ситуацію, але це не точно, бо при економному низькотемпературному режимі фільтр може забитися воском .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 22.02.2025 в 22:58, yur43 сказал:

В італійців лажа - фільтр один на всасі компресора. А совкопром ставив фільтр перед капіляром. Місце є, чого б не впаяти

Все ставят фильтр-осушительный патрон после конденсатора перед капилляром или ТРВ.На всасывании скорее всего не фильтр а докипатель.

Змінено користувачем Серьожа
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, yur43 сказал:

R134a погано сумісний з більшістю компресорних мастил, при їх взаємодії і подальшому охолодженні утворюються парафінові бляшки, які частково забивають капілярну трубку

Есть такое.Можно заправить R406.Только жидкой фазой,меньшим количеством.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Серьожа сказал:

Все ставят фильтр-осушительный патрон после конденсатора перед капилляром или ТРВ.На всасывании скорее всего не фильтр докипатель.

Не докипатель, а отделитель жидкости.

Там внутри есть сеточка, которая действительно не пропускает парафин.

Я эту задачку с 134ым фреоном не смогли решить долгие годы, верней фреон начинает забивать каппилярку через 15лет. И производители перешли на R600.

Здесь оборудование новое, и каппилярка с большим протоком. В таком случае только вода.(Верней дырка-утечка-подсос влаги)

Но Чел решил эту проблему за 3дня .

Мне пришло решение за 3 года.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Dem@ сказал:

Там внутри есть сеточка, которая действительно не пропускает парафин.

 

6 минут назад, Dem@ сказал:

верней фреон начинает забивать каппилярку через 15лет. И производители перешли на R600.

Получается что пропускает.

 

8 минут назад, Dem@ сказал:

Здесь оборудование новое, и каппилярка с большим протоком. В таком случае только вода.(Верней дырка-утечка-подсос влаги)

Скорее всего так и есть.Если на всасе вакуум,то он может втянуть золотник и засосать влагу.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Серьожа сказал:

 

Получается что пропускает.

 

Скорее всего так и есть.Если на всасе вакуум,то он может втянуть золотник и засосать влагу.

Через золотник не может, там заглушка.

Может, через ту дырку, куда сбежал фреон.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, Dem@ сказав:

Через золотник не может, там заглушка.

Может, через ту дырку, куда сбежал фреон.

Ковпачок був ледве закручений. 

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 години тому, Dem@ сказав:

Не докипатель, а отделитель жидкости.

Там внутри есть сеточка, которая действительно не пропускает парафин.

Я эту задачку с 134ым фреоном не смогли решить долгие годы, верней фреон начинает забивать каппилярку через 15лет. И производители перешли на R600.

Здесь оборудование новое, и каппилярка с большим протоком. В таком случае только вода.(Верней дырка-утечка-подсос влаги)

Мне пришло решение за 3 года.

ще відкриття

Зтравив частину газу - система почала співати. Вихід в режим швидкий, випарювач став холоднішим, звуки з компресора якісь рівніші. Супер!

Виходить, завод перезаправив?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 7 місяців потому...

Доброго дня,
питання по герметичності контурів фреону в самому ТН: наскільки герметичність постійна? в мене вже 4ий сезон ТН геотермальний відчизняного виробника, але постійна історія із тим, шо десь фреон потроху виходить. Це дуже просто визначається: вмикається з першого разу, якшо фреону мало, з 2го, 3го і тд...якшо з 5го ні, то тільки сервіс і дозаправка. Минулого року знайшли одну негерметичність, перепаяли і все працювало чудово. Я зрадів, нарешті я впевнений у опаленні, але цього року знов те саме, вже інше місце з масляними плямами, хоча минулого року ми все дуже ретельно перевірили. То чи можливо шо з часом просто зявляються нові місця негерметичності чи то ми так кожного року шукаємо?


Це бісить по 2 причинам:
* Коли інвестуєшь в ТН, думаєшь от зараз вкладусь, а потім почнеш економити на електриці, але по факту сервіс/поломки зменьшують економію суттєво
* Невпевненність, через те, шо вмикається не з 1го разу, якшо десь поїхати з будинку, немає впевненності, шо при перезавантаженні опалення взагалі запрацює і будинок просто замерзне.

У когось ще так чи то мені так повезло?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, sidus сказав:

Доброго дня,
питання по герметичності контурів фреону в самому ТН: наскільки герметичність постійна?

Мабуть десь фахівці зекономили на якості матеріалів. Подібного не повинно траплятись (ваш холодильник не має ж подібних проблем...)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 16.10.2024 в 13:11, Vikingua сказал:

У товариша БУ ТН з европи, ніхто туди ніколи не долівав фреон і все гарно.
тож у вас мабудь таки десь є дуже мала негерматичність фреонового кола

Ось до речі в тему мого питання, але тут зрозуміло, на заводі паяють так, але чи можна так запаяти руками і мати герметичний контур?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Vstar сказал:

Мабуть десь фахівці зекономили на якості матеріалів. Подібного не повинно траплятись (ваш холодильник не має ж подібних проблем...)

Холодильник заводський виріб ) хочется почути відгуки володарів відчізняних ТН, як у них

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, sidus сказав:

але чи можна так запаяти руками і мати герметичний контур?

Можна звичайно, якщо дотримуватись технологічного процесу і не економити на матеріалах.

Скиньте фото місця, яке пропускає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...