Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Стиль вождения авто и его последствия.

Stroim DOM

Рекомендовані повідомлення

Пипец, теперь Виноградарь сплошная пробка.

 

Дык правило новое, а развязки старые. Хаос начинается.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Где то вроде проскакивало, что закон не отменяет действующих установленных знаков перед круговой развязкой. То есть касается только не регулируемых. Скорее всего, постепенно все знаки заменят на соответствующие закону.

PS: У нас в Боярке 2 круговые развязки, на одной несколько лет назад сделали "Главный на кругу", на второй было "Помеха справа". Многие приезжие часто путались.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Где то вроде проскакивало, что закон не отменяет действующих установленных знаков перед круговой развязкой. То есть касается только не регулируемых. Скорее всего, постепенно все знаки заменят на соответствующие закону.

PS: У нас в Боярке 2 круговые развязки, на одной несколько лет назад сделали "Главный на кругу", на второй было "Помеха справа". Многие приезжие часто путались.

 

В нас теж маразм. Одні кільця головні інші рівнозначні з перешкодою зправа. А треті взагалі головні частині кільця. Де головна йде прямо де повертає. Додати до цього ями оленів на дорогах які на знаки не дивляться і їздити весело.

А чому мають бути затори не зрозуміло. Варто прочитати ПДР там заборонено заїзжати на перехрестя якщо воно зайняте.:beer:

В Європі з цим проблем немає........

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В нас теж маразм. Одні кільця головні інші рівнозначні з перешкодою зправа. А треті взагалі головні частині кільця. Де головна йде прямо де повертає. Додати до цього ями оленів на дорогах які на знаки не дивляться і їздити весело.

А чому мають бути затори не зрозуміло. Варто прочитати ПДР там заборонено заїзжати на перехрестя якщо воно зайняте.:beer:

В Європі з цим проблем немає........

 

Многие ещё забывают -не знают (а скорее не соблюдают) правило, что с круга можно съезжать только с крайней полосы, и для этого заблаговременно нужно перестроится.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До сих пор все было понятно и логично, даже там, где главная пересекает круг. Просто нужно ПДД учить и за рулем хлеборезкой не щелкать. Про въезд и выезд с круга там тоже написано и это не только лишь крайний ряд.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Про въезд и выезд с круга там тоже написано и это не только лишь крайний ряд.

 

Там это описано неоднозначно. Учитывая, что из крайнего правого ряда можно не только съезжать с круга направо, но и двигаться по кругу дальше, выезд с круга со второго ряда направо равнозначен обычному повороту направо со второго ряда, и как бы не совсем логичен

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Многие ещё забывают -не знают (а скорее не соблюдают) правило, что с круга можно съезжать только с крайней полосы, и для этого заблаговременно нужно перестроится.

Можна пункт ПДР ? ;)

А то читаю 10,5 і бачу таке

10.5. Поворот необхідно виконувати так, щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини, крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку.
:beer:

 

Добавлено через 2 минуты

Там это описано неоднозначно. Учитывая, что из крайнего правого ряда можно не только съезжать с круга направо, но и двигаться по кругу дальше, выезд с круга со второго ряда направо равнозначен обычному повороту направо со второго ряда, и как бы не совсем логичен

Той хто їде в середньому-лівому ряду (залежить від кількості рядів на колі) при зїзді керуючись перешкодою зправа пропускає тих хто їде прявим рядом далі.

Мені здається все просто як двері у сарая.;)

І написано більш ніж однозначно. Пункт ПДР вище.

Зберегти

 

Добавлено через 4 минуты

с круговым движением можно ознакомиться в Польше

в каждом селе спотыкаешься об него

в Васильевке на Харьков Симферополь уже сделали такое, быстро однако

Чому тільки Польща? В інших каїнах ЄС їх валом. І всюди кільце головне. І ніде проблем немає. Як правило на великих трасах кільце на початку і в кінці села. Вздовж села відбійник. Якщо всередині села перетинаються дві великі дороги то і там кільце є. Зачасту діаметр середини кільця аж цілих 6-7 метрів.;) але немає тих кому до кума в гості треба, і він через подвійну напряму їде.:lol:

Зберегти

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можна пункт ПДР ? ;)

А то читаю 10,5 і бачу таке

:beer:

 

Добавлено через 2 минуты

 

Той хто їде в середньому-лівому ряду (залежить від кількості рядів на колі) при зїзді керуючись перешкодою зправа пропускає тих хто їде прявим рядом далі.

Мені здається все просто як двері у сарая.;)

І написано більш ніж однозначно. Пункт ПДР вище.

Зберегти

 

Вы не до конца выделили главное:

"крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку."

 

Если установлен знак (разметка) указывающие на направление движения по полосам, то необходимо двигаться выполняя требование знака (разметки). Но когда организовано двух-трёх полосное движения по кругу с обычной разметкой полос, и знаком "Главный на кругу", то следует выполнять требование:

"10.4 Перед поворотом праворуч та ліворуч, у тому числі в напрямку головної дороги, або розворотом водій повинен завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух, напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, установленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою."

Здесь же и описано, что въезд на круг возможен с любой полосы, если нет указательных знаков или соответствующей разметки.

 

PS: на большинстве круговых развязок за пределами города, как правило какая либо разметка вообще отсутствует, и даже если визуально там две полосы народ "чудит" по полной :). Просто нужно быть аккуратнее и не торопится. Так же перед въездом на круг хорошие водители включают левый поворот, а при выезде правый (когда то инструктор привил эту привычку катаясь на Оболони)!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы не до конца выделили главное:

"крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку."

 

Если установлен знак (разметка) указывающие на направление движения по полосам, то необходимо двигаться выполняя требование знака (разметки). Но когда организовано двух-трёх полосное движения по кругу с обычной разметкой полос, и знаком "Главный на кругу", то следует выполнять требование:

"10.4 Перед поворотом праворуч та ліворуч, у тому числі в напрямку головної дороги, або розворотом водій повинен завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух, напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, установленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою."

Здесь же и описано, что въезд на круг возможен с любой полосы, если нет указательных знаков или соответствующей разметки.

 

PS: на большинстве круговых развязок за пределами города, как правило какая либо разметка вообще отсутствует, и даже если визуально там две полосы народ "чудит" по полной :). Просто нужно быть аккуратнее и не торопится. Так же перед въездом на круг хорошие водители включают левый поворот, а при выезде правый (когда то инструктор привил эту привычку катаясь на Оболони)!

 

Ви вказуєте на пункт 10,4, а я на 10,5.

10,4 це заїзд на перехресття. Невже на кільце можна тільки з правої смуги заїзжати?:lol:

А мова йде не в'їзд на кільце, а про з'їзд з нього. І тут діє 10,5.

10.5. Поворот необхідно виконувати так, щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини, крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку.
Там перераховуються випадки.

1 рух по колу

2 там де рух визначається знаками. Буває що направо великий потік і тоді направо можна з декількох смуг повертати. А то в одну всі просто не помістяться.

3 те саме з розміткою.

4 якщо дорога з одностороннім робить поворот на перехресті, а з'їзжати з неї нізя, то також повертати можна з любої смуги.

:beer:

Так як перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку. В одному флаконі я ще поки не бачив. ;) Щоб і коло і знаки і розмітка і не можна змінювати напрям.

Може хтось таке покаже? І останнє: "або де рух можливий", вказує що там таки перелік. ;)

 

Ті хто писали цей пункт ПДР в школі погано вчились. З пунктуацією абсолютно не знайомі. Замість двокрапки кому втулили.:fool:

10.5. Поворот необхідно виконувати так, щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини,крім випадку виїзду з перехрестя : де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку.

 

Я повороти завжди вмикаю. Не розумію навіщо економити лампочку.

Але зараз купа ДТП не на перехретях. Тільки є шмат кращої дороги без ям то всі розганяються, і в повороти не вписуються. Навіть в плавні.

Так що акуратним треба бути завжди. Так як якщо не ти вилетиш, то в тебе можуть влетіти. От такі в нас реалії.

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви вказуєте на пункт 10,4, а я на 10,5.

10,4 це заїзд на перехресття. Невже на кільце можна тільки з правої смуги заїзжати?:lol:

А мова йде не в'їзд на кільце, а про з'їзд з нього. І тут діє 10,5.

Там перераховуються випадки.

1 рух по колу

2 там де рух визначається знаками. Буває що направо великий потік і тоді направо можна з декількох смуг повертати. А то в одну всі просто не помістяться.

3 те саме з розміткою.

4 якщо дорога з одностороннім робить поворот на перехресті, а з'їзжати з неї нізя, то також повертати можна з любої смуги.

:beer:

Так як перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку. В одному флаконі я ще поки не бачив. ;) Щоб і коло і знаки і розмітка і не можна змінювати напрям.

Може хтось таке покаже? І останнє: "або де рух можливий", вказує що там таки перелік. ;)

 

Ті хто писали цей пункт ПДР в школі погано вчились. З пунктуацією абсолютно не знайомі. Замість двокрапки кому втулили.:fool:

10.5. Поворот необхідно виконувати так, щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини,крім випадку виїзду з перехрестя : де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку.

 

Я повороти завжди вмикаю. Не розумію навіщо економити лампочку.

Але зараз купа ДТП не на перехретях. Тільки є шмат кращої дороги без ям то всі розганяються, і в повороти не вписуються. Навіть в плавні.

Так що акуратним треба бути завжди. Так як якщо не ти вилетиш, то в тебе можуть влетіти. От такі в нас реалії.

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Зберегти

Не торопитесь, а внимательно прочтите мой ответ :beer:. Вашу цитату я продолжил из пункта 10.5, просто вы не всё выделили. А пункт 10.4 привёл для случая, когда нет указательных знаков и разметки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В последний год заметил новую моду - объезжать по встречке, когда в левом ряду кто-то встал для поворота налево. Бровары, Вишневое и Киев уже несколько раз... В крайний раз я был на газели, вижу, что дебильное вылазит на встречку меня объехать, думал уже шугануть, так передача падла сразу не включилась :D
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В последний год заметил новую моду - объезжать по встречке, когда в левом ряду кто-то встал для поворота налево. Бровары, Вишневое и Киев уже несколько раз... В крайний раз я был на газели, вижу, что дебильное вылазит на встречку меня объехать, думал уже шугануть, так передача падла сразу не включилась :D

Не стоит оно того как на меня (учить), а приключения на свою ж..у такие найдут быстро, и вполне вероятно с летальным исходом если встретятся "два одиночества".

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это что такое было?
Это было выборочное внимание. Точно так же это работает, если думаешь, что на BMW ездят уроды. Мысль - она материальна.
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не торопитесь, а внимательно прочтите мой ответ :beer:. Вашу цитату я продолжил из пункта 10.5, просто вы не всё выделили. А пункт 10.4 привёл для случая, когда нет указательных знаков и разметки.

 

Ви також не вельми уважні.:beer:

Повертати праворуч зїзжаючи з перехреств не з правого ряду можна

Або на колі

Або там де знаками це дозволено

Або там де розмітка

Або там де не можна змінити напрям руху

Так як кола на якому знаками і розміткою вказано що можна повернути праворуч з лівого ряду та ще й не можливо змінити напрям не існує.

А пункт 10.4 це не там де немає знаків і розмітки. А про заїзд на перехрестя. Там так і написано.:beer:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сегодня утром, еду себе и тут два подреза, один обгон через двойную сплошную, создание аварийной обстановки, все трое с флагами Украины в том или ином виде, это что такое было? патриоты на параде?

Это лишний раз доказывает, что процент дебилов среди патритов и не патриотов, в среднем, одинаковый

 

Добавлено через 8 минут

Той хто їде в середньому-лівому ряду (залежить від кількості рядів на колі) при зїзді керуючись перешкодою зправа пропускає тих хто їде прявим рядом далі.

 

Есть такая штука, как мертвая зона обзора. Выезжать направо с круга не с крайнего правого ряда- еще более опасная штука, чем поворачивать направо со второго ряда на обычном перекрестке. Представьте, что Вы двигаетесь во втором ряду по дороге, заходите в крутой поворот налево (аналог круга) и в этом повороте поворачиваете в ответвление направо, со второго ряда. Надеюсь, не смотря на некоторый сумбур, мысль понятна- это весьма экстремально

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви також не вельми уважні.:beer:

Повертати праворуч зїзжаючи з перехреств не з правого ряду можна

Або на колі

Або там де знаками це дозволено

Або там де розмітка

Або там де не можна змінити напрям руху

Так як кола на якому знаками і розміткою вказано що можна повернути праворуч з лівого ряду та ще й не можливо змінити напрям не існує.

А пункт 10.4 це не там де немає знаків і розмітки. А про заїзд на перехрестя. Там так і написано.:beer:

Вот кстати уже до нас была похожая коллизия в понимании этого пункта: fudd.org.ua/index.php?topic=5467.0, www.ostanovkam.net/forum/topic996.html. А здесь с картинками понятнее становится 10.5 monolith.in.ua/pdd-nachalo-dvizheniya-izmenenie-ego-napravleniya/. :beer:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В последний год заметил новую моду - объезжать по встречке, когда в левом ряду кто-то встал для поворота налево.

Этой моде много лет. Последний писк (около года-полутора) — объезд по встречке остановившегося на совмещёнке на остановке трамвая. То что там может ехать ещё один трамвай или пешеходы дорогу переходят (если кто забыл — на совмещёнке у трамвая остановка перед перекрёстком) — недостойные внимания шинокопытного мелочи.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так когда все таки вступает в силу? Сегодня катался по городу, на 2 крупных круговых все по старому, и по знакам тоже!
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это лишний раз доказывает, что процент дебилов среди патритов и не патриотов, в среднем, одинаковый

 

Добавлено через 8 минут

 

 

Есть такая штука, как мертвая зона обзора. Выезжать направо с круга не с крайнего правого ряда- еще более опасная штука, чем поворачивать направо со второго ряда на обычном перекрестке. Представьте, что Вы двигаетесь во втором ряду по дороге, заходите в крутой поворот налево (аналог круга) и в этом повороте поворачиваете в ответвление направо, со второго ряда. Надеюсь, не смотря на некоторый сумбур, мысль понятна- это весьма экстремально

 

Це все зрозуміло. Але є в нас кільця де більшість потоку йде в певні з'їзди з нього і якщо всі будуть перелаштовуватись то затори будуть не тільки в час пік а на протязі всього дня. Просто тому що всі бажаючі в правий ряд не влізуть. Саме там масово з лівого ряду зїжають. І правила на даний момент це не забороняють.:beer: Я розумію в Києві де кільця за сотню метрів в діаметрі можна в правий ряд ломитись. А якщо кільце в середині всього пару десятків метрів не кажучи про до десяти метрів? А потік великий і всі зїзжають?

Я рухаючись кільцем на кожному відгалужені навіть рухаючись прямо декілька разів голову повертаю щоб подивитися чи не хоче мені хтось в бік заїхати.

Не кажучи про уважність при з'їзді. Тому доводи про мертву зону мені не зрозумілі якщо не ліньки голову повернути то зон немає.;)

 

До речі якщо хочете повний розрив шаблону то я можу дати фото кільця де в правому ряду зупинка транспорту і там з правого зїхати не реально ;) а в нас таких є пара. ;)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це все зрозуміло. Але є в нас кільця де більшість потоку йде в певні з'їзди з нього і якщо всі будуть перелаштовуватись то затори будуть не тільки в час пік а на протязі всього дня. Просто тому що всі бажаючі в правий ряд не влізуть. Саме там масово з лівого ряду зїжають. І правила на даний момент це не забороняють.:beer:

 

Правила это не запрещают, т.к. существует коллизия. На круге небольшого диаметра (т.е. большой кривизны) особенно плохой обзор. И если правый ряд поедет дальше по кругу, вероятность аварии высока

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...И если правый ряд поедет дальше по кругу...

 

Это точно не самая главная проблема нашей автодорожной инфраструктуры :D

 

Добавлено через 1 минуту

Последний писк...

 

Упразднение пережитка кГовавого режима ГАИ таки пошло на пользу? :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так когда все таки вступает в силу?

Официально уже вступил. Но чес говоря, в разе ДТП даж сложно сказать на чьей стороне будет правда, особенно при наличии не поменянных знаков. Т.к. на первом месте по ПДД - дорожные знаки, затем разметка, "самый" приоритет у временных знаков.

А тут как всегда, дебилы решили за пару дней, "по щучьему велению", дальше ипитесь сами как хотите.

Моя ИМХА, что нужно было озвучить за 3-4-5 месяцев изменения, типа с такого-то числа, за это время поменять знаки на всех кругах. Все логично, все понятно.

Не все "местные" граждане в курсе изменений, а чего делать тем же туркам, белорусам, молдаванам, которые будут ехать либо по знакам, либо по "старым" ПДД. Они вообще не в курсе, что за одну ночь можно все поменять. :D

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Правила это не запрещают, т.к. существует коллизия. На круге небольшого диаметра (т.е. большой кривизны) особенно плохой обзор. И если правый ряд поедет дальше по кругу, вероятность аварии высока

От нарешті і дійшли до того про що я кажу.

ПДР не забороняє.

І поки не забороняє то

1 направо з лівого на кільці можна

2 при повороті на прово з лівого ряду читаємо 10,1 ПДР.

10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.
І все стає на свої місця.

Якщо хочеш повернути не з правого ряду, то перед поворотом переконайся що не створюєш нікому перешкод.:beer:

Дзеркала то таке, на кільці головою крутити треба. І не буде мертвих зон.

Зберегти

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От нарешті і дійшли до того про що я кажу.

ПДР не забороняє.

І поки не забороняє то

1 направо з лівого на кільці можна

2 при повороті на прово з лівого ряду читаємо 10,1 ПДР.

І все стає на свої місця.

Якщо хочеш повернути не з правого ряду, то перед поворотом переконайся що не створюєш нікому перешкод.:beer:

Дзеркала то таке, на кільці головою крутити треба. І не буде мертвих зон.

Зберегти

 

Честно сказать, я всегда руководствуюсь логикой, а не правилами. Для меня нарушить пдд, если это безопасно - вполне нормальная ситуация. Не буду повторяться, насколько опасна описываемая Вами ситуация. А мертвые зоны обзора имеет любое транспортное средство, разве что, кроме велосипеда :D

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Упразднение пережитка кГовавого режима ГАИ таки пошло на пользу?

После неоднократно наблюдаемых лично разворотов гаеров через двойную сплошную рассказывать про ГАИ мне не надо. Равно как и про то, что в некоторых местах сплошные 1-2 рядные парковки на перекрёстках существуют десятилетиями, и никакими ГАИ это не пресекалось.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...