Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Обсуждение декларации по приказу №91 и приказу №95 (самострой)

Ugushka

Рекомендовані повідомлення

До речі, у Греції так і робили, і збираються робити - періодично об'являють "амністію" окремим законом, при якій в обмін на певну суму оформлюють незаконне будівництво. Єдина вимога - непорушення прав власності на земельні ділянки. І чимало коштів збирають :)

Я вважаю, що у нинішній важкій ситуації потрібно хоч на якийсь період послабити бюрократичний зашморг. Будемо сподіватись на здоровий глузд.

 

Один із законопроектів w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4156%E0&skl=8 про самобуди містить таку фразу:

 

"До власників (користувачів) земельних ділянок, які відповідно до цього пункту подали документи про прийняття в експлуатацію збудованих без дозволу об’єктів, штрафні санкції за виконання будівельних робіт без отримання документів, що дають право на їх виконання, та за експлуатацію або використання об’єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, не застосовуються."

 

Якщо знімуть вимогу "технічне обстеження ... проводиться в ході їх технічної інвентаризації з відповідною відміткою в технічному паспорті", то це буде найкращий закон про самобуди.

 

Не претендую на авторство цієї ідеї. "...вважаються прийнятими в експлуатацію (без звіту про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єкта) на підставі технічного паспорту, складеного за результатами технічної інвентаризації" - це із висновку експертів від 28.08.2014 - w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4465%E0&skl=8

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хорошо, тогда зачем регистрировать Строительные паспорта? Есть земельный участок в собственности и с кадастровым номером - стройся как хочешь и НИЧЕГО ТЕБЕ ЗА ЭТО НЕ БУДЕТ. Правда, сосед может в суд подать, ну, так если у соседа лишние деньги, пусть подает. Шикарно!:flag1:

Один із законопроектів w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4156%E0&skl=8 про самобуди містить таку фразу:

 

"До власників (користувачів) земельних ділянок, які відповідно до цього пункту подали документи про прийняття в експлуатацію збудованих без дозволу об’єктів, штрафні санкції за виконання будівельних робіт без отримання документів, що дають право на їх виконання, та за експлуатацію або використання об’єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, не застосовуються."

 

Якщо знімуть вимогу "технічне обстеження ... проводиться в ході їх технічної інвентаризації з відповідною відміткою в технічному паспорті", то це буде найкращий закон про самобуди.

 

Не претендую на авторство цієї ідеї. "...вважаються прийнятими в експлуатацію (без звіту про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж об'єкта) на підставі технічного паспорту, складеного за результатами технічної інвентаризації" - це із висновку експертів від 28.08.2014 - w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4465%E0&skl=8

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хорошо, тогда зачем регистрировать Строительные паспорта? Есть земельный участок в собственности и с кадастровым номером - стройся как хочешь и НИЧЕГО ТЕБЕ ЗА ЭТО НЕ БУДЕТ. Правда, сосед может в суд подать, ну, так если у соседа лишние деньги, пусть подает. Шикарно!:flag1:

Во-первых, процедура узаконивания самостроя только для законченных объектов до 2011 года.

 

Во-вторых, "НИЧЕГО ТЕБЕ ЗА ЭТО НЕ БУДЕТ" - это актуальная головная боль для инспекции. Минрегион мне ответил, что контроль будет по закону, а граждане этим законом не рассматриваются в качестве объектов контроля - www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?p=3096240#post3096240

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"НИЧЕГО ТЕБЕ ЗА ЭТО НЕ БУДЕТ" - это актуальная головная боль для инспекции. Минрегион мне ответил, что контроль будет по закону, а граждане этим законом не рассматриваются в качестве объектов контроля - www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?p=3096240#post3096240

И как же бороться с незаконной стройкой соседа?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И как же бороться с незаконной стройкой соседа?

В правовом поле - весьма проблематично. Я, лично, вижу выход из дурацкой ситуации в том, чтобы приравнять строительство дома к предпринимательству.

 

Сравните мелкого лавочника, который перебивается на 500-1000 грн в день и просто владельца участка, который осваивает 300 тыс.дол в год, строя себе дом и нанимая шабашников до 10 человек одновременно. Плюс санкции за предпринимательство без оформления. Вам такой вариант нравится?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

16.09.2014 появился ВИСНОВОК щодо відповідності проекту нормативно-правового акта вимогам антикорупційного законодавства

Думала забросили законопроект, а оказывается нет. Интересно, кто еще должен сделать высновок?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16.09.2014 появился ВИСНОВОК щодо відповідності проекту нормативно-правового акта вимогам антикорупційного законодавства

Думала забросили законопроект, а оказывается нет. Интересно, кто еще должен сделать высновок?

 

Це висновок для законопроекту № 4126 від 11.02.2014. А є ще один, більш пізній законопроект № 4156а від 23.06.2014. Та головна проблема - нікому голосувати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ИМХО, на сейчас самый реальный вариант - подавать заявление на начало строительства, получать стройпаспорт, платить штраф 850 грн и подавать декларацию о завершении строительства...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це висновок для законопроекту № 4126 від 11.02.2014. А є ще один, більш пізній законопроект № 4156а від 23.06.2014. Та головна проблема - нікому голосувати.

 

Ну будем надеяться, что к Новому году новая начнет работать. К тому же ввод самостроев очень улучшает статистику постройки жилья:D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ИМХО, на сейчас самый реальный вариант - подавать заявление на начало строительства, получать стройпаспорт, платить штраф 850 грн и подавать декларацию о завершении строительства...

 

Я прошу прощения, можно уточняющий вопрос: а если не соблюдены нормативы расстояния дома от соседских участков, то ввести в эксплуатацию со штрафом представляется возможным? Самострой. Построеных домов соседей нет. Спасибо за ответ.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я прошу прощения, можно уточняющий вопрос: а если не соблюдены нормативы расстояния дома от соседских участков, то ввести в эксплуатацию со штрафом представляется возможным? Самострой. Построеных домов соседей нет. Спасибо за ответ.

 

Нормами ці відстані не регламентуються. Звідки Ви взяли, що порушили?

 

На практиці, при відсутності будівель на сусідніх ділянках, в паспорті можуть регламентувати ці відстані як половину протипожежного розриву між будівлями. От як отримаєте будівельний паспорт із цими відстанями, тоді і порушите їх.

 

Та більш поширене розташування будинку на ділянці - зі зміщенням до північної межі. В такому варіанті мінімальна відстань від будинку до межі має бути не менше 1-2 метрів для розташування вимощення і для можливості обслуговування (ремонту). З південної сторони будинку буде добре інсольоване просторе подвір'я. При такому розташуванні всіх будинків вздовж кварталу будуть витримуватися і протипожежні розриви. Але таке розташування має бути зафіксоване в будівельному паспорті.

 

Питання друге, ще більш цікаве - самобуд. В попередніх серіях легалізації протипожежні відстані були на совісті експертів, які складали технічний звіт. Справа в тому, що шаблон звіту не передбачав перевірки планувальних розмірів. Використовувались дані технічного паспорту (за наявності). Було тільки одне застереження для об'єкта: "...встановлено його (відповідність або невідповідність) вимогам надійності і безпечної експлуатації і (можливість чи неможливість) його безпечної експлуатації". Тому експерти, які знали трохи більше, ніж "дефекти і пошкодження", зазначали цей недолік будинку, як суттєвий. За спиною експерта ще був інспектор із позаплановою перевіркою, який міг виписати штраф замовнику і домогтися, щоб забрали сертифікат у експерта.

 

Як буде тепер - невідомо. Якщо зроблять легалізацію самобуду без звіту - залишиться тільки інспектор. А враховуючи, що наглядати і контролювати будуть тільки суб'єктів господарювання, то я навіть не уявляю іншої процедури, як тупо здавати декларацію про готовність без будь-якого контролю. Занадто просто, щоб бути правдою.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Господа, прочитав несколько последних страниц, понимаю, что существенно ничего не изменилось. И бежать для узаканивания самостроя 2007г -не самое лучшее время. Я права?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Даже если и захотите бежать, то просто нет процедуры на сегодняшний день, и наверно не скоро будет...ВЫБОРЫ у нас впереди, не до нас.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
Уважаемые братья и сестры "по несчастью", какие есть новости по нашей хронической теме? Кто что слышал о дальнейшей перспективе легализации самостроев? Может у кого то есть перехваты тлф разговоров власть держащих по этой теме? ))
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Останній раз подавав декларацію в 2012 році. Отримав п'яту відмову. Плюнув на все. Після революції дай думаю напишу листа. Написав. Запитав прямо - як мені ввести в експлуатацію мій так-званий самобуд 2007 року. Отримав відповідь.

Подав декларацію. В пункті 10 замість повідомлення вказав рішення виконавчого комітету Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області. Воно в мене насправді є, бо я брав тоді дозвіл, щоб побудувати будинок на ОСГ, паралельно змінюючи цільове призначення.

Подавав через дозвільний центр Д-Н 19(якась літера). В черзі був третім. Просидів дві години. А потім гоп, і викликали всіх трьох разом. Якийсь чел розкидав нас по столах в залі номер три. Декларації забрали, видали розписку, сказали зателефонують (от брехуни), дали номери куди телефонувати, якщо не зателефонують, забирати в них.

Чекаю на шосту відмову:D!!!

Слава Україні!!!

dabi_vidp_1.thumb.jpg.153bbc998e811437de8493e83883730b.jpg

dabi_vidp_2.thumb.jpg.eff71eb9348d1401198b65827d746094.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
Законопроект 4156 (Кужель) перерегистрирован 27/11 в 1059(сайт ВР).Есть надежда что будет сдвиг?
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Законопроект 4156 (Кужель) перерегистрирован 27/11 в 1059(сайт ВР).Есть надежда что будет сдвиг?

Надеюсь. Но там уже надо менять даты действия закона. Продлили бы они их на года три вперед, чтобы не торопясь все делать. И чтобы техпаспорт годился любого года изготовления.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Законопроект 4156 (Кужель) перерегистрирован 27/11 в 1059(сайт ВР).Есть надежда что будет сдвиг?

 

Змушений Вас трохи поправити. Не 4156, а 4156а від 23.06.2014

- w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=4465%E0&skl=8

 

Нового варіанту під номером 1059 від 27.11.2014 поки що не видно - w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52472

 

Тому гадати, який буде текст нового законопроекту - марна справа. Можна тільки висловитися щодо старого тексту.

 

1. "До власників (користувачів) земельних ділянок, які відповідно до цього пункту подали документи про прийняття в експлуатацію збудованих без дозволу об’єктів будівництва, штрафні санкції за виконання будівельних робіт без отримання документів, що дають право на їх виконання, та за експлуатацію або використання об’єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію, не застосовуються."
Я би оце формулювання зберіг би без жодних змін. Особливо, враховуючи відсутність процедури виписування штрафу органом державного нагляду (контролю) громадянам.

 

2. "Порядок прийняття в експлуатацію таких об’єктів і проведення технічного обстеження визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування".
Можливо, комусь це видасться несуттєвим, але стаття 39-2 закону "Про регулювання містобудівної діяльності" передбачає, що "...Порядок проведення обстеження встановлює Кабінет Міністрів України." Як на мене, то я би заодно скасував би цю статтю 39-2.

 

3. "...господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів..."
Справа в тому, що технічна інвентаризація не передбачає визначення внутрішніх розмірів господарських будівель, а тільки зовнішніх розмірів. Тому слід використовувати не загальну площу, а площу забудови. А взагалі, на якій підставі записувати в законі подібне обмеження? Ця дурь була вигадана Мінрегіоном. Стаття 27 закону "Про регулювання містобудівної діяльності" встановила тільки єдине обмеження -

 

"Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки."
4. "...технічне обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків ... проводиться в ході їх технічної інвентаризації з відповідною відміткою в технічному паспорті..."
Отут я вимушений вкотре знову розповідати, що технічна інвентаризація не передбачає "..визначення впливу фізичного зносу на несучу спроможність конструкцій" - СОУ ЖКГ 75.11 – 35077234. 0015:2009, п.4.2.

 

Для того, щоб оцінити "кам'яний вік" у якому знаходиться жилкомунхоз, наведу тільки один приклад. Інструкція "...про порядок проведення технічної інвентаризації " використовує 6 класів капітальності будинків (150, 125, 100-менше 50%, 100-більше 50%, 70, 30-50 років). Таку саму градацію використовує і СОУ ЖКГ 75.11 – 35077234. 0015:2009 (таблиця А.1).

 

Та ще в ГОСТ 27751-88 була прийнята інша градація в 4 рівні відповідальності (100 і більше, більше 50, більше 25, 10). А житлові будинки взагалі повинні мати тільки два рівні відповідальності - 100 і більше, більше 50.

 

Потім в 2009 році скасували ГОСТ 27751-88 і на заміну прийняли ДБН В.1.2-14-2009, в якому замість рівнів відповідальності встановили класи відповідальності (СС1, СС2, СС3). В даний час ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 регламентує визначення класів відповідальності і категорій складності (І - V).

 

Тобто, жилкомунхоз - це герої позавчорашнього дня, які живуть поняттями ще до 1988 року. І я ніяк не можу знайти відповідь на питання:

 

"Яке обстеження можна можна згадувати в законі, коли основні параметри цього обстеження вже двічі були скасовані?"

 

а ще:

 

"І як оцю дурню із класами капітальності можна вивчати, здавати і отримувати сертифікати? Невже серед сертифікованих інженерів і техніків техінвентаризації нема жодного, хто знає це, про що я щойно написав? Невже в Мінрегіоні нема жодного розумного чиновника, який це знав і щось намагався поміняти?"

 

Тоді гріш їм всім ціна в базарний день!

Змінено користувачем consultant
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

..."І як оцю дурню із класами капітальності можна вивчати, здавати і отримувати сертифікати? Невже серед сертифікованих інженерів і техніків техінвентаризації нема жодного, хто знає це, про що я щойно написав? Невже в Мінрегіоні нема жодного розумного чиновника, який це знав і щось намагався поміняти?"

 

Тоді гріш їм всім ціна в базарний день!

 

Мабуть, розуміючи, що всі оці придурки - кайдани на ногах країни, пропонується новий законопроект про мораторій до 31 грудня 2019 року на всі перевірки органами державного нагляду (контролю). Це Вам моє "алаверди", Иван Батькович.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мабуть, розуміючи, що всі оці придурки - кайдани на ногах країни, пропонується новий законопроект про мораторій до 31 грудня 2019 року на всі перевірки органами державного нагляду (контролю). Це Вам моє "алаверди", Иван Батькович.

 

не хочеться лізти в політику, чесно, але мабуть варто зазначити:

Ваші слова "розуміючи" йдуть абсолютно в розріз з тим з кого складається список авторів законопроекту.

Всі вони мажоритарники, прийшли з Харківської області. Серед них мені знайомі бувші риги Писаренко В.В та Святаш Д.В. та трохи пригадую Фельдман О.Б., припускаю що решта двоє приблизно такі ж.

 

Схоже на те що ця ригівська гидота просто хоче свої шкури захистити щоб не перевіряли їх бізнеси.

Тому нічого благородного і розумного в цьому законопроект немає, все банально.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...Схоже на те що ця ригівська гидота просто хоче свої шкури захистити щоб не перевіряли їх бізнеси.

Тому нічого благородного і розумного в цьому законопроект немає, все банально.

 

Я теж звернув увагу на склад авторів. І у мене є своя інтерпретація. Ці люди мають дуже високу кваліфікацію і дуже добре знають про державний нагляд, тому цілком свідомо діють за принципом:

 

"Так не діставайся ж ти нікому!"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... я ніяк не можу знайти відповідь на питання:

 

"Яке обстеження можна можна згадувати в законі, коли основні параметри цього обстеження вже двічі були скасовані?"

 

а ще:

 

"І як оцю дурню із класами капітальності можна вивчати, здавати і отримувати сертифікати? Невже серед сертифікованих інженерів і техніків техінвентаризації нема жодного, хто знає це, про що я щойно написав? Невже в Мінрегіоні нема жодного розумного чиновника, який це знав і щось намагався поміняти?" ...

 

Спробую таки знайти в Мінрегіоні розумних людей (пропозиція у вкладенні). Бо офіційно звертатись ще зарано.

Скасування капітальності - обговорення.doc

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

Нового варіанту під номером 1059 від 27.11.2014 поки що не видно - w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52472

Тому гадати, який буде текст нового законопроекту - марна справа. Можна тільки висловитися щодо старого тексту. ...

 

Вже є текст - w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52472

 

Змін поки що - ніяких. Тому все, написане мною стосовно старого тексту, дійсне і для нового проекту. Головна проблема - технічне обстеження під час техінвентаризації не має ніякого стосунку до встановлення дійсного фізичного стану будівлі, до відповідності будівельним нормам. Техінвентаризація оперує тільки віртуальною "інвентаризаційною вартістю".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Останній раз подавав декларацію в 2012 році. Отримав п'яту відмову. Плюнув на все. Після революції дай думаю напишу листа. Написав. Запитав прямо - як мені ввести в експлуатацію мій так-званий самобуд 2007 року. Отримав відповідь.

Подав декларацію. В пункті 10 замість повідомлення вказав рішення виконавчого комітету Бородянської селищної ради Бородянського району Київської області. Воно в мене насправді є, бо я брав тоді дозвіл, щоб побудувати будинок на ОСГ, паралельно змінюючи цільове призначення.

Подавав через дозвільний центр Д-Н 19(якась літера). В черзі був третім. Просидів дві години. А потім гоп, і викликали всіх трьох разом. Якийсь чел розкидав нас по столах в залі номер три. Декларації забрали, видали розписку, сказали зателефонують (от брехуни), дали номери куди телефонувати, якщо не зателефонують, забирати в них.

Чекаю на шосту відмову:D!!!

Слава Україні!!!

 

Здравствуйте,

получили ли Вы ответ? У меня похожая ситуация. Есть разрешение сельсовета, строительный паспорт, построенный дом. Заполнила декларацию, но консультанты в разрешительном центре (была 2 раза) не советовали ее отправлять, т. к. дом считается самостроем и нет норм для его принятия в эксплуатацию.

Змінено користувачем Akuliwa
ошибка
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...