Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

электромобили

aaronbuni

Рекомендовані повідомлення

  • 2 тижні потому...
  • 2 тижні потому...
  • 4 тижні потому...

Для почитателей электричек, предсказывавших скорую всеобщую электрофикацию авто.

   Уже все обратили внимание на заявление Мерседеса ?  Дословно: известная компания "погорячилась" с заявлением о полном отказе от производства авто с двс до 2030 г и заявляет, что подобное может быть и произойдет.... но не ранее 2039.... А пока ведущие инженеры получили команду вернуться к разработках новых перспективных моделей двигателей внутреннего сгорания.
   

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И снова интересная новость: корпорация Apple решила прекратить разработку электромобиля, которая велась последние десять лет. Тенденция однако ? Такие корпорации несомненно владеют куда большей информацией, чем обычные люди.

   

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, tayatlas сказал:

И снова интересная новость: корпорация Apple решила прекратить разработку электромобиля, которая велась последние десять лет. Тенденция однако ? Такие корпорации несомненно владеют куда большей информацией, чем обычные люди.

   

Надо было еще лет 10 разрабатывать, как раз успели бы....

spacer.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

С каждым днем их все больше и больше, я уже реально даже все не знаю))) и это я не о каких то диковинных, а о тех что я на дорогах в Киеве вижу надежная техника не требующая сервиса с копеечным расходом топлива я вообще не представляю себя без электрички в повседневной жизни!

  • Лайк 3
  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

8 хвилин тому, seksinika сказав:

С каждым днем их все больше и больше, ... я вообще не представляю себя без электрички в повседневной жизни!

Якщо прочитати статтю повністю, а не тільки заголовок, тоді і заголовок сприймається не як висмикнута фраза. Це частина статті , що опублікувала Форбс Україна, посилаючись на Bloomberg. Якщо цікаво, можна почитати, що пише Bloomberg, там і про акціонерів і про ринок та відсотки зростання-падіння акцій. Ну і Bloomberg дає посилання ще на одне видання, можна і там почитати та зробити якісь висновки для себе. Але це для тих, хто читає не тільки заголовки.

Можу сказати за завод Тесли в Німеччині. Рік тому  Тесла зробила дуже вигідні умови на придбання електрокара. Але потім був стрибок вверх по цінам та умовам. Норвегія, взагалі, повністю спрямовує інфраструктуру на електрички та є лідером в Європі по кількості електричок.

І взагалі, кому яке діло, хто та що собі купує та чому віддає перевагу.

"Але майже з самого початку проєкт відчував труднощі: Apple кілька разів змінювала керівництво та стратегію команди. До виробництва автомобіля Apple залишалося ще кілька років, і компанія розглядала безліч різноманітних проєктів. Крім зовнішнього вигляду автомобіля, серйозною проблемою було використання технології безпілотного водіння. 

Зрештою Apple зіткнулася з охолодженням ринку електромобілів. В останні місяці зростання продажів сповільнилося після того, як високі ціни та відсутність інфраструктури для зарядки відбили у звичайних покупців бажання перейти на повністю електричні транспортні засоби. 

Apple продовжує вкладати значні кошти в інші галузі. За останні пʼять років компанія витратила $113 млрд на дослідження та розробки, при цьому середньорічний темп зростання становив близько 16%. Компанія також нещодавно випустила гарнітуру Vision Pro – свою першу нову категорію продуктів майже за десятиліття – і наростила цей бізнес.

Компанія і раніше відмовлялася від проєктів, зокрема від плану виробництва телевізора, приблизно в 2015 році. Але лише небагато починань тривали так довго, залучали таку кількість співробітників або витрачали мільярди доларів."(с)

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы то еще и читаете), я даже ссылку не открывала:unknown: к чему мне вообще думать о том как у Apple обстоят дела с выпуском электричек:lol:, самое интересное что забаненый любитель "ранних" Самсунгов смайлик установил, скоро выпустят и заготовленная зимою речь полетит в массы🤣🤣🤣.

  • Лайк 1
  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я цю статтю  побачила ще до того, як тут з'явилось про неї. Читаю, бо маю час і  маю звичку , якщо цікаво, то розуміти про що мова і звідки "ноги" ростуть. 

А в темі мене розважають ті, хто не має електрички та переконує себе, що то правильний вибір- не купувати ії. Така махрова савдеповська звичка - " не бачив, не мацав, не їздив, але, завдяки тому, що прочитав в Вікіпедії😂, маю глибоке переконання, що воно мені не потрібно".

І чомусь треба про своє невігластво всім розповісти.

Змінено користувачем allanek
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, ozor сказал:

Диво тема. 
Де б ще жінки могли знайти чоловічої уваги, як не в темі про електрички?

Кожен, хто не має електромОбіля - мріє його купити, а хто має такий електроПерпетумМобіле - мріє його продати.  🙃

Нещодавно мав змогу спостерігати за сервісом електромОбілів виробництва  Піднебесної, авто досить сирі,  купувати їх можна лише новими і вчасно скидати,  батареї від швидкого заряду бистро деградують, сервіс коштує неабияких грошей.  ІМХО.    Прикольно було спостерігати за власниками"пальці веєром"  ZEEKR ( це такий собі преміум-сегмент ),  машина ніби-то крута, як не як а 40-50 кбаксів,  в одного  на дворічному авто стоїть гума 12 -го (!) року випуску?  невже всі бабки витратив на "пальцівеєром"?, інший...,  але то вже інші історії 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, hause сказав:

а хто має такий електроПерпетумМобіле - мріє його продати.

Звідки така впевненість? Ще і висловлюватись про всіх гамузом.  Продати свою електричку є сенс лише в разі, щоб купити знов електричку більше удосконалену, в випадку моєї родини. Ще можливий варіант, коли змінюються вимоги до авто, але продається електричка та купується електричка. Ще є варіант, коли їдеш на ПМЖ, наприклад, в Чорногорію, там нема сенсу в електричці. Але їхати в Чорногорію нема в планах, тому тільки електричка.

17 хвилин тому, hause сказав:

Нещодавно мав змогу спостерігати за сервісом електромОбілів виробництва  Піднебесної, авто досить сирі,  купувати їх можна лише новими і вчасно скидати,  батареї від швидкого заряду бистро деградують, сервіс коштує неабияких грошей. 

Китайські ДВЗ , в цьому плані, чимось відрізняються від "перпетумів"? Ніколи не було китайчатини, бо ніколи не дивились в той бік і в планах нема таких намірів.

А звідки таке збудження? Було тихо, поки тут тільки заголовок висів. Невже всі прочитали статті повністю:grin:?

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, hause сказал:

Кожен, хто не має електромОбіля - мріє його купити, а хто має такий електроПерпетумМобіле - мріє його продати.  🙃

Нещодавно мав змогу спостерігати за сервісом електромОбілів виробництва  Піднебесної, авто досить сирі,  купувати їх можна лише новими і вчасно скидати,  батареї від швидкого заряду бистро деградують, сервіс коштує неабияких грошей.  ІМХО.    Прикольно було спостерігати за власниками"пальці веєром"  ZEEKR ( це такий собі преміум-сегмент ),  машина ніби-то крута, як не як а 40-50 кбаксів,  в одного  на дворічному авто стоїть гума 12 -го (!) року випуску?  невже всі бабки витратив на "пальцівеєром"?, інший...,  але то вже інші історії 

Ну так слушать нужно умных людей а не покупать всякое Говн...:beer: и не придется потом "мечтать продать" а в случаи с Китаем это обретает очень серьезный смысл:lol:.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, allanek сказал:

Звідки така впевненість? Ще і висловлюватись про всіх гамузом.  Продати свою електричку є сенс лише в разі, щоб купити знов електричку більше удосконалену, в випадку моєї родини. Ще можливий варіант, коли змінюються вимоги до авто, але продається електричка та купується електричка. Ще є варіант, коли їдеш на ПМЖ, наприклад, в Чорногорію, там нема сенсу в електричці. Але їхати в Чорногорію нема в планах, тому тільки електричка.

Китайські ДВЗ , в цьому плані, чимось відрізняються від "перпетумів"? Ніколи не було китайчатини, бо ніколи не дивились в той бік і в планах нема таких намірів.

А звідки таке збудження? Було тихо, поки тут тільки заголовок висів. Невже всі прочитали статті повністю:grin:?

Это уверенность из за отсутствия собственного опыта + таки Китайские поделки статистику портят, но их ни кто покупать не советует + продать Б\У нереально, разве что с очень большим минусом.

  • Дякую 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цінова війна на ринку електромобілів посилюється, адже два найбільші виробники акумуляторів у світі знижують ціни на свою продукцію.

Щоб убезпечити свої позиції на ринку, CATL аналізує ресурси виробничої лінії та наполягає на зниженні витрат. Згідно зі звітом, CATL почав продавати автовиробникам літій-залізо-фосфатні елементи ємністю 173 А*год.

Нові акумуляторні елементи, які пропонують кращу продуктивність без підвищення ціни, призначені для електромобілів, які продаються за ціною від 14 до 26 000 доларів. Згідно зі звітом, кілька автовиробників перейдуть на нові батареї CATL у середині 2024 року.

newsyou.info/2024/02/cinovi-vijni-elektromobiliv-vixodyat-na-novij-riven-virobniki-batarej-znizhuyut-vartist-akumulyatoriv

я правильно зрозумів що тепер не з дрібних елементів, а з більших почали збирати батареї?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, US7IGN сказал:

Цінова війна на ринку електромобілів посилюється, адже два найбільші виробники акумуляторів у світі знижують ціни на свою продукцію.

 

 Кожен, хто не має електромОбіля - мріє його купити, а хто має такий електроПерпетумМобіле - мріє його продати.  🙃

2 часа назад, seksinika сказал:

Ну так слушать нужно умных людей а не покупать всякое Говн...:beer: и не придется потом "мечтать продать" а в случаи с Китаем это обретает очень серьезный смысл:lol:.

 

"- Я уже ничего не понимаю!" (С)

 

image.png.0030c5eec60cb060909c611980b4d59e.png

Змінено користувачем 90BCO
  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 минут назад, 90BCO сказал:

Кожен, хто не має електромОбіля - мріє його купити, а хто має такий електроПерпетумМобіле - мріє його продати.  🙃

Мене цікавлять виключно LiFePo елементи, а мобілі лише як їх джерело)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, US7IGN сказал:

Мене цікавлять виключно LiFePo елементи, а мобілі лише як їх джерело)

Це зрозуміло.

Ось, викатаю свою Лавиду "в нуль" - тож купляйте за безцінь, на ліхтарики пійдуть.

Ще і Саші Тернопільському вистачить🤣

 

image.png.98203dcdd6079ffbce8b9e731965cfac.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, 90BCO сказал:

Це зрозуміло.

Ось, викатаю свою Лавиду "в нуль" - тож купляйте за безцінь, на ліхтарики пійдуть.

Ще і Саші Тернопільському вистачить🤣

 

image.png.98203dcdd6079ffbce8b9e731965cfac.png

Ви не зрозуміли. Мобілі зробили ринок дешевих елементів. Але я не казав про вживані. Хоча, чому і ні. У вас які елементи стоять? Німець це щось ретро має бути...

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, US7IGN сказал:

Німець це щось ретро має бути...

Так, один з цих - мій :

 

image.png.9c52db89742e5c3d13d0bef232329bb3.png

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 минут назад, US7IGN сказал:

Ви не зрозуміли. Мобілі зробили ринок дешевих елементів. Але я не казав про вживані. Хоча, чому і ні. У вас які елементи стоять? Німець це щось ретро має бути...

Ага чистокровный из Шанхая😂

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, seksinika сказал:

Ага чистокровный из Шанхая😂

Точно! Из рисовой бумаги! 🤑

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...