Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Плоская крыша - да или нет?

Nedder

Рекомендовані повідомлення

Не стОит тратить время на сушку стяжку под мембраны механического крепежа. Дать недельку, чтобы раствор набрал хотябы 70% прочности (чтобы зантики могли получить основу для финсации) и вперед.

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До речі. А в інструкції до поліуретонової мембрани написано, що вологість бетонної основи має бути не більша 5%. А за який час бетонна плита досягає такої вологості?

Я так розумію, що в цьому році вже ніяк не всигаю зробити зтяжку та закрити її мембраною.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 минут назад, Ihor Chumak сказал:

До речі. А в інструкції до поліуретонової мембрани написано, що вологість бетонної основи має бути не більша 5%. А за який час бетонна плита досягає такої вологості?

Я так розумію, що в цьому році вже ніяк не всигаю зробити зтяжку та закрити її мембраною.

ясный пень, что не успеете. желание наконец заняться плоской кровлей ближе к зиме - это у нас нормальное явление.

стяжка высыхает до такой влажности со скоростью около 2 мм в день. это при температуре +23С, относительной влажности воздуха 50% и отсутсвии ветра и дождей.

ускоряет процесс :

- повышение температуры

- снижение ОВВ

- ветренная недождливая погода

перед нагнесением ПУ положить в нескольких местах на стяжке полиэтиленовый лист, присыпать его по периметру песоком и через 24 часа проверить наличие "мокрого места" под пленкой. если его нет, то вперед и с песней.

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Ihor Chumak сказал:

До речі. А в інструкції до поліуретонової мембрани написано, що вологість бетонної основи має бути не більша 5%. А за який час бетонна плита досягає такої вологості?

Я так розумію, що в цьому році вже ніяк не всигаю зробити зтяжку та закрити її мембраною.

Ще будуть теплі деньки, встигнете. На крайняк якщо є сумніви знайдіть вологомір безконтактний, проміряйте. Але лише якщо стяжка не армована металом, тоді вологомір буде брехати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, це не бажання з'явилося ближче до зими. Це війна внесла корективи у можливості... План був на сьогоднішню дату вже давно все зробити.

Хай товщина зтяжки 100 мм. Це вона буде 1,5-2 місяці сохнути, якщо залити весною. А якщо за цей період піде дощ? Вода же затече під стяжку, під пінопаст... Не розумію, чи випарується вода потім...

Чи треба дати їй підсохнути і відразу замазати стики герметиком?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Mykola87 сказал:

Ще будуть теплі деньки, встигнете. На крайняк якщо є сумніви знайдіть вологомір безконтактний, проміряйте. Але лише якщо стяжка не армована металом, тоді вологомір буде брехати

Повторяю : не успеет. Оптимизм советующего здесь понятен : не себе. Простите, но так мы, люди, устроены : себе и не себе, моё и не моё - это очень разные ценности для каждого из нас.  

Относительно влагомеров. Это приборы непрямого определения. Они "меряют" влажность на основании разной диэлектрической проницаемости основания, влажность которого определяется. И тут есть нюансы. А пленочка, уложенная на стяжку - это натурное испытание (определение) интенсивности испарения влаги. Так как паропроницаемость ПУ выше, чем у ПЭ, то ПЭ в качестве модели самое то. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Ihor Chumak сказал:

Ну, це не бажання з'явилося ближче до зими. Це війна внесла корективи у можливості... План був на сьогоднішню дату вже давно все зробити.

Хай товщина зтяжки 100 мм. Це вона буде 1,5-2 місяці сохнути, якщо залити весною. А якщо за цей період піде дощ? Вода же затече під стяжку, під пінопаст... Не розумію, чи випарується вода потім...

Так и знал, что вы привяжетесь к этим 2 мм в день. И не прочитаете об условиях "сушки". Я писал выше, что скорость сушки зависит от условий созревания стяжки. Уже в мае солнце может прогреть стяжку до +50 С. Плюс постоянный ветерок. Стяжка с разуклонкой, поэтому бОльшая часть воды во время дождя будет покидать кровлю. Дальше просто мерять влажность. 

Мы накрыли немало кровель. Всегда заходили на стяжки. Апрельские стяжки мы закрывали уже в начале июня. Бывали локальные вздутия (хлопуны где-то до 10 см в диаметре). Через 2 -3 месяца они исчезали. ПУ стравливал лишний пар через себя и формироовал поверхность даже без морщин.  

18 часов назад, Ihor Chumak сказал:

Чи треба дати їй підсохнути і відразу замазати стики герметиком?

Герметик тоже ПУ :) поэтому и ему нужно "сухо"

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не в тому справа. Я планував залити зтяжку у березні, як тільки розтане сніг і підсохне поверхня перекриття. Тому ніякого +23 і прогрівання бетону до +50.

Значить, залити зтяжку у березні та закрити ПУ у травні. І вважати, що щерез щілини за цей час протече мізерна кількість води.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я знову перечитав пост Ігоря, і нарешті зрозумів, що в нього походу інша технологія. Тому прошу мій попередній коментар ігнорувати. З приводу вологоміра не згоден, але це вже деталі, не хочу розводити дискусію, просто будь-яким інструментом треба вміти користуватися, є нюанси, плюс вологомір за триста гривень фірми цюнь-хунь-мунь я не мав на увазі, ми говоримо про професійні інструменти заточені під стяжку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mykola87 сказал:

Я знову перечитав пост Ігоря, і нарешті зрозумів, що в нього походу інша технологія. Тому прошу мій попередній коментар ігнорувати. З приводу вологоміра не згоден, але це вже деталі, не хочу розводити дискусію, просто будь-яким інструментом треба вміти користуватися, є нюанси, плюс вологомір за триста гривень фірми цюнь-хунь-мунь я не мав на увазі, ми говоримо про професійні інструменти заточені під стяжку.

Последних лет 5 пользовались немецким 606-м TESTO. www.testo.kiev.ua/docs/docs_new/testo-606.pdf

Штука без "нюансов". Меряет влажность нужных нам материалов. Чтобы перейти на замер нужного материала просто нажать несколько раз кнопочку Mode пока не появится нужная иконка. Потом две иголки-контакта ввести в тело материала и немного подождать до стабилизации показателя.

Тем не менее заставлял бойцов перед нанесением провести пленочный тест.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, Propeller сказал:

Последних лет 5 пользовались немецким 606-м TESTO. www.testo.kiev.ua/docs/docs_new/testo-606.pdf

Штука без "нюансов". Меряет влажность нужных нам материалов. Чтобы перейти на замер нужного материала просто нажать несколько раз кнопочку Mode пока не появится нужная иконка. Потом две иголки-контакта ввести в тело материала и немного подождать до стабилизации показателя.

Тем не менее заставлял бойцов перед нанесением провести пленочный тест.  

Ну, ви людина професійного підходу, це відразу видно (+). Цей тесто голчастий, і міряє лише на глибину проникнення голок (кілька міліметрів). Цілком очевидно що вам інтуїція підсказала «що щось там не то», і ви використали перевірений метод, оскільки цілком логічно що стяжка зверху суха а всередині вологіша. Саме тому краще брати СВЧ з глибиною сканування хоча б 5 см, і то, тільки якщо немає металевого армування. Ваш метод непідготовлена людина не повторить, для цього потрібно мати ваш життєвий досвід.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Mykola87 сказал:

Ну, ви людина професійного підходу, це відразу видно (+). Цей тесто голчастий, і міряє лише на глибину проникнення голок (кілька міліметрів). Цілком очевидно що вам інтуїція підсказала «що щось там не то», і ви використали перевірений метод, оскільки цілком логічно що стяжка зверху суха а всередині вологіша. Саме тому краще брати СВЧ з глибиною сканування хоча б 5 см, і то, тільки якщо немає металевого армування. Ваш метод непідготовлена людина не повторить, для цього потрібно мати ваш життєвий досвід.

К этому методу я пришел очень давно (а я далеко не 7 пядей во лбу), решив без приборов проверить интенсивность испарения влаги с поверхности. А именно она важна для паропроницаемых покрытий. Потому как паропроницаемость - это возможность пропустить через себя определенное кол-во пара за единицу времени. По большому счету влажность стяжки в теле вторична. Так как верхний слой стяжки выступает хорошим редуктором подбема влаги снизу вверх. Но , если есть желание найти правду, то это карбидный метод. А это огромный гемор.

Вот здесь видео, которое лигимитизирует пленочку на поверхности. Так называемый "box method".

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Можливо хтось підкаже конструктив плоскої кровлі, з тих матеріалів які є в наявності..

2х поверховий недобудований будинок 9х6 з газоблоку. Ж/б плити і газоблок.

Задача, накрити... основна проблема як обійтись без утеплювача, але залиши можливість для подальшого завершення того "пирогу" як потрібно.

Простіше кажучи, зробити тимчасовий плоский дах на період війни з мінімальними фінансовими вкладеннями. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, alemoke сказав:

Можливо хтось підкаже конструктив плоскої кровлі, з тих матеріалів які є в наявності..

2х поверховий недобудований будинок 9х6 з газоблоку. Ж/б плити і газоблок.

Задача, накрити... основна проблема як обійтись без утеплювача, але залиши можливість для подальшого завершення того "пирогу" як потрібно.

Простіше кажучи, зробити тимчасовий плоский дах на період війни з мінімальними фінансовими вкладеннями. 

Зробити нахил з дощок/брусків і накрити чим заманеться, хоч залишками з рекламних банерів.

Змінено користувачем MaxS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, MaxS сказал:

Зробити нахил з дощок/брусків і накрити чим заманеться, хоч залишками з рекламних банерів.

в тій будівлі мають якось ще перезимувати люди...

а якщо на плити покласти звичайно плівку, поставити маяки, залити швиденько стяжку з якимсь уклоном і наплавити рубероїд... 

хоча б один шар... чи цього мало? 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если повезет сделать разуклонку раствором до морозов, то после этого нужно стяжке не просто набрать прочность, но и высохнуть. А сохнуть стяжка будет до апреля 23-го года. 

Единственный вариант с надеждой, что пронесет - это по стяжке нанести битумную мастику на водной основе. Битумную ємульсию. Одна из многих  epicentrk.ua/ua/shop/mastika-bituinaya-vodoemulsionnaya-biem-oreol-1-20kg.html

Дальше или нанети потолще. Либо использовать как грунт под рубероид. НО! Никаких гарантий.

Продукты, содержащие воду (стяжка в т.ч.) и морозы - плохая игра.

 

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, alemoke сказав:

в тій будівлі мають якось ще перезимувати люди...

а якщо на плити покласти звичайно плівку, поставити маяки, залити швиденько стяжку з якимсь уклоном і наплавити рубероїд... 

хоча б один шар... чи цього мало? 

 

Ну на одну зиму навіть простого гідробар'єру вистачить, щоб вода не тікла... Стяжка й рубероід зараз - це лотерея.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 минуты назад, Propeller сказал:

Если повезет сделать разуклонку раствором до морозов, то после этого нужно стяжке не просто набрать прочность, но и высохнуть. А сохнуть стяжка будет до апреля 23-го года. 

Единственный вариант с надеждой, что пронесет - это по стяжке нанести битумную мастику на водной основе. Битумную ємульсию. Одна из многих  epicentrk.ua/ua/shop/mastika-bituinaya-vodoemulsionnaya-biem-oreol-1-20kg.html

Дальше или нанети потолще. Либо использовать как грунт под рубероид. НО! Никаких гарантий.

Продукты, содержащие воду (стяжка в т.ч.) и морозы - плохая игра.

 

а якщо використати в стяжку гідрофобізатори ? просто плити ж/б, м'яко кажучи далеко не рівні...

є ще тирса, в теорії після стяжки можна застелити плівкою, а зверху тирсу .. думаю її 100-150мм вистачить... потім знову плівку і чимсь пригрузити , щоб хоча б на 7 днів набрати міцність....

поки ще не знаю як вірно в таких дахах робити уклони....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, alemoke сказал:

а якщо використати в стяжку гідрофобізатори ? просто плити ж/б, м'яко кажучи далеко не рівні...

є ще тирса, в теорії після стяжки можна застелити плівкою, а зверху тирсу .. думаю її 100-150мм вистачить... потім знову плівку і чимсь пригрузити , щоб хоча б на 7 днів набрати міцність....

поки ще не знаю як вірно в таких дахах робити уклони....

1. Гидрофоб не дает воде зайти в стяжку извне. Гидрофоб не способствует ускорению сушки стяжки. 

2. Если вы хотите сделать гидризоляцию кровли стяжкой с гидрофобом, то вы должны быть уверены, что гидрофоб работает, что стяжка будет достаточно плотной, что стяжка не потрещит и в местах примыкания стяжки к парапету не появяться трещины. 

3. Пленку можно, тырсу нужно. Но это все для обеспечения боль-мень нормального темпа набора прочности. Но не сушки цементного раствора. 

4. У вас слив запланирован через парапетные воронки (в сторону несущих стен) ли внутренний ?  Парапеты есть? 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Propeller сказал:

1. Гидрофоб не дает воде зайти в стяжку извне. Гидрофоб не способствует ускорению сушки стяжки. 

2. Если вы хотите сделать гидризоляцию кровли стяжкой с гидрофобом, то вы должны быть уверены, что гидрофоб работает, что стяжка будет достаточно плотной, что стяжка не потрещит и в местах примыкания стяжки к парапету не появяться трещины. 

3. Пленку можно, тырсу нужно. Но это все для обеспечения боль-мень нормального темпа набора прочности. Но не сушки цементного раствора. 

4. У вас слив запланирован через парапетные воронки (в сторону несущих стен) ли внутренний ?  Парапеты есть? 

2. Перевіряв ще раніше на бордюрах, працювало, але на скільки то довго і ефективно буде на даху працювати хто ж його знає....  

4. Через парапети, по довгій стороні (9х6), парапетів немає.. на даний момент є тільки армопояс і все.. плануємо завтра закинути вже плити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тогда как вариант. Кладете плиты. И работаете прямо по плитам. Нанесете грунт и наплавьте рубероид со свесом на стену фасада (не более 10-15 см). К стене не приклеивать. После этого рубероидный ковер пригрузить хорошо каким-нить балластом. Особенно по периметру.

Балласт будет держать сплошной рубероидный ковер на кровле даже, если неровность поверхноси плит не даст ему хоршо приклеиться. Главное внимание швам. Если будет на кровле стоять вода, чтобы не протекла.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, alemoke сказал:

Задача, накрити... основна проблема як обійтись без утеплювача, але залиши можливість для подальшого завершення того "пирогу" як потрібно.

Простіше кажучи, зробити тимчасовий плоский дах на період війни з мінімальними фінансовими вкладеннями. 

Ну просто из говна и палок не получится, тем более там будут жить люди.

Самое простое - деревянные балки, обрештовка из любых досок + мин вата.

Покрытие - можно рубероид, можно толстую пленку для теплиц.

Змінено користувачем DimaF
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, DimaF сказал:

Ну просто из говна и палок не получится, тем более там будут жить люди.

Самое простое - деревянные балки, обрештовка из любых досок + мин вата.

Покрытие - можно рубероид, можно толстую пленку для теплиц.

Можна багато чого .... але думаю зрозуміло, що фінансів на матеріал немає. Найближчий будівельний магазин який залишився цілий в 100 км.  Тому і вибір впав на плоский дах. Тим паче ж/б плита 220мм має не погану енергоємність і буде точно краще ніж просто плівка чи рубероид на деревяному каркасі. Плюс є вірогідність що снігом присипле, а це буде додатковий утеплювач. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, alemoke сказал:

Можна багато чого .... але думаю зрозуміло, що фінансів на матеріал немає. Найближчий будівельний магазин який залишився цілий в 100 км.  Тому і вибір впав на плоский дах. Тим паче ж/б плита 220мм має не погану енергоємність і буде точно краще ніж просто плівка чи рубероид на деревяному каркасі. Плюс є вірогідність що снігом присипле, а це буде додатковий утеплювач. 

Так крыша есть, или нет (плиты, монолит)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, DimaF сказал:

Так крыша есть, или нет (плиты, монолит)?

Кран буде завтра, тому ще трохи і плити будуть на місці

Змінено користувачем alemoke
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...