Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

выбор поддержанного автомобиля с автоматом до 12 к

igorrius

Рекомендовані повідомлення

Ремонт має бути за пляшку пальонки.
Є альтернатива - купляти машини, які не потребують ремонту, або накрайняк ремонтуються за рахунок продавця. :)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є альтернатива - купляти машини, які не потребують ремонту,

Таких не буває. Навіть в електричках потрібно масло міняти в редукторах.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це шо, ремонт?

З кривими руками навіть заміною масла можна значно скоротити термін експлуатації авто. Тому пошук майстра з рівними руками має місце бути.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

имею dq250, aisin и zf, последние две больше нравятся.

когда сажусь на dq250 сразу замечаю отличия в работе от традиционных автоматов. что лучше не знаю. можно ездить на любой из них.

У меня dq500, PDK и до последнего времени ZF. Причем ZF у меня был как простой (на х3 2,0д) так и спорт (на х4 3,0Д).

Скажу так - DQ500 скорострельнее, чем простой ZF. PDK - самый лучший.

Ты тот Nosatiy что ездил на белой тройке джити?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тобто гроші платити? Що ви маєте на увазі? Які гроші? Звідки їх брати? Ремонт має бути за пляшку пальонки.

 

Звісно, якщо автівку купує "саму круту" а ні на пальне, ані на утримання, не кажучи про ремонти грошей нема. От жодного разу не розумію коли беруть автівку D або S класу в борг або в кредит не маючи навіть уявлення з чого повертати. Тоді обслуговування в гаражі як жигу, ну ще й скиглення що автівка пагана.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От жодного разу не розумію коли беруть автівку D або S класу в борг або в кредит не маючи навіть уявлення з чого повертати. Тоді обслуговування в гаражі як жигу, ну ще й скиглення що автівка пагана.

В мене знайомі збираються купувати (правда не знаю вже якого класу) авто з салону, брат і сестра. Брат бере кредит на авто, сестра - на перший внесок. Профіт :) . Зато нова! За що робити перше ТО - я навіть вже не знаю. Мабуть будуть позичати...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене знайомі збираються купувати (правда не знаю вже якого класу) авто з салону, брат і сестра. Брат бере кредит на авто, сестра - на перший внесок. Профіт :) . Зато нова! За що робити перше ТО - я навіть вже не знаю. Мабуть будуть позичати...
А якщо врахувати, що з вірогідністю 99% вони його ще й бахнуть - то на ремонт взагалі доведеться чиюсь нирку продати.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А якщо врахувати, що з вірогідністю 99% вони його ще й бахнуть - то на ремонт взагалі доведеться чиюсь нирку продати.

З цим проблем не буде - КАСКО покриє. Чи ви думаєте хтось а авто дасть кредит без КАСКО?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слухайте, що це за авто таке (фольксваген ) ?Що людина ще не купивши його вже шукає коробку? В чому його "прєлєсть"?Ніколи вагів не було , а сусід свого пасата називає не інакше як дерев'яна табуретка.

Треба придивитись...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а сусід свого пасата називає не інакше як дерев'яна табуретка

B8 чи B2 року випуску ще коли ЧАЕС повністю працювала?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слухайте, що це за авто таке (фольксваген ) ?Що людина ще не купивши його вже шукає коробку? В чому його "прєлєсть"?Ніколи вагів не було , а сусід свого пасата називає не інакше як дерев'яна табуретка.

Треба придивитись...

 

То не автівка така. То така людина.

Я маю досвід пасатів починаючи з Б-3 1990 року. Надалі пропустив Б-4, а всі інші без рестайлів поганяв достатньо. Наразі Б-8. Мені подобається автівка. Мені подобається роботизована коробка перемикання. Автівка на кожен день дуже зручна, доволі потужна, економічна за витратами пального та в обслуговуванні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

B8 чи B2 року випуску ще коли ЧАЕС повністю працювала?

 

В8.19р.

 

Добавлено через 3 минуты

То не автівка така. То така людина.

Я маю досвід пасатів починаючи з Б-3 1990 року. Надалі пропустив Б-4, а всі інші без рестайлів поганяв достатньо. Наразі Б-8. Мені подобається автівка. Мені подобається роботизована коробка перемикання. Автівка на кожен день дуже зручна, доволі потужна, економічна за витратами пального та в обслуговуванні.

Домовився з сусідом взяти його "табуретку" на тест на пару днів.Щоб зрозуміти що таке взагалі ВАГ.

Вирішили з дружиною що в сім'ю потрібен великий кросовер.Їй сподобалась СХ9 а мені Атлас.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В8.19р.

 

 

Вирішили з дружиною що в сім'ю потрібен великий кросовер.Їй сподобалась СХ9 а мені Атлас.

 

Я так розумію що у сусіда відро з болтами зі Сполучених Штатів? Тоді дійсно, табуретка, ще й напевно бита та відновлювалася шоб подешевше та поскоріше. Якщо розглядаєте саме Атлас, а не Терамонт, то буде зазвичай така сама табуретка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я так розумію що у сусіда відро з болтами зі Сполучених Штатів?

Довго думав що Вам написати.Вирішив що не треба.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Довго думав що Вам написати.Вирішив що не треба.

 

Дуже розумне та виважене рішення. Бо я маю пасат Б8 MQB та знаю чим саме відрізняється ця автівка від визнаної такою щр не підлягає відновленню автівкою зі Сполучених Штатів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Слухайте, що це за авто таке (фольксваген ) ?Що людина ще не купивши його вже шукає коробку? В чому його "прєлєсть"?Ніколи вагів не було , а сусід свого пасата називає не інакше як дерев'яна табуретка.

Треба придивитись...

 

я не коробку ищу , я выбираю из двух вариантов более долговечный , робот пожалуй стоит брать при покупке новой машины , а когда берешь бу - тут уже другие приоритеты : если не хочешь начинать владение машиной с ее ремонтов - надо выбирать такой автомобиль , в котором ресурс деталей подольше .

Согласитесь , когда берешь автомобиль бу с пробегом 117 тыс км , то разумнее взять акпп с ресурсом 180 тыс км и еще поездить на ней , нежели взять экономную в потреблении коробку , но у которой уже ресурс на исходе и , возможно , придется начать с ремонта .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

когда берешь автомобиль бу с пробегом 117 тыс км

Выдумки. Вы не можете этого знать. В Украине у ВСЕХ продающихся авто пробеги смотаны.

разумнее взять акпп с ресурсом 180 тыс км и еще поездить на ней

Вы не можете знать во-первых сколько коробка уже прошла (разве что залезть в её мозги и посмотреть время наработки, если сможете и коробка расскажет и его не перешивали), во-вторых как коробку насиловали и сколько ей еще осталось.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

добавлю еще к пассатам , джеттам , кемри еще и киа оптиму в фильтр на риа авто ,

 

тут тоже то , что любишь : обьемный относительно долговечный двигатель , атмосферник , который хорошо вписывается в концепцию экономии на горючем ( дизель либо гбо ) и гидротрансформаторная коробка .

к тому же , варианты посвежее

 

Добавлено через 3 минуты

Выдумки. Вы не можете этого знать. В Украине у ВСЕХ продающихся авто пробеги смотаны.

 

а если аукцион в Сша был три месяца назад ?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы не можете знать во-первых сколько коробка уже прошла (разве что залезть в её мозги и посмотреть время наработки, если сможете и коробка расскажет и его не перешивали), во-вторых как коробку насиловали и сколько ей еще осталось.

 

Вы правы , но все равно , шанс ездить , а не ремонтировать , с коробкой у которой в два раза больше ресурс , нежели у той , что обычно живет меньше, к тому же она еще и проблемнее в ремонте

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

робот пожалуй стоит брать при покупке новой машины
Французский мне не советовали брать даже новым.

В Украине у ВСЕХ продающихся авто пробеги смотаны.
Да ладно, в салоне можно найти с честным пробегом километров 5-7. :)

с коробкой у которой в два раза больше ресурс , нежели у той , что обычно живет меньше, к тому же она еще и проблемнее в ремонте
Кстати, вы в курсе, что отличия в комплектациях между европейскими версиями и американскими продиктованы не только и не столько предпочтениями покупателей, но и разной юридической системой в США и Европе. В США покупатели могут поставить раком производителя и сделать его банкротом, а в Европе - врядли. Поэтому в США ставятся более надежные и менее проблемные гидротрансформаторы и атмосферники, а в Европе - роботы, вариаторы и турбинки. Бо так выгоднее. Ничего личного, просто бизнес.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а если аукцион в Сша был три месяца назад ?

 

А в цьому випадку треба враховувати що автівка вже була визнана такою, відновлення якої економічно та фізично недоцільне (в більшості випадків). Тому купуючи таку автівку можна не доїздите навіть до ТО а не те щоб ресурс двигуна чи коробки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да ладно, в салоне можно найти с честным пробегом километров 5-7.

А вот не битую не крашенную - уже сложнее (даже в салоне новую).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...