Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

выбор поддержанного автомобиля с автоматом до 12 к

igorrius

Рекомендовані повідомлення

Человек без комплексов никому ничего не пытается навязать

Да, я тут понаблюдал в потоке как майбахи ездят... Это капец - плааааааавно и не спешааааааа, при том что и я не спеша, но куда моему не спеша до не спеша Майбаха - для него главное плаааааааааавность и неторопливость. Вот уж реально где человек никуда не спешит и главное свой комфорт.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я например противник «школ экстремального вождения», после них появляются «рысаки» которые или сами в аварию попадают, или людей подставляют.

В европе никто особо не шустрит и все ездят нормально.

 

А мені більше не подобається коли водій, проїздивши декілька років не орієнтується на дорозі тому, що в автошколі не вчили їздити, а вчили трогатися та задкувати серед стовпчиків. А стосовно навчанню екстремального водіння, то це не для шляхів загального користування - це для позвшляхових пригод, різних ралі. А от школи контраварійного водіння дуже потрібні, коли водія натягують як водити так, щоб не потрапляти в аварії.

Доречі, я пройшов доволі непагане навчання в звичайній актошколі, через деякий час пройшов школу контраварійного водіння (в радянські часи при КДБ), а вже згодом вчився кермувати в екстремальному водінні.

А стосовно навчання водінню за кордоном, то там при навчання в автошколі дають непагані навички контраварійного водіння на симуляторах. Але дуже реалістично і дієво.

А як не шустрять в Німетчині по автобанах та на трасах для автоперегонів - розкажіть, а я послухаю бо сам полюбляв поїздити по Нюрбурингу та по автобанах.

 

Добавлено через 2 минуты

Да, я тут понаблюдал в потоке как майбахи ездят... Это капец - плааааааавно и не спешааааааа, при том что и я не спеша, но куда моему не спеша до не спеша Майбаха - для него главное плаааааааааавность и неторопливость. Вот уж реально где человек никуда не спешит и главное свой комфорт.

Плавність Майбаху в його вазі. Тому він, навіть маючи велику потужність не розганяє ривком, а просто плавно прискорюється за декілька секунд до сотні

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тому він, навіть маючи велику потужність не розганяє ривком, а просто плавно прискорюється за декілька секунд до сотні

Він не прискорювався, а їхав зовсім не поспішаючи кілометрів 40 на годину.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А еще это комплекс бывает «зря потраченных денег», когда человек постоянно ищет себе оправдания «нахиба я это сделал» и тогда показывают «а вот моя машина может пролезть по вот этим гомнам, а другие не могут»

А я могу повесить грушу на свою стену, а вы лохи ходите в тренажерку.

А я могу своим телефоном в стену запульнуть.

 

А бывает комплекс нищеброда, когда человек не может себе позволить что то дорогое, например бмв, и ищет всяческие компенсации, или убитое бмв, главное шо значек и может реветь как бмв, или машину у которой мощно разгоняется и аргументирует что это главное или берет кредит для покупки этого бмв, и всем расказывает что он ему просто до зарезу необходим, и вам всем тоже, и вы не сможете быть без него счастливым.

Був у мене знайомий, любитель полювання. Ніщеброд, як тут кажуть, бо декілька заводиків, декілька заправних станцій, якась роздрібна торгівля, ще якісь бізнеси. Був у нього "комплекс зазря потрачених коштів" - і 570 лексус їздити на полювання, і другий хамер, згодом продав і купив ніву, бо вона їде там, де джити дохнуть. А остання - "волинянка" з армійських складів, яка до місця полювання їде на лафеті, а потім лізе туди, куди більше ніхто не полізе, бо вона окрім того, що може бвгнюку місити яку завгодно, вона ща й плаває. А якщо де й застряне, до двоє дорослих хлопців витягають голіруч.

 

Головним чинником розчарування в автівці це спроба купити автівку на всі випадки життя. А таких автівок не існує. Тому вдаються до компромісу, або купляють декілька, кожна під окремі завдання. От і я свого часу вирішив іти шляхом придбання автівки під конкретну потребу.

 

Добавлено через 3 минуты

Він не прискорювався, а їхав зовсім не поспішаючи кілометрів 40 на годину.

Можливо людина розмовляла телефоном з коханою чінкою, або додивлялася якийсь серіал. От і не поспішала. Йому ж на відміну від володаря тюнінгового москвича не потрібно нікому нічого доводити. Він все довів автівкою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можливо людина розмовляла телефоном з коханою чінкою, або додивлялася якийсь серіал. От і не поспішала.

На задньому дивані? І як це вплинуло на водія?

Йому ж на відміну від володаря тюнінгового москвича не потрібно нікому нічого доводити.

Отож :) .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Був у мене знайомий, любитель полювання. Ніщеброд, як тут кажуть, бо декілька заводиків, декілька заправних станцій, якась роздрібна торгівля, ще якісь бізнеси. Був у нього "комплекс зазря потрачених коштів" - і 570 лексус їздити на полювання, і другий хамер, згодом продав і купив ніву, бо вона їде там, де джити дохнуть. А остання - "волинянка" з армійських складів, яка до місця полювання їде на лафеті, а потім лізе туди, куди більше ніхто не полізе, бо вона окрім того, що може бвгнюку місити яку завгодно, вона ща й плаває. А якщо де й застряне, до двоє дорослих хлопців витягають голіруч.

 

Головним чинником розчарування в автівці це спроба купити автівку на всі випадки життя. А таких автівок не існує. Тому вдаються до компромісу, або купляють декілька, кожна під окремі завдання. От і я свого часу вирішив іти шляхом придбання автівки під конкретну потребу.

 

Добавлено через 3 минуты

 

Можливо людина розмовляла телефоном з коханою чінкою, або додивлялася якийсь серіал. От і не поспішала. Йому ж на відміну від володаря тюнінгового москвича не потрібно нікому нічого доводити. Він все довів автівкою.

Я так понял вы мне аппонировали по тону изложения.

Но наверное размер вашего мозга а также постоянно мешающая вам мания величия не дали вам правильно прочесть моё сообщение.

 

Лично для вас, по простому:

 

Есть люди которым по***, и они покупают то что считают нужным, если не проходит лексус - он берет волынянку и не парится.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я так понял вы мне аппонировали по тону изложения.

Но наверное размер вашего мозга а также постоянно мешающая вам мания величия не дали вам правильно прочесть моё сообщение.

 

 

Дійсно. Звідки у мене візьмутся ті мізки. Куди мені до такої освіченої людини як ви.

 

Ви спробуйте не навішувати ярликів людям, то можливо і не будуть опонувати, всілякі там, з "комплексами" та "ніщеброди" з замалим розміром мізків.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дійсно. Звідки у мене візьмутся ті мізки. Куди мені до такої освіченої людини як ви.

 

Ви спробуйте не навішувати ярликів людям, то можливо і не будуть опонувати, всілякі там, з "комплексами" та "ніщеброди" з замалим розміром мізків.

 

Почему то я не удивлен, что из всей тирады вас зацепило «комплекс» и «нищеброд»

Хотя если экстраполировать на ваши сообщения - то это одна из двух вероятностей.

 

Читайте «по простому» - это для вас.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почему то я не удивлен, что из всей тирады вас зацепило «комплекс» и «нищеброд»

Хотя если экстраполировать на ваши сообщения - то это одна из двух вероятностей.

 

Читайте «по простому» - это для вас.

А я здивований!

Ти диви, навіть таке слово як "екстраполяція" знає. Мабудь дійсно 8 класів освіти є.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А я здивований!

Ти диви, навіть таке слово як "екстраполяція" знає. Мабудь дійсно 8 класів освіти є.

 

Я вас удивлю, но экстраполяцию и интерполяцию в школе не учат.

Вы плохо там учились похоже

 

Хотя наверное не удивлю ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я вас удивлю, но экстраполяцию и интерполяцию в школе не учат.

Вы плохо там учились похоже

 

Хотя наверное не удивлю ...

 

А в мої часи в школі вивчали багато чого. Може тому що школа була звичайна, радянська. То в вашій, мабуть, навчали писати ім"я та рахувати до десяти.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А в мої часи в школі вивчали багато чого. Може тому що школа була звичайна, радянська. То в вашій, мабуть, навчали писати ім"я та рахувати до десяти.

 

Изучали много чего но все прошло мимо вас....

Ладно перестаю метать бисер перед свиньями.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы долго еще чатиться здесь будете? :pozor:

Пускай чатятся. ТС все равно ничего не купит пока не придет понимание, что нужно снизить запросы либо увеличить бюджет.:)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Но надо ж так чтобы перед соседями не стыдно, и денег много не потратить. Вечная диллема.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ТС все равно ничего не купит пока не придет понимание, что нужно снизить запросы либо увеличить бюджет.:)

 

снижать запросов нет возможности, да и что тут снизишь :

движок от 1,9 и выше

гидротрансформаторная акпп

не белый салон

 

остается второе...

 

Добавлено через 51 секунду

Но надо ж так чтобы перед соседями

еще для соседей я что то не покупал, перетопчутся, мы ориентируемся исключительно на свои хотелки

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

снижать запросов нет возможности, да и что тут снизишь :

движок от 1,9 и выше

гидротрансформаторная акпп

не белый салон

 

остается второе...

 

Добавлено через 51 секунду

 

еще для соседей я что то не покупал, перетопчутся, мы ориентируемся исключительно на свои хотелки

Посмотрите мазду, я взял вместо пассата сс в свое время, и пока ниразу не пожалел.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посмотрите мазду, я взял вместо пассата сс в свое время, и пока ниразу не пожалел.

 

На СС VW робот, а не гидротрансформатор. И низкая що ппц))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На СС VW робот, а не гидротрансформатор. И низкая що ппц))

Ні То в мене низький пасат варьянт GTE бо його не випускають з пакетом поганих шляхів. І робот. То дІйсно так. Але який кайф від керованості та зібраної підвіски.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Посмотрите мазду, я взял вместо пассата сс в свое время, и пока ниразу не пожалел.

 

ругают ее https://www.google.com.ua/amp/s/amp.kolesa.ru/article/imperatorskij-farfor-vybiraem-mazda-3-bk-s-probegom

 

добавлю в фильтр еще и Лансер

 

https://www.google.com.ua/amp/s/www.zr.ru/content/amp/articles/901298-mitsubishi-lancer-desyatogo-pok/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так негативный отзыв можно найти на любое авто. Даже на КРАЗ, который очень надежен, имеет потрясающую проходимость, неприхотлив к качеству топлива - но найдутся недовольные отсутствием мягкости хода и кондиционера.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Там статья про 2003-2008г, при том что она написана в 2016. Я бы задумался.

Мазда этих годов очень тесно пересекается с фордом мондео и фокусом, так как имели договора, и имели общие болезни, например с рулевой рейкой. (но тоже субьективно, есть положительный опыт)

Я говорю про скайактив, мазда отошла от форда и внедрили много своего, машина изменила свой уровень комфорта, и стала опять японской.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на КРАЗ, который очень надежен, имеет потрясающую проходимость, неприхотлив к качеству топлива - но найдутся недовольные отсутствием мягкости хода и кондиционера.
Еще на нем парковаться неудобно, шумка хреновая и расход конский. Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Там статья про 2003-2008г, при том что она написана в 2016. Я бы задумался.

Мазда этих годов очень тесно пересекается с фордом мондео и фокусом, так как имели договора, и имели общие болезни, например с рулевой рейкой. (но тоже субьективно, есть положительный опыт)

Я говорю про скайактив, мазда отошла от форда и внедрили много своего, машина изменила свой уровень комфорта, и стала опять японской.

 

autotorque.ru/obzory-bu-avto/mazda-3-bm-3-pokolenie-zhizn-posle-garantii-slabye-mesta/

 

минус полвитка и китайские детали ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...