Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Авто аккумулятор в ИБП

mib

Рекомендовані повідомлення

3 минуты назад, normal сказал:

€1699 це 68 тис грн а не 120

Але вище було вказано про станцію за 113 тис грн... 

І 8кВт інвертор та 5кВт акумуляторів - це не 2кВт інвертор та 2.5кВт акумуляторів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, sanyas15 сказал:

Але вище було вказано про станцію за 113 тис грн... 

І 8кВт інвертор та 5кВт акумуляторів - це не 2кВт інвертор та 2.5кВт акумуляторів.

Интересно какая часть этого всего попадет на вторичный рынок, самих инверторов думаю очень много, особенно от тех кто использовал со свинцом, как только с ээ наладится а акб умрут новые никто покупать не будет

А так у нас уже и смысла смотреть на цены нет надо сразу на али или в европе смотреть

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А що таке ліфери, про які час від часу тут згадують?

Змінено користувачем mastervovik
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, mastervovik сказал:

А що таке ліфери, про які час від часу тут згадують?

Lifepo4 литий железо фосфат

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, mastervovik сказал:

А що таке ліфери, про які час від часу тут згадують?

Акумулятори lifepo4.
А в цій станції там li-nmc, це ж написано на їхньому ж сайті, ну ті що якщо горять то ховайся, не загасиш. Ну так тут лякали свого часу.

Доречі по lifepo4. Бачу на ali з'явились дуже дешеві варіанти. 
Наприклад 24v100Ah за 590$ вже з доставкою. Помоєму халява.
www.aliexpress.com/item/1005005047543293.html

Може вже хтось купував, бачу там багато продаж, але відгуків ще нема, певно все в дорозі? ) Я загуглив контору, має сторінку у фейсбуці, не виглядає на одноденку. Трохи зле що там BMS без блютуза.
 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, sanyas15 сказал:

ПОРТАТИВНА ЕЛЕКТРОСТАНЦІЯ JACKERY EXPLORER 2000 PRO

113358,00 грн.

За такі гроші можна купити гібридний інвертор 3-5кВт і комплект акумуляторів LiFePo4 на 5кВт.

Чи може я не правий?

Ви праві, але це ціни в Києві. Якщо замовити в Европі ціна буде 1600 Евро. Я був скептично налаштований щодо цих станцій, тому й пішов на варіант з АКБ і інвертор. Але зараз, використовуючи цю станцію, бачу її переваги. Як для мене:

1. Зручність в використанні - зарядив, підключив, переніс куди треба

2. Швидкість зарядки

3. Тягне майже все

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, mib сказал:

Lifepo4 литий железо фосфат

😀 Т.е .обычный литийполимер?

А так рассказывают, я думал уже перпетумобиле придумали))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, mastervovik сказал:

😀 Т.е .обычный литийполимер?

А так рассказывают, я думал уже перпетумобиле придумали))

Ну их много вариаций, это чуть другое нежеле в шуроповерте но идея та же, много циклов не боится глубоких разрядов можно заряжать/разряжать большим током, малый вес но это уже не столь важно, из минусов боится морозов при зарядке

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, normal сказал:

300 циклов при 80% разряде

300 циклів, струмом заряду .5с, ага

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, standov сказал:

300 циклів, струмом заряду .5с, ага

Справедливости ради про 5с там не было, да и восполнить 1 ампер который съел роутер такой ток и не нужен

Да и вы свой лифер вроде как 5с зарядить не сможете, или где то нолик потерялся впереди?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Через мене пройшло багато різних 18650. Тому можу казати - якість дуже різна. Десь третина це перемаркування. Написано 2200Аг. Міряешь, а там добре, якщо 500Аг. Ось і питання: а чи є впевненність, що в ціх станціях не таки елементи? Зараз багато нарікань на станції Bluetti - дуже популярні у нас.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, sigma_shig сказал:

Через мене пройшло багато різних 18650. Тому можу казати - якість дуже різна. Десь третина це перемаркування. Написано 2200Аг. Міряешь, а там добре, якщо 500Аг. Ось і питання: а чи є впевненність, що в ціх станціях не таки елементи? Зараз багато нарікань на станції Bluetti - дуже популярні у нас.  

Это как с медным альтернатором я думаю. Хороших литиевых акумов не так много на самом деле и они все извесны и все их данные есть в даташитах. Такую информацию не скрывают а хвастаются. По этому если нету дпташитов по акумам в нутри устройства, то скорей всего какое-то китайское г.

Змінено користувачем mastervovik
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, standov сказав:

300 циклів, струмом заряду .5с, ага

Для роутера брав AGM LPM-MG 12-20AH за 2400грн (в нас їх ще повно продається), ресурс 1600 циклів при 30% розряді, за 3 години роутер бере 10.5Вт*г від 240Вт*г це розряд 4.4% або 10000+ циклів, то нафіга шукать якісь LiFePO4 чи павербанки з ціною 25грн\Вт*г, якшо в сусідньому магазині AGM по 10грн\Вт*г? Те саме може буть з аварійним освітленням і іншим, чи в мене помилка в розрахунках?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 хвилин тому, sigma_shig сказав:

чи є впевненність, що в ціх станціях не таки елементи?

У LiFePO4 та Li-ion мабудь різні характеристики, можу сказать за якісний Li-ion: 6 років проробив в ноуті без відключень електрики (може було разів 5 на рік), при перших відключеннях BatteryInfoView показував ступінь зносу батареї 86%, через два тижня планових відключень вона швидко здохла до 60%, чи вони там перегріваються в корпусах, як би те саме не було через кілька років з LiFePO4 всередені той станції...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, mib сказал:

да и восполнить 1 ампер который съел роутер такой ток и не нужен

тоді нашо вкидатися в велику ємність свинцю (шоб він безпечно заряджався) замість того шоб купити не свинець значно меншої ємності за дешевше і не мати клопоту )

Це як придумати проблему та героїчно її вирішувати, замість того шоб просто не придумувати проблему.

13 часов назад, mib сказал:

или где то нолик потерялся впереди?

.5 жеж ) то лень нолік писати було

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 минут назад, normal сказал:

Так на самій батареї написано Standby use: 13.5 - 13.8V

так і є, але писали що автомобільні не переносять цього... Так гель не автомобільний, розумію.
В мене з осені стоять два гелевих по 200ah + інвертор гібридний Must 3кВт.
І схоже що один акум починає подихати, бо після кількох годин невеличкого навантаження у 200-300Вт, при великому у 2кВт, дає просадку напруги майже на 1В більшу ніж інший. 
От і намагаюся зрозуміти що я робив не так, нижче 12.2 старався не розряджати, лише раз була майже повна розрядка до 11.5. 
Або брак якийсь.

Змінено користувачем razzil
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, razzil сказал:

так і є, але писали що автомобільні не переносять цього... Так гель не автомобільний, розумію.
В мене з осені стоять два гелевих по 200ah + інвертор гібридний Must 3кВт.
І схоже що один акум починає подихати, бо після кількох годин невеличкого навантаження у 200-300Вт, при великому у 2кВт, дає просадку напруги майже на 1В більшу ніж інший. 
От і намагаюся зрозуміти що я робив не так, нижче 12.2 старався не розряджати, лише раз була майже повна розрядка до 11.5. 
Або брак якийсь.

Если у вас большую часть времени они в байпасе, то ставьте по нижнему порогу 13,5 если рар в неделю и чаще есть отключения то по верхнему 13,8

Какое сечение проводов? Нет ли постоянно подключеной нагрузки к одному из акб, вольтметр к примеру?

А так даже новые, с одной партии в любом случае отличаются внутренним сопротивлением и постепенно начинают разбегаться все больше и больше, в итоге при заряде один еще недозаряжен второй уже кипит, ставьте балансир

Ну и 2 кВт нагрузки это под 100 ампер на каждый акб что очень много для ваших 200 а/ч вот те 200-300 это для них предел, если хотите им хоть какой то жизни

3 часа назад, standov сказал:

тоді нашо вкидатися в велику ємність свинцю (шоб він безпечно заряджався) замість того шоб купити не свинець значно меншої ємності за дешевше і не мати клопоту )

Так там 20 а/ч и разделенная система на сегменты, и кто его знает как на долго пропадет ээ, на этом можно будет сидеть с инетом пару суток

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хотел сегодня провести КТЦ своей сборки, пока ээ стабилизировалось и есть возможность длительно зарядить, в крайнем случае генератор обкатать, нагрузка моя стандартная 17 ампер, это меньше 0,05с от заявленного на шильдиках, 505 а/ч в 3:20 выключил питание, но утром было ясно, а я не отключил солнечные панели и они до окончания разряда выдали 30 а/ч и самое главное в 14:00 сработало расписание на sonof который стоит на входе ИБП итого разряд прервался раньше времени, единственно что увидел так это то что в пределах 12-11,65 вольт довольно много емкости, но какая она финальная остается вопросом, собственно как и неизвестно какая была изначальная у новых АКБ, но появилась надежда что январь я с ними еще переживу, а в начале и на ноябрь не надеялся :-)

 

 

Screenshot_2022-12-22-17-02-53-899_com.dc.battery.monitor2.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, mib сказал:

Какое сечение проводов?

50мм2

Стоїть балансир. На 5А здається.
Ток заряду якийсь час був 20А, потім на 30А поміняв, на корпусі вказано 50А Мах.
2кВт це епізодичне навантаження, типу чайник підігріти, чи мікрохвильовка. Воно дійсно могло додати їм життя?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, mib сказал:

и кто его знает как на долго пропадет ээ, на этом можно будет сидеть с инетом пару суток

для цього його треба зарядити до кінця а ви казали нашо то для роутера :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, razzil сказал:

50мм2

Стоїть балансир. На 5А здається.
Ток заряду якийсь час був 20А, потім на 30А поміняв, на корпусі вказано 50А Мах.
2кВт це епізодичне навантаження, типу чайник підігріти, чи мікрохвильовка. Воно дійсно могло додати їм життя?

Если это было пару раз то скорее нет, но греть чайник от свинца так себе идея, гораздо дешевле завести газовую туристическую печку

Скорее всего он с завода уже вышел таким, ну или им отдельно попользовались 

Учитывая что есть балансир то поживут какое то время но при разряде ориентируйтесь на худший по напряжению

4 минуты назад, standov сказал:

для цього його треба зарядити до кінця а ви казали нашо то для роутера :)

Не вижу связи между зарядить и то что он для роутера, он сейчас у хозяина 100% заряжен и живет в цикле 4/4 в случае отключения на несколько сутор и разряда на 100% будет думать как его зарядить, от генератора от более емкогг акб покатает с собой в машине, но избыточная емкость даст возможность пересидеть эти пару суток, а сборка на литии в притык при возможности быстрого заряда эти пару суток пересидеть не даст

Так что тут все от целей зависит, я бы с удовольствием свои 500 ампер свинца поменял на 200 лифера, но это невозможно

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, mib сказал:

я бы с удовольствием свои 500 ампер свинца поменял на 200 лифера, но это невозможно

ми ж не намагаємося міняти 500 свинця на 200 ліфера, питання у людини було, на скільки пригадую, про які є варіанти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, standov сказав:

для цього його треба зарядити до кінця

А чого він має бути незарядженим? Через 3 години вмикають світло і таке зарядне за пів години його дозаряджає, я правда хрєн знає чи правильно воно це робить, але і при планових відключеннях швидко заряджається і при блекауті по розрахункам повинно витримати 68 годин. А інший варіант був живити роутер не напряму, а через ДБЖ з великим хх, що для мілких навантажень стає недоцільним

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • Dr.Yura змінив заголовок на Авто аккумулятор в ИБП

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...