Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Покриття для дерева

TaurosRMK

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, Humanite сказал:

непагано було б спочатку покрити гарячею оливою (без воску) щоб дерево взяло якнайглибше. А вже потім, коли підсохне, тоді вже з воском.

Що мається на увазі "гарячою"? Підігрівати при нанесенні чи це якись тип олії? Будь яка підійде для цього?

1 час назад, Humanite сказал:

Спочатку спробуйте без колорування. Можливо будете здивовані тим, что сама олива дасть тон.

Можна і так, але якщо я буду замовляти цю олію, то там можуть заколерувати потрібну кількість. Щоб два рази не робити замовлення буду зразу замовляти або все без колеровки, або половина колерована і половина без.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, TaurosRMK сказав:

Що мається на увазі "гарячою"? Підігрівати при нанесенні чи це якись тип олії? Будь яка підійде для цього?

Я так зрозумів, що ви плануєте обробляти тверду деревину. Для того, щоб олива краще і глибше увійшла в деревину оливу треба підігріти на паровій бані або в мікрохвильовці. Вона буде рідшою і глибше просякне в дерево. Зазвичай олива з конопель використовується для роботи з деревиною. Вона може сама використовуватись, а може з воском та каніфоллю. Також додають додаткову хімію для скорішого висихання. Мені недовподоби з хімією. Більше подобається натуральна.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Фрай сказав:

Це не є дубова дошка.

Слшне зауваження. Це є щит меблевий зрощений дубовий. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут таке питання... Вирівняні дошки склеїв між собою на ПВА + шканти через 15см. Всього 2 широкі дошки, дві вужчі. Це не ідеально обрізані дошки по всій довжині, щоб було прямо як мебельний щит, а тільки частково, тобто є пустоти, куди буде заливатися епоксидка. Думав знизу стягнути по ширині, наприклад смугою 50х5мм (в двох місцях), щоб можливо не появилася тріщина на склейці, тобто додаткова фіксація між собою. Додатково ще ніжки будуть стягувати. По задумці як на картинці. Розміри вийшли 1600х800, товщина ~30мм, хотілося більше, але багато прийшлося зібрати з дощок.

Так от, є сенс стягувати, чи може потім боком вилізти? Бачив фото в інтернетах, де з часом рівна столешня пішла дугою. Але ще може від дерева залежить, якщо воно не висохло добре. В моєму випадку цим дошкам років під 20 напевно, якщо не більше. Смуга по їдеї від дуги не спасе, якщо почне крутити, але як стяжка буде працювати.

Плани від першої задумки змінилися, думав дошки не обрізати, лишити живий край, а пустоти заливати епоксидкою. Але підрахував що треба майже 12 кг смоли (пустоти + верх), по цінах вийшло добряче як для такого проекту, тому склеїв дошки, щоб менше епоксидки пішло.

photo_2023-06-24_02-15-09.jpg

Screenshot_1.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дерево меняет и будет менять свои размеры в зависимости от влажности воздуха/температуры. Играет поперек волокон (по ширине доски)

Выгибает дугой когда с разных сторон (плоскостей) листа разная влажность. Например, с одной стороны покрыли лаком(и отсекли влажность), а с другой нет. Или столешница на кухне, где сверху более влажно от готовки/мойки, а в тумбах суше.

Для столика я думаю такого не будет.

Но я любитель, может профи что скажут 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

image.jpeg.ede42be4f81bbed7392ad5247ddb97e0.jpeg
 

зробіть краї сильно нерівними, з такими дошками буде набагато краще виглядати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, Фрай сказал:

зробіть краї сильно нерівними, з такими дошками буде набагато краще виглядати

Я наоборот обрізав їх (довгий край) щоб придати правильну форму. Міг би крайні дошки не обрізати, получився б живий край. Але не дуже подобається такий варіант. Можливо для масивних столів, розмірами 2х1м і товщиною 40-50мм було б гарно, для малих розмірів не дуже.

11 часов назад, ЯД сказал:

Для столика я думаю такого не будет

Покритий буде маслом зі всіх сторін, так що тут напевно не буде перепадів вологи. Можливо і не покрутить. Але питання чи є сенс додатково стягнути смугою? Хоча якщо вона зафіксує жорстко, то може не дати дереву рухатися, тим самим пошкодить. Може і не треба стягувати, не думаю що розклеїться чи дасть тріщину на склейці, але всяке може бути. Хоча ніжки будуть також трохи стягувати і не дадуть розійтися. А якщо дасть тріщину, то буде такий дизайн 😁

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Звичайно, робіть так як вам особисто подобається, вам за ним сидіти, але такі «античні» дошки як на мій погляд не можуть бути рівними, навіть не хочуть, но то таке, вибір за вами.

а кріпити знизу я б став, пва ненадійний клей, а чому їх має крутити, хіба вони не сухі?
обробляйте і знизу також, тоді все буде ок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 минуту назад, Фрай сказал:

«античні» дошки

То так вийшло 🙂 Вони були "натуральні", але я вирішив поексперементувати (напевно даремно, хоча...) з газовою горілкою і трохи обпалив поверхню 😁 Потім лишнє зішліфував, але частково обпалене залишилося в порах. Це можна виправити, зібрати 1мм фрезером, щоб знову було натуральне. Але після обпалювання вилізли так сказати косяки, де з вигляду було все ок, а виявилося що не дуже.

41 минуту назад, Фрай сказал:

хіба вони не сухі?

Думаю за років 20+ висохли точно :) Але як поведе себе при кімнатній температурі і вологості, може і нічого не буде.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Але питання чи є сенс додатково стягнути смугою?

Ну, я бы не стягивал, там на картинке вроде всего достаточно. 

Да и как по мне это было бы дополнительное напряжение в дереве с одной стороны столешни. Я думаю это больше приведет к выгибанию, чем предотвратит его

Потому ютубные столяры, когда склеивают плоскость из досок, стягивают стяжками и сверху, и снизу. Иначе горбом вылезет 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Фрай сказал:

 А я думав надибали десь старе бу або щось таке 😜

Так воно і старе, я ж написав, років 20+ цим дошкам. По товщині напевно були ~50мм, але ~7-8мм з кожного боку прийшлося зібрати і вийшло ~30мм. Для розміру 1600х800 думаю стане, для більшого були б тонкі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хоча я все рівно купив масло затоноване, грунтовочне. Воно буде як база, придасть колір, темніший ніж натуральний колір деревини, а зверху буде прозоре масло. Так що ці обпалені візерунки не будуть сильно кидатися в очі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А чому масло?

Після багаторічних танців з прикладом рушниці я давно вже відмовився від масел, чухня як на мене і зайві витрати коштів і часу на ліквідацію наслідків.

лаків є стільки, що вибрати можно на свій смак, а користування столом буде легким і приємним, не доведеться метушитися за кожною пролитою рідиною.

особливо це стосується деревини з нерівною або брашованою поверхнею.

Це як порівнювати взуття красива добротна шкіра і нубук чи замша. ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Фрай сказал:

А чому масло?

Після багаторічних танців з прикладом рушниці я давно вже відмовився від масел, чухня як на мене і зайві витрати коштів і часу на ліквідацію наслідків.

лаків є стільки, що вибрати можно на свій смак, а користування столом буде легким і приємним, не доведеться метушитися за кожною пролитою рідиною.

особливо це стосується деревини з нерівною або брашованою поверхнею.

Це як порівнювати взуття красива добротна шкіра і нубук чи замша. ))

Не знаю, мені чомусь більше масло подобається. Як на мене самий швидкий і простий спосіб.

Передивився багато відео як роблять столи зі слебів, в 95% покривають маслом, а не лаками.

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, безперечно то є класика, але ж я запитую ще й про практичність виробу.

Бо після того як вчергове віддав 100$ за перекриття ложі після полювання в негоду то зрозумів де й коли воно доречно.

ось наприклад писав:  

Цитата

 

В 18.06.2019 в 00:24,  Фрай сказал: 

И никто меня не убедит, что масло лучше лака!

 

18.06.2019 в 00:24,  viksel сказал: 

Да,на этот счет хоть и ведутся бесконечные дебаты...Немного постолярничав, более 20 лет, я так и не понял всей прелести разных масел,их космической экологичности и т.д все того что тебе парит продавец масел.Наверное это доступно только избранным...хорошим фотографам.))

Представляю лицо краснодеревщика, который парился с тонировкой, равномерным покрытием маслом, любовался цветом и видит пролитый на стол кетчуп, вино, кофе и другую жидкость.

а при застолье это происходит довольно часто.

Впрочем, то всего лишь мое миркування, конечный выбор только за вами, дерзайте и обязательно покажите результат.

 

 

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Добрався майже до фінального етапу. Шліфував зерном Р80 і Р120, тепер не знаю як краще поступити. По рекомендаціях обробка маслом має бути на деревину пошліфовану Р120, але перед тим треба епоксидку відшліфувати і відполірувати. Є місця з епоксидкою дуже малі, так щоб точково тільки епоксидку полірувати і не зачепити дерево, буде складно. Епоксидку планую до Р320 шліфувати і якщо будуть якісь нюанси, то вручну Р600, Р1000, а потім відполірувати трохи. Думаю може всю поверхню пройтися до Р320, відполірувати епоксидку, а потім перед покриттям маслом деревину вручну пройтися Р120?

Ще нюанси є, не знаю чому відтінок шліфованого дерева не рівномірний. Коли шліфував Р80-Р120, то місцями деревина відшліфувалася до світлого кольору, місцями є відтінки жовтого, місцями коричневого. Це видно на загальномму фото, поверхня не виглядає однотонною. Може це від того що дошкам років за 20 вже, були б свіжіші і виглядали б інакше.

photo_2023-07-04_20-31-21 (2).jpg

photo_2023-07-04_20-31-21 (3).jpg

photo_2023-07-04_20-31-21.jpg

photo_2023-07-04_20-31-22 (2).jpg

photo_2023-07-04_20-31-22.jpg

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Круто получается! Красота 

Белое - похоже на матовость эпоксидного слоя. Сама эпоксидка то прозрачная, но если ее царапать (наждак) - царапины дают белый мат. Как лак например на авто.

Или пыль от наждака в структуре дерева. Но по идее от 80 не такая мелкая 

Попробуйте вытереть еле влажной чистой тряпкой. Только совсем совсем еле влажной. Убрать пыль. 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, ЯД сказал:

Белое - похоже на матовость эпоксидного слоя. Сама эпоксидка то прозрачная, но если ее царапать (наждак) - царапины дают белый мат.

Я не про то, а про саме дерево. От показав обведені місця, там ніби відбілено. А є місця майже коричневі, темні.

Screenshot_5.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вигляд дуже класний! Це дерево натуральне, в тому і фішка неоднорідності як текстури так і кольору. Браво!

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я тут думаю може все ж таки верх пройтися тонким шаром прозорої епоксидки...? Спочатку маслом як і хотів, а зверху захисний шар епоксидки. В мене якраз залишилося, має стати. Не знаю як то вийде, але дуже тоненько розтягнути по поверхні і потім навіть шліфувати не треба, тільки полірувати. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Я тут думаю може все ж таки верх пройтися тонким шаром прозорої епоксидки...? Спочатку маслом як і хотів, а зверху захисний шар епоксидки. В мене якраз залишилося, має стати. Не знаю як то вийде, але дуже тоненько розтягнути по поверхні і потім навіть шліфувати не треба, тільки полірувати. 

вот тут надо или протестировать на отдельном кусочке, либо найти кто так делал. мне кажется что епоксидка не прилипнет на масляное дерево

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...