Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

25 минут назад, Dmode сказал:

А яку перевагу (окрім компенсації падіння напруги за рахунок вимірювання напруги саме на клемах комірок під час заряду) дає наявність зворотнього звязку батареї з інвертором в збірках зі зворотнім звязком?

Мається на увазі протокол обміну?
1. батарея каже режими заряду/розряду по напрузі та струму . В тч граничні, каже глибину максимального розряду яку можна робити до того як спрацює її захист
2. батарея каже стан заряду (soc), бо для ліфепо по напрузі його визначити адекватно неможливо, тому контролер батареї його рахує по власному ввтоку/витоку + періодично коректує коли батарея деградує, коли батарей декілька в каскаді вони відповідно цю інформацію враховують
3. є якісь умови за яких батарея каже інвертору знижувати струм заряду, в моєму випадку наприклад останні 10%, думаю ще може бути перегрів

Змінено користувачем standov
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vikctor сказал:

Ще ні - чекав поки доїде перемикач. Продавець переплутав між двома покупцями й ми потім відправляли один одному за рахунок продавця непотрібні перемикачи. Тількино сьогодні отримав. Днями зроблю.

Балансир купили? Но в любом случае перед тем как их собрать на 24 вольт соберите на 12 тоесть паралельно, дайте постоять ночь и на следующий день зарядите под завязку для режима циклирования, потом уже собирайте в 24 вольт и подключайте к инвертору

Пока нет отключений поставьте режим поддержки чуть ниже чем написан на корпусе

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, mib сказал:

Балансир купили? Но в любом случае перед тем как их собрать на 24 вольт соберите на 12 тоесть паралельно, дайте постоять ночь и на следующий день зарядите под завязку для режима циклирования, потом уже собирайте в 24 вольт и подключайте к инвертору

Пока нет отключений поставьте режим поддержки чуть ниже чем написан на корпусе

Ні, бо все що бачу в ютубі стосовно БМС стосується виключно ліферів. Їх вибір ну  дуууже різноманітний. Як небудь без них обійдуся. І того окремого заряджання не робитиму. Якщо вимикання будуть нетривалими, то й так на декілька зим вистачить, а якщо тривалими, то всі ці танці до одного місця. Як раз дозрію до ліферів і обиратиму найкращій час для купівлі - скажемо травень/червень.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Vikctor сказал:

Ні, бо все що бачу в ютубі стосовно БМС стосується виключно ліферів. Їх вибір ну  дуууже різноманітний. Як небудь без них обійдуся. І того окремого заряджання не робитиму. Якщо вимикання будуть нетривалими, то й так на декілька зим вистачить, а якщо тривалими, то всі ці танці до одного місця. Як раз дозрію до ліферів і обиратиму найкращій час для купівлі - скажемо травень/червень.

Не БМС, а балансир :-)

но дело ваше, грубо эти вот телодвижения могут дать дополнительный срок жизни ваших акб

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Vikctor сказал:

Якщо вимикання будуть нетривалими

нажаль проблема, як не парадоксально, не час вИмикань а час вмикань, минулої зими за 3-4 години не заряджалося нічого окрім варіантів літію, тобто вам може вистачати заряду свинця на 10 годин блекаута але то не має ніякого значення якщо у вас між блекаутами всього 4 години. 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, standov сказал:

нажаль проблема, як не парадоксально, не час вИмикань а час вмикань, минулої зими за 3-4 години не заряджалося нічого окрім варіантів літію, тобто вам може вистачати заряду свинця на 10 годин блекаута але то не має ніякого значення якщо у вас між блекаутами всього 4 години. 

если сжег 0,01 квт - то и влить надо чуть больше 0,01 квт , а это не долго , для этого ведь не надо 10 часов ?

то есть наверняка от потребления зависит , разряженную батарею за 3 часа не зарядишь, а разряженную на полшишки - наверняка можно быстро дозарядить

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, standov сказал:

нажаль проблема, як не парадоксально, не час вИмикань а час вмикань, минулої зими за 3-4 години не заряджалося нічого окрім варіантів літію, тобто вам може вистачати заряду свинця на 10 годин блекаута але то не має ніякого значення якщо у вас між блекаутами всього 4 години. 

Ну я саме це мав на увазі. Наш ДТЕК вже повідомив, що 4-8 годин на добу вимикання вважатиме  оптимістичним сценарієм. Я теж побуду поки що оптимістом. І я сподіваюсь мати  трохі більше 10 годин автономії. Рази в два приблизно.

Змінено користувачем Vikctor
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, mib сказал:

Не БМС, а балансир :-)

но дело ваше, грубо эти вот телодвижения могут дать дополнительный срок жизни ваших акб

Все же понавязываюсь :-) ну не для вас так может кто то когда то прочитает

Грубо ваши две батареи вышли прям близнецами с завода, так почти не бывает но допустим, потом они плыли потом ехали и потом стояли на складе и начали немного отличаться ну кто то стоял выше кто то ниже кто то на сквозняке, условия как то отличались и одна из батарей ввиду качества/условий на саморазряд потратила чуть больше энергии

Вы их подключаете последовательно и ваш комбайн начинает их заряжать в балк режиме к примеру до 14,4 на батарею тоесть 28,8 и в какой то момент та батарея которая была чуть больше заряжена уже зарядится а вторая еще нет, но заряд продолжится ведь инвертор еще не достиг 28,8 а на батареях к примеру 14,4 и 14 дальше будет 14,6 и 14,2 в итоге первая будет кипеть и сохнуть вторая будет в недозаряде и так из цикла к циклу будет повторяться в какой то момент та которая была вроде лучше высохнет и станет плохой

Если запаралелить батареи в самом начале то вы их приведете к прочим равным, они когда то разбегуться но это будет сильно позже

Если поставить балансир то он из перезаряженой батареи будет переливать в недозаряженую ну или просто стравливать эту энергию в тепло зависит от балансира, активный он или пасивный

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, igorrius сказал:

если сжег 0,01 квт - то и влить надо чуть больше 0,01 квт , а это не долго , для этого ведь не надо 10 часов ?

то есть наверняка от потребления зависит , разряженную батарею за 3 часа не зарядишь, а разряженную на полшишки - наверняка можно быстро дозарядить

Так, але для цього треба мати дуже великий запас по ємності, що вже буде дорожче ніж літій без запасу бо він заряджається за 2 годи і йому запас не потрібен, в цьому нема жодного економічного сенсу

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, standov сказал:

Так, але для цього треба мати дуже великий запас по ємності, що вже буде дорожче ніж літій без запасу бо він заряджається за 2 годи і йому запас не потрібен, в цьому нема жодного економічного сенсу

Ну вот со всем согласен, но про экономику рано говорить, мой лифер должен 8 лет отработать что бы сравняться с моим прошлогодним авто свинцом

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, mib сказал:

Все же понавязываюсь :-) ну не для вас так может кто то когда то прочитает

Грубо ваши две батареи вышли прям близнецами с завода, так почти не бывает но допустим, потом они плыли потом ехали и потом стояли на складе и начали немного отличаться ну кто то стоял выше кто то ниже кто то на сквозняке, условия как то отличались и одна из батарей ввиду качества/условий на саморазряд потратила чуть больше энергии

Вы их подключаете последовательно и ваш комбайн начинает их заряжать в балк режиме к примеру до 14,4 на батарею тоесть 28,8 и в какой то момент та батарея которая была чуть больше заряжена уже зарядится а вторая еще нет, но заряд продолжится ведь инвертор еще не достиг 28,8 а на батареях к примеру 14,4 и 14 дальше будет 14,6 и 14,2 в итоге первая будет кипеть и сохнуть вторая будет в недозаряде и так из цикла к циклу будет повторяться в какой то момент та которая была вроде лучше высохнет и станет плохой

Если запаралелить батареи в самом начале то вы их приведете к прочим равным, они когда то разбегуться но это будет сильно позже

Если поставить балансир то он из перезаряженой батареи будет переливать в недозаряженую ну или просто стравливать эту энергию в тепло зависит от балансира, активный он или пасивный

Я ж не сперічаюсь. Але трохі занурившись у тему зрозумів що цей красивий сценарій про балансир, який ви описали, на практиці може виглядати в сенсі працювати трішки інакше й не завжди на користь тим самим акумуляторам. Причому активний може нашкодити більше пасивного. Я все ще про балансир.)В багатьох відео про це слухав - не важко знайти. По-друге - ви пробували задати пошук у гугл балансир для свинцевих акумуляторів 12/200? Це задачка із зірочкою. І підозрюю як й у випадку з БМС доведеться припаяти багацько проводів до багатьох контактів...

31 минуту назад, standov сказал:

Так, але для цього треба мати дуже великий запас по ємності, що вже буде дорожче ніж літій без запасу бо він заряджається за 2 годи і йому запас не потрібен, в цьому нема жодного економічного сенсу

Враховуючи що ємність свинцевого акумулятора не можна використовувати повністтю, то в перерахунку на корисну ємність схоже в свинцевих взагалі особливого економічного сенсу немає. Це звісно у порівнянні з ліфером самостійной зборкі або якогось кітайця з алі.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Як небудь без них обійдуся.

Якщо не вірите нам. То зверніть увагу як ця тема висвітлена в мануалі по DC дротуванню від Victron Energy, в розділі балансування свинцево-кислотних батарей.

image.png.dadd0c9f3fd038ad0fb9beab02d00c25.png

 

image.png.17cb7318a199414c97a33c1b58d91f9d.png

 

 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Vikctor сказал:

Я ж не сперічаюсь. Але трохі занурившись у тему зрозумів що цей красивий сценарій про балансир, який ви описали, на практиці може виглядати в сенсі працювати трішки інакше й не завжди на користь тим самим акумуляторам. Причому активний може нашкодити більше пасивного. Я все ще про балансир.)В багатьох відео про це слухав - не важко знайти. По-друге - ви пробували задати пошук у гугл балансир для свинцевих акумуляторів 12/200? Це задачка із зірочкою. І підозрюю як й у випадку з БМС доведеться припаяти багацько проводів до багатьох контактів...

Я им просто пользовался, а учитывая что меня часто интересует больше сам процесс чем результат я танцевал над ним с клещами и мультиметром дабы понять логику и увидеть как оно работает

Насчет 12/200 вы ничего не найдете ибо для 12 вольт системы балансир не нужен

А для 24/200 искать смысла нет так как в данном случае емкость не так важна, ну разве что им уже никакой балансир не поможет, кстати по этой причине его стоит ставить сразу, дело в том что в конце заряда, когда включается балансир, а это если не путаю 27,7 ток уже минимальный и балансир даже на 1 ампер справляется со своей задачей, это если мы про свинец

Проводов там 3 они обжимаются клемкой и прикручиваются болтиком :-)

я вам в этой теме уже давал ссылку на алишку, можно и тут купить будет чуть дороже но речь грубо про 500 или 1000 грн если тут

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Vikctor сказал:

По-друге - ви пробували задати пошук у гугл балансир для свинцевих акумуляторів 12/200?

Ось приклади: 12.

16 минут назад, Vikctor сказал:

І підозрюю як й у випадку з БМС доведеться припаяти багацько проводів до багатьох контактів...

Для двох батарей підключених послідовно потрібно всього 3 проводи. І паяти нічого не потрібно. І навіть якщо буде кілька збірок паралельно то достатньо буде того ж одного балансиру. Приклад схеми з мануалу Victron.

image.png.8b9280ab583c42b793dbdd932d4e6b92.png

 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

58 минут назад, mib сказал:

Ну вот со всем согласен, но про экономику рано говорить, мой лифер должен 8 лет отработать что бы сравняться с моим прошлогодним авто свинцом

Ви порівнюєте однакові ємності, а для збереження можливості заряду свинця за 3-4 години його ємність має бути в умовно 3 рази більша за літій, на таких вводних математика вже не така однозначна 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, standov сказал:

Ви порівнюєте однакові ємності, а для збереження можливості заряду свинця за 3-4 години його ємність має бути в умовно 3 рази більша за літій, на таких вводних математика вже не така однозначна 

Да приблизительно одинаковую 505 и 544 ампер по шильдику, при моей нагрузке и моем веере в прошлом году я заряжаться успевал

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 минут назад, mib сказал:

Да приблизительно одинаковую 505 и 544 ампер по шильдику, при моей нагрузке и моем веере в прошлом году я заряжаться успевал

значить в вас зараз трикратний запас ємності) чудес жеж не буває 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, standov сказал:

значить в вас зараз трикратний запас ємності) чудес жеж не буває 

Если кратко то да, если чуть расширено то я добавил холодильник, кофеварку и кондиционер пока есть солнце

И получился примерно суточный запас в режиме экстра экономии больше

Вы судя по всему тоже апетиты увеличили, после чего добавили еще одну батарею

Но у меня и на свинце был плюс минус такой запас, просто я акб берег и всегда жил в режиме экономии 150-200 ватт но пару раз было по 12-16 часов

Ну и на генераторе в общей сложности натарахтел часов 10-15 опять таки берег акб

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, mib сказал:

Если кратко то да, если чуть расширено то я добавил холодильник, кофеварку и кондиционер пока есть солнце

И получился примерно суточный запас в режиме экстра экономии больше

Вы судя по всему тоже апетиты увеличили, после чего добавили еще одну батарею

Но у меня и на свинце был плюс минус такой запас, просто я акб берег и всегда жил в режиме экономии 150-200 ватт но пару раз было по 12-16 часов

Ну и на генераторе в общей сложности натарахтел часов 10-15 опять таки берег акб

не, в мене споживання без змін, я 2 ще в минулому році планував але то було занадто дорого, в мене вистачає 1 десь на 4,5 години вдень, це означає що якщо блекаут затягуався на 6-7 (а таке відбувалося чи не кожного дня) то мені доводилося розчіхляти генератор, що мене дуже харило його туди сюди, бензин заливать, інколи в темряві. Я за минулу зиму мабуть сотню-півтори годин генератором натарахтів, плюс щось є відчуття що цієї зими блекаути будуть більші, то-ж поки ціна ще реалістична вирішив зробити те що планував ще минулої зими. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, eam сказал:

Чтото гугл выдает для них в основном гибридные инверторы которые совсем не похожи на тот голубой что на вашем фото. 

Меня как раз интересует ото простое решение

о, прошу вибачення. Так. Сині то НЧ інвертори з ЗУ, ну типу безперебійники - ставлю там де сонця точно не буде, а треба лиш шоб світло сяяло - Q-Power QPYK-W93000-48

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, anabioz сказал:

Поки Ви тут міряєтеся у слововиразах, підкажіть, під гібридний інвертор Deye на 5кВт, якого виробника акума на ті ж самі 5кВт брати - deye чи pytes. Чи може щось інше? Українські збірки в ту ж ціну +/- виходять і довіри чомусь не викликають

те що має протокол і працює по кану з інвертором. Ну і має підтримку. Бо от наприклад з Дейе батарейками я вже мав танці, а зайнявся ними лиш в цьому році, та хоча вони то і з'явилися лиш в цьому році.

А от Дайнес вже дуже давно ставлю, то по них жодних рекламацій, але є нюанс підбору.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, igorrius сказал:

если сжег 0,01 квт - то и влить надо чуть больше 0,01 квт , а это не долго , для этого ведь не надо 10 часов ?

розрядити можна за 1 годину, а от заряджати не факт що вдасться за стільки ж часу - свинець просто не візьме, а намагання впихнути його висушить.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Dalet сказав:

те що має протокол і працює по кану з інвертором. Ну і має підтримку. Бо от наприклад з Дейе батарейками я вже мав танці, а зайнявся ними лиш в цьому році, та хоча вони то і з'явилися лиш в цьому році.

А от Дайнес вже дуже давно ставлю, то по них жодних рекламацій, але є нюанс підбору.

Інвертор Deye SUN-5KSG03LP1-EU (або SUN-6K-SG03LP1-EU)

Акумулятори: Pytes E-Box-48100 LiFePO4 5.12 /51.2 V / 100 Ah або SE-G5.1 PRO DEYE (LifePo4 51,2V 100AH 5,12KWH)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, mib сказал:

Я им просто пользовался, а учитывая что меня часто интересует больше сам процесс чем результат я танцевал над ним с клещами и мультиметром дабы понять логику и увидеть как оно работает

Насчет 12/200 вы ничего не найдете ибо для 12 вольт системы балансир не нужен

А для 24/200 искать смысла нет так как в данном случае емкость не так важна, ну разве что им уже никакой балансир не поможет, кстати по этой причине его стоит ставить сразу, дело в том что в конце заряда, когда включается балансир, а это если не путаю 27,7 ток уже минимальный и балансир даже на 1 ампер справляется со своей задачей, это если мы про свинец

Проводов там 3 они обжимаются клемкой и прикручиваются болтиком :-)

я вам в этой теме уже давал ссылку на алишку, можно и тут купить будет чуть дороже но речь грубо про 500 или 1000 грн если тут

Раз уж ви глибоко занурени в тему, то підкажить ще чи має значення активний балансир або пасивний? Бо як дивитись на опис активних, то вони краще, а відеоблогери яких слухав кажуть навпаки... Продавці взагалі не вказують цей параметр і навіть на запит пишуть що мовляв спробують дізнатись в виробника бо самі не в курсі... За посиланнями Dmode теж не бачу такой інформації. Ось для прикладу такі підходять чи ні?

1

2

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на 24 в наверное можно обойтись без балансира :вывести два вольтметра  и контролировать вручную разбежность напряжения . Где будетбольше напряжение - там его уменьшать методом отбора электроэнергии

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...