Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вентиляція приямку

Domikv

Рекомендовані повідомлення

Чи треба вентиляція приямка, якщо там буде лише насос, вся електроніка в будинку? Приямок з бетонних кілець на глибині 2.5 від землі, зверху 40 см грунту. Кришку і люк збираюся утеплити ппс.

Якщо треба, то як правильно організувати вентиляцію? Робити 2 грибка перший 50 см інший висотою 2-3 м для того, щоб була тяга? Чи є ще варінти, бо не дуже вписується такий високий грибок у пейзаж.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо насос свердловинний, не обов,язково. При глибині 2,5 можете не заморочуватись з утепленням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, naupv сказал:

Якщо насос свердловинний, не обов,язково. При глибині 2,5 можете не заморочуватись з утепленням.

Насос не погружний глибинний, звичайний, стоїть зверху. Скважина 15 м. Пока така.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, naupv сказал:

Тоді робіть вентиляцію

Насос перестане працювати через високу вологість? Якщо капати з люка на нього не буде, все рівно може бути проблема?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, Domikv сказав:

не дуже вписується такий високий грибок у пейзаж

Тяга з'являється коли температура всередені труби вища ніж ззовні, а після зими у ямі температура +5, тому навіть 10м труба весною та літом нічого не змінить, ніякої вентиляції не буде (або що вітер надує) і конденсату теж, бо вода холодна і в ямі холодно, але якщо яму не утеплити на глибину промерзання\прогрівання, то вона до осені прогріється через поверхневий грунт і тоді з'явитися конденсат, але вночі стане холодніще ніж у ямі і запрацює вентиляція яка швидше вихолодить яму і поверне все на свої місця. Отже краще утеплити яму на потрібну глибину, а для вентиляції про всяк випадок залишити одну дірку 50-100мм в люці, потім побачите - чи закривати заглушкою і взагалі непотрібна, чи відкривати тільки на період, грибок там тільки як захист від дощу, а висока труба від снігу (якщо випадає раніше ніж яма встигає охолонути). Я в себе отак примостив, можна заглушку, можна встромити коротку трубу, можна подовжити вище снігу, але чим вища труба, ти більше конденсату по ній стікає (ще і трубу бажано утеплювати)

1.jpg

Змінено користувачем normal
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, Domikv сказав:

все рівно може бути проблема?

Якщо насос не поржавіє, може бути чорна пліснява під люком, більше проблем наче не повинно бути

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, normal сказал:

Тяга з'являється коли температура всередені труби вища ніж ззовні, а після зими у ямі температура +5, тому навіть 10м труба весною та літом нічого не змінить, ніякої вентиляції не буде (або що вітер надує) і конденсату теж, бо вода холодна і в ямі холодно, але якщо яму не утеплити на глибину промерзання\прогрівання, то вона до осені прогріється через поверхневий грунт і тоді з'явитися конденсат, але вночі стане холодніще ніж у ямі і запрацює вентиляція яка швидше вихолодить яму і поверне все на свої місця. Отже краще утеплити яму на потрібну глибину, а для вентиляції про всяк випадок залишити одну дірку 50-100мм в люці, потім побачите - чи закривати заглушкою і взагалі непотрібна, чи відкривати тільки на період, грибок там тільки як захист від дощу, а висока труба від снігу (якщо випадає раніше ніж яма встигає охолонути). Я в себе отак примостив, можна заглушку, можна встромити коротку трубу, можна подовжити вище снігу, але чим вища труба, ти більше конденсату по ній стікає (ще і трубу бажано утеплювати)

1.jpg

Щось тут всі сказали не треба утеплювати і ми поклали вже кільця без утеплення. То можна всередині утеплити?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Domikv сказал:

Щось тут всі сказали не треба утеплювати і ми поклали вже кільця без утеплення. То можна всередині утеплити?

Та успокойтесь наконец то, ничего у вас не замерзнет.

Не надо утеплять ничего.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, DimaF сказал:

Та успокойтесь наконец то, ничего у вас не замерзнет.

Не надо утеплять ничего.

ТС боится не замерзания, а конденсата. За год точно станция не поржавеет, за это время можно будет понаблюдать и принять решение утеплять\не утеплять. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, ihnetunas сказал:

ТС боится не замерзания, а конденсата. За год точно станция не поржавеет, за это время можно будет понаблюдать и принять решение утеплять\не утеплять. 

Проще простого)

Две трубы, одна до дна вторая под потолок, отлично справляется.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З квітня по вересень (пів року) вентиляція у ямі не працює, хоч буде 10 труб, якщо зробити примусову і заганяти тепле повітря, то в ямі воно почне охолоджуватись та підвищувати вологість і температуру - тоді ще швидше з'явится конденсат. Неможна яму прогрівати і це досягається утепленням, також потрібно відсікти зовнішню вологу гідро-пароізоляцією, а якщо цього всього не робити, то яма таки прогріється через поверхневий грунт (не через вентиляцію, бо вона не працює) і конденсат з'явится як не на трубах у жовтні, то на стелі і люці взимку точно, але на ці пів року (з жовтня по березень) запрацює вентиляція і то буде боротьба з наслідками, а не причиною, не кажучи вже, що неутеплені труби самі будуть давати конденсат, а дві труби у морози можуть навіть вихолодити яму що труби порве, як на мене утеплення та ізоляція більш еффективні і можливо зробити, щоб труби з грибками не портили пейзаж

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є у мене три ями і два підвала де нічого не було зроблено (з совкових часів), проблем немає тільки у підвалі під будинком (бо там жодних труб з холодною водою і стеля завжди тепла), а у підвалі під гаражом та стеля промерзає і плаче (вентиляція не допомагає), вологість напевно піднімається з землі (хоча РГВ на 13м), у приямку з водогіном теж саме і ще додається конденсат на трубі і люці, у вигрібній та дренажній ямі зрозуміло, що вологість без варіантів і нічого цінного типу насоса немає, але навіть там є місця де конденсат замерзає по стелі і навколо люка та рве шматки бетону, оголює арматуру чи кутники і вони іржавіють. Зараз щось доводиться "підліковувати", а з чимось вже прийдется миритись все життя...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, normal сказал:

Є у мене три ями і два підвала де нічого не було зроблено (з совкових часів), проблем немає тільки у підвалі під будинком (бо там жодних труб з холодною водою і стеля завжди тепла), а у підвалі під гаражом та стеля промерзає і плаче (вентиляція не допомагає), вологість напевно піднімається з землі (хоча РГВ на 13м), у приямку з водогіном теж саме і ще додається конденсат на трубі і люці, у вигрібній та дренажній ямі зрозуміло, що вологість без варіантів і нічого цінного типу насоса немає, але навіть там є місця де конденсат замерзає по стелі і навколо люка та рве шматки бетону, оголює арматуру чи кутники і вони іржавіють. Зараз щось доводиться "підліковувати", а з чимось вже прийдется миритись все життя...

А якщо буде працювати вентиляція, то таким чином взимку холодне повітря буде потрапляти в утеплений приямок, і в сильні морози може вихолодити приямок наскільки, що замерзне вода в трубі біля намрсу (насос не погружний)? Чи ні?

Змінено користувачем Domikv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В морози дві 100мм труби багато навіть для будинку в 100м2, а для ями в 1м2 тим паче, або бігати регулювати заслонками

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Domikv сказал:

А якщо буде працювати вентиляція, то таким чином взимку холодне повітря буде потрапляти в утеплений приямок, і в сильні морози може вихолодити приямок наскільки, що замерзне вода в трубі біля намрсу (насос не погружний)? Чи ні?

Вы в том приямке жить собрались что ли??

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Після вчорашнього дощу вичерпав з ями 2л води, вона тупо з кришки люка натікає у щілину по всьому периметру, звісно вологість буде 99% і хз як герметизувати це місце (жовтим)...

1.jpg

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, normal сказав:

Після вчорашнього дощу вичерпав з ями 2л води, вона тупо з кришки люка натікає у щілину по всьому периметру, звісно вологість буде 99% і хз як герметизувати це місце (жовтим)...

1.jpg

якщо не часто відкриваєте, то можна спробувати ущільнювач для дверей

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, normal сказав:

Після вчорашнього дощу вичерпав з ями 2л води, вона тупо з кришки люка натікає

У вас що дно бетоноване? Якщо так , то визначіть найнижчу точку , виріжте в тому місці бетон (скажімо 30х30см) вигрібіть звідти землю , ще приблизно на 0,5м , і засипте туди щебінь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А нічого, що я тільки но тиждень назад зробив навпаки? :) Яма п'ять років стояла зі щебнем на материковій глині і постійно фонила вологістю, бо глина ії швидко натягувала від дощу чи конденсату і потім повільно віддавала, грунт завжди був мокрий, хоча щебінь періодично був підсихав. Я його вігріб нафіг (це ж не дренажна яма), застелив 4 слоя щільної плівки і залив розчином, от тепер стало на ньому видно скільки і звідки там збирається води.

Резинку під кришку я підставляв і силіконив виямки (за які люк відчиняється), не дуже допомогло, є купа старих воріт, планую ще вирізати болгаркою квадрат з металу трохи більше кришки і накривати кришку ним, щоб вода стікала поза щілинами

Змінено користувачем normal
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, normal сказав:

квадрат з металу трохи більше кришки і накривати кришку ним, щоб вода стікала поза щілинами

то може тазік в епіцентрі придивитись? і щось важке зверху :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, normal сказав:

А нічого, що я тільки но тиждень назад зробив навпаки? :) Яма п'ять років стояла зі щебнем на материковій глині і постійно фонила вологістю, бо глина ії швидко натягувала від дощу чи конденсату і потім повільно віддавала, грунт завжди був мокрий, хоча щебінь періодично був підсихав. Я його вігріб нафіг (це ж не дренажна яма), застелив 4 слоя щільної плівки і залив розчином, от тепер стало на ньому видно скільки і звідки там збирається води.

Резинку під кришку я підставляв і силіконив виямки (за які люк відчиняється), не дуже допомогло, є купа старих воріт, планую ще вирізати болгаркою квадрат з металу трохи більше кришки і накривати кришку ним, щоб вода стікала поза щілинами

І скільки ви раніше вичерпували води з приямка ?

Щоб зрозуміти свою помилку потрібно було зупинитись на стадії плівки , і не лити бетон.

Вологість в приямку завжди буде підвищеною , і бетон цьому не допоможе , а тільки нашкодить. Тепер весь конденсат буде стікати на бетон , поступово насичувати його вологістю . А "фонити вологістю" він буде на порядок краще , і довше. Плюс додали собі геморою навколо люка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, andrey_ka сказав:

І скільки ви раніше вичерпували води з приямка ?

Так раніше ії навіть неможливо було вичерпати, 2л після кожного дощу зайшли у грунт і дістати ніяк - 99% вологість забезпечена довічно, а у мене там труба центрального водогіна з тиском 6 бар, якій вже років 50 і якщо прорве її, то водою насичеться грунт не тільки під ямою, а й під сусідніми фундаментами

20 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Щоб зрозуміти свою помилку потрібно було зупинитись на стадії плівки , і не лити бетон

Не бетон, а стяжка з трьох мішків ЦПС (площа 2м2), суто щоб притиснути плівку і потім не порвати її драбиною чи ногами, не бачу помилки...

24 хвилини тому, andrey_ka сказав:

Вологість в приямку завжди буде підвищеною , і бетон цьому не допоможе , а тільки нашкодить

Підвищена вологість знач є ії джерело, у мене це негерметичність люка і відсутність пароїзоляції від грунта, думаю якщо все пофіксити, то вологість нормалізується

41 хвилину тому, andrey_ka сказав:

Тепер весь конденсат буде стікати на бетон , поступово насичувати його вологістю . А "фонити вологістю" він буде на порядок краще , і довше

4см стяжки багато води не вберуть, а якщо герметизується люк, то воді не буде звідки взятись, а можливо підвищену вологість ще дає і сам грунт, тому плівка краще дренажу

1 година тому, andrey_ka сказав:

Плюс додали собі геморою навколо люка

Ну блін краще геморой з люком, ніж прорве трубу і водоканал переорає мою тротуарку і сусідню вулицю з новесеньким асфальтом, якби труба і крани були пластикові, то пофіг, а металева як ії не вкутуй щось від конденсату не молодшає...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, normal сказав:

Резинку під кришку я підставляв і силіконив виямки (за які люк відчиняється), не дуже допомогло, є купа старих воріт, планую ще вирізати болгаркою квадрат з металу трохи більше кришки і накривати кришку ним, щоб вода стікала поза щілинами

Взяти фрезер з пазовою фрезою 4мм , і зробити по периметру канавку , потім в цій канавці просвердлити декілька отворів під кутом на вулицю.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все дуже просто, потрібно зробити коритце трохи більше ніж люк і накрити, сам збираюсь таке зробити. (вже 9 років збираюсь) :oops:

але таки зроблю! З композиту. А можно замовити бляхару. (Не плутати з бляхером)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...