Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

Є потреба організувати точку заряджання "електрички". Питання - як автозарядки реагують на пзв/да? Чи не тестують наявність землі як сонячні інвертори і чи не буде вибивати? Чи є якась стала об'язка такого?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, standov сказав:

Є потреба організувати точку заряджання "електрички". Питання - як автозарядки реагують на пзв/да? Чи не тестують наявність землі як сонячні інвертори і чи не буде вибивати? Чи є якась стала об'язка такого?

Майже всі фабричні зарядні кабелі тестують надійність заземлення в процесі заряджання. Зарядний кабель Leaf (кірпічь) дозволяє заряджати авто без заземлення, але струмом 6А (такий собі лайфхак для слабких мереж)

Стандартної розетки на 16А буде досталь (можливо ще 2х полюсний автомат, щоб вимикати зарядний кабель). Деякі зарядки мають вбудоване УЗО а також датчик струму та напруги і керують контакторами в випадку коли напруга виходить за діапазон дозволеної чи струм більший ніж потрібно.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, Сергей Стрельник сказал:

Майже всі фабричні зарядні кабелі тестують надійність заземлення в процесі заряджання. Зарядний кабель Leaf (кірпічь) дозволяє заряджати авто без заземлення, але струмом 6А (такий собі лайфхак для слабких мереж)

Стандартної розетки на 16А буде досталь (можливо ще 2х полюсний автомат, щоб вимикати зарядний кабель). Деякі зарядки мають вбудоване УЗО а також датчик струму та напруги і керують контакторами в випадку коли напруга виходить за діапазон дозволеної чи струм більший ніж потрібно.

 

На скільки агресивно (яким струмом) тестують? Бо в мені інвертор так тстує що довелося пзв 300 з щита виймати 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, standov сказав:

На скільки агресивно (яким струмом) тестують? Бо в мені інвертор так тстує що довелося пзв 300 з щита виймати 

там лише контроль наявності заземлення, а от при витоку на землю спрацює вбудоване пзв

струми малі, мій дифавтомат на 30мА не спрацьовує

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, standov сказал:

Є потреба організувати точку заряджання "електрички". Питання - як автозарядки реагують на пзв/да? Чи не тестують наявність землі як сонячні інвертори і чи не буде вибивати? Чи є якась стала об'язка такого?

РЕ у всіх зарядках вимикається за бажанням. Хоча цього потребують щасливі мешканці багатоповерхівок а вам воно не потрібно. Нормально зарядки реагують на ПЗВ, а в деяких з них (здебільшого вітчизняної зборки) ще й наче мають вбудовані ПЗВ. Сталої обв'язки немає - городять хто що бажає. Взагалі в гілках електричок великий запит на професійни послугі електрика, бо навіть елементарні поради визивають захоплення.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, Vikctor сказав:

здебільшого вітчизняної зборки

мав 3 кабеля українського виробництва, то це максимально спрощені прилади по схемотехніці аби тільки заряджали, здебільшого клони проекту simpleEVSE

можливо є моделі з кращою схемотехнікою, але такі мені не потраплялися

MyCollages.thumb.jpg.70637b7ccbc5ec8e77214bdb5a07b17a.jpg

кабелі, що поставляються з авто, мають вже блоки захисту, контролю температури, струму, напруги

654072086_MyCollages(1).thumb.jpg.2e43594adc3038a42459385bb1f30b5c.jpg

@standov раджу всеж продбати про заземлення і заряджати тільки якісним кабелем (це убезпечить від проблем в подальшому)

Змінено користувачем Сергей Стрельник
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Заземлення є і я не планую його прибирати ) кабель трифазний прокинуто а в щіті місця мало (фактично на 1 4п прилад) тож думаю поставити ДА, але якщо його почне вибивати струмом витоку перевірки землі буде абідно бо ДА коштує трохи не мало, тож вирішив перепитати

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, standov сказал:

Заземлення є і я не планую його прибирати ) кабель трифазний прокинуто а в щіті місця мало (фактично на 1 4п прилад) тож думаю поставити ДА, але якщо його почне вибивати струмом витоку перевірки землі буде абідно бо ДА коштує трохи не мало, тож вирішив перепитати

А ви впевнені, що обрана електричка має змогу заряджатись повільно від трифазной мережі? Це не те щоб розповсюджено.

3 часа назад, Сергей Стрельник сказал:

мав 3 кабеля українського виробництва, то це максимально спрощені прилади по схемотехніці аби тільки заряджали, здебільшого клони проекту simpleEVSE

можливо є моделі з кращою схемотехнікою, але такі мені не потраплялися

MyCollages.thumb.jpg.70637b7ccbc5ec8e77214bdb5a07b17a.jpg

кабелі, що поставляються з авто, мають вже блоки захисту, контролю температури, струму, напруги

654072086_MyCollages(1).thumb.jpg.2e43594adc3038a42459385bb1f30b5c.jpg

@standov раджу всеж продбати про заземлення і заряджати тільки якісним кабелем (це убезпечить від проблем в подальшому)

Далеко не в кожна електричка має штатну зарядку. Я про китайські. Продавці бува комплектують автівки переносними зарядками на 16А від звичайной розетки. Для автівок з акумом 85-100кВт/год це якби замало, тому один з варіантів - однофазні переносні зарядки на 32А. Це максимум для однофазних. Вони під силові вилку/розетку. Ось на вітчизняному ринку таких пристроїв є три виробника - EVEUS, екофактор і ще якийсь. Ціна 300+ долларів. Є також на алі аналогичні китайськи вироби - там виробників значно більше і ціна грубо вдвічі дешевше. Але більшість автовласників чомусь впевнені, що вітчизняні значно надійніші... Причому ніхто їх не препарує як ви й відповідно схемотехнікі не бачив...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Vikctor сказал:

А ви впевнені, що обрана електричка має змогу заряджатись повільно від трифазной мережі? Це не те щоб розповсюджено.

я впевнений що НЕ зможе, тому вона буде заряджатися від 1 фази, але кабель я заводив не на рік-два-три, тож завів 3ф, колись да зможе.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 хвилин тому, Vikctor сказав:

Причому ніхто їх не препарує як ви й відповідно схемотехнікі не бачив...

мені їх приносять коли вже вийшов білий дим 

дуже часто власники мають 2 (рідше 3) зарядних кабелі, під різні струми або на випадок коли один шнурок згорить

51 хвилину тому, Vikctor сказав:

Ось на вітчизняному ринку таких пристроїв є три виробника - EVEUS, екофактор і ще якийсь.

EVEUS  це в минулому Energy Star (перші дві плати), не можу стверджувати за сучасні їхні розробки але під старим брендом було доволі примітивно все

 

20 хвилин тому, Vladdi сказав:

у них кожен день починається з ранкової зарядки.. :) :) 

вони про це думають ще з вечора😀

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 27.12.2023 в 14:46, standov сказал:

я впевнений що НЕ зможе, тому вона буде заряджатися від 1 фази, але кабель я заводив не на рік-два-три, тож завів 3ф, колись да зможе.

 

А взагалі який кабель треба закласти на майбутне для автозарядки? Поки електрокара немає. Бо ми теж заклали 3ф, так рекомендували, а тепер тут читаю про 1ф

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Domikv сказал:

А взагалі який кабель треба закласти на майбутне для автозарядки? Поки електрокара немає. Бо ми теж заклали 3ф, так рекомендували, а тепер тут читаю про 1ф

я заклав 5*4 КГ, цього вистачить і на 3ф і на 1ф до 32А, Взагалі в мене планується машина на 27квтг і для неї 16а 1ф (3квт) для зарядки по нічному тарифу має вистачати з запасом. Якщо колись буде 40+ квтг то вже можна буде думати про 3ф на 11квт

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Domikv сказал:

А взагалі який кабель треба закласти на майбутне для автозарядки? Поки електрокара немає. Бо ми теж заклали 3ф, так рекомендували, а тепер тут читаю про 1ф

Однофазні повільні зарядки для електричок не зустрічав більше ніж на 32А. І трьохфазні так само. Це станом на зараз. Що буде у майбутнєму невідомо. Враховуючи що час зарядки досить тривалий, то я б не розглядав жили меньше 6мм2. Я не думав про електрички й тому не закладав потрібний кабель одразу. Сьогодні довелось змінювати ВВГнг 3+4мм2 на 3*6мм2. На жаль гільзу заклав занадто вузьку й п'ятижильний кабель не влізе. Так що якщо колись знадобиться трьохфазна зарядка, то доведеться розібрати 3-4м2 бруківки зі всіма шарами під нею й замінити гільзу. Хоча скоріш за все виробники електричок враховують, що далеко не в кожного покупця є можливость обладнати щось більше за звичайну розетку на 16А...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

це про які ви електрички мрієте до струму 32А 1ф буде мало для нічної зарядки?

це ж скільки треба підвести кВт до ділянки щоб заряджати ЕМ >32A і вистачило на побутові прилади?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, Сергей Стрельник сказал:

це про які ви електрички мрієте до струму 32А 1ф буде мало для нічної зарядки?

це ж скільки треба підвести кВт до ділянки щоб заряджати ЕМ >32A і вистачило на побутові прилади?

Не знаю до кого ви звертаєтесь і хто писав що  мало 32А для нічної зарядки, але технології розвіваються й ємність акумів електричок збільшується. Зараз 80-100кВт/год. для електричок вже норм, а завтра може буде 200кВт/год. В мене вводний АВ 32А. Зарядку для електрички повісив на ту фазу де прилади не використовуються вночі. Єдине - бойлер та посудомійка працюватимуть перші годину-півтори ночного таріфу, а далі фаза повністю вільна для електрички.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Vikctor сказав:

але технології розвіваються й ємність акумів електричок збільшується

технології розвиваються, а мережі ні(

припустимо що за день середньостатистичний мешканець міста зможе подолати на ЕМ 200км, в перерахунку на енергію це 40кВт, для зарядки на 1ф 32А це ~ 6годин часу 

тобто щодня без жодних обмежень в споживанні будинком є змога тримати свого залізо-фосфатного коня готовим до "забігу" від розетки до розетки)))

я вважаю що навіть якщо і будуть зарядки на 20+кВт, то це в "обраних" споживачів (привіт ДТЕК-у з його ціноутворенням по підлюченню та збільшенню потужності)

тож Вашої закладки кабелю буде вдосталь

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, Сергей Стрельник сказал:

технології розвиваються, а мережі ні(

припустимо що за день середньостатистичний мешканець міста зможе подолати на ЕМ 200км, в перерахунку на енергію це 40кВт, для зарядки на 1ф 32А це ~ 6годин часу 

тобто щодня без жодних обмежень в споживанні будинком є змога тримати свого залізо-фосфатного коня готовим до "забігу" від розетки до розетки)))

я вважаю що навіть якщо і будуть зарядки на 20+кВт, то це в "обраних" споживачів (привіт ДТЕК-у з його ціноутворенням по підлюченню та збільшенню потужності)

тож Вашої закладки кабелю буде вдосталь

Ви можете вважати що заменеться, але в кожного електромережі мають свій стан. Я наразі можу легко збільшити потужність вводу скажемо до 50 чи 63А. Мені не потрібно, але можливість є. Ви також переоцінюєте кількість володарів електричок. На цей час  їх таки небагато, щоб перейматись перевантаженням електромереж. Крім того частина з них мешкає в багатоповерхівках й ОСББ не дає згоду на влаштування розетки на паркомісті для заряджання автівки. Тому вони користуються здебільшого  комерційними швидкісними зарядками.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як на мене, то і далі буде збільшуватися дистанція між "швидкими" зарядками та "повільними", вже зараз ідея справді швидкої зарядки (70+кВт) в хаті нереалізуєма, а далі може бути і 200. Тож не багато сенсу думати в сторону "швидких" вдома. А повільні вони розвитку особливо не мають бо так чи інакше будуть прив'язані до 16а розетки і там справа не в технології а в ринку, ну звичайно якщо ми кажемо не про інтервал 200 років.

Розвиток домашньої зарядки, як на мене, це зарядка в яку постійно втикнута машина і зарядка її підзаряджає за мінімальні спотові ціни

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Сергей Стрельник сказал:

середньостатистичний мешканець міста зможе подолати на ЕМ 200км, в перерахунку на енергію це 40кВт, для зарядки на 1ф 32А це ~ 6годин часу 

то есть среднестатистическому владельцу электромобиля достаточно обычной бытовой розетки 16 ампер для зарядки ?

и никакое ОСББ не запретит жителю 1-3 , а может и выше этажа бросить переноску и зарядить своего железного коня

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, igorrius сказав:

среднестатистическому владельцу электромобиля

так, він може з любої розетки зарядити свого коника, а ще вони знають де є дармові розетки і тихенько (за невелике роялті сторожу) ними користуються 

2 хвилини тому, igorrius сказав:

никакое ОСББ

може якесь і недозволить, але зі своїм ОСББ можно домовитись, наприклад мій знайомий з 7 поверху на -1 протягнув кабель і заряджає Leaf

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На підземний паркінг майже нікому не дозволяють вивести кабель від свого лічильника - бо порушення пожежної безпеки. На вуличному паркомісці часто-густо дозволяють облаштувати розетку з оклемим пристроєм для облику спожитой ел.енергії. Від свого лічильника й тут вкрай рідко хтось домовляється. Але комерційна ціна більш-меньш норм - 7-8грн наразі. Тобто вдвічі дешевше ніж на швидкісних комерційних зарядках. Значно краще йдуть справи в гаражних кооперативах. Мережі там не дуже, але 16А наче доступно. Ціна дивним чином майже а то й така само як для побутових користувачив.

Переноски безумовно не забороняються, але це м'яко кажучи не всім зручно, та й загалом зарядний пристрій  не безкоштовний й залишити автівку на ніч заряджатись у неогороженому дворі без охорони таке собі...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, Vikctor сказал:

Ціна дивним чином майже а то й така само як для побутових користувачив.

4,80 грн/кВт. І це щастя)

2,64 тільки для побутових.

Це якщо все офіційно... Мова про стовпи освітлення та ххх ...... не йде.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

59 минут назад, Firetuf сказал:

4,80 грн/кВт. І це щастя)

2,64 тільки для побутових.

Це якщо все офіційно... Мова про стовпи освітлення та ххх ...... не йде.

Я не пов'язаний з гаражами - тому вам відніше. Але в групі електричок підіймалось це питання й дивним чином всі щасливі володарі гаражів називали 2,7-3грн. Правда нічний тариф ні в кого не діє.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда процентов 30 авто перейдут на электротягу

Окажется, что электричество - это дорогая энергия и тарифы поднимутся выше углеводородной

Мы это уже проходили - прикрути(с)

 

предновогодний оффтоп( 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Firetuf сказав:

4,80 грн/кВт. І це щастя)

2,64 тільки для побутових.

Це якщо все офіційно... Мова про стовпи освітлення та ххх ...... не йде.

2,64 для побутових споживачів, гуртожитків, товариств і кооперативів громадян.

Змінено користувачем Игорь&Ира
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...