Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Устройство водоснабжения часного дома.

Александр Николаевич

Рекомендовані повідомлення

17 хвилин тому, vbb сказав:

вхід 220, вихід 3x380,

Я пішов на їхній сайт і дійсно частотники з APFC буст конвертером коштують так мало. Не можу зрозуміти звідки така щедрість :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, yur43 сказал:

Ремонтується викиданням старого і встановленням нового. Різниця в живленні - 1 і 3 фазні, і потужності, бажано брати з запасом.

так який? або де купили?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, volomoto сказал:

Не можу зрозуміти звідки така щедрість

всі моделі що я продивився на сайті зі скалярним керуванням, не факт що саме для насоса то критично але скалярні в принципі дешеві. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 хвилини тому, standov сказав:

всі моделі що я продивився на сайті зі скалярним керуванням, не факт що саме для насоса то критично але скалярні в принципі дешеві.

Можливо зекономили на процесорі, але векторне управління має значення там, де потрібен точний котнроль крутного моменту, що точно не критично для водяного насоса.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, volomoto сказал:

Можливо зекономили на процесорі, але векторне управління має значення там, де потрібен точний котнроль крутного моменту, що точно не критично для водяного насоса.

ну я згоден що не критично для насосу, просто вони позиціонують свої дивайси все-ж як універсальні, і для універсальних відсутність векторного керування то одразу нижня найбюджетніша ліга і це можливе і досить логічне, як на мене, пояснення низької ціни.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

зупинився поки на отакому
NZE00022T2B-D

відносно не дорого, наче як є в нас "офіційно", є пряма інформація про включення однофазного насосу з конденсатором, шось наче якась контора яка має якесь власне обличча і є модбас на борту. Не дуже зрозуміла історія про тип керування (в одному місці написано скалярне, в іншому і таке  і таке) але для насосу то не дуже принципове.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, standov сказав:

але для насосу то не дуже принципове.

Тільки щойно дойшло, що для 1ф двигунів векторне керування взагалі неможливе :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, volomoto сказал:

Тільки щойно дойшло, що для 1ф двигунів векторне керування взагалі неможливе :)

тут історія не дуже зрозуміла, бо написано про чистий 1ф а в інструкції наче як універсальний 1ф/3ф, але схиляюся до того що інструкція від чогось іншого або різні потужності мають різне включення.

в мене "тимчасовому" насосу 10+років, був план згодом поміняти на 3ф "постійний" і відповідно зараз була ідея купити векторний vfd з можливістю роботи на 1ф v/f і 3ф foc, але погуглив і так щоб щось сподобалося то не (з урахуванням ціни) і тому варіант перегрався на не звертати уваги на можливість 3ф а просто шось подешевше а потім по ситуації.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

підкажіть, стикнувся з таким що коли частотнік вимикає насос то значно зростає струм на вході самого частотніка (в 3-4 рази), це якась особливість самого процесу чи я щось недоналштував. Примусове гальмування насосу вимкнув, з ним було ще гірше. Воно не то щоб мені сильно заважає але довелося автомат поміняти (був b6 і на стопі вибивало 1 раз з 5, поставив с16) і є певні переживання стосовно насоса, токових клещей не маю і поміряти чи то на насосі чи на інверторі виділяється не можу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, standov сказав:

підкажіть, стикнувся з таким що коли частотнік вимикає насос то значно зростає струм на вході самого частотніка (в 3-4 рази), це якась особливість самого процесу чи я щось недоналштував. Примусове гальмування насосу вимкнув, з ним було ще гірше. Воно не то щоб мені сильно заважає але довелося автомат поміняти (був b6 і на стопі вибивало 1 раз з 5, поставив с16) і є певні переживання стосовно насоса, токових клещей не маю і поміряти чи то на насосі чи на інверторі виділяється не можу.

в частотнику треба налаштували плавний пуск, може називатися "час запуску двигуна"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, yur43 сказал:

в частотнику треба налаштували плавний пуск, може називатися "час запуску двигуна"

питання не про пуск а про стоп, плавний пуск викнуто бо довго разгонявся. На пуску немає проблеми бо там під-регулювання, воно все одно з нуля стратує. Струм саме на стопі злітає, тобто як я собі нафантазував - оскільки двигун на стопі починає продукувати струм то в інверторі мабуть є якийсь електронний баласт, який сам ще потребує енергії, але то не точно і звучить не дуже впевнено. можна приєднати зовнішній гальмівний резистор і подивитися що буде, але в мене його нема

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, standov сказав:

Примусове гальмування насосу вимкнув, з ним було ще гірше.

DC Injection відключили?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, volomoto сказал:

DC Injection відключили?

воно вимкнене по дефолту, я перевіряв. Пройшовся по всім пунктам про гальмування, все вимкнуто, час стопу поставив теж 0 (стало наче краще). Воно взагалі якось дивно відбувається, якщо час стопу поставити не 0 то частота/напруга падають, струм +- стабільний, потім десь біля 0 вже раптово струм злітає, автомат в6 починає тріщати а так пару секунд. Ставив 25гц мінімальну частоту - ні на що не вплинуло, але мабуть то логічно. Тобто виглядає так що коли насос опускається до околонульових обертів то щось відбувається.

Я мабуть можу зрозуміти чому в колі насосу при 0 обертах, при гальмуванні, починає щось відбуватися, бо він однофазний і ото всьо про 2 обмотки, зсув фаз і тп, але чому при цьому сильно виростає споживання самого інвертора мені зрозуміло не дуже

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, standov сказав:

воно вимкнене по дефолту, я перевіряв. Пройшовся по всім пунктам про гальмування, все вимкнуто, час стопу поставив теж 0 (стало наче краще). Воно взагалі якось дивно відбувається, якщо час стопу поставити не 0 то частота/напруга падають, струм +- стабільний, потім десь біля 0 вже раптово струм злітає, автомат в6 починає тріщати а так пару секунд. Ставив 25гц мінімальну частоту - ні на що не вплинуло, але мабуть то логічно. Тобто виглядає так що коли насос опускається до околонульових обертів то щось відбувається.

Це цікаво. А що стоїть в пункті P201 Stop mode selection?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, volomoto сказал:

DC Injection відключили?

доречі, це для насосів взагалі має сенс? може спробувати погратися? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, volomoto сказал:

Це цікаво. А що стоїть в пункті P201 Stop mode selection?

я обидва варіанти пробував, не помітив особливої різниці, зараз стоїть 0 (гальмування, бо дефолт) але час гальмування 0с

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, standov сказав:

доречі, це для насосів взагалі має сенс? може спробувати погратися?

Теоретично цього не треба було б в даному випадку, але невідомо що там запрограмували насправді, тому я б поекспериментував про всяк випадок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...