volomoto Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня 17 хвилин тому, vbb сказав: вхід 220, вихід 3x380, Я пішов на їхній сайт і дійсно частотники з APFC буст конвертером коштують так мало. Не можу зрозуміти звідки така щедрість Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня 11 минут назад, yur43 сказал: Ремонтується викиданням старого і встановленням нового. Різниця в живленні - 1 і 3 фазні, і потужності, бажано брати з запасом. так який? або де купили? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня 11 минут назад, volomoto сказал: Не можу зрозуміти звідки така щедрість всі моделі що я продивився на сайті зі скалярним керуванням, не факт що саме для насоса то критично але скалярні в принципі дешеві. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня 42 хвилини тому, standov сказав: всі моделі що я продивився на сайті зі скалярним керуванням, не факт що саме для насоса то критично але скалярні в принципі дешеві. Можливо зекономили на процесорі, але векторне управління має значення там, де потрібен точний котнроль крутного моменту, що точно не критично для водяного насоса. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня 3 минуты назад, volomoto сказал: Можливо зекономили на процесорі, але векторне управління має значення там, де потрібен точний котнроль крутного моменту, що точно не критично для водяного насоса. ну я згоден що не критично для насосу, просто вони позиціонують свої дивайси все-ж як універсальні, і для універсальних відсутність векторного керування то одразу нижня найбюджетніша ліга і це можливе і досить логічне, як на мене, пояснення низької ціни. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня зупинився поки на отакому NZE00022T2B-D відносно не дорого, наче як є в нас "офіційно", є пряма інформація про включення однофазного насосу з конденсатором, шось наче якась контора яка має якесь власне обличча і є модбас на борту. Не дуже зрозуміла історія про тип керування (в одному місці написано скалярне, в іншому і таке і таке) але для насосу то не дуже принципове. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня 4 хвилини тому, standov сказав: але для насосу то не дуже принципове. Тільки щойно дойшло, що для 1ф двигунів векторне керування взагалі неможливе Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 16 травня Поділитись Опубліковано: 16 травня 3 минуты назад, volomoto сказал: Тільки щойно дойшло, що для 1ф двигунів векторне керування взагалі неможливе тут історія не дуже зрозуміла, бо написано про чистий 1ф а в інструкції наче як універсальний 1ф/3ф, але схиляюся до того що інструкція від чогось іншого або різні потужності мають різне включення. в мене "тимчасовому" насосу 10+років, був план згодом поміняти на 3ф "постійний" і відповідно зараз була ідея купити векторний vfd з можливістю роботи на 1ф v/f і 3ф foc, але погуглив і так щоб щось сподобалося то не (з урахуванням ціни) і тому варіант перегрався на не звертати уваги на можливість 3ф а просто шось подешевше а потім по ситуації. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня підкажіть, стикнувся з таким що коли частотнік вимикає насос то значно зростає струм на вході самого частотніка (в 3-4 рази), це якась особливість самого процесу чи я щось недоналштував. Примусове гальмування насосу вимкнув, з ним було ще гірше. Воно не то щоб мені сильно заважає але довелося автомат поміняти (був b6 і на стопі вибивало 1 раз з 5, поставив с16) і є певні переживання стосовно насоса, токових клещей не маю і поміряти чи то на насосі чи на інверторі виділяється не можу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня 43 хвилини тому, standov сказав: підкажіть, стикнувся з таким що коли частотнік вимикає насос то значно зростає струм на вході самого частотніка (в 3-4 рази), це якась особливість самого процесу чи я щось недоналштував. Примусове гальмування насосу вимкнув, з ним було ще гірше. Воно не то щоб мені сильно заважає але довелося автомат поміняти (був b6 і на стопі вибивало 1 раз з 5, поставив с16) і є певні переживання стосовно насоса, токових клещей не маю і поміряти чи то на насосі чи на інверторі виділяється не можу. в частотнику треба налаштували плавний пуск, може називатися "час запуску двигуна" Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня (змінено) 14 минут назад, yur43 сказал: в частотнику треба налаштували плавний пуск, може називатися "час запуску двигуна" питання не про пуск а про стоп, плавний пуск викнуто бо довго разгонявся. На пуску немає проблеми бо там під-регулювання, воно все одно з нуля стратує. Струм саме на стопі злітає, тобто як я собі нафантазував - оскільки двигун на стопі починає продукувати струм то в інверторі мабуть є якийсь електронний баласт, який сам ще потребує енергії, але то не точно і звучить не дуже впевнено. можна приєднати зовнішній гальмівний резистор і подивитися що буде, але в мене його нема Змінено 27 травня користувачем standov Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня 1 година тому, standov сказав: Примусове гальмування насосу вимкнув, з ним було ще гірше. DC Injection відключили? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня (змінено) 7 минут назад, volomoto сказал: DC Injection відключили? воно вимкнене по дефолту, я перевіряв. Пройшовся по всім пунктам про гальмування, все вимкнуто, час стопу поставив теж 0 (стало наче краще). Воно взагалі якось дивно відбувається, якщо час стопу поставити не 0 то частота/напруга падають, струм +- стабільний, потім десь біля 0 вже раптово струм злітає, автомат в6 починає тріщати а так пару секунд. Ставив 25гц мінімальну частоту - ні на що не вплинуло, але мабуть то логічно. Тобто виглядає так що коли насос опускається до околонульових обертів то щось відбувається. Я мабуть можу зрозуміти чому в колі насосу при 0 обертах, при гальмуванні, починає щось відбуватися, бо він однофазний і ото всьо про 2 обмотки, зсув фаз і тп, але чому при цьому сильно виростає споживання самого інвертора мені зрозуміло не дуже Змінено 27 травня користувачем standov 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня 3 хвилини тому, standov сказав: воно вимкнене по дефолту, я перевіряв. Пройшовся по всім пунктам про гальмування, все вимкнуто, час стопу поставив теж 0 (стало наче краще). Воно взагалі якось дивно відбувається, якщо час стопу поставити не 0 то частота/напруга падають, струм +- стабільний, потім десь біля 0 вже раптово струм злітає, автомат в6 починає тріщати а так пару секунд. Ставив 25гц мінімальну частоту - ні на що не вплинуло, але мабуть то логічно. Тобто виглядає так що коли насос опускається до околонульових обертів то щось відбувається. Це цікаво. А що стоїть в пункті P201 Stop mode selection? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня 10 минут назад, volomoto сказал: DC Injection відключили? доречі, це для насосів взагалі має сенс? може спробувати погратися? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 27 травня Поділитись Опубліковано: 27 травня Только что, volomoto сказал: Це цікаво. А що стоїть в пункті P201 Stop mode selection? я обидва варіанти пробував, не помітив особливої різниці, зараз стоїть 0 (гальмування, бо дефолт) але час гальмування 0с Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 28 травня Поділитись Опубліковано: 28 травня 17 годин тому, standov сказав: доречі, це для насосів взагалі має сенс? може спробувати погратися? Теоретично цього не треба було б в даному випадку, але невідомо що там запрограмували насправді, тому я б поекспериментував про всяк випадок. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз