allanek Опубліковано: 6 липня Поділитись Опубліковано: 6 липня 36 хвилин тому, vovarpd сказав: Короче все там якось незручно в тих кауфландах і лідлах.. Я вам казала, що не знаю, як зараз в Кауфланді, раніше було просто і зручно, без додатку, тому що було безкоштовно. В Лідлі взагалі ніколи не заряджались. Стосовно незручно чи складно... в Польщі заплатити за стоянку біля магазину, поки пішов на закупи може бути теж складно, поки в тих автоматах розберешся. Воно майже завжди так, поки призвичаїшся. Головне, щоб ці незручності не вплинули на задоволення від мандрівки. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 6 липня Поділитись Опубліковано: 6 липня (змінено) 22 хвилини тому, allanek сказав: Я вам казала, що не знаю, як зараз в Кауфланді, раніше було просто і зручно, без додатку, тому що було безкоштовно. В Лідлі взагалі ніколи не заряджались. Стосовно незручно чи складно... в Польщі заплатити за стоянку біля магазину, поки пішов на закупи може бути теж складно, поки в тих автоматах розберешся. Воно майже завжди так, поки призвичаїшся. Головне, щоб ці незручності не вплинули на задоволення від мандрівки. Та я без претензій, просто ділюсь актуальною інформацією. Зарядитися там пробував більше з інтересу чим по потребі. Змінено 6 липня користувачем vovarpd 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 6 липня Поділитись Опубліковано: 6 липня 4 хвилини тому, vovarpd сказав: Та я без претензій, просто ділюсь актуальною інформацією. Я так і сприймаю ваші дописи, як інформацію від людини, що набула досвід. Які тут претензії, коли обставини можуть змінюватись. То все добре. Вам можна лише подякувати, що ви звітуєте, як склалось в дорозі))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 7 липня Поділитись Опубліковано: 7 липня 21 годину тому, allanek сказав: Пару днів тому прийшла розсилка по цінам на суперчарджери по Європі. Якщо пам'ятаю, то для Тесли щось 0,25 центів в Хорватії. Їздимо на українських номерах. Гарантія на автівку офіційна, для Тесли діє по всій Європі. Щойно побачив що і в мене тариф на суперчарджері в Хорватії 0.22 євро але нічний. З 21:00 до 08:00. В Угорщині такого не маю. Цікаво. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Lecter Опубліковано: 7 липня Поділитись Опубліковано: 7 липня IONITY то ТОП як на мене. Потужні і з реєстрацією та запуском нуль питань. Також використовував MOL Plugee. Але всі що мені траплялись - 50 кВт. Але їх багато по автобану, завжди працюють, зрозумілий додаток. Ще заряджався на Shell Recharche. Процес запуску теж максимально зрозумілий. Вставив конекстор, підніс картку до рідера, пішла зарядка. Додаток в Угорщині не працює. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 7 липня Поділитись Опубліковано: 7 липня 1 годину тому, Lecter сказав: IONITY то ТОП як на мене. Потужні і з реєстрацією та запуском нуль питань. Також використовував MOL Plugee. Але всі що мені траплялись - 50 кВт. Але їх багато по автобану, завжди працюють, зрозумілий додаток. Ще заряджався на Shell Recharche. Процес запуску теж максимально зрозумілий. Вставив конекстор, підніс картку до рідера, пішла зарядка. Додаток в Угорщині не працює. Так IONITY ж не працює для українців. Нема країни в списку, неможливо вибрати підписку. А без підписки ціни не цікаві. Я їх теж в першу чергу хотів заюзати.. Можна пробувати обходити з лєвими адресами, карточками типу wise (хто має..), але все одно є ризик блоку. Можливо ризикну на зворотній дорозі. Кажуть що воно на відміну від тесли звіряє білінг адресу карточки. Тесла з моїм payoneer працює, а український приват не приймає. Є нюанси. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Lecter Опубліковано: 7 липня Поділитись Опубліковано: 7 липня 2 часа назад, vovarpd сказал: Так IONITY ж не працює для українців. Нема країни в списку, неможливо вибрати підписку. А без підписки ціни не цікаві. Я обрав Німеччину, адресу в Мюнхені першу зустрічну з інтренета. Все працювало і підписки теж. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: В понеділок в 11:20 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 11:20 (змінено) Повернулись назад до України ) 2764 км загалом. Середня витрата 16.6 квт на 100. Це 7 ночей на морі, 2 ночі в горах (перевалами хорватськими трохи попетляв, трохи по острову поїздив, подивився як воно далі від моря людям живеться, заїхав в Словенію на інший берег річки, відповідно середня швидкість низька) Назад їхав то не економив, стабільно 130 по автобану + кліма на максимум і по Україні ще вночі з фарами. В основному заряджався на Tesla (є нюанс з кабелями в Угорщині на відео.. в Хорватії вже нормальні кабеля.) Також раз на Teapont зарядився в Угорщині - теж все просто і по ціні на рівні тесли мені вийшло. На автобані раз вирішив зарядитися на elen - а там зайнято.. один порт ccs (плюс в тому що він звільнився через 20 хв і я підзарядився перед з'їздом в гори), і вільний type2. Чесно не дуже розумію який сенс в тих type2 на автобанах - ну хто там буде чекати 2-3 години щоб влити хоча б трошки заряду.. Моя машина по тому порту наприклад тільки 11 квт приймає.. та навіть якби всі 22 приймала це суті недуже міняє. В Угорщині є один цікавий тесла суперчарджер в місті Székesfehérvár, Hungary. Він біля Ашана. Я незнаю що там в тому місті пороблено, але це єдиний чарджер де я двічі (по дорозі туди і по дорозі назад) не знайшов місця для зарядки. Тупо якийсь аншлаг.. І в обід, і після обіду. Всі порти зайняті, ціла купа тесл, ще й в черзі стоять. На жодному іншому суперчарджері (в тому числі на іншому в Будапешті біля ашану) я прям такого аншлагу не бачив. Було людно, але завжди була можливість зарядитися без черги. Вже в Україні в Мукачево в 00:40 вночі зарядився на TOKA і до 4 ночі догріб до Львова. Гарна швидкість (100квт видавало норм), на заправці БРСМ все працює як треба. Але що кинулося в очі після закордону.. Це геморою з оплатою коштів наперед і залишок їх на балансі.. За кордоном воно блокує апріорі велику суму (тесла 25 євро, лідл 35-50 залежно від країни, elen 35-50євро залежно від порта ccs чи type2, mobiliti взагалі нічого не блокувало і зарядило безплатно і виставило інвойс який я оплатив аж на наступний день) і потім віддає здачу автоматично на карту. Це зручно. В нас же треба поповнити рахунок і потім заряджатися. Якось вирахувати скільки ж тобі треба кіловат і скільки ж треба поповнити щоб не лишити купу грошей на балансі. Незручно. Загалом по моїх підрахунках на всі зарядки включно з домашньою по комерційному тарифу в 10.50 я витратив 10800 грн на 2764 км шляху. Получається ближче до 4 грн за 1 км. Невигідно по трасах на електричках розсікати. Хоча по ціні воно все ще трохи дешевше дизеля (берем максимально схожий SUV типу kodiaq для порівняння), але навіть ті 30-40хв очікування на зарядках додає загалом до дороги добрих 2 години і це вже напрягає. Бо загальний час в дорозі зростає і ти втомлюєшся. В моєму випадку це не дуже впливало, бо з дітьми я й так змушений був зупинятися більше чим просто на зарядки. І кожна зупинка це всеодно мінімум 20хв. Але якби я часто сам їздив в таку даль - то вибрав би бензинову або дизельну. По місту чи області при наявності власної розетки нема про що говорити - електрика рішає. Змінено В понеділок в 11:27 користувачем vovarpd 7 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: В понеділок в 12:04 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 12:04 дякую за розповідь 24 хвилини тому, vovarpd сказав: Але якби я часто сам їздив в таку даль - то вибрав би бензинову або дизельну. Прикинув і у мене на 2-х літрах з ГБО вийшло б майже так по грошах, максимум на +/- штука різниці в залежності від вартості, але без пошуків. В принципі коли шукав електричку то мав на увазі пересування у межах міста-передмістя, але нових у продажу не було, лякали саме далекі поїздки. ну, то таке, цікаво було б почитати у окремій темі про саму подорож і відпочинок. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: В понеділок в 16:16 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 16:16 4 часа назад, Фрай сказал: дякую за розповідь Прикинув і у мене на 2-х літрах з ГБО вийшло б майже так по грошах, максимум на +/- штука різниці в залежності від вартості, але без пошуків. В принципі коли шукав електричку то мав на увазі пересування у межах міста-передмістя, але нових у продажу не було, лякали саме далекі поїздки. ну, то таке, цікаво було б почитати у окремій темі про саму подорож і відпочинок. А яка витрата газу? Бо за умови, що п’є 10л на 100, то вийшло б менше. В Європі газ дешевший. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: В понеділок в 16:23 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 16:23 Я рахую 12-13, але все залежить від швидкості пересування, дорожніх умов і тд. Бо соватись по місту може і 14-16 бути, до речі, різниці у динаміці між газом та бензином не відчуваю, а от на АЗС ))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: В понеділок в 21:02 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 21:02 (змінено) 9 годин тому, Фрай сказав: ну, то таке, цікаво було б почитати у окремій темі про саму подорож і відпочинок. Прихований текст Щось не дуже охота хизуватися в окремій темі, бо в мене відстрочка, трохи така чутлива тема, хоча брат воює то каже ясно що треба їхати поки пускають. З трьома попробуй відпочинь. А от діти відпочили - це так ))) Але трохи переключив увагу від роботи і всього решта. Були на острові Vir, поблизу більш розкрученого Nin/Zaton/Zadar. Брав апартаменти на букінгу по акції за 4 дні до виїзду 7 ночей 611 євро вийшло www.booking.com/Share-Y0x3bC Далі 2 ночі в горах біля річки Kupa (досить мілко і прозора вода і тверде дно) ще провели, класні місця, перевали мальовничі, але дуже вузька дорога хоча асфальт ідеальний, заскочив на інший берег в Словенію за 7 км, кордону нема лиш старе КПП. Ціна вийшла 90 євро за 2 ночі, з гарним ремонтом. Господар взагалі в Карловаці живе за 30км, приїхав спеціально ще поприбирати. Отут www.booking.com/Share-u9CxRf Загалом відпочинок був досить бюджетний наскільки це можна так назвати, їсти готували переважно самі, в ресторанах може 3 рази були але то щось з моїми дітьми стрес, ніякого задоволення і купа витрат. На все про все вийшло 1700 євро на 2 дорослих + 3 дитини. Зі страховками, зарядками, платними дорогами, ночівлями, харчами (чим далі від моря тим дешевше в супермаркетах. tommy самий дорогий біля нас був, далі konzum, потім plodine і найдешевший то lidl але то в Задарі за 30 км, но на електричці пару раз можна і скататися бо дешево їхати зі швидкістю 50-70, сумістити з прогулянкою по Задару), морозивом, сувенірами і безплатними пляжами без лежаків. Змінено В понеділок в 21:13 користувачем vovarpd 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 15 годин тому Поділитись Опубліковано: 15 годин тому (змінено) Вчора зустрів знайомого слово за слово, в нього теж якийсь знайомий поїхав теслою в Хорватію і каже є нюанси з зарядними. Але тесла американська, підозрюю тому і нюанси. На всіх зарядних я бачив переважно CCS2 (50-250kw) і Type2 (22kw) порти. І трохи Chademo 50kw. Китайського GB/T взагалі ніде не бачив по маршруту. Тому ще докину пару скріншотів з зарядок, щоб було видно час зарядки точно а не з моїх слів. Перший скрін це єдина моя зарядка на mobility, найдорожча але швидко. 28-72% за 22 хвилини влило 33 квт. Наступний скрін це тесла в Угорщині біля Ашана, зайняло півгодини, нажаль воно не пише проценти, но то десь 20-80% по памяті за 30 хв. В Європі вигідно мати європейський CCS2 порт. Змінено 15 годин тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 14 годин тому Поділитись Опубліковано: 14 годин тому 14.07.2025 в 23:02, vovarpd сказав: Приховати вміст А що з бакланом сталося? Вони дуже розумні птахи. Мала змогу спостерігати за їх поведінкою кілька років. Тому дивує цей мертвий птах на березі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 14 годин тому Поділитись Опубліковано: 14 годин тому (змінено) 26 хвилин тому, allanek сказав: А що з бакланом сталося? Вони дуже розумні птахи. Мала змогу спостерігати за їх поведінкою кілька років. Тому дивує цей мертвий птах на березі. Автовоз Morning Midas, який перевозив електромобілі і загорівся в Тихому океані на початку червня, затонув. пожежа почалася у відсіку, де перевозили електромобілі. Ймовірно, сталося загоряння акумулятора, яке потім розповсюдилося на сусідні авто. вогонь був настільки сильним, що від ідеї загасити покинутий Morning Midas відмовилися. Коментуючи повідомлення про пожежу, агентство Reuters зазначало, що такі загоряння практично неможливо ліквідувати, оскільки під час горіння літій-іонних акумуляторів електромобілів виділяється дуже багато тепла. Навіть після гасіння значний ризик повторної появи вогню зберігається протягом кількох днів. За даними страхової компанії Allianz Commercial, у 2024 році кількість таких пожеж у всіх сегментах судноплавства виявилася рекордною за минуле десятиліття. У лютому 2022 року посеред Атлантичного океану, недалеко від Азорських островів, згоріло і затонуло судно Felicity Ace. Воно транспортувало 4000 елітних авто з Німеччини до США. Тоді через загоряння електрокара було знищено дорогі Porsche, Laborghini і Bugatti. У липні 2023 році в Північному морі загорілося судно Fremantle Highway, яке перевозило з Німеччини до Єгипту 3800 автомобілів, включно з електромобілями. Змінено 14 годин тому користувачем vadimv Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 13 годин тому Поділитись Опубліковано: 13 годин тому 2 години тому, vovarpd сказав: в нього теж якийсь знайомий поїхав теслою в Хорватію і каже є нюанси з зарядними. Але тесла американська, підозрюю тому і нюанси. В нас С-ка була американська, єдиний нюанс, що був з зарядкою, то роз'єм. Вирішалось за допомогою CHAdeMО. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь Long Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому 2 часа назад, allanek сказал: В нас С-ка була американська, єдиний нюанс, що був з зарядкою, то роз'єм. Вирішалось за допомогою CHAdeMО. Не зрозумів? Як ви вирішували проблему малої кількості зарядок для американського роз'єму чадемо за допомогою того ж чадемо ? Може ваш чоловік просто докупив собі перехідник CCS2 на CHAdeMO ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 9 годин тому Поділитись Опубліковано: 9 годин тому (змінено) 3 години тому, Игорь Long сказав: Може ваш чоловік просто докупив собі перехідник CCS2 на CHAdeMO ? Чадемо використовувався для інших зарядок, наприклад для Грінвея або в Кауфланді. І в Україні звісно. Для суперчарджера треба було мати переходник, американська Тесла без нього не заряджалась. Тож Чадемо + переходник вирішували проблеми зарядки на той час. Чадемо купували в Польщі разом з переходником, тому і не написала. Бо в кого американська Тесла розуміють , як користуватися Чадемо. Для суперчарджера він не потрібен взагалі. Що зараз з американцями не знаю, як вони заряджаються треба питати в Нікі. З европейською Теслою нема таких заморочок. Тому і написала стисло про американську. Десь є мій допис на форумі, ще на початку повномасштабки, де я в подробицях про все це розповідала. Стільки часу пройшло, що і сама всіх подробиць не пам'ятаю. І не актуально вже. Змінено 7 годин тому користувачем allanek Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 7 годин тому Поділитись Опубліковано: 7 годин тому У меня скажем так свежая, с недорулем которая), ей ни ЧАДЕМО ни РЕТРОФИТ не нужен, переходиник NACS на CCS2 за 100 долларов да и все, суперчарджа я в живую ни разу в жизни не видела), хочу в конце августа в Болгарию на месяц ехать Теслой и реально не до конца понимаю как мне в Румынии и в Болгарии ее зарядить по разу). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 36 хвилин тому, seksinika сказав: ей ни ЧАДЕМО ни РЕТРОФИТ не нужен, Чадемо ще тоді вже "вмирав" потроху. Я, навіть, думала, що ним вже і не користуються. Тому і не розписувала подробиць. 36 хвилин тому, seksinika сказав: суперчарджа я в живую ни разу в жизни не видела), Ніка, це звучить, як анекдот. Через ваші руки пройшло стільки Тесл і ви ніколи не заряджали їх на суперчарджері. 1. Вам потрібно , щоб до додатку Тесли була підв'язана платіжна карта. 2. Вам треба взнати чи відкритий суперчарджер для вашої Тесли. Мабуть це до "хлопців" на СТО. Тут нічого не можу сказати, бо в нас С-ка купувалась з відкритим суперчарджером. 3.Біля самої колонки все просто. Пістолет через CCS2, якщо підв'язана карта та відкритий суперчарджер для вашої автівки, почнеться зарядка, гроші спише потім по факту. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому Та просто не доводилось ни когда), я вообще за все время точно меньше 20 раз на коммерческих зарядках заряжалась), крайне редко мне не хватает того что в домашней розетке беру, по сути самый дольний маршрут Киев - Каменец-Подольский но это немного меньше чем 500км., а машина едет на заряде больше 500км. 1. Попробую привязать карту. 2. Открытый у меня суперчардж. 3. Нужно в общем пробовать, мне от квартиры до Несебра 1000км. + таможни там итд в общем 2 раза нужно зарядиться по дороге. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 6 хвилин тому, seksinika сказав: 1. Попробую привязать карту. Начебто нема проблем з цим. В додатку Тесли є "Додати карту". Якщо щось не так, ви ж знаєте- до "хлопців". Але ж не повинно виникнути якихось труднощів. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому (змінено) 51 хвилину тому, allanek сказав: Начебто нема проблем з цим. Є проблема з українськими картами. гривневу Приват в мене не вийшло прив'язати. Прив'язав payoneer, ним і платив. Можливо валютна приватівська піде.. незнаю. І білінг адресу вказав лєву, німецьку. в чатгпт треба задати питання він чотко підказує що до чого )) Змінено 4 години тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому (змінено) 10 хвилин тому, vovarpd сказав: Приват в мене не вийшло прив'язати. В нас прив'язана європейського банку. 10 хвилин тому, vovarpd сказав: в чатгпт треба задати питання він чотко підказує що до чого )) Це Нікі треба спілкуватись з ШІ ))) З американцями, взагалі, треба прояснити ситуацію на європейських суперчарджерах. Тому я вас і питала за проблеми в вашого товариша з зарядкою на суперчарджері. Бо по тесловських форумах серед власників американських Тесел почалась хвиля з приводу того, чи, взагалі, зможуть американці заряджатись від європейських суперчарджерів чи щось таке. В Тесли зараз "цікаві" часи. Змінено 4 години тому користувачем allanek Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому (змінено) 5 хвилин тому, allanek сказав: З американцями, взагалі, треба прояснити ситуацію на європейських суперчарджерах. Тому я вас і питала за проблеми в вашого товариша з зарядкою на суперчарджері. Бо по тесловських форумах серед власників американських Тесел почалась хвиля з приводу того, чи, взагалі, зможуть американці заряджатись від європейських суперчарджерів. та це товариш товариша.. хіба на днях буду бачити то спробую щось розузнати. чатгпт каже що будуть проблеми з тими перехідниками. я б полюбому шукав "запасні варіанти" крім суперчарджерів. Бо то нема нічого гіршого чим стати серед поля або на повільній type2 зарядці. Короче треба говорити трохи з gpt, просити підказати в румунії де воно може працювати. Змінено 4 години тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз