Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

23 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, Игорь Long сказав:

Не розкидайтесь так сразу словами, ви людина ніяк не об"єктивна... або ви просто ділетант, тому що про суттєву різницю між CLTC та WLTP знає люба людина, яка хоч трохи в темі електроавто.

Screenshot_20250921_190509_Chrome.jpg

це ви розкидуетеся словами, про те що заявлений пробіг на китайці можна отримати рухаючись з гірки.  це бред. я прекрасно знаю різницю  між циклами . і ви самі сказали що між циклами е різниця. і ви мабуть намагайтеся натягнути wltp на cltc. проблема в отримані заявленого пробігу на китайці виникає тому що ідуть в режимі wltp намагаючись отримати пробіг по cltc. 

і ви теж зацікавлена особа , мало того, упереджена , судячи з постів, тому   віри вам нема. Віри ШІ теж нема.

я отримав заявлений пробіг по Київським пробкам. так. я їхав спокійно, без клімату  . але в потоці з усіма. 

 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну по пробкам все электрички меньше кВт пользуют, особенно если без климата эксплуатировать.

  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Александр Аврамчук сказав:

я їхав спокійно, без клімату  . 

No commets )))

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 хвилину тому, seksinika сказав:

особенно если без климата эксплуатировать.

о, згадалася моя перша шоха часів комунізма :lol:

— Братан, открой окно... Жара в машине.. .

— Терпи брат, пусть все думают, что у нас тоже кондиционер!

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

це ви розкидуетеся словами, про те що заявлений пробіг на китайці можна отримати рухаючись з гірки.  це бред. я прекрасно знаю різницю  між циклами . і ви самі сказали що між циклами е різниця. і ви мабуть намагайтеся натягнути wltp на cltc. проблема в отримані заявленого пробігу на китайці виникає тому що ідуть в режимі wltp намагаючись отримати пробіг по cltc. 

 

Так цикл чи режим ? Ви якось на чомусь одному зупиніться 🙂

Проблема в тому, що китайці для маркетингової привабливості видумали цей свій тест, якій проводиться в суперідеальних умовах, але тихенько видають його результати як звичайні щоденні показники експлуатації електроавто і це є обманом покупця... але це Китай, він продав і потім ні за що не відповідає, його ніяким судом потім не дістанешь.

Зверху людина виділила для себе 750км запасу пробігу, але в відповіді ШІ приводиться посилання на заміри НЕЗАЛЕЖНОГО КИТАЙСЬКОГО автожурналу, що реальна нормальна експлуатація це 462км... в інтернеті повно подібних прикладів, але це ж правда, яка вас не влаштовує так? Тому і граєтесь в "вірю-невірю" і "сам такий" 🙂.... десь разок-другой вдалося видавити вказаний в паспорті запас ходу і значить все гуд, ніхто нікого не найо.. ? Я теж можу на любій з моїх електричек натошнити даже більше ніж їй приписують, але це разве буде нормальна експлуатація авто ?

p.s. Згадав як місяць тому виїхали з жінкою на 2х авто з Києва додому в Васильків, в мене в Айді були внуки і вони позасинали. Нам їзди як правило 30-40 хвилин, а тут треба щоб малі поспали години 2-2,5... я поставив круїз на 60км і кружляв по одеській трасі і навкруги ці 2 з лишнім години....стільки злобних поглядів від різних водіїв я ще ніколи не бачив 😀.... зате потім поставив на 100% зарядку на нічь, бо зранку треба було в дорогу, то показало запас 495км, до цього більше 440км ніколи не було, а стандартно десь 400км

 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vadimv сказал:

No commets, как говорится )))

Я при чем), у меня он не выключается ни зимой ни летом, а у напомню и не включатся))).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

54 минуты назад, US7IGN сказал:

о, згадалася моя перша шоха часів комунізма :lol:

— Братан, открой окно... Жара в машине.. .

— Терпи брат, пусть все думают, что у нас тоже кондиционер!

Да, только это было про Волгу с двумя Грузинами :lol: а вы плагиатом занимаетесь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, seksinika сказав:

Да, только это было про Волгу с двумя Грузинами :lol: а вы плагиатом занимаетесь.

Може у вас і була Волга з двома Грузинами, а у мене шоха :lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поздравляю, но анекдот вы совкой дернули именно про двух Грузинов и Волгу, по сему если у вас те Грузины были то это ваши трудности :hlop:

image.png.80549cb0764708b88684adea0b5ef461.png

П.С. Не стоит думать, что вы самый умный, может подвести эпизодически :lol: !!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Игорь Long сказал:

що китайці для маркетингової привабливості видумали цей свій тест, якій проводиться в суперідеальних умовах,

Не только китайцы, а и все производители, в т.ч. машин с ДВС.

Поэтому ни одна машина которая была в руках и близко к паспортным расходам не стояла.

Всегда на 1-2, а то больше литров больше расход.

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

40 минут назад, DimaF сказал:

Не только китайцы, а и все производители, в т.ч. машин с ДВС.

Поэтому ни одна машина которая была в руках и близко к паспортным расходам не стояла.

Всегда на 1-2, а то больше литров больше расход.

Согласен, но по ДВСам хоть играются с 5-10% разницы, а по електро есть 3 теста: Европа более-менее реальный, Америка уже приукрашает ситуацию и Китай, рисующий идеальные условия, которые при обычной эксплуатации фиг встретишь, доходящий до 33% как в данном случае.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шкода презентувала новий Enyaq пару годин тому офіційно в Україні
Від 1.77 млн грн. Тобто так розумію гарна комплектація буде десь 2.5млн ))
www.skoda-auto.ua/models/new-enyaq/new-enyaq

Гарантія чомусь 4 роки або 90 тисяч.

В мене на попередню модель 5 років або 100к.
На батарею ідентично 8 років або 160к.

Цікаво чи додали українську озвучку в навігацію, чи працює розпізнавання знаків в Україні (чи може такої опції взагалі нема), а то у мене починає працювати зразу на кордоні з ЄС. І чи розуміє помічник лаура українську (бо з англійською є великі трабли викликати потрібний контакт в телефоні голосом, треба перейменовувати жінку в wife і так далі - лютий напряг), думаю що так оскільки додали інтеграцію з chatgpt але то здогадки.

Загалом я так бачу що зміни не значні, по суті рестайлінг і трохи софт підтягнули, чуть чуть швидша зарядка (буквально пара хвилин), чуть чуть більша максималка, чуть чуть більший рейндж бо чуть чуть краща аеродинаміка ну і чуть чуть потужніша ))) Всього по трошки додали.

Але нічого революційного порівняно з першим enyaq щось не побачив.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, раз пішли презентації то і я читав )

У Китаї показали прототип системи аварійного відстрілу батареї електромобіля у випадку загрози загоряння.
Виглядає сумнівно і небезпечно.

уявляю собі реакцію будь-якого водія коли поряд вилітає цеглина у пів-тони, не кажу вже якщо полетить у твою машину!  image.gif.7318f1d68e838ebccfc0ff9e56f2f58e.gif

Що відомо?

Загоряння електромобілів дуже складно гасити. Тому одним із пріоритетних напрямків розробників батарей є створення виробів, які не запалюються в разі ДТП. У Китаї, однак, продемонстрували зовсім інший підхід: високошвидкісну систему катапультування.

Вона буквально вистрілює батарею з автомобіля як снаряд при виникненні екстреної ситуації.

Демонстрація була зафіксована на відео, яке стало вірусним у китайських соціальних мережах. Ролик показує, як великий акумуляторний блок вилітає з бічної частини кросовера, після чого з'являється дим. Рятувальні служби швидко накрили батарею спеціальним вогнетривким покривалом після того, як вона приземлилася в спеціально відведеній зоні з подушками.

Більш детально gagadget.com/uk/675868-kitaiski-inzheneri-zaproponuvali-vidstriliuvati-batareyi-elektromobiliv-shcho-zagorilisia/

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Фрай сказав:

Ну, раз пішли презентації то і я читав )

У Китаї показали прототип системи аварійного відстрілу батареї електромобіля у випадку загрози загоряння.
Виглядає сумнівно і небезпечно.

уявляю собі реакцію будь-якого водія коли поряд вилітає цеглина у пів-тони, не кажу вже якщо полетить у твою машину!  image.gif.7318f1d68e838ebccfc0ff9e56f2f58e.gif

Що відомо?

Загоряння електромобілів дуже складно гасити. Тому одним із пріоритетних напрямків розробників батарей є створення виробів, які не запалюються в разі ДТП. У Китаї, однак, продемонстрували зовсім інший підхід: високошвидкісну систему катапультування.

Вона буквально вистрілює батарею з автомобіля як снаряд при виникненні екстреної ситуації.

Демонстрація була зафіксована на відео, яке стало вірусним у китайських соціальних мережах. Ролик показує, як великий акумуляторний блок вилітає з бічної частини кросовера, після чого з'являється дим. Рятувальні служби швидко накрили батарею спеціальним вогнетривким покривалом після того, як вона приземлилася в спеціально відведеній зоні з подушками.

Більш детально gagadget.com/uk/675868-kitaiski-inzheneri-zaproponuvali-vidstriliuvati-batareyi-elektromobiliv-shcho-zagorilisia/

як показуе статистика страхових компаній,  авто з двс мають суттево більше випадків загорання. у них що, відстрілювати бак з пальним?   

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Фрай сказав:

вилітає цеглина у пів-тони

А машина відлітає у протилежний бік ) Геніально ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Александр Аврамчук сказал:

як показуе статистика страхових компаній,  авто з двс мають суттево більше випадків загорання.

Добавлю ще про газові установки на ДВСах, там набереться любих випадків вище криши... а метанові з їхнім тиском ? це просто як на бомбі їздити 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, Игорь Long сказал:

Добавлю ще про газові установки на ДВСах, там набереться любих випадків вище криши... а метанові з їхнім тиском ? це просто як на бомбі їздити 🙂

Ну метан на данний момент взагалі доживає. Заправок обмаль, ціна висока, пробіг на баку малий. І цей постійний дискомфорт від бомби. Такий самий, як і на електричці на дальняках на малознайомій трасі😅 коли увесь час дивишся на залишок по пробігу)

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Игорь Long сказав:

Добавлю ще про газові установки на ДВСах, там набереться любих випадків вище криши... а метанові з їхнім тиском ? це просто як на бомбі їздити 🙂

это другое... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вирішив заморочитися замовленням RFID карти щоб спростити процеси зарядки без отої купи різних додатків.
Так то воно мені в 90% часу нетреба, але десь на трасі це головняк (може не бути інтернету особливо якщо за кордоном в роумінгу, може глючити телефон, може взагалі зломатися або ще щось), треба швидко щоб приклав і пішов заряд.

Для цього замовив RFID карту в компанії ТОКА. Безкоштовна, заплатив за доставку новою поштою.

Карту можна додати в різні додатки які підтримують зарядку по RFID.

Почав з YASNO.
Додав в додатку.
Випробував зарядку, авторизація йде нормально, швидко, і процес заряджання міг би стартувати теж швидко якби не одне велике АЛЕ. Треба мати кошти на балансі...В них є функція автопоповнення, я вибрав поповняти на 150 грн при зниженні балансу до 70 грн але при увікненні цієї функції треба поповняти перший раз вручну заздалегідь, а не в сам момент зарядки. 
Після цього все стартує по rfid без використання додатку. 
Неідеально але досить зручно.
Також в них є функція autocharge (плутаю з автопоповненням) яка дозволяє стартувати зарядку автоматично без всяких додатків і rfid карток, але не всі їхні станції це підтримують.
Я випробував дві різні, одну стару другу сучасну, в мене нічого не вийшло. Чомусь ID автомобіля не зчитало по CCS2.


Далі поїхав на ECOFACTOR (лейба IONITY напевно немає нічого спільного з європейським IONITY).
Додав ту саму RFID в додаток, налаштував автопоповнення, поповнив на 100 грн, а далі знервувався.
Кабель короткий.. ледве дістав під'їхавши впритик до стовпа.
Табло і RFID зчитувач знаходиться на висоті напевно 2.5 метри і там нічого не видно (це придумала якась людина яка дуже нелюбить клієнтів) - короче rfid карта в мене там чомусь не спрацьовувала, але падав дощ, може сенсор намок.
Якщо пересічний користувач там перший раз як я і рішив вимахнутися з rfid карткою - то головняк забезпечено. 
З додатком проблем небуло.
 



В ТОКА я це випробую завтра, бо в них дуже унилий функціонал додатку і їхню ж карту треба додавати через саппорт вручну в робочий час :)

А от GOTOU такого функціоналу як RFID карточка взагалі не підтримує, тобто без інтернету або без смартфона там взагалі в дорозі нема що ловити. Це зле.

Основний мінус - це всеодно треба тримати на балансі кожного додатку хай невеликі но незнижувальні залишки коштів, а у випадку ТОКА там ще й нема автопоповнення і там взагалі треба слідкувати за балансом, і переваг ця RFID карта недуже і має. Бо у важливий момент коли лишишся без інтернету на балансі ТОКА верняково будуть якісь копійки і всеодно не зарядишся.

На фоні європи з їхнім блок-заряд-повернення решти - оці всі баланси це якийсь кам'яний вік як на мене :)

Ну але загалом краще мати ту RFID карту чим немати. Якщо з балансами і автопоповненням все буде гладко то для мене воно зручніше чим додатки.


Ще раз оцінив наявність власної розетки в гаражі.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 годину тому, US7IGN сказав:

розумію що китайчатина, але цікаво auto.24tv.ua/volvo_onovyla_svii_flahmanskyi_krosover_ex90_n66230

підтягнули Volvo фішки, що вже ті ж самі інженери встановили 2-3 роки назад на Zeekr. Копіюють китайців.

Змінено користувачем MaxS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, MaxS сказав:

підтягнули Volvo фішки, що вже ті ж самі інженери встановили на Zeekr. Копіюють китайців.

так volvo вже давно китайське. питання ж не в фішках, а в якості їх реалізації. навіщо мені потужність, якщо трансмісія розвалюється від неї?

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, US7IGN сказав:

так volvo вже давно китайське. питання ж не в фішках, а в якості їх реалізації. навіщо мені потужність, якщо трансмісія розвалюється від неї?

а з чого ви взяли що якість відрізняється? півмільона вже проїхали? чи ролики від дибилів що не можуть багажника відкрити?

Змінено користувачем MaxS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, MaxS сказав:

а з чого ви взяли що якість відрізняється? півмільона вже проїхали? чи ролики від дибилів що не можуть багажника відкрити?

я не знаю нікого хто проїхав на зікр хоч 100 тисяч. та й взагалі не знаю жодного володільця зікра :lol:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, US7IGN сказав:

я не знаю нікого хто проїхав на зікр хоч 100 тисяч. та й взагалі не знаю жодного володільця зікра :lol:

вже таксують :). скоро дізнаємся

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...