Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Автівку якої торгової марки Ви придбали б  

23 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Не знаю, чи це правда, але проскакують вже такі пробіги 😎 

Screenshot_20250923_130401_Telegram.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на Byd проізжають 260 т.км взагалі без проблем. і це саме бюджетне авто в лінійці. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Игорь Long сказав:

Не знаю, чи це правда, але проскакують вже такі пробіги 😎 

Screenshot_20250923_130401_Telegram.jpg

при такому пробізі у батареї деградація суттева буде. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

при такому пробізі у батареї деградація суттева буде. 

Я думаю, що якщо це правда, то там вже друга батарея стоїть, не вірю щоб одна стільки вибіжала... тим більше у Кон по відзивній компанії їх міняли в 2022-23р.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Игорь Long сказав:

не вірю щоб одна стільки вибіжала... тим більше у Кон по відзивній компанії їх міняли в 2022-23р.

Я ще не повірю у те, що ходова стільки витримає, та й по кузову будуть питання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, Фрай сказал:

Я ще не повірю у те, що ходова стільки витримає, та й по кузову будуть питання.

По ходовій міняти вчасно в Європі не проблема + дороги норм, кузов залежить билась чи ні... та і судячи по ціні вона повинна бути як лялька 🙂... я бачив Ніро після 200+ к пробігу: сох 100% і авто повністю ок, но лям це вже якось неправдоподібне для мене...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

корейці по soh хитрять програмним забезпеченням. закладають резерв по емності . в принципі як усі. але  soh рахує не від усієї емності батарейки.   тому в них він типа без деградації на таких пробігах.  фізику не обманеш, у них батарейки того ж виробника що і інші ставлять, корейського. для прикладу в id3 після 160т. км пробігу ADAC наміряли soh 87%. і це вважається гарний стан с таким пробігом для такого типу батарей. навіть у самих крутих батарей lifepo4 на такому пробізі soh менше 100. 

авто з дуже великим пробігом з великою вірогідністю часто заряджався на швидких зарядках. це впливає на деградацію. 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, на Кіа та Хюндаї батарейка заявлена 64квт, а реальна ємність 67квт і в першу чергу деградує ось ця невидима верхушка, є така хитрість 🙂 Але погодьтесь, що деградація на пробігу під 250к 3-4% це просто чудово.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Игорь Long сказав:

Так, на Кіа та Хюндаї батарейка заявлена 64квт, а реальна ємність 67квт і в першу чергу деградує ось ця невидима верхушка, є така хитрість 🙂 Але погодьтесь, що деградація на пробігу під 250к 3-4% це просто чудово.

сучасні ДВС просто капіталку до цього пробігу роблять :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Випробував rfid на toka. 
Ну все чудово, все швидко, дуже навіть зручно, якщо з кимось розмовляєш по телефону, то непотрібно все кидати щоб зарядитися, непотрібно переживати чи є на телефоні інтернет, шукати додаток, згадувати що там де тиснути. Провів картою і заряд пішов.

Вже майже ідеально, за винятком відсутності автопоповнення або автосписання з карти по принципу блокування коштів - заряд - здача. Всеодно треба слідкувати за балансом і мати телефон з доступом в інтернет. Трохи ще недороблена процедура.
 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, MaxS сказал:

сучасні ДВС просто капіталку до цього пробігу роблять :)

Я коли міняв свою Санта Фе, в неї на 110к вже пішло масло з під однієї головки та сальніка коленвала, людина буде знімати V6 і перепаковувати ... хоча моя експлуатація була акуратна, з'ясувалося що це конструктивна помилка з заводу, бо одна головка обдувається ок, а друга за нею схована і перегрівається.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, vovarpd сказав:

Ну все чудово, все швидко, дуже навіть зручно, якщо з кимось розмовляєш по телефону, то непотрібно все кидати щоб зарядитися, непотрібно переживати чи є на телефоні інтернет, шукати додаток, згадувати що там де тиснути. Провів картою і заряд пішов.

Неймовірно! Нарешті хтось здогадався зробити те, що на АЗС зроблено вже надцять років тому )

Тепер залишилося тільки винайти батарейки вагою 50 кг, заряду яких вистачатиме на 1000 км, і які будуть заряджатися за 3 хвилини ))

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, vadimv сказав:

Тепер залишилося тільки винайти батарейки вагою 50 кг, заряду яких вистачатиме на 1000 км, і які будуть заряджатися за 3 хвилини ))

5-10 років

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, US7IGN сказав:

5-10 років

Бгг ) Нагадаю, що перша тема про електрички (яку знесли і в якій також робилися такі оптимістичні прогнози) починалася у 2014 році. ))

А перші електрички з'явилися на 50 років раніше авто з ДВЗ...

"А воз і нинє там" )))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, vadimv сказав:

"А воз і нинє там" )))

скільки в 2014 електричок на вулицях було? яка була ціна батарей? а зараз? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, US7IGN сказав:

скільки в 2014 електричок на вулицях було?

У 1900 їх на вулицях Ньо-Йорка було більше, ніж авто з ДВЗ )

2 години тому, US7IGN сказав:

яка була ціна батарей? а зараз? 

Тут має більше значення їхня вага/енергоємність ) Слабо їм ще конкурувати з 50 літрами рідкого палива ))

Фізику надурити важче, ніж покупця )))

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, vadimv сказав:

У 1900 їх на вулицях Ньо-Йорка було більше, ніж авто з ДВЗ )

Тут має більше значення їхня вага/енергоємність ) Слабо їм ще конкурувати з 40 літрами рідкого палива ))

Фізику надурити важче, ніж покупця )))

 

$200

 

скільки така батарея коштувала в 2014? яка була її вага та розміри?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, US7IGN сказав:

 

$200

 

скільки така батарея коштувала в 2014? яка була її вага та розміри?

Карочє, як там було написано у 2014: коли Пежо, Шкода чи Тойота на батарейках будуть коштувати/проїжджати/заряджатися/важити стільки ж, скільки й така сама модель з ДВЗ - маякуйте )

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
  • Дізлайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vadimv сказав:

Неймовірно! Нарешті хтось здогадався зробити те, що на АЗС зроблено вже надцять років тому )

 

На АЗС треба вислухати про хотдоги, омивач, ..., що вже забуваєш за чим прийшов ))
І навіть Fishka Pay не рятує, бо там треба мобільний інтернет і купу маніпуляцій в додатку. Тому щодо АЗС все не так райдужно, тут насправді значно простіше з тими rfid картками.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vadimv сказав:

Тепер залишилося тільки винайти батарейки вагою 50 кг, заряду яких вистачатиме на 1000 км, і які будуть заряджатися за 3 хвилини ))

Вага не є критична. Їх не в руках носять. ДВЗ на 300-500 коней разом з коробкою , карданом  скільки важить? ) Ото і є +- орієнтир по вазі до електромотора+батареї.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, vovarpd сказав:

Вага не є критична.

Ну це кому як і де. На офроуді або серпантині кожен зайвий кілограм - зайвий.

14 хвилин тому, vovarpd сказав:

ДВЗ на 300-500 коней разом з коробкою , карданом  скільки важить? ) Ото і є +- орієнтир по вазі до електромотора+батареї.

Я вже тут колись порівнював Шкодівський Карок (1411 кг, дизель 4х4, максимально напакований) з аналогічним Elroq 85 (1949 кг) - зайвих 538 кг.

Або порівняйте дизельний Кадьяк (1761 кг) і Еніяк 85 (2155 кг) - зайвих 394 кг.

Змінено користувачем vadimv
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...