Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

DC заряд авто від сонця

standov

Рекомендовані повідомлення

ну такий варіант нормально, я більше про те коли накривають бітумкой а знизу осб голий, або мч і вона і знизу. я не можу це інакше сприймати як накриття для сіна. Я розумію що це мої таракани але хто я такий щоб з ними сперечатися

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене навіс над балконом вкритий сортовим полікарбонатом 16 мм товщиною. 10 на 6 метрів одним скатом. Стики закриті алюмінієвою планкою, з резиновими ущільнювачами. Який герметизує і не пропускає вологу, зате дає рухатись при тепловому розширенні. А воно там 5 мм на 1 метр погонний. Вже років 15 йому.  Максимальна товщина снігу яка була, 45 см.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
11.02.2025 в 11:48, standov сказав:

 

Карбонат я маю на увазі монолітний полікарбонат. Стосовно щілин вище обговорювали, рішення ринок вже дає, стосовно ідеальної герметичністя - а нащо це треба для авто-навісу?)

Скажу і свою думку. 

Мабуть погана ідея буде залишати щілини у даху. Кожного ранку після ночі панелі будуть холодні. Тільки встає сонце і підвищується температура - починається конденсація вологи на панелях. Вона щоранку буде капати на машину. Те саме  в туман і мряку. 

Одна справа, коли машина рівномірно покрита тонким шаром пилючки. А ле у випадку крапель згори ваше авто щоранку буде в потьоках бруду і пилюки. Ви завжди будете хотіти помити його. Вас це дратуватиме дуже сильно і врешті ви знімете панелі, настелите профнастил і потім знову змонтуєте панелі. Так думаю 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, Богдан Грищенко сказал:

Скажу і свою думку. 

Мабуть погана ідея буде залишати щілини у даху. Кожного ранку після ночі панелі будуть холодні. Тільки встає сонце і підвищується температура - починається конденсація вологи на панелях. Вона щоранку буде капати на машину. Те саме  в туман і мряку. 

Одна справа, коли машина рівномірно покрита тонким шаром пилючки. А ле у випадку крапель згори ваше авто щоранку буде в потьоках бруду і пилюки. Ви завжди будете хотіти помити його. Вас це дратуватиме дуже сильно і врешті ви знімете панелі, настелите профнастил і потім знову змонтуєте панелі. Так думаю 

логіка зрозуміла, має певний сенс але це накриття яке продувається з 4х сторін, конденсація в таких умовах так щоб прямо капало мені видається малоймовірною. Нарешті роблять жеж настіли зі скла, яке має рівно такі самі проблеми в теорії. Плюс, в теорії, панель прогрівається миттєво я встає сонце і має сохнути так само миттєво. Але це не точно звісно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.02.2025 в 16:09, standov сказал:

ну такий варіант нормально, я більше про те коли накривають бітумкой а знизу осб голий, або мч і вона і знизу. я не можу це інакше сприймати як накриття для сіна. Я розумію що це мої таракани але хто я такий щоб з ними сперечатися

 

В 11.02.2025 в 15:10, standov сказал:

усілякі непрозорі історії мені подобаються лише в варіанті коли є зворотня підшивка, і це явно має бути не пластик і це все дуже так виходить якось занадто теж

Если хочется чтобы и снизу красиво и не заморачиваться с подшивой то подшива, обрешетка и осб просто меняется на имитацию бруса и сразу по ней подкладочный ковер и битумка. Получается быстрее, проще, красивее и дешевле. Протестировал на беседке и на навес для авто буду делать такой же пирог.

 

IMG_20230901_135352.thumb.jpg.329f2cbe81e37891c47a142d30e36afe.jpg

Змінено користувачем eam
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 20.02.2025 в 20:11, Богдан Грищенко сказал:

Скажу і свою думку. 

Мабуть погана ідея буде залишати щілини у даху. Кожного ранку після ночі панелі будуть холодні. Тільки встає сонце і підвищується температура - починається конденсація вологи на панелях. Вона щоранку буде капати на машину. Те саме  в туман і мряку. 

Одна справа, коли машина рівномірно покрита тонким шаром пилючки. А ле у випадку крапель згори ваше авто щоранку буде в потьоках бруду і пилюки. Ви завжди будете хотіти помити його. Вас це дратуватиме дуже сильно і врешті ви знімете панелі, настелите профнастил і потім знову змонтуєте панелі. Так думаю 

Панелі можна змонтувати без стиків, і зазори промазати силіконом. Але що капати конденсат буде, не виключено.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20.02.2025 в 20:11, Богдан Грищенко сказав:

Скажу і свою думку. 

Мабуть погана ідея буде залишати щілини у даху. Кожного ранку після ночі панелі будуть холодні. Тільки встає сонце і підвищується температура - починається конденсація вологи на панелях. Вона щоранку буде капати на машину. Те саме  в туман і мряку. 

Одна справа, коли машина рівномірно покрита тонким шаром пилючки. А ле у випадку крапель згори ваше авто щоранку буде в потьоках бруду і пилюки. Ви завжди будете хотіти помити його. Вас це дратуватиме дуже сильно і врешті ви знімете панелі, настелите профнастил і потім знову змонтуєте панелі. Так думаю 

Цікаве питання. Я так розумію, що Ви кажете про теорію.

Цікаво буде почути, у кого є навіс лише з сонячних панелей.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене ганок один, вкритий просто профнастилом, то по настилу конденсат стікає до краю, а от каркас профільна труба 25*25, так он с нього каплі падають постійно, рівними смугами на ґанок. Він на куту і продувається завжди, але коли нема вітру,  і вологість , то завжди капає

  • Лайк 3
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
22.01.2025 в 15:15, standov сказав:

Потихеньку вивчаю сабж, ідея в тому що без необхідності мати АКБ буфер можна *теоретично* заряджати машину від сонця в ситуації коли струм рендомний.

Поки нагуглив таке, може їто стикався з такими системамм вживу або має навіть практичний досвід, цікаво послухати.

В моєму конкретному випадку є обережна ідея лупанути навіс під авто панелями і відповідно думаю як то потім використати, бо парковка в мене заживлена напряму від стовпа, заводити то все в будинок не дуже реалістично а ставити гібрід з АКБ на вулиці мені не подобається як не крути. 

image.thumb.png.162ab3ec8a543188b8197ee4871173a7.png

А авто постійно в дома? Думаю краще скидати все що в мережу а в ночі забрати з мережі. Накрити можна парковку панелями але провести два кабелі до будинку.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Діма сказав:

А авто постійно в дома? Думаю краще скидати все що в мережу а в ночі забрати з мережі. Накрити можна парковку панелями але провести два кабелі до будинку.

 

Там десь написано про ЗТ?

Самі не знаєте куди скидати, бо ЗТ нема, а людині сходу пропонуєте зливати в мережу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Діма сказал:

А авто постійно в дома? Думаю краще скидати все що в мережу а в ночі забрати з мережі. Накрити можна парковку панелями але провести два кабелі до будинку.

 

я з того почав що проводити 2 кабелі в будинок в мене нема можливості. Скидати в мережу теж є проблема бо в мене гібрід який то не вміє і міняти я його не планую (бо нема на ринку того що мені треба щоб вміло скидати) а оформити зелений маючи 2 окремих поля + і гібрид і онлайн я так розумію гемора вагон (якщо взагалі можливо). Продавати теооретично звісно простіше і ефективніше але технічно не зрозуміло як то зробити без оформлення окремого лицьового "на собаку", в що я точно гратися не хочу

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, standov сказав:

я з того почав що проводити 2 кабелі в будинок в мене нема можливості. Скидати в мережу теж є проблема бо в мене гібрід який то не вміє і міняти я його не планую (бо нема на ринку того що мені треба щоб вміло скидати) а оформити зелений маючи 2 окремих поля + і гібрид і онлайн я так розумію гемора вагон (якщо взагалі можливо). Продавати теооретично звісно простіше і ефективніше але технічно не зрозуміло як то зробити без оформлення окремого лицьового "на собаку", в що я точно гратися не хочу

То тоді гібридний інвентор дея + батарея буде десь 2000$ , дея може працювати і без акумів, а акумулятор можна купити з підігрівом.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Діма сказал:

То тоді гібридний інвентор дея + батарея буде десь 2000$ , дея може працювати і без акумів, а акумулятор можна купити з підігрівом.

 

ви принципово не читаєте що я пишу ? ) 

  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, standov сказав:

я з того почав що проводити 2 кабелі в будинок в мене нема можливості. Скидати в мережу теж є проблема бо в мене гібрід який то не вміє і міняти я його не планую (бо нема на ринку того що мені треба щоб вміло скидати) а оформити зелений маючи 2 окремих поля + і гібрид і онлайн я так розумію гемора вагон (якщо взагалі можливо). Продавати теооретично звісно простіше і ефективніше але технічно не зрозуміло як то зробити без оформлення окремого лицьового "на собаку", в що я точно гратися не хочу

А шо за гібрид? В мене тоже без скиду в мережу але брав тільки для опалення.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Діма сказал:

А шо за гібрид? В мене тоже без скиду в мережу але брав тільки для опалення.

 

voltronic king 2, як в когось (наприклад деї) буде щось із подвійним перетворенням я роздивлюся варіант заміни інвертора, поки що мені подобається цей

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, standov сказав:

а оформити зелений маючи 2 окремих поля + і гібрид і онлайн я так розумію гемора вагон (якщо взагалі можливо)

Взагалі не проблема, якщо сумарна потужність інверторів влазить у виділену потужність підключення до мережі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, volomoto сказал:

Взагалі не проблема, якщо сумарна потужність інверторів влазить у виділену потужність підключення до мережі.

мені пояснювали (може навіть тут, може навіть ви :)) що якщо частина "сонця" йде повз той інвертор який на ЗТ то типу фіг офіційно. Якщо тринделі то треба вивчити

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, standov сказал:

voltronic king 2, як в когось (наприклад деї) буде щось із подвійним перетворенням я роздивлюся варіант заміни інвертора, поки що мені подобається цей

А що у вас за фобія з тим подвійним перетворенням? Чи скоріше з одинарним. Я не пропоную вам змінювати інвертор. Просто цікаво.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vikctor сказал:

А що у вас за фобія з тим подвійним перетворенням? Чи скоріше з одинарним. Я не пропоную вам змінювати інвертор. Просто цікаво.

ніякої фобії, просто я гік-інженер, мені подобається концепція та як воно працює, враховуючи сумарну вартість обладнання на цій фазі я хочу мати подвійне, теоретично то можна в два каскади розкидувати (стаб) але то буде і дорожче і певні нюанси включення. Це можна вважати тараканами з якими мені комфортно співіснувати, нащо з ними сваритися.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...