Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Электромобили ... 2-8 гривен на 100 км! 7-13т. евро и вот-вот в Украине

ToXa_911

Электромобили! Купили бы себе?  

162 користувача проголосувало

У вас немає прав на голосування в цьому опитуванні, або на перегляд результатів опитування. Будь ласка, войдите или зареєструйтеся для голосування в опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

22.12.2024 в 23:12, tayatlas сказав:


    Давным давно, в бытность мою студентом, у одного из моих преподавателей "вышки"" была поговорка: "Природу не обманешь - за всё приходится платить!"

    К чему это я ? Да к тому, что озвучивая цифры ускоренной зарядки "забывают" добавить и негативную сторону такого - ускоренную деградацию аккумуляторов.

Щось всі дуже заморочились деградацією літій-іону. У мене набір макіта (шурік +гайковерт)

Повна зарядка займає 22 хвилини. Від 0 до 100. Вибору режиму НЕМАЄ Тобто кожна зарядка тільки супер-швидкісна. 

Купив я його, увага, 2017 році. Акуми там sony murata vtc6, 18650. 

Займаючись будівельними роботами, я ці акумулятори заряджав вже безліч разів, плюс вони вже старі, їм 7,5 років.

Вгадайте з першого разу, чи міняв я акумулятори за ці  7,5 років. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, Богдан Грищенко сказал:

Займаючись будівельними роботами, я ці акумулятори заряджав вже безліч разів, плюс вони вже старі, їм 7,5 років.

Вгадайте з першого разу, чи міняв я акумулятори за ці  7,5 років. 

    Вы упускаете два важных момента.

  1) В отличии от, например, свинцовых литиевые аккумуляторы "не стареют" от возраста. Их условное "старение" происходит в зависимости от количества циклов заряд/разряд, а также уровней заряда и разряда. 

  2) Быстрая зарядка для единичного аккумулятора действительно полностью безобидна. Однако дальше с увеличением количества банок вступает в действие интересный момент - разбаланс аккумуляторной сборки - это когда отдельные банки заряжаются до чуть отличающихся показателей напряжения. С каждым новым зарядом этот разбаланс может вырастать. При медленной зарядке этот негативный эффект в значительной степени нивелируется т.н. балансирами (электронными платами, которые по мере достижения верхнего предела напряжения заряда начинают давать разный ток на каждую банку). Как вы понимаете - чем больше банок в АКБ и чем быстрее идёт зарядка - тем шанс разбаланса увеличивается.
     

     Я думаю ни для кого не будет открытием, что основная причина падения емкости АКБ - это именно разбаланс аккумуляторной сборки. И лишь потом идёт старение.

    Пример из жизни

      Разве никто не пробовал ради интереса "восстанавливать" старые батареи от ноутбука ? Берется относительно неубитая АКБ (плохо держит заряд), аккуратно вскрывается и заряжается каждая банка отдельно. После вставляется снова в ноут - и батарея как новая ! Баловался я этим ещё лет 10 назад.... А также покупал "убитые" ноутбучные батареи (которые заряд вообще не держали) за символическую сумму, разбирал их и получал 4-8 хороших АКБ, которые после зарядки использовал в любительских устройствах. Некоторые даже служат до сих пор. 
 

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, tayatlas сказав:

    Вы упускаете два важных момента.  1) В отличии от, например, свинцовых литиевые аккумуляторы "не стареют" от возраста. Их условное "старение" происходит в зависимости от количества циклов заряд/разряд, а также уровней заряда и разряда. 

  2) Быстрая зарядка для единичного аккумулятора действительно полностью безобидна. Однако дальше с у. 
 

Я не знаю, нащо ви мої слова перекрутили, як у м'ясорубці🤷 

Я написав, що за 7,5 років заряджаю свої акуми виключно супершвидкісною зарядкою, бо іншої не передбачено. А ви пишете, шо вони від зберігання не старіють (я читав, що старіють, але якщо у вас є інша інформація, то гаразд).

Так я їх і не зберігаю на поличці при 40% заряді при температурі +10. Вони якраз і працюють як попало, то повний 0 у кейсі, то 100%, то спека, то заморозок. Мені навіть у голову не приходять думки якось їх берегти, бо мені треба робити роботу. У будь-якому електромобілі умови роботи батареї набагато лайтовіші, ніж у мого шуріка

 " К чему это я ? Да к тому, что озвучивая цифры ускоренной зарядки "забывают" добавить и негативную сторону такого - ускоренную деградацию аккумуляторов" 

 Я відповів на ваш пост про ДЕГРАДАЦІЮ, а ви мені про розбаланс, але дякую за лікбез) 

Від однієї швидкої зарядки у місяць чи у рік ніяких наслідків не буде, я впевнений на 100%, у мене живий приклад в руках. 

А якщо у когось така ситуація, що він має їхати кожного дня по трасі на 700 км і заряджатися на швидких зарядках але його це дуже лякає, то є очевидне рішення - дизельний рено меган з витратою 4л/100км. І ніякого головняка з розбалансом і деградацією🤘

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Богдан Грищенко сказав:

Я не знаю, нащо ви мої слова перекрутили, як у м'ясорубці

Літій-залізофосфат дає 3-5 тисяч циклів і рахуються вони не від зарядки до зарядки, а від повної зарядки/розрядки при тому, що втрата ємності буде 20 відсотків. Ви давно міряли втрату ємності на ваших акумах?

Якщо кожен день розряджати в нуль і знову заряджати то це 10-15 років експлуатації з невеликою втратою ємності. А от за 10 років такої експлуатації що залишиться від мегана з дизелем?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Humanite сказав:

Літій-залізофосфат дає 3-5 тисяч циклів і рахуються вони не від зарядки до зарядки, а від повної зарядки/розрядки при тому, що втрата ємності буде 20 відсотків. Ви давно міряли втрату ємності на ваших акумах?

Якщо кожен день розряджати в нуль і знову заряджати то це 10-15 років експлуатації з невеликою втратою ємності. А от за 10 років такої експлуатації що залишиться від мегана з дизелем?

 

І ви також вирішили мені провести лікбез) Але для чого? Ви прочитайте, на які пости я відповів, а то я втратив суть бесіди вже. Я пишу про одне, мені відповідають геть про інше. 

Я не міряв залишкову ємність моїх акумів. Підозрюю, що там залишилася десь половина, але одного вистачає майже на цілий день крутіння ГКЛ. 

Не знаю що за 15 років залишиться від мегана з дизелем. За 18 років і 400+ тисяч пробігу з мого опеля з дизелем залишився.... опель з дизелем. Тиждень тому, правда, здох акумулятор (яка іронія в контексті цієі бесіди🤣

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Богдан Грищенко сказав:

Але для чого?

До того самого що і ва шурупокрут до електромобілів, як і ваш опель.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, Богдан Грищенко сказал:

 Я відповів на ваш пост про ДЕГРАДАЦІЮ, а ви мені про розбаланс, але дякую за лікбез) 

 

   Я вам про Фому, а вы мне про Ерёму.... Да еще выставляете какие-то претензии, что ваши слова перекручены.... Если вы не можете понять связь ДЕГРАДАЦИИ аккумуляторной сборки с РАЗБАЛАНСОМ - то это исключительно ваша проблема. Да и остальные "единицы" ваших измерений также весьма забавны: "не знаю остаточной емкости, но мне хватает на день" - очень познавательно.... А мне вот например, хватает зарядки шурика иногда на 3 месяца работы... :) (о том, что я за эти три месяца закрутил от силы 10 шурупов да просверлил два десятка отверстий я, по вашему примеру, умолчу - ведь главное цифры "посолиднее", а конкретика так... ерунда....). И причем тут, в теме про авто, вы усиленно пытаетесь "прорекламировать" свой шруповерт ? 


    

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 годин тому, tayatlas сказав:

   Я вам про Фому, а вы мне про Ерёму.... Да еще выставляете какие-то претензии, что ваши слова перекручены.... Если вы не можете понять связь ДЕГРАДАЦИИ аккумуляторной сборки с РАЗБАЛАНСОМ - то это исключительно ваша проблема. Да и остальные "единицы" ваших измерений также весьма забавны: "не знаю остаточной емкости, но мне хватает на день" - очень познавательно.... А мне вот например, хватает зарядки шурика иногда на 3 месяца работы... :) (о том, что я за эти три месяца закрутил от силы 10 шурупов да просверлил два десятка отверстий я, по вашему примеру, умолчу - ведь главное цифры "посолиднее", а конкретика так... ерунда....). И причем тут, в теме про авто, вы усиленно пытаетесь "прорекламировать" свой шруповерт ? 


    

Я наче поговорив через гугл з ШІ) 

Пропоную не захаращувати гілку. Миру вам! 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10.02.2025 в 15:55, Богдан Грищенко сказав:

Я не міряв залишкову ємність моїх акумів. Підозрюю, що там залишилася десь половина, але одного вистачає майже на цілий день крутіння ГКЛ

Та це як ніж у масло )) Я зрозумів, що батарея шуруповерта здохла через 5 років, коли після повної зарядки не зміг загнати у сосну навіть одного 100мм шурупа, хоча мілких ще можна було закрутити десятками, так само і з ноутами - причому 5 років нова батарея взагалі не витрачалась, бо ноут постійно був підлючений у зарядку, а як почались планові відключення, то виявилось, що батарея тримає пів години замість шістьох, не вірю у половину ємності через 7.5 років активної роботи і навіть неактивної...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.02.2025 в 08:45, Богдан Грищенко сказал:

Я наче поговорив через гугл з ШІ) 

Пропоную не захаращувати гілку. Миру вам! 

Та ні,гілку захарашуєте саме Ви,своїм шуруповертом.А ось дописи Вашого опонента особисто для мене,як власника єлектрички,дуже корисні,стали більш зрозумілі деякі речі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Разные есть батареи и разный тепломенежмент в машинах, основные причины деградации это скоростные зарядки и очень активный стиль вождения особенно летом в жару и особенно при отсутствии тепломенежманта, не любят батареи разряда ниже 20% и заряда выше 80%, если стараться держать их в этих пределах и заряжать из обычной 16 амперной розетки они живут очень и очень долго, сейчас есть уже батареи которые можно полностью разряжать и заряжать, во всяком случаи производители так пишут но я бы таки старалась ограничить при наличии возможности), у меня сейчас Tesla S и BMW i3s держу их в этих рамках) за редкими исключениями когда нужно ехать 500км. тогда Tesla заряжается до 100% и разряжается меньше 20%

Змінено користувачем seksinika
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У Tesla Cybertruck відриваються панелі кузова на швидкості 110 км/год

Кілька власників Tesla Cybertruck зіткнулися з небезпечною проблемою - металеві панелі кузова відриваються від автомобіля під час руху на високій швидкості. Ці інциденти викликали серйозне занепокоєння щодо якості збірки й безпеки нового електричного пікапа.

Один із власників із Мічигану повідомив, що під час руху зі швидкістю приблизно 110 км/год він почув різкий тріск, після чого велика бічна декоративна накладка завдовжки близько 2,7 метра відірвалася й полетіла в потік машин позаду. Через інтенсивний рух він не зміг одразу зупинитися, а коли оглянув автомобіль, виявив значне пошкодження.

Цей випадок не є одиничним. Видання Road&Track зафіксувало кілька подібних інцидентів, де відривалися ті самі панелі, а також інші частини кузова. Принаймні дві офіційні скарги на цю проблему вже були подані до Національного управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA), що може стати підставою для нового розслідування.

Один із постраждалих власників із Іллінойсу звернувся до сервісного центру Tesla з проханням замінити іншу панель на автомобілі, щоб уникнути повторення ситуації. Однак у відповідь отримав відмову: у компанії заявили, що не будуть виконувати заміну, доки панель не відірветься. Така політика викликала обурення серед клієнтів, які очікують від виробника більшої відповідальності за якість і безпеку.

Проблеми з якістю збірки Tesla стосуються не лише Cybertruck. Раніше чотирирічне розслідування NHTSA виявило дефекти у передній підвісці майже 75 000 автомобілів різних моделей Tesla. Через ці несправності колеса могли відриватися під час руху. Cybertruck також потрапив до переліку проблемних моделей, що викликає додаткові питання щодо надійності цієї новинки.

Незважаючи на сім офіційних кампаній по відкликанню, які Tesla ініціювала протягом року з моменту запуску Cybertruck, проблеми з відривом панелей і ненадійністю підвіски залишаються невирішеними. Експерти закликають водіїв бути обережними на дорогах і уникати близького сусідства з Cybertruck, щоб уникнути потенційних небезпек.

Критики вже встигли висміяти ситуацію, називаючи Cybertruck «пересувним дверним упором», а заяви Tesla про найкращу надійність і міцність - перебільшенням. Незрозуміло, чи призведуть ці інциденти до чергового відкликання, але проблема явно потребує негайного вирішення з боку автовиробника.

news.infocar.ua/u_tesla_cybertruck_vidryvayutsya_paneli_kuzova_na_shvydkosti_110_kmhod_175664.html

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, seksinika сказав:

К чему это видео и о чем по вашему должно было повдать)?

"Опыт суперплохой" (с)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То не опыт а дичь какая то 😂 в принципе понятно к чему записывалось ну то такое), лично мой опыт на сегодняшний день гласит что я доезжаю на одном заряде в минус выехав из дома в Киеве где машина полностью зарядила с нуля батарею за 400грн., доезжаю на ней до квартиры в Каменец-Подольском с остатком заряда +- 60км., там она заряжается вообще от муниципальной розетки ИТОГО Киев - Каменец-Подольский - Киев 400грн. на топливо на огромном седане с чумовой динамикой) а вы лишь бы что выискиваете как обычно в сети, лишь бы поведать о превосходстве ДВС, вы бы лучше чувака с вашего видео в комментарии спросили на фига ему вообще Тесла если у него такая беда с зарядками).

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, seksinika сказав:

То не опыт а дичь какая то

Може колись в приміській електричці з відкритим ротом заснув, а потім враження та фобії на всі електрички екстраполював? :lol:

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 хвилин тому, seksinika сказав:

лично мой опыт на сегодняшний день гласит что

Оказывается в центре Европы можно поиметь такой вот опыт. При том, что с ДВС такого опыта в Европе поиметь не получится при всем желании.

Лично у меня подобный опыт был в начале 80-х. Даже в Карпатах в мае 2022 пришлось стоять в очереди не 2 часа, а примерно полчаса и заправляться не 40 минут, а 3 минуты.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И что из этого должно следовать)?

Опять таки из моего опыта и поездкой двумя машинами так как в одну не поместились), Тесла С и Ауди Е-Трон плагин-гибридный ИТОГО Тесла 400грн. в обе стороны без остановок, Ауди 4000грн. и два за езда на АЗС.

Ну вам понятно виднее, роликов то на Ютубе много :o.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, seksinika сказав:

И что из этого должно следовать)?

 Чувак пошел смотреть новую Model Y ) Мышки плакали и кололись, но упорно продолжали грызть кактус )) 

2 години тому, seksinika сказав:

Ауди 4000грн. и два за езда на АЗС

Ауди, которая не в состоянии проехать 468 км на одном баке? ) И кто ж это такое купил? ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чувак я так понимаю может себе позволить и видимо не все так плохо у него было как вам бы хотелось 😂 .

Что то математика у вас немного похрамывать начала), я ведь написала выше плагин-гибридный Е-Трон, там же написала в 2 стороны это 477х2=954км., бак там 40 литров ангестенд), вот как у вас меньше заправок получается, жрет эта чудо инженерной мысли по трассе 6-7 литров.

Кто купил, я купила))) на перепродажу, вернее что то типа лизинга получилось),вокруг дома месяца два поездила пока продавала на чистой электрике, но не везде зимой с печкой хватало раде справедливости) + 2000 ИТОГО получила, машина в принципе прикольная но я от "премиума" ожидала большего в том числе и пробега на чистой электрики, а она брычка какая то при цене за 17 год 19000 не понятно за что, по трассе ну вообще тот 1.4 мотор ни о чем реально страху натерпелась.

Змінено користувачем seksinika
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, seksinika сказав:

Чувак я так понимаю может себе позволить и видимо не все так плохо у него было как вам бы хотелось 😂 .

Ну раз может себе позволить 2 часа покемарить в очереди за 16 евро - то конечно да. Час его времени получается явно ниже 8 евро )

9 годин тому, seksinika сказав:

477х2=954км., бак там 40 литров

Мдя, это ж почти как у зузучного Игниса/Джимника с его 37 литрами бака ) Только те зузуки мало кому приходит в голову гонять по трассе на большие расстояния. Для этого ж другие машины придуманы. Например, дизельные с расходом 4-5 л и запасом хода больше 1000 км. ))

9 годин тому, seksinika сказав:

Кто купил, я купила)))

Как жеж это так cлучилось? )))

9 годин тому, seksinika сказав:

по трассе ну вообще тот 1.4 мотор ни о чем реально страху натерпелась.

"Трассы" с одной полосой - это для смелых )

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...