Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Автомобиль с америки

vale3

Рекомендовані повідомлення

Битих із США? Я ще сповна розуму, щоб не купувати утилізований автомобіль.

Хоча нічого не маю проти якісно відновлених авто. Але не бачу сенсу перекупам вкладати гроші в якісний ремонт відповідно до технології компанії-виробника.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Битих із США? Я ще сповна розуму, щоб не купувати утилізований автомобіль.

Хоча нічого не маю проти якісно відновлених авто. Але не бачу сенсу перекупам вкладати гроші в якісний ремонт відповідно до технології компанії-виробника.

Якщо Ви завтра(не дай боже) вдарите крило і капот свого авто в невеликому дтп .Ви викинете своє авто на свалку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Авто з прим’ятим крилом та капотом не утилізують. І якщо я буду ремонтувати - то це не буде китайський капот з фольги та китайське крило. Сенсу ж перекупу вкладатися в якісний ремонт ніякого - він те авто ніколи не продасть. Тому, якщо цікавить результат, краще ремонтувати самому. Можна тут купити биток, оглянути і самому відремонтувати, якщо не хочеться ризикувати. Чітко знаючи, що не зекономлено на усьому, окрім поліролі. А якщо зекономлено - то зекономлено саме там, де саме ви вирішили що можна і допустимо.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Авто з прим’ятим крилом та капотом не утилізують. І якщо я буду ремонтувати - то це не буде китайський капот з фольги та китайське крило. Сенсу ж перекупу вкладатися в якісний ремонт ніякого - він те авто ніколи не продасть. Тому, якщо цікавить результат, краще ремонтувати самому. Можна тут купити биток, оглянути і самому відремонтувати, якщо не хочеться ризикувати. Чітко знаючи, що не зекономлено на усьому, окрім поліролі. А якщо зекономлено - то зекономлено саме там, де саме ви вирішили що можна і допустимо.

 

Ви не в курсі тому і пишете трохи мимо.В більшості випадків китайські запчастини ніхто не ставить .Дешевше і простіше поставити з розборки - їх дуже багато.З китайським залізом не кожен майстер вміє працювати та й далеко не на кожного американця вони є.

За останні роки у мене було 4 таких авто .Їх купував у різних людей - все нормально.Вибирав прискіпливо.Криво зроблені також попадались - але не всі : 50/50.

Тож Ваші тверження не зовсім вірні, а більш теоретичні.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

За останні роки у мене було 4 таких авто

Мабуть через їх високу якість ви постійно змінювали свіжопридбане авто?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мабуть через їх високу якість ви постійно змінювали свіжопридбане авто?

Ви передбачувані.Я на 100% був впевнений що Ви задасте це питання.

Я можу собі дозволити міняти авто раз на два роки.Причому кожне наступне вище класом.Автівок в сім'ї дві - експлуатуються досить активно - кожне авто за рік проїзжає 20-30 т.км.

У товариша точно така ж ситуація і також все нормально.

Що ми робимо не так?:unknown:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можу припустити, що не шукаєте авто по низу ринку :) .

А різниця між низом і верхом не така вже й велика.Недавно сестрі дружини допомагав вибрати форд ф'южн.Однаковий рік,комплектація і приблизно однаковий стан - різниця 2т$ .При середній ціні в 13.

 

Добавлено через 8 минут

Насправді все не так погано.Я активно цікавлюсь автомобілями і американцями в тому числі.Там є з чого вибрати і їздити довго і щасливо.

Дуже багато їзжу по одеській трасі - вірите не згадаю випадку коли б на багато чисельних автовозах їхавби якийсь реальний тотал .Таке перекупам не вигідно возити а попасти на гроші взагалі на раз - якісний ремонт тих же лонжеронів кошткє дійсно не мало - а не якісний перевіряється дуже просто.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене на СТО де я свою машину ремонтував, все завалене битками з США. Власник говорить, що почав вже хороших клієнтів з якими не один рік працює втрачати через них. Треба говорить їх ремонтувати, а в мене рук не вистачає. Тому каже, оце зремонтую і більше не братиму тих битків, на всьому каже ті перекупи економлять, я їх і більше не бачитиму мабуть. А постійні клієнти завжди ло мене приїздимуть.

Тому, говорить як є змога купуйте там ( або людина яка розбирається купуватиме) а ремонтуйте тут самі. Хоч розуміння буде на чому ви їздити будете))

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вставлю 5 копеек, как немного владеющая ситуацией))), н продажу как правило(90%) везут хорошо приложенные машины со слетевшей безопасностью итд, восстанавливается это все опять таки как правило дешево, кузовшина Тайвань ибо новый капот дешевле б/у даже того которое под шпаклевку, ходовая итд разборка если подходит то Европейская с огромными пробегами, рихтовка лонжеронов иногда удивляет даже меня))) потому как подвязываются к дереву, подвариваться к гаражу и тянут пока подрамник не станет, подрамник для облегчения процесса рассверливается))), такие вот машины продаются по низу рынка и что самое интересное их продать проще в Украине чем менее битое и качественно восстановленное ТС. Не будет ни кто восставлять на продажу дорого, это экономически тупиковое занятие!!!

 

Вот купила клиенту на неделе списанную в татал машину(абсолютно все повреждения на фото!).

 

f7f9ed17a2ab.jpg

 

Решили, что пока машина будет в дороге он найдет себе крыло в цвет на разборке, не найдет то так сертифицируем и на учет поставим ибо с такими повреждениями это можно делать, на продажу такое не везут))), ни когда не везут это не интересно))), а США с такими повреждениями списывает машины.

 

Для себе клиенты как правило покупают машины с целой безопасностью и понятными повреждениями к примеру замена крыла или его ремонт, замена бампера с капотом, ремонт ходовой или крыши итд, восстанавливают это с разборки + новые детали ходовой, такие машины в итоге выходят +- опять таки низ рынка но их нужно ждать и ремонтировать самостоятельно.

 

 

А вообще мне больше всего нравиться читать посты про битки, от тех кто их только на картинках видел, но зато четко знает что списанная машина это полный тотал:lol:.

 

Добавлено через 4 минуты

У мене на СТО де я свою машину ремонтував, все завалене битками з США. Власник говорить, що почав вже хороших клієнтів з якими не один рік працює втрачати через них. Треба говорить їх ремонтувати, а в мене рук не вистачає. Тому каже, оце зремонтую і більше не братиму тих битків, на всьому каже ті перекупи економлять, я їх і більше не бачитиму мабуть. А постійні клієнти завжди ло мене приїздимуть.

Тому, говорить як є змога купуйте там ( або людина яка розбирається купуватиме) а ремонтуйте тут самі. Хоч розуміння буде на чому ви їздити будете))

 

Истина:beer: но итоговая цена будет скорее всего немного выше чем хлам по низу рынка).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сколько стоит привезти ЦЕЛЫЙ Болт ев?

Часто целюсь в Амперу. Для сравнения.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так смотря за сколько его купить), грубо цена лота + сборы Аукциона(700) + привезти его со всеми платежами там и у нас +- 4000, это включая адресный эвакуатор, сертификацию, услугу МРЕО итд, к этому 60 евро таможенный налог и 4/5% в зависимости от стоимости лота в пенсионный фонд при постановке на учет.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И да, и нет: если покупаете сами есть риск по приходу увидеть гораздо большие повреждения, чем на фото, покупаю "готовое" от вас могут многое скрыть и ремонт может быть некачественным - с использованием китайского металла, китайской оптики и килограмм шпаклевки и проч и проч

ЗЫ. Желтые поворотники на сегодня уже не проблема

покупка бу - это всегда риск .

повреждения в реальности всегда больше , чем на картинке , там фотографы специально так снимают , чтобы повреждения казались меньшими , нежели они есть на самом деле.

скрытые проблемы и там могут быть . Ремонт может выйти дороже , чем планировалось , так же и доставка , растаможка , налоги ... а не повредят ли авто при транспортировке ? а при выгрузке ?

а тут уже все готово , сделано , авто под ключ .

нужно только проверить на сто , предварительно на фото были видны повреждения ? можно в тех местах проверить магнитом , много ли шпатлевки .

 

Добавлено через 5 минут

У мене на СТО де я свою машину ремонтував, все завалене битками з США. Власник говорить, що почав вже хороших клієнтів з якими не один рік працює втрачати через них.

 

так пускай цену для них подымет , в чем проблема ? в любом случае жаловаться нет причины : изобилие заказов и клиентов - это лучше, чем их отсутствие

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Або хоча б скільки бачили?
Ближче двох метрів?

Нещодавно їхав за Форестером з американським номером. Їду і думаю - щось тут не так. Додивився - ліве заднє колесо їде вісімкою - пару сантиметрів вправо, пару вліво на кожному оберті.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ближче двох метрів?

Нещодавно їхав за Форестером з американським номером. Їду і думаю - щось тут не так. Додивився - ліве заднє колесо їде вісімкою - пару сантиметрів вправо, пару вліво на кожному оберті.

З американським номером? А за кермом був брудний негр і їв буріто:pozor:.

Мій сусід мало не купив битка з автовозу прямо в салоні, як новий:shock:.Уявляєте як мені після цього було йти в салон за новою камрьою?Добре хоч взяв з собою магніт:lol: для шпаклівки:good:.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І нічого тут смішного немає. Авто навіть з салону пройти товщиноміром це нормально, бо можна придбати відновлене авто.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, це ж тема про авто "с америки".

Так я й не сумніваюсь.Бо позаду їхала тесла з запотівшими вікнами:pozor:.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у кого нервы крепкие,много свободного времени = пора приобрести автобиточек.:rolleyes:
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если самому восстанавливать то не так и страшно. А вот восстановленное перекупом - ну только если через год избавляться.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если самому восстанавливать то не так и страшно. А вот восстановленное перекупом - ну только если через год избавляться.

 

если восстанавливались не сильные повреждения - то не так страшно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так пускай цену для них подымет , в чем проблема ? в любом случае жаловаться нет причины : изобилие заказов и клиентов - это лучше, чем их отсутствие

 

Як ціну підніме, то битки ремонтувати перестане)) перекупам в авто важливо дві речі. То кінцева ціна і вигляд авто:)

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Вот купила клиенту на неделе списанную в татал машину(абсолютно все повреждения на фото!).

 

f7f9ed17a2ab.jpg

.

 

і що із-за одного крила тотал??

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як ціну підніме, то битки ремонтувати перестане))

 

так он же этого и добивается .

пускай подымает цены , а постоянным , хорошим клиентам - дает скидки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...