Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вопросы по утеплению крыши, не требующие создания новых тем

Konstruktor

Рекомендовані повідомлення

16 хвилин тому, tansss сказав:

При выборе сечения бруса нужно прежде всего понимать, что вы в последствии бедете крепить к потолку и как. Если например по норме ГКЛ 12мм в два слоя то одно, а если натяжной, то другое. И соответственно крепёж (метиз) тоже разный. 

Плюс надо учитывать, что шаг крепления ограничен расстоянием между строил. 

Під утеплення брус, потім вата та пароизоляція, потім дошки 25х100, потім підвіси для ГК, скоріш за все в 1 шар.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

40 минут назад, BugS сказал:

Під утеплення брус, потім вата та пароизоляція, потім дошки 25х100, потім підвіси для ГК, скоріш за все в 1 шар.

Кхэ-кхэ-кхэ... :)

Вот и ответ на ваш же вопрос. 

Ну и так, между делом, вот та доска 25*100 ну ничего не делает а только крепко гадит будучи плотнячком к ПИ. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, tansss сказав:

Кхэ-кхэ-кхэ... :)

Вот и ответ на ваш же вопрос. 

Ну и так, между делом, вот та доска 25*100 ну ничего не делает а только крепко гадит будучи плотнячком к ПИ. 

Так де саме відповідь, чи можна використати 30х50 замість 50х50.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, BugS сказал:

Так де саме відповідь, чи можна використати 30х50 замість 50х50.

Нет конечно. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, BugS сказав:

Так де саме відповідь, чи можна використати 30х50 замість 50х50.

Можна. Розташовуєте ці рейки з шагом 40см , кутники і будуть слугувати як підвіси. Далі пароізоляція , і депферна + герметизуюча стрічка . Отримаєте щось на кшталт ось такого:

IMG_20210719_134618.thumb.jpg.d62e1a977923175747275ace85483fcc.jpg

Далі , або вагонка , або ГК 9,5мм у два шари.

Обов'язково між стіною та (ГК , вагонкою) залишити зазор , який можна заповнити ось таою резикою:

 

IMG_20210726_144431.thumb.jpg.ef2728487aaf4181c1a82dd69b759f19.jpg

 

IMG_20210726_145334.thumb.jpg.f8e31d0cdc12fe581d39d7d87251e245.jpg

 

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, andrey_ka сказал:

Можна. Розташовуєте ці рейки з шагом 40см , кутники і будуть слугувати як підвіси. Далі пароізоляція , і депферна + герметизуюча стрічка . Отримаєте щось на кшталт ось такого:

IMG_20210719_134618.thumb.jpg.d62e1a977923175747275ace85483fcc.jpg

Далі , або вагонка , або ГК 9,5мм у два шари.

Обов'язково між стіною та (ГК , вагонкою) залишити зазор , який можна заповнити ось таою резикою:

 

IMG_20210726_144431.thumb.jpg.ef2728487aaf4181c1a82dd69b759f19.jpg

 

IMG_20210726_145334.thumb.jpg.f8e31d0cdc12fe581d39d7d87251e245.jpg

А как быть с тем что шаг крепления рейки равен расстоянию между стропил примерно 59см?

Гляньте в тех карты например кнауфа в части требований к основанию :)

 

А как быть с тем что шаг крепления рейки равен расстоянию между стропил примерно 59см?

Гляньте в тех карты например кнауфа в части требований к основанию 

Змінено користувачем tansss
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, tansss сказав:

А как быть с тем что шаг крепления рейки равен расстоянию между стропил примерно 59см?

Не зовсім зрозумів , що ви маєте на увазі.

 

14 хвилин тому, tansss сказав:

Гляньте в тех карты например кнауфа в части требований к основанию 

А що не так з основою ? Чи куди іменно подивитись?

Це ж звичайна П111 стеля.

1954154451_23.png.065b7f3e3986c5487687cae95b29ab90.png

Тільки  враховуючи що це мансарда  , краще зашити у два шари ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Не зовсім зрозумів , що ви маєте на увазі.

 

А що не так з основою ? Чи куди іменно подивитись?

Це ж звичайна П111 стеля.

1954154451_23.png.065b7f3e3986c5487687cae95b29ab90.png

Тільки  враховуючи що це мансарда  , краще зашити у два шари ІМХО.

Між рейками 58 см для вати

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня.

Підкажіть як правильно зробити:

Мауерлат лежить по зовнішньому периметру стіни, і виходить невелика внутрішня ніша між армопоясом / мауерлатом та балкою розміром 150*100мм., яку я планую закрити пінопластом (приклею його на клей-піну.

Стосовно пароізляції - чи можна її завернути в цю нішу і потім плотненько придавити цим пінопластом? Чи спочатку пінопласт а потім вже до нього чи до АП клеїти ПІ ?

 

Дякую.0-02-05-39b8c5815d692209c8fc45ad944239a90957ab25a870def1a445c7cbfa3b5143_5e65e569158431a5.thumb.jpg.71b1b14f442acfc04a89ed58240e2832.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19.03.2023 в 11:03, andrey_ka сказав:

Не зовсім зрозумів , що ви маєте на увазі.

 

А що не так з основою ? Чи куди іменно подивитись?

Це ж звичайна П111 стеля.

1954154451_23.png.065b7f3e3986c5487687cae95b29ab90.png

Тільки  враховуючи що це мансарда  , краще зашити у два шари ІМХО.

де такі таблиці мжна глянути по інших витратах матеріалів? )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, kovalenko сказав:

Доброго дня.

Підкажіть як правильно зробити:

Мауерлат лежить по зовнішньому периметру стіни, і виходить невелика внутрішня ніша між армопоясом / мауерлатом та балкою розміром 150*100мм., яку я планую закрити пінопластом (приклею його на клей-піну.

Стосовно пароізляції - чи можна її завернути в цю нішу і потім плотненько придавити цим пінопластом? Чи спочатку пінопласт а потім вже до нього чи до АП клеїти ПІ ?

 

Дякую.0-02-05-39b8c5815d692209c8fc45ad944239a90957ab25a870def1a445c7cbfa3b5143_5e65e569158431a5.thumb.jpg.71b1b14f442acfc04a89ed58240e2832.jpg

А чому не можна замість вставки пінопласту зашити все мінватою? Ви з між балками теж будете мін вату монтувати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Андрій Миколайович сказав:

де такі таблиці мжна глянути по інших витратах матеріалів? )

Офіційний сайт "Кнауф" , в розділі "Документи"

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 5 місяців потому...

Привіт! Питання по утопенню мансардного вікна: чи сильно зазнає тепловтрат вікна, якщо ктеплювач буде не між рамою та кроквами, а вже за кроквами?

image.thumb.png.b3e51b4b4c218d566d74fa20da7b9d2f.png

Маю між кроквами 80 см. З вікон варіант або 78 або вж 66 см ... Хотів би 78, але тоді немає місця для утеплення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29.08.2023 в 10:37, Андрій Миколайович сказав:

Маю між кроквами 80 см. З вікон варіант або 78 або вж 66 см ... Хотів би 78, але тоді немає місця для утеплення.

Сверху и снизу окна утепляйте минватой, а с боков у Вас нормально встанет ЄППС 20 мм. Будет чуть находить на раму по 10 мм, как раз до паза под гипсокартон.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

image.thumb.png.4274962d155514e2dcd680a3d9adabdf.pngimage.thumb.png.2a555c7ebf64f9dc82d49a9597581423.png

Привіт! Робл утеплення скату даху на мансардному поверсі. Хочу запитаи, що робити з частиною газоблоку яка закриється утеплювачем - шаклювати чи лишити так як є?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Андрій Миколайович сказав:

шаклювати чи лишити так як є?

Лишати як є.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Вітаю! Підкажіть будь-ласка
мансардний поверх, висока стеля 2-4 метри, мінвата 10-15 см, ще полізем перевіряти точно
маю намір перед початком оздоблення ще утеплити, бо знаю як літом спекотно і як багато тепла втрачається взимку

якщо зняти цю плівку, і між рейками дати ще 5 см вати, це гарна ідея чи ні? наскільки встиг почитати, то бажано залишити ще повітряний шар?
дякую за коментарі 

IMG_4198.jpg

IMG_4197.jpg

дах.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А як ви збираєтесь дати ще, побільше напхати чи що?

Так воно так не працює.

перечитав ще раз, зрозумів задумку, зазор має бути зверху так що можна і так

Але тоді мембрану будете бити на рейки і думати як утримати вату, бо її клали зверху і не парились, а ви як?

Хоча можно струну

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Товстіше напхати) закласти ще 5 см між рейками як на картинці
image.png.77d781adb6b3b3b5daae210024ad2af7.png


ну думав потім ще одну обрешітку набити вертикально, але тоді вже точно не вагонкою обшивати.Я поки просто шукаю шляхи, що б знайти оптимальний 

цей же паробарьєр який вже є обовʼязково знімати?  Два шари то мабуть не дуже добре, якщо якимось чудом намокне, то не висохне між шарами ніколи? 

Змінено користувачем yxys
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На обрешітку бити ще одну? Не уявляю.

якщо робити то прибрати мембрану, добавити утеплювач на товщу рейки обрешітки і закріпити струною, після чого набити мембрану і …

не дарма запитав чим будете оббивати далі?

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, yxys сказал:

Вітаю! Підкажіть будь-ласка
мансардний поверх, висока стеля 2-4 метри, мінвата 10-15 см, ще полізем перевіряти точно
маю намір перед початком оздоблення ще утеплити...

Из того, что вижу невооружённым взглядом по трём Вашим фотографиям:

1) монолитный пояс не сплошной по периметру, а прерывается на оконном проёме

2) это не паробарьер... просто плёнка без опознавательных знаков... стыки между собой не проклеены

3) плёнка прибита брусками 30*50 с шагом 500мм... вместо 100мм дюймовки шагом 300мм.

4) если слой ваты 100-150мм, то предполагаю, что и стропила из бруса 50*150...

5) ...и что дом строился очень далёкими от строительства аборигенами.

Существует вероятность того, что... если Вы сейчас дадите на конструктив крыши дополнительную нагрузку в виде 50мм ваты и ещё одной обрешётки, то крыша начнёт разъезжаться в стороны из-за не замкнутого монолитного пояса... особенно зимой под весом снега... на всех углах под монолитным поясом появятся трещины.

Что делать?.. 

1) снимаете всю обрешётку, которая держит плёнку... выбрасываете плёнку... снимаете всю вату

2) на высоте 2200-2400мм от пола на каждую стропильную пару прикручиваете потолочную балку из бруса 50*200... ВАЖНО: сбоку в нахлёст к стропилам, а не снизу... не на гвозди, а на болты... по 2 болта на каждую стропилину 

(п.с. - потолочные балки не дадут стропилинам разъезжаться)

3) на стропила (от потолочных балок до мон.пояса) накручиваете вдоль сверху вниз дополнительные брусы 50*100... т.е., увеличиваете сечение каждой стропилины до 250мм... в которые можно будет теперь вложить 200мм ваты.

4) начиная от мон.пояса... горизонтально на скобах набиваете ОДНУ полосу паробарьера... крЕпите его снизу дюймовой доской шагом 200-250мм между досками... по два гвоздя в стропилину

5) закладываете внутрь вату... в нахлёст два слоя по 100мм

6) снова полоса паробарьера, обрешётка, вата... пока не дойдёте до потолочных балок... стыки паробарьра проклеиваете лентой К2 или алюминиевой

7) по той же схеме утепляете потолочные балки

8. выше потолка стропилины утеплять не надо... там остаётся холодный чердак.

Змінено користувачем MAESTRO DNEPR
  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...