Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

замена масла ?

igorrius

Рекомендовані повідомлення

так и машина на газу. Там нагара по определению меньше.

правда у меня тоже пробег уже под 240 тысяч. масла лил разные. включая ВАТ оил и кроно чи корона какаято. Такой же вид. Машина только на бензине ездит. долгое время на 92 от Авиаса

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Олива від оливи відрізняється лише домішками. У кожного виробника вони свої. Основа, здебільш, та сама у майже всіх виробників. Але це стосується лише оригінального мастила. Нажаль в Україні його не так вже й багато. 

Доречі, більшість офіційних сервісів використовують оливу не з пластику, а з великих ємностей. Вони самі їх завозять від виробника. 

А стосовно марок, то те це саме, що віра в бога. Він єдин, але кожен вірить в свого. Я свого часу купував оливу на "Агросоюзі", бо вони її возили під власну техніку з Фінляндії. Там була впевненість що не підробка. Останні роки беру в одних і тих самих постачальників. Знаю що не підробка. Головне щоб відповідало допускам.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 19.04.2023 в 11:41, Фрай сказал:

Пізніше покажу фото під клапанною кришкою, наліт є завжди, а оливи лив тільки нормальні, здебільшого Shell Helix Ultra 5W-30/40, але хто сказав, що воно в нас справжнє таке як треба?
цю Н8 замінив на 7 тис, на око чи на слух навряд чи можно визначити якість оливи.

Ну зазвичай на брендовій оливі є захисні маркери які допомагають перевірити вона справжня чи ні. Ви в офіційного дилера купляєте? Наприклад якщо казати про Шелл, то в них на каністрах як я зрозумів повинна бути захисна наклейка ось - відео . Я так розумію якщо цьої наліпки немає, то оригінальність цього мастила під великим питанням. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Навіть не дивився відео бо трошки вивчав тему саме з Шелл.

які наліпки?
там стільки захисних прикмет має бути і опа!

1DE81300-BE70-4B6C-B551-4375F90748AD.thumb.jpeg.65542829294b3be096c36e47ca0d47e4.jpeg


наприклад, ви знаєте який термін зберігання оливи у каністрі?
А після того як її відкрили?
Ой, всього один рік? А чому не в курсі?
поясню, там на горловині має бути захисна плівка, що запобігає попаданню повітря в каністру.

раніше було попередження, що якщо вона з фольги або ще чогось не того то це не оригінал, а зараз «офіціали» продають її взагалі без захисної плівки!!
Правильно, навіщо паритись, лохи і так куплять.

у кацапів на кришечці є захисний код, його скануєш і перевіряєш, причому якщо його вже перевіряли то ти це одразу побачиш.

C3216873-9A5A-4D4F-8DBD-3479B1BB24FE.thumb.jpeg.49f82dbbd98bbc5041458151d29c9814.jpeg

І всеодно підробляють, а тут залишили наклейку і все? )

92D2A9D0-7FC8-433C-BE6A-E1C067A06FCE.thumb.jpeg.f1234903f70a6a83c01470d1137b0066.jpeg

На фото оригінал і фуфло )

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спойлер

 

Взяв таки собі Shell Helix HX8 ECT 5W-30 буду тестить як кажуть. А про захисну наліпку, це я про це ось. ну в рашці просто на кришці, а в нас трошки по іншому пішли там код під скрейтчем який треба стерти + qr з голограмою. На каністрі написано що роблять в Germany. Та понятно шо будуть лівак робить "той" самий не мамонт не вимре. Але як я розумію навіть якщо який лівий штрих код наліплять, все одно він на офф.сайті шелл перевірки не пройде ось і все.  
 

м8.jpg

Змінено користувачем Romatr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А мені за 10 років наче жодного разу не попадались ні з наліпкою, ні під кришечкою :) І з двигуном проблем не було на одній машині, знайшов тільки такий код

HX8-5W40.jpg

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А ось домкрати це просто ахтунг... Рідний ромбовий 1т на другий раз злизався шток і заклинив, потім купив гідравлічний 3т і новесенький просто рік в машині покатався, а коли знадобився, то під навантаженням вже не підіймає, кожен рік шукати як розбирати і міняти масло з резинками я махав, нещодавно взяв по відгукам Winso ромбовий 1.5т, а той на третьому оберті почав згинатися...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Romatr сказал:

Але як я розумію навіть якщо який лівий штрих код наліплять, все одно він на офф.сайті шелл перевірки не пройде ось і все.  

Боюсь, що то вони самі цю оливу і розливають з бочок, а та наліпочка фуфло!
я по їх наводці поїхав купувати у атл і там були без них, код також не пробивався, телефоную і чую,

- ну и что? Ето нічего не значит, там оригинал. ))
як тут можно довіряти таки офіціалам?

доречі, що під кришкою, була «целочка» чи ні?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Фрай сказав:

поїхав купувати у атл

Нарватися на фальсифікат в великих мережах які самі імпортують дуже мала вірогідність. А от рітейлери, накшталт МЕТРО, ЕПІЦЕНТР, АШАН можуть продати і невідомо що, бо вони не несуть відповідальність за наданий на реалізацію товар. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хоспади сколько можно воду толочь про масло....

Меняйте чаще и не заморачивайтесь.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пофиг какое масло, если по допускам производителя проходит, главное чтоб не фальсификат.

Папа себе на разлив взял, через полгода двигатель пришлось разбирать, все каналы засрало

Себе беру рекомендованный производителем эльф, пробовал хадо, разницы не заметил, вернулся на эльф он дешевле. Брал на экзисте и в эпицентре, на подделки не попадал.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Enot123h сказал:

Брал на экзисте и в эпицентре, на подделки не попадал

Вот мне интересно каким же образом определяли подделка или нет? Сдавали в лабораторию?

Лично я масло по цвету и запаху определить не сумею, хіба що тару та наліпки. ))
и кто сказал, что если залить подделку то движок обязательно накроется или засрется? 
«Инкубационный период» может длиться гораздо дольше и вылезти в самый неподходящий момент, когда ты на масло и не подумаешь.

совет менять чаще без указания пробега и соответствующей аргументации вообще ниочём.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Фрай сказал:

Вот мне интересно каким же образом определяли подделка или нет?

Ну конкретного ***еца как у папы не было, если подделка и попадалась то не из подсолнечного масла. В дальнейшем планирую брать у оф.диллеров указанных на сайте производителя, как делаю с садовой химией.

Змінено користувачем Enot123h
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 22.04.2023 в 22:41, Фрай сказал:

Боюсь, що то вони самі цю оливу і розливають з бочок, а та наліпочка фуфло!
я по їх наводці поїхав купувати у атл і там були без них, код також не пробивався, телефоную і чую,

- ну и что? Ето нічего не значит, там оригинал. ))
як тут можно довіряти таки офіціалам?

доречі, що під кришкою, була «целочка» чи ні?

 

Не знаю що це за магазин, я замовляв собі через Original helix store. Під кришкою фольги не було, але як я зрозумів на оф.сайті шелл головне що є наклейка перевірки на оригінальність, ось відос. Не знаю, навряд вони його тут розливають особливо зараз.. Коли ППМ це топ ціль для рф.. Тим паче на каністрі же вказано що зроблено в Німеччині. 

 

Змінено користувачем Romatr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Romatr сказал:

Під кришкою фольги не було, але як я зрозумів на оф.сайті шелл головне що є наклейка перевірки на оригінальність, ось відос.

:grin:

3 часа назад, Romatr сказал:

Тим паче на каністрі же вказано що зроблено в Німеччині. 

Навеяло, диалог в Эпицентре:

Продавец, скажите, а это масло точно шведское?
А генератор немецкий?
А эта стиралка итальянская?
продавец подакивает, а его коллега не выдержал:

Молодой человек, в этот магазин только я с Троещины, остальное все прямиком с Китая.

Romatr, вы как ребенок, вам важно, что написано на канистре Германия, а то шо горловина без защитной целки пофиг?

вы понимаете ее роль в сроке хранения?

Официалы сказали?
Так у меня четыре машины с салона и соответственно обслуживание через официалов и таких сказок наслушался, что на пятой решил на них таки наплевать.

тем более после того как в прошлом году залили не то масло, а в АКПП проверили и долили только по моему требованию 320г!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Фрай сказал:

:grin:

Навеяло, диалог в Эпицентре:

Продавец, скажите, а это масло точно шведское?
А генератор немецкий?
А эта стиралка итальянская?
продавец подакивает, а его коллега не выдержал:

Молодой человек, в этот магазин только я с Троещины, остальное все прямиком с Китая.

Romatr, вы как ребенок, вам важно, что написано на канистре Германия, а то шо горловина без защитной целки пофиг?

вы понимаете ее роль в сроке хранения?

Официалы сказали?
Так у меня четыре машины с салона и соответственно обслуживание через официалов и таких сказок наслушался, что на пятой решил на них таки наплевать.

тем более после того как в прошлом году залили не то масло, а в АКПП проверили и долили только по моему требованию 320г!!!

Ні про Епіцентр то трохи інше.. То часто люди путають країна регістрацію бренду і виробник. Треба ж читати напис на товарі Made in.. Про горловину, мені колись пояснювали майстри на СТО. Це пішло від совка що якщо є фольга то добре значить справжнє. Тому що ліваки не заморочувались. Але там є друга сторона медалі.. бувало що ця фольга й в двигун попадала з оливої.. Короче як я зрозумів наявність її це не панацея. Зараз як я поняв на заводі закатали і все. Головне звертати увагу на захисні маркери на каністрі, ось вони мають бути на 100%.. Ну тим паче не думаю що Shell буде экономить на фользі якщо це впливає на якість мастила. 
Он же вище Normal фото каністри виклав в мене такий самий напис. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 хвилин тому, Romatr сказав:

Он же вище Normal фото каністри виклав в мене такий самий напис. 

Чомусь нагадало одеський анекдот...

-Семен Маркович, куди ви так біжите?

- Тікаю, бо на "привозі" євреїв б"ють.

- Так ви ж по паспорту рузький.

- Так вони не по паспорту б"ють а по рожі.

 

Так і з цими каністрами. Спитайте на невеличких СТО куди вони використані каністри дівають... Частково у них викуповують, а частково викидають на смітник, де їх також "підбирають добрі люди". А згодом на базарах продають "брендову олію за пів ціни".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут еще до войны один оптовик рассказал за масштаб ввозимой пустой новой тары для масла.

нафига они ее ввозят? :pardon:

нипанятна!
 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Фрай сказав:

нафига они ее ввозят? :pardon:

Щоб був оригінал за невеликі гроші. Головне ж каністра? 

От тільки лити самі каністри вміють і тут не гірші ніж колись возили. Наліпки лише дорожче тут друкувати, бо якісний друк тут дорожчий ніж завозити ззовні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 25.04.2023 в 13:54, Humanite сказал:

Так і з цими каністрами. Спитайте на невеличких СТО куди вони використані каністри дівають... Частково у них викуповують, а частково викидають на смітник, де їх також "підбирають добрі люди". А згодом на базарах продають "брендову олію за пів ціни".

Да ну, це вже якась теорія заговору, ні як інакше. Я ж купував свою оливу не на базарі, а у офіційного постачальника Shell, тому в цілому впевнений, що це оригінал. Якщо не в них, оригінал, то у кого? Навіть якщо я на СТО залишу каністру від  Shell HX8 ECT 5W-30, вони з нею нічого не зроблять. Той код унікальний б'ється один раз, потім він стає не дійсним. Т.е ця каністра вже не пройде перевірку на сайті шелл. Та і віддирать ту наліпку з каністри, воно того не варте як на мене.. та й товарний вид каністри постраждає.. 
 

16 часов назад, Humanite сказал:

Щоб був оригінал за невеликі гроші. Головне ж каністра? 

 

Та такого не буває, зазвичай у всіх офф.продавців +- однакова ціна мабуть Шелл слідкує за цим. Але зараз скидка на нього тому вийшло трошки дешевше ніж воно коштує на постійній основі. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Romatr сказав:

Я ж купував свою оливу не на базарі, а у офіційного постачальника Shell, тому в цілому впевнений, що це оригінал.

То хто ж проти? Якщо впевнені - то це дуже добре.

Ще раз для тих, хто не може прочитати що було написано раніше - будьяка олива має майже однакову основу (основу виробляють лише декілька виробників в світі) і відрізняється лише домішками. Якщо олива відповідає вимогам виробника по допусках то це гарантує що двигун буде працювати без наріканнь довго та щасливо. Олива, яку купують у імпортера не може бути підробною, тому що імпортер відповідає за контрактами перед постачальником. Йому це взагалі не вигідно. Купити підробну оливу можна з великою вірогідністю саме на базарі та в невеличких крамничках, куди її здають "на реалізацію" ті, хто підробляє. Також є варіянти купити підробку в великих маркетах накшталт Метро, Епіцентр, Нова лінія, Ашан... Які самі не завозять, а також приймають на реалізацію. Це не вказує що весь товар в цих маркетах є підробкою та фальсифікатом, але вони працюють за принципом - є нарікання, то більше не будемо брати товар цього постачальника. Вони не несуть відповідальність за шкоду, що спричинило використання того чи іншого товару. Та і доказувати буде вкрай важко, навіть через суди та експертизи.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Свята віра в слово офіціал. 
а якщо буде написано «Зварено для своїх», «Чесна вага», «Ми номер 1 в Україні» то взагалі без питань? :grin:
та нехай, проїхали, далі тільки про заміну оливи 

 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...