Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Одноповерховий z69 на Волині

dred1717

Рекомендовані повідомлення

6 часов назад, ho4u_pizzu сказал:

а чому зменшили крок?

Спочатку я вирішив, що між балками перекриття натягну нитку на яку зверху буду класти мінвату. Дошки буду підбивати з кроком 60 см для кріплення до них підвісів для гіпсокартону. Розповів про цю ідею тестю, який впродовж останніх 10 років працював на будівництві. Він мою ідею розкритикував, сказав що треба взагалі всю стелю зашивати дошками, хоча ніяких доводів окрім того, що вони на будівництві завжди так робили не навів. В якості компромісу домовились між дошками прибити ще по одній, тобто зменшити крок до 30 см. Тоді я подумав, що з таким кроком + ширина дошки можна обійтися і без нитки. При монтажі балок перекриття, я будівельникам говорив, що крок між балками має бути на ширину рулона мінвати, однак не проконтролював. Після того як натягнули з тестем плівку і підбили дошками половину будинку, я вирішив переміряти відстань між балками і виявилось, що ширина між ними 80-82 см. Мінвату рулонами 80 см ще можна знайти, але для того, щоб нормально утеплити, потрібна ширина між балками 78 см. Тоді стало зрозуміло, що просто рулон мінвати розкласти по ширині між балками не вийде, а потрібно буде різати частинами, а тому їх стики можуть потрапити між дошками, які їх триматимуть з кроком 30 см. Тоді я вирішив прибити, ще по одній дошці і таким чином зменшити крок до 15 см, так як лишня дошка все одно була, а нитку вже монтувати було пізно. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22.07.2023 в 20:01, dred1717 сказав:

Підбив стелю та приклеїв пароізоляційну плівку. Спочатку доску били через 60 см, а  в результаті вийшло через 15-20.

Пароізоляцію з'єднував між собою алюмінієвим армованим скотчем. Тримає непогано, коли з'являється протяг трішки відходить. На склеювання з стіною купив вже бутилкаучуковий двосторонній скотч.

Наступний етап вікна. Закуповую матеріали під "теплий монтаж".

IMG_20230721_164921587.jpg

IMG_20230721_164858742.jpg

IMG_20230721_164845006.jpg

Привіт! Хочу запитати для себе = що раніше краще робити - пароізоляцію чи будувати перестінки? ) Чи одне другому не заважає?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, Андрій Миколайович сказав:

що раніше краще робити - пароізоляцію чи будувати перестінки?

Краще спочатку пароізоляцію. Так ви зможете зробити її цільними полосами від стіни до стіни на ширину рулону. Якщо будуть перестінки, то потрібно буде або якось протягувати над ними з ризиком пошкодження, або розривати і фіксувати до перестінків.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, outdoor24 сказав:

Краще спочатку пароізоляцію. Так ви зможете зробити її цільними полосами від стіни до стіни на ширину рулону. Якщо будуть перестінки, то потрібно буде або якось протягувати над ними з ризиком пошкодження, або розривати і фіксувати до перестінків.

Але якщо в мене немає в планах утеплювати цього року стелю?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Андрій Миколайович сказав:

Але якщо в мене немає в планах утеплювати цього року стелю?

Якщо будуть мокрі роботи в холодну пору, то на пароізоляції може бути конденсат і відповідно рейки поцвітуть. Але якщо будинок буде холодний, то конденсат навряд чи буде.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Андрій Миколайович сказал:

Але якщо в мене немає в планах утеплювати цього року стелю?

Я також поки стелю не утеплював. Вважаю оптимальний варіант спочатку прибити пароізоляційну плівку, потім простінки, потім поштукатурити, а потім вже підбити потолок стелю дошкою. Через вологу, яка буде виділятися при штукатурці дошки скоріш за все почорніють через пару, як вже писали вище. 

Але з іншої сторони, якщо буде пароізоляція тільки триматися на скобах при протягах плівку може вирвати від скоб і на стиках може відійти, тим більше якщо зверху не буде мінвати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, dred1717 сказал:

Через вологу, яка буде виділятися при штукатурці дошки скоріш за все почорніють

В мене не почорніло. Встановлена пароізоляція, підбито дошкою, та утеплено.

Змінено користувачем Gitan
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Gitan сказал:

В мене не почорніло. Втановлена пороізоляція, підбито дошкою, та утеплено.

Штукатурили напевно влітку коли була низька вологість повітря

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28.07.2023 в 09:06, dred1717 сказав:

Спочатку я вирішив, що між балками перекриття натягну нитку на яку зверху буду класти мінвату. Дошки буду підбивати з кроком 60 см для кріплення до них підвісів для гіпсокартону. Розповів про цю ідею тестю, який впродовж останніх 10 років працював на будівництві. Він мою ідею розкритикував, сказав що треба взагалі всю стелю зашивати дошками, хоча ніяких доводів окрім того, що вони на будівництві завжди так робили не навів. В якості компромісу домовились між дошками прибити ще по одній, тобто зменшити крок до 30 см. Тоді я подумав, що з таким кроком + ширина дошки можна обійтися і без нитки. При монтажі балок перекриття, я будівельникам говорив, що крок між балками має бути на ширину рулона мінвати, однак не проконтролював. Після того як натягнули з тестем плівку і підбили дошками половину будинку, я вирішив переміряти відстань між балками і виявилось, що ширина між ними 80-82 см. Мінвату рулонами 80 см ще можна знайти, але для того, щоб нормально утеплити, потрібна ширина між балками 78 см. Тоді стало зрозуміло, що просто рулон мінвати розкласти по ширині між балками не вийде, а потрібно буде різати частинами, а тому їх стики можуть потрапити між дошками, які їх триматимуть з кроком 30 см. Тоді я вирішив прибити, ще по одній дошці і таким чином зменшити крок до 15 см, так як лишня дошка все одно була, а нитку вже монтувати було пізно. 

Режьте мінвату діагонально і на відповідну ширину по діагоналі двигайте . Все просто, поцікавитесь як це зробіть в Гугла, якщо я не зразуміло вам напісала. Нічого ані складного , ані критичного в такой відстані немає

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, outdoor24 сказав:

Краще спочатку пароізоляцію. Так ви зможете зробити її цільними полосами від стіни до стіни на ширину рулону. Якщо будуть перестінки, то потрібно буде або якось протягувати над ними з ризиком пошкодження, або розривати і фіксувати до перестінків.

Не має значення, але - головне, щоб коежен ліст пароізоляции був с випуском на стену, потім ви занурюйте ці напускати в штукатурку. Якщо мо можете хвости плівкі оставить і краще зараз  вам робіть пароізоляцію, то робіть. А взагалі то удобно по вже існуючім стенам робіть от це вот все. Логічно воно так, але можливо по різному, якщо стени в процесі  не почнете двігать, звісно.

Якщо стіни можливо будут « стрибать» тоді робіть спочатку единий контур, по даху , а потім тількі підведіть до ізоляції перестенок . Варіанти є і так і так

Змінено користувачем Сарочка
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, dred1717 сказал:

Штукатурили напевно влітку коли була низька вологість повітря

В березні.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А як проаивльно утепляти, якщо відстані між балками та відповідно і між кроквами різні?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Андрій Миколайович сказав:

А як проаивльно утепляти, якщо відстані між балками та відповідно і між кроквами різні?

Ви ламінат колись стелили. От так і тут ,  впоперек балок , крокв. Безвідходно.

Змінено користувачем andrey_ka
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дел

Змінено користувачем Alvalk
помилково написав не в ту тему
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.07.2023 в 09:06, dred1717 сказал:

Спочатку я вирішив, що між балками перекриття натягну нитку на яку зверху буду класти мінвату. Дошки буду підбивати з кроком 60 см для кріплення до них підвісів для гіпсокартону. Розповів про цю ідею тестю, який впродовж останніх 10 років працював на будівництві. Він мою ідею розкритикував, сказав що треба взагалі всю стелю зашивати дошками, хоча ніяких доводів окрім того, що вони на будівництві завжди так робили не навів. В якості компромісу домовились між дошками прибити ще по одній, тобто зменшити крок до 30 см. Тоді я подумав, що з таким кроком + ширина дошки можна обійтися і без нитки. При монтажі балок перекриття, я будівельникам говорив, що крок між балками має бути на ширину рулона мінвати, однак не проконтролював. Після того як натягнули з тестем плівку і підбили дошками половину будинку, я вирішив переміряти відстань між балками і виявилось, що ширина між ними 80-82 см. Мінвату рулонами 80 см ще можна знайти, але для того, щоб нормально утеплити, потрібна ширина між балками 78 см. Тоді стало зрозуміло, що просто рулон мінвати розкласти по ширині між балками не вийде, а потрібно буде різати частинами, а тому їх стики можуть потрапити між дошками, які їх триматимуть з кроком 30 см. Тоді я вирішив прибити, ще по одній дошці і таким чином зменшити крок до 15 см, так як лишня дошка все одно була, а нитку вже монтувати було пізно. 

Така сама ситуація, відстань між балками була 78-80см. Рулон 120см різав на 80+40, перший шар вкладав 80, другий два по 40 в стик, або навпаки. Третій шар вже поперек балок буде красиво перекривати це бєзобразіє.

Перед проклейкою пароізоляціі взяв на пробу декілька різних стрічок, але як тут десь на форумі казали, все одно подім підете і купите Delta Multi Band. Так воно і вийшло, тримає намертво, причому не тільки стик ізоляціі з ізоляцією, а і ізоляції з деревом та бетоном.

Штукатурив місяць тому з підбитою стелею та утепленням, нічого ніде не почорніло та не намокло.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, dred1717 сказав:

Я також поки стелю не утеплював. Вважаю оптимальний варіант спочатку прибити пароізоляційну плівку, потім простінки, потім поштукатурити, а потім вже підбити потолок стелю дошкою. Через вологу, яка буде виділятися при штукатурці дошки скоріш за все почорніють через пару, як вже писали вище. 

Але з іншої сторони, якщо буде пароізоляція тільки триматися на скобах при протягах плівку може вирвати від скоб і на стиках може відійти, тим більше якщо зверху не буде мінвати.

не дуже вийде спочатку пароізоляцію, бо як же тоді ПОТІМ засунути мінвату і мансардну кришу? ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 минуты назад, Андрій Миколайович сказал:

не дуже вийде спочатку пароізоляцію, бо як же тоді ПОТІМ засунути мінвату і мансардну кришу? ))

Не дуже зрозумів, у Вас що не буде входу на горище?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, dred1717 сказав:

Не дуже зрозумів, у Вас що не буде входу на горище?

Частина дажу у житловій частині мансардного поверху, а інша частина - так на горищі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, ishehov сказал:

Така сама ситуація, відстань між балками була 78-80см. Рулон 120см різав на 80+40, перший шар вкладав 80, другий два по 40 в стик, або навпаки. Третій шар вже поперек балок буде красиво перекривати це бєзобразіє.
 

Третій шар не планував вкладати. Яка у Вас товщина мінвати вийшла?

8 часов назад, ishehov сказал:

Перед проклейкою пароізоляціі взяв на пробу декілька різних стрічок, але як тут десь на форумі казали, все одно подім підете і купите Delta Multi Band. Так воно і вийшло, тримає намертво, причому не тільки стик ізоляціі з ізоляцією, а і ізоляції з деревом та бетоном.
 

Та спочатку і цей скотч тримав нормально, але був сильний вітер, вікон не було, а плівка на вікнах вже не була щільно прибита і через протяг в деяких місцях скотч повідходив. Зараз вікна доставимо і буду поправляти плівку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, dred1717 сказал:

Третій шар не планував вкладати

Третій шар дуже бажано. Розташувати поверх балок. Цим ви перекриєте можливі щілини між балками та першими рядами утеплювача. Це класичне рішення.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, dred1717 сказал:

Третій шар не планував вкладати. Яка у Вас товщина мінвати вийшла?

 andry07 вірно каже. Третій шар, покладений поперек попереднього поверх балок, потрібен.
У мене зараз тільки два шари між балками, 20см. Вата на третій шар лежить на горищі, але там зараз пекло, восени вже розкладу.

Доречі, якщо треба буде бригада на штукатурку, можу поділитись контактом, зробили все ідеально та швидко.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, ishehov сказал:

 andry07 вірно каже. Третій шар, покладений поперек попереднього поверх балок, потрібен.
У мене зараз тільки два шари між балками, 20см. Вата на третій шар лежить на горищі, але там зараз пекло, восени вже розкладу.

Я то розумію, що третій шар в теорії потрібний, але хотілося б дізнатися з практичної точки зору, чи дійсно двох шарів мало

 

41 минуту назад, ishehov сказал:

Доречі, якщо треба буде бригада на штукатурку, можу поділитись контактом, зробили все ідеально та швидко.

Дякую, майсти ніби є, але це вже скоріш за все буде на весну.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, dred1717 сказал:

з практичної точки зору, чи дійсно двох шарів мало

Цю зиму прожив з 20см утеплювача, було нормально. З третім поперечним шаром буде по-правильному, по феншую та трохи дешевше за опалення, але без нього цілком можна жити.
В будь-якому випадку зможете потім той третій шар достелити коли завгодно 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, ishehov сказав:

Цю зиму прожив з 20см утеплювача, було нормально. З третім поперечним шаром буде по-правильному, по феншую та трохи дешевше за опалення, але без нього цілком можна жити.
В будь-якому випадку зможете потім той третій шар достелити коли завгодно 

Головне щоб волога не бралась від недостатнього утпелення

Змінено користувачем Андрій Миколайович
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, ishehov сказал:

Цю зиму прожив з 20см утеплювача, було нормально. З третім поперечним шаром буде по-правильному, по феншую та трохи дешевше за опалення, але без нього цілком можна жити.
В будь-якому випадку зможете потім той третій шар достелити коли завгодно 

Третій шар у Вас також буде 10 см?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...