Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Авто аккумулятор в ИБП

mib

Рекомендовані повідомлення

А крім як формат корпуса? Там товщина електродів та таке інше? Тобто у такого акума строк служби буде такій же як у "горізонтального"?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

09.12.2022 в 15:33, D1california сказав:

Доброго дня. Зібрав свою систему. Нагадаю - для інтернету, роботи лептопів, зарядки гаджетів та незначної економії дизелю.

Наразі 2 АКБ Exide AGM по 106 ah в послідовному підключенні. Окремо завмовляв перемички в Києві - це 35 мм кабель та клеми придбва на док.уа.

Через подовжувач інтернет працює, техніка працює та заряджається. 3 години, політ нормальний. 

Питання:

1.Хотів підключити інвертор до мережі - зробив кабель "папа-папа", щоб не мати справу з подовжувачами, але через те що в мене до будинку заходить 3 фази, треба було шукати розетки які знаходяться на тій самій фазі, що і та, куди підключено інвертор. Що вийшло: підключався в топочній - розетки працюють, світло - ні. Методом вмикання автомітів знайшов розетки на кухні, але світло все ще непрацює.  Спілкувався з електриком, який мені робив всю розводку. Нажаль, без певної переробки системи відмовитись від подовжувачів не вийшло.  Цікаво як на відео люди живлять від інверторів квартири? Доречі, на дизель генераторі в мене все працює без жодних питань.

2. Хотів підключити ТВ - це Oled 65" що вживає до 150 Вт. Але одразу при підключені до подовжувача, ТВ видав дивний писк, а разом з ним і дружина, то я ТВ навіть вмикати не став. Продавець інвертора каже що в нього на такому ж інверторі ТВ і навіть котел працює. Питання - в чому може бути проблема?

3. В мене зарядне АІДА 11 - 10А, гелеві акб заряджає. Для зарядки акб, мені требі іх розєднати і заряджати кожний окремо?

Дякую за відповіді!

 Якщо цікаво, вартість цього всього склала - 6500 грн інвертор. Інвертор - якийсь Китай - на алі експресс коштує приблизно 3700, в Україні - 6500. Чекати з амазону або алі я не захотів.. 10000 грн АКБ, перемички 760 грн, клеми - 200 - 300 грн кожна(

ups.jpg

ups2.jpg

Це ж автомобільні AGM, в них ті ж проблеми що й у класики з рідким електролітом, хіба що заряджати більш-менш безпечно можна в приміщенні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, gidron69 сказал:

Подскажите-такой аккумулятор норм за 14000 пара? 200 а\ч,за такую цену вроде гуд?

14к за 2 - норм. Сейчас сложно найти дешевле 40грн за 1AH

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Придбав балансир для акб. Як правильно підключити білий провід? До - акб «А» чи зробити перемичку між +\- і вже до неї підєднати білий провід? Дякую

27CCBDBA-466E-4972-862F-09E87300BA6C.jpeg

B1977FE8-FDF9-400F-A881-CEC9A2F93971.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, D1california сказал:

Доброго дня. Придбав балансир для акб. Як правильно підключити білий провід? До - акб «А» чи зробити перемичку між +\- і вже до неї підєднати білий провід? Дякую

27CCBDBA-466E-4972-862F-09E87300BA6C.jpeg

B1977FE8-FDF9-400F-A881-CEC9A2F93971.jpeg

А что вы хотите балансировать у вас же система на 12 вольт, если есть возможность верните продавцу

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, mib сказал:

А что вы хотите балансировать у вас же система на 12 вольт, если есть возможность верните продавцу

Спасибо за быстрый ответ. Сам заметил только что.. Заказал на 12. Заказывал через Амазон. Так-что устройство отправляется на олх) или может здесь кому-то нужно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так у вас АКБ паралельно, зачем там вообще балансир?

Провода от инвертора по диагонали прикрутите, точно будут в одинаковых условиях

Змінено користувачем Enot123h
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Enot123h сказал:

Так у вас АКБ паралельно, зачем там вообще балансир?

Провода от инвертора по диагонали прикрутите, точно будут в одинаковых условиях

Спасибо!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По инвертору лонг_х_у_й, сегодня померял напряжение после мостов, 398 В без нагрузки, конденсатор перед Н-мостом синуса на 450 В стоит, таки ограничение напряжения есть, наверное оптрон на обратной стороне платы где-то прячется. При 300 Вт нагрузки падает до 390В. Выдохнул, думал говно купил, оказалось норм

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 26.12.2022 в 23:27, Dmitriy_S сказал:

Це ж автомобільні AGM

 

Например вот эта, пишут и глубокие разряды выдерживает, хотя конструктивно похоже автомобильная. На сколько может хватить при работе через инвертор? Не в упсе.

Змінено користувачем Nesnakomez
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30.12.2022 в 21:28, Enot123h сказав:

Выдохнул, думал говно купил, оказалось норм

Якусь фігню навіть китайці так файно би не назвали. :)

Ви краще зверніть увагу чи та напруга не міняється при розряді АКБ 😉

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Nesnakomez сказав:

 

Например вот эта, пишут и глубокие разряды выдерживает, хотя конструктивно похоже автомобильная. На сколько может хватить при работе через инвертор? Не в упсе.

Без поняття. В стартових акумуляторах тонші пластини, але їх більше, бо там потрібен великий стартовий струм. А чим більша площа пластин, тим більший струм може віддати акумулятор. В тягових AGM акумуляторах пластини товщі і їх менше. Як би там не було, але в реакції приймає участь не тільки активна маса, нанесена на пластини, але частково і самі пластини, такі вже закони хімії. Так що кількість циклів в автомобільних стартових акумуляторах менша. 

Щодо глибоких розрядів, то ніякі свинцево-кислотні акумулятори їх не люблять, бо їм притаманне таке явище, як сульфатація. Прсто тягові акумулятори трохи краще справляються з більшими розрядами, але і їх не бажано розряджати більше, ніж до тридцяти відсотків.

Змінено користувачем Dmitriy_S
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не знаю к какому типу правильно отнести эту батарею, до скольки вольт можно держать ее максимум без явного ущерба.

Я так понимаю при равнозначных режимах эксплуатации, ресурс будет больше, чем в обычных автомобильных аккумуляторах(не агм).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Nesnakomez сказав:

Я не знаю к какому типу правильно отнести эту батарею, до скольки вольт можно держать ее максимум без явного ущерба.

Я так понимаю при равнозначных режимах эксплуатации, ресурс будет больше, чем в обычных автомобильных аккумуляторах(не агм).

Там є даташіт. 700 циклів при розряді 50%. Але, враховуючи виробника, я б ото поділив на два. Тобто маєте 350 циклів. 

Взагалі брати автомобільні AGM нема сенсу. Вони не набагато дешевші за тягові, а роблять менше. Та і автомобільні акуми самі по собі не має економічного зиску брати для систем БЖ. Але якщо з класикою на рідкому електроліті ще можна погратися в математику, бо вони в рази дешевші (хоча все одно програєте), то з автомобільними AGM програєте 100%. Єдиний сенс використовувати в системах БЖ автомобільні акуми, це коли у вас є доступ до дешевих бу акумів. Наприклад, у вас прийомка акумів, чи у вашого знайомого, і ви можете відкуплять у нього їх по ціні лому. Головне перевірить чи нема банок в короткому і чи не осипалась активна маса. Автомобільний бу акум, який не тягне стартер, ще може цілком попрацювать в системі БЖ.

Змінено користувачем Dmitriy_S
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Nesnakomez сказал:

к какому типу правильно отнести эту батарею

Так виробник за вас відніс - подвійне використання стартова та ДБЖ.

У Exide - розряд подібних акумів до 75%:

809358670_Screenshotfrom2023-01-0113-35-48.png.bf06dd04095b8982237ef6bda6e3c123.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Когда покупал особо времени изучать и выбирать не было, да и особо не из чего было по хоть более менее приемлемым ценам.

 

А 50% - это сколько в вольтах? Эта величина для всех батарей такого же вольтажа одинакова? 

Змінено користувачем Nesnakomez
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.12.2022 в 17:17, Vladdi сказал:

Разные бывали ситуации и разные отказы и аварии, но таких масштабов взрыва с пожаром и вынесенными окнами и рамами от обычного свинцового аккумулятора быть не может.

А какие взрывы могут быть? Вообще в теме вопрос безопасности эксплуатации практически не затрагивается.

Раз Вы настолько тесно связаны с батареями, ТБ. наверняка изучили. Что вообще категорически запрещено при эксплуатации свинцово-кислотных батарей в контексте? Насколько (в каком аспекте) выделяемый при зарядке газ опасен- в каком объеме, насколько близко к выделяемому газу принципиально опасно возникновение искры? При каких условиях это наиболее вероятно, какие основные моменты ТБ первостепенны? Актуально ли это и насколько равнозначно для разных типов свинцово-кислотных батарей?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12.12.2022 в 17:17, Vladdi сказав:

Разные бывали ситуации и разные отказы и аварии, но таких масштабов взрыва с пожаром и вынесенными окнами и рамами от обычного свинцового аккумулятора быть не может. 

Може буть. Можу вас навчить, проведете експеримент. Може прям таких масштабів і не буде, але вибух з пожежею гарантую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні привезли інвертор в ремонт, брендяка, плавить дроти АКБ і сильно гріє самі АКБ. Розбор польотів - АКБ справні, інвертор справний.

Дві батареї 12 підключили послідовно до пристрою на 48 вольт. Ото він їх і давай ім вдувати 40 А.  56 В. Отаке...

  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, Nesnakomez сказал:

 

Например вот эта, пишут и глубокие разряды выдерживает, хотя конструктивно похоже автомобильная. 

Автомобильная. Посмотрите на вес.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, porterlv сказав:

Сьогодні привезли інвертор в ремонт, брендяка, плавить дроти АКБ і сильно гріє самі АКБ. Розбор польотів - АКБ справні, інвертор справний.

Дві батареї 12 підключили послідовно до пристрою на 48 вольт. Ото він їх і давай ім вдувати 40 А.  56 В. Отаке...

Веселе відео получилось і трохи дивно, що ті дроти не витримали 40 А, бо виглядає що там не менше 6 квадратів.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дроти витримали, просто нагрілись до розм1якшення ізоляції. Вчасно чоловік роздуплився. 

А девайс крутий. Без вентиляторів і водонепроникний Хоч у спалі вішай :) Цікаво, а китайці вміють підмішувати сонце на власне споживання з нульовою генераціює а придифіциті підтягувати з мережі чи АКБ?

Змінено користувачем porterlv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 01.12.2022 в 15:04, mib сказал:

За Август 2022 41 кВт*ч

За Сентябрь 2022 30 кВт*ч

За Октябрь 2022 32 кВт*ч (поле 1,2 кВт)

За Ноябрь 2022  9,54 кВт*ч (поле 1,2 кВт)

Резервируемая нагрузка потребление (на выходе из ИБП)

В Августе 2022 года 88 кВт*ч

В Сентябре 2022 года 87 кВт*ч

В Октябре 2022 года 86 кВт*ч

В Ноябре 2022 года 77,98 кВт*ч

 

Screenshot_2022-12-01-14-55-03-512_com.shuori.gfv2.guangfu.jpg

Screenshot_2022-12-01-14-55-40-767_com.shuori.gfv2.guangfu.jpg

За Август 2022 41 кВт*ч

За Сентябрь 2022 30 кВт*ч

За Октябрь 2022 32 кВт*ч (поле 1,2 кВт)

За Ноябрь 2022  9,54 кВт*ч (поле 1,2 кВт)

За Декабрь 2022 5,73 кВт*ч  (поле 1,2 кВт)

Но в декабре я не снимал питание с ИБП соответственно панели работали только тогда когда не было ээ

Резервируемая нагрузка потребление (на выходе из ИБП)

В Августе 2022 года 88 кВт*ч

В Сентябре 2022 года 87 кВт*ч

В Октябре 2022 года 86 кВт*ч

В Ноябре 2022 года 77,98 кВт*ч

В Декабре 2022 года 68,61 кВт*ч

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так что бы не збиться, хотя 2 часа и считать особого смысла нет, а второе это попытка сделать КТЦ, с тех пор тьху тьху

Еще 2 отключения

У старых 133 циклов

У нового 75

 

Screenshot_2023-01-02-23-50-52-459_com.dc.battery.monitor2.jpg

Screenshot_2023-01-02-23-50-45-673_com.dc.battery.monitor2.jpg

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...