Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Выбрать LiFePO аккумулятор и ИБП к нему

Neou

Рекомендовані повідомлення

12 минут назад, porterlv сказал:

А от що краще і чому для себе рідного взяти?

головне не брати шось рідкісне ) бо питання докупити ще один може стати болісним + може стати квестом підключення до інвертора якщо протоколу в інверторі не виявиться (мануальний режим з обмеженнями), а ще є підозра що китайські інвертори можуть бути трохи меньш надійні ніж китайськи нові батареї (але то не точно) і складеться ситуація що є батарея до якої доводиться шукати новий інвертор який з нею працює бо інвертор який накрився вже наприклад не купити, да і нащо купувати знову те що раз зламалося.

Я взяв пілонтеч 3000с але не тому шо вони якісь принципово краще а бо він був у наявності там де я купляв, з ним гарантовано работають всі або майже всі інвертори і купити другий не буде проблеми. Але вони трохи оверпрайс в порівнянні. Куму купили дінес, бо дінес був в наявності і далі по списку з пілонтеча)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

задумався.

От ставим ми в паралель до пілонтеча ще і дайнес. Комунікація через CAN, він в паралель підключений, просто різні адреси. І інвертор бачить вже обох і сумує токи і ємності ?

Тоді виходить тільки одна вимога - однакові протоколи звязку, якщо там Deye, то і там треба те ж. Якщо пілон, то і там.

Хто таке робив ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, porterlv сказав:

Вельми цікава батарейка! А є варіант, щоб комунікувалась з інвертором Deye SUN/ Sun Synk по шині?

JK можна подружити з Деє, але проблема в тому, що JK не вміє точно рахувати SoC, бо в тої бмс нема точного фронтенд чіпа для міряння струму і напруги.

Якщо брати Деє, то він доволі добре сам визначає SoC, тому комунікація не така критична. Єдине місце, де вона пригоджається, це зменшення зарядного струму для балансування LFP комірок по верху.

2 години тому, porterlv сказав:

А от що краще і чому для себе рідного взяти?

Я для себе вибрав автомобільний літій, який був перепакований людьми, які знають що роблять. Якість, звичайно, не заводська, але за менш як половину ціни від заводу воно для мене має сенс. Комунікації з інвертором нема, але і потреби в тому також великої нема. 

Я мав справу з китайськими заводськими батареями, які підключав до Деє по кан шині і все працювало та й далі працює прекрасно.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, volomoto сказал:

Якщо брати Деє, то він доволі добре сам визначає SoC, тому комунікація не така критична. Єдине місце, де вона пригоджається, це зменшення зарядного струму для балансування LFP комірок по верху.

взагалі то комунікація це безпека в першу чергу, а соки то всьо таке, не саме головне

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Dalet сказав:

взагалі то комунікація це безпека в першу чергу, а соки то всьо таке, не саме головне

Безпека — це коли БМС відстібає батареї якщо щось пішло не так. То, що БМС шле інвертору, має рекоментаційний характер, а не директивний, тому в тому ж пайлон чи гудве протоколах нема такого поняння як команда. БМС каже що з нею відбувається, а інвертор на свій розсуд вибирає що робити, і БМС не надіється, що інвертор зробить все добре, а задіює свої механізми захисту, якщо щось пішло не так.

Комунікація — це перш за все зручність, бо поставив батарею, втикнув кабель, вибрав протокол і не треба нічого налаштовувати. Батарея з CAN також прекрасно працює по напрузі і по SoC без комунікацї з івнетором, але якщо ввести неправильні пороги, то БМС буде відстубати батарею і система стане неробочою, але залишиться безпечною.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, yur43 сказал:

задумався.

От ставим ми в паралель до пілонтеча ще і дайнес. Комунікація через CAN, він в паралель підключений, просто різні адреси. І інвертор бачить вже обох і сумує токи і ємності ?

Тоді виходить тільки одна вимога - однакові протоколи звязку, якщо там Deye, то і там треба те ж. Якщо пілон, то і там.

Хто таке робив ?

судячи з того що в пілонтеча є вимога "мастером" назначати батарею з останньою прошивкою, і судячи з того що там є взагалі потреба виставляти мастер-слейв то там саме батарея (а не інвертор) бере на себе комунікацію з іншими батареями, і скоріш за все в неї є якийсь ключ/токен "свій-чужий", а вже інвертор коммунікує з "мастер" батареєю з якої бере агреговану інформацію. Тож якщо ці здогадки та домисли вірні - боки батарея не признає іншу батарею своєю то нічого не буде. Може є якісь розколупані прошивки але стокова майже напевно того не дозволить. Але це пальцем в небо

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, volomoto сказал:

Безпека — це коли БМС відстібає батареї якщо щось пішло не так.

і тоді вже точно горить інвертор - ну так, авжеж, чом би і ні
 

44 минуты назад, volomoto сказал:

То, що БМС шле інвертору, має рекоментаційний характер, а не директивний

БМС каже інвертору - перевантаження, скоро вимкнуся, і інвертор вимикає навантаження раніше ніж вимкнеться БМС , аналогічно і відносно режимів заряду.

Саме через це я збираю батареї на Сеплосі, і прагну доробити Джиконг до того стану. Бо мені треба програмний шатдаун інвертор  до того як бмс відключить батарею. Ну і попутно регулювання струмом заряду.

48 минут назад, volomoto сказал:

Батарея з CAN також прекрасно працює по напрузі і по SoC без комунікацї з івнетором,

в теорії так, а на практиці ніт

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Dalet сказав:

і тоді вже точно горить інвертор - ну так, авжеж, чом би і ні

По-перше, не горить. А, по-друге, не горить, а виходить з ладу, що не має ніякого відношення до безпеки. Система є безпечною тоді, коли несправності системи не поширюються за межі системи. Працездатність системи не входитб в поняття безпеки.

7 хвилин тому, Dalet сказав:

БМС каже інвертору - перевантаження, скоро вимкнуся, і інвертор вимикає навантаження раніше ніж вимкнеться БМС , аналогічно і відносно режимів заряду.

І яке це відношення має до безпеки?

Все, що ви навели, ніяким боком не має відношення до безпеки. До працездатності — так, але не до безпеки. Інвертор, який вийшов з ладу, бо БМС відстібнула батарею, є таким же безпечним, як і той, що виключився сам. Просто є ньюанс, що один з них більше не включиться, але в десятий раз мушу повторювати, що це нічого спільного не має з безпекою.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, volomoto сказал:

По-перше, не горить. А, по-друге, не горить, а виходить з ладу, що не має ніякого відношення до безпеки. Система є безпечною тоді, коли несправності системи не поширюються за межі системи. Працездатність системи не входитб в поняття безпеки.

ну , кому як, а нам на сервісі то палене ще як. Все інше тофтологія, нам тут якось не легше від того

4 минуты назад, volomoto сказал:

І яке це відношення має до безпеки?

Все, що ви навели, ніяким боком не має відношення до безпеки. До працездатності — так, але не до безпеки. Інвертор, який вийшов з ладу, бо БМС відстібнула батарею, є таким же безпечним, як і той, що виключився сам. Просто є ньюанс, що один з них більше не включиться, але в десятий раз мушу повторювати, що це нічого спільного не має з безпекою.

да прошу, байдуже на трактування проблеми, від того вона не стає меншою. Я ввожу за раз 500 інверторів, мені все одно як хто трактує то що я бачу на сервісі, жопа яка виникає при відключені від інвертора батареї під навантаженням, меншою не стає, як її ласково не назви

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Починалося з:

19 годин тому, Dalet сказав:

взагалі то комунікація це безпека в першу чергу, а соки то всьо таке, не саме головне

А завершилось:

18 годин тому, Dalet сказав:

да прошу, байдуже на трактування проблеми, від того вона не стає меншою. Я ввожу за раз 500 інверторів, мені все одно як хто трактує то що я бачу на сервісі, жопа яка виникає при відключені від інвертора батареї під навантаженням, меншою не стає, як її ласково не назви

І тут не справа в трактуванні проблеми, а в банальному незнанні вами значення слова безпека.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, volomoto сказал:

І тут не справа в трактуванні проблеми, а в банальному незнанні вами значення слова безпека

Ага. Ок.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 часа назад, volomoto сказал:

для себе вибрав автомобільний літій, який був перепакований людьми, які знають що роблять. Якість, звичайно, не заводська

проверяли саморазряд ? на сколько аккумуляторы садятся за месяц простоя ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, igorrius сказав:

проверяли саморазряд ? на сколько аккумуляторы садятся за месяц простоя ?

Ні, бо акум постійно в роботі і нема можливості заміряти саморозряд.

Змінено користувачем volomoto
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, volomoto сказал:

Ні, бо акум постійно в роботі

тогда нельзя говорить о их качестве.

в моем роботе- пылесосе год назад накрылся один из литиевых аккумуляторов 18650.

умершим из четырех аккумуляторов батареи был только один.

чего добру пропадать , оставил эти три и пользовался ими. Емкость норм , заряжаются-разряжаются, работают.

вот только за 3 недели садились в ноль, саморазряд у них был большой .

вскоре один за другим они умерли за пару месяцев.

если в сборке  аккумуляторной батареи уже умер один аккумулятор- остальным тоже не много осталось.

именно по большому саморазряду надо смотреть , насколько хорош аккумулятор и много ли ему осталось жить

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, igorrius сказал:

если в сборке  аккумуляторной батареи уже умер один аккумулятор- остальным тоже не много осталось.

це не так.

перебарав десь 200кВт*год АКБ б.в.

Це не так. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Dalet сказал:

це не так.

перебарав десь 200кВт*год АКБ б.в.

Це не так. 

а как ? у меня новый пылесос проработал на аккумуляторе штатном год

400циклов , как у свинца- и умер.

а почему ? потому что батарея была уже собрана из перебраных в свое время аккумуляторов. Где то выковыривали их по умершим батареям и собирали на заводе батареи для пылесосов.

причем саморазряд изначально был не малым.

если пылесос оставил на неделю без подзарядки- все, его не включишь, заряжать надо , вот аккумуляторы очень быстро и умерли, потому что они были не новые , они были перебраными БУ.

 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, igorrius сказал:

а как ? у меня новый пылесос проработал на аккумуляторе штатном год

я думаю не стоит сравнивать. Выборка не та. Может Вам такие попались, может темп режим, еще, что..... Куча вариантов. У меня роботу лет 6-7, и батарею я поменял на 5 году... Так что , это все относительно

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У цих панів mdsbattery.store/shop/ широкий вибір акумів по досить невисоких цінах.
У колеги стоїть цього виробника вже понад 3 місяці, працює без запитань.
Я собі теж взяв, поки без навантаження та без підзаряду, 88% тримається як вкопане.

Змінено користувачем LStranger
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Dalet сказал:
9 часов назад, igorrius сказал:

а как ? у меня новый пылесос проработал на аккумуляторе штатном год

я думаю не стоит сравнивать. Выборка не та

И выборка не та и ариХметика хромает

9 часов назад, igorrius сказал:

400циклов , как у свинца- и умер.

В году всего 365 дней

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, LStranger сказал:

У цих панів mdsbattery.store/shop/ широкий вибір акумів по досить невисоких цінах.
У колеги стоїть цього виробника вже понад 3 місяці, працює без запитань.
Я собі теж взяв, поки без навантаження та без підзаряду, 88% тримається як вкопане.

Тоже там покупал на ячейках тафл с февраля по май лежал в шкафу саморазряд был нулевой если не путаю все устаканилось на 3,33 на ячейку

Но их сейчас в наличии вроде нет

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, mib сказав:

Тоже там покупал на ячейках тафл с февраля по май лежал в шкафу саморазряд был нулевой если не путаю все устаканилось на 3,33 на ячейку

Но их сейчас в наличии вроде нет

Ну так й є, вони десь 3,32 повністю заряджені, 3,17 коли 5% залишається. EVE наче теж непоганий виробник. CATL було б краще (це ті, що тесла собі ставить), але вони дорожчі й дефіцитніші.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знову цей місцевий дурачок  Наблюдатель напився , та антілайки ставить.Шо не так розумна людина написала можеш пояснити ?

 

IMG_20230904_141550.jpg

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 17.08.2023 в 19:04, igorrius сказал:

на фото ячейки на 3,7 в  113 аН ?

 

если брать , то такие .

дата производства есть , супер .

Вы их продаете ? сколько стоит ?

Какой то форум поэтов. Вы можете точно техническим языком написать, что вы хотите сказать? То есть вы намекаете, что аккумуляторные батареи, которые собирают в Николаеве, собирают из бу деталей, которые легко можно купить в китае? Правильно я понял ваш завуалированный мессадж?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...