Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

DIY збірка LiFePO4 батареї

Enot123h

Рекомендовані повідомлення

10 часов назад, US7IGN сказал:

тільки люди ж мабуть планують не такі зарядки як в телекомах під'єднувати

Почему)) я себе дома поставил с телеком сегмента)) 

Телеком сегмент очень интересная альтернатива сегодняшнему китайскому гомну.

Случайно наткнулся на одного чувака который в крупном телекоме работает так они переодически предлагают всякие старые железки. Железки просто тупо списывают из-за обновлений станций. Продают чуть ли не по весу) реально, целые рабочие шкафы натыканные всяким добром по цене чермета.

Видел на продажу шкаф ЕЖУхи по цене "Камаз навоза", вход 380 вольт - выход 48 вольт но 700 Ампер, ото техника)))

 

Вот я и взял как-то себе инвертор 2,5 квт, зарядное и байпас-свитч (шняга которая на лету переключает) по цене дешевле самого галимого дешевого китайского гибридника. Конструктор конечно еще тот, все тупо в отдельном виде, размеры конские (радует что все в рэковом исполнении), телеком сегмент как никак, но коммутируется без проблем и на удивление (с учетом возраста оборудования 2001 год выпуск) третий год все работает просто изумительно и безотказно, и судя по качеству деталей (на 2001 год стоят автоматы Легранд, явшоке), пайки и сборки уверен что проработает дольше чем сегодняшние китайские инвертора.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, denis-k сказав:

Почему)) я себе дома поставил с телеком сегмента)) 

я теж бачив повну стійку з БС в приватному сараї, але не всі ставлять як систему.

я взяв на пробу один промисловий БЖ, але навіть яксть та параметри і безшумність пасивного охолодження не дало переваг через велику шумність в радіо спектрі частот. так що я щиро і люто ненавиджу всіх підарасів які сруть в ефір китайським та іншим лайном. майже як кацапів...

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зарядки звичайні з аліекспрес, 40 і 60 А, 14.4В, не з БЖ від серверів. Що я не розумію - це як в кінці заряду зменшується струм. Цим керує зарядне чи BMS?  Якщо зарядне  - тоді можуть бути проблеми, вони мають однаково працювати, а якщо BMS - то все має бути добре.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

CV в зарядном. Естественным путем спадает при насыщении аккумулятора

Обоснуйте в чем заключаются проблемы

Змінено користувачем SantehnikPPR100
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 минут назад, SantehnikPPR100 сказал:

CV в зарядном. Естественным путем спадает при насыщении аккумулятора

Обоснуйте в чем заключаются проблемы

Просто припускаю, що в цьому випадку обидва зарядні пристрої мають поводитись (зменшувати струм/напругу) однаково, а якщо вони різні - то це не гарантовано. Але на що це впливає і чи це насправді погано - теж не знаю :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Pepta сказав:

Просто припускаю, що в цьому випадку обидва зарядні пристрої мають поводитись (зменшувати струм/напругу) однаково, а якщо вони різні - то це не гарантовано. Але на що це впливає і чи це насправді погано - теж не знаю :)

мабуть потрібно почитати що пише виробник конкретного БЖ. наприклад як тут cnnvvv.com/news/how-can-switching-power-supply-output-be-used-in-parallel/

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Pepta сказав:

обидва зарядні пристрої мають поводитись (зменшувати струм/напругу) однаково, а якщо вони різні - то це не гарантовано

У мене вдома два різних інвертора - 8кВт та 5кВт, так от вони працюють на зарядку одного акумулятора!
При цьому в них різні налаштування струму заряду і нічого, не заважають один одному.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Pepta сказав:

Просто припускаю, що в цьому випадку обидва зарядні пристрої мають поводитись (зменшувати струм/напругу) однаково, а якщо вони різні - то це не гарантовано. Але на що це впливає і чи це насправді погано - теж не знаю :)

Добралися до суті) 
Я не інженер, тому наскільки це погано, і самі процеси не поясню. Може одне зарядне просто почне працювати даремно і нагріватися, воняючи дешевим китайським пластиком, а може й згорить, бо там навряд якісь захисти є. Коли в нас стала потреба робити спарені та строєні зарядні, які були з одного контейнера, то хлопці витрачали час на перевірку та регулювання цих прекрасних виробів.

Заразом по БЖ, на лікнеп по яких дали посилання вище: без регулювання в спарці вони(китайські дешеві) горять теж. 
Все перевірено втратами грошей та часу. Статистика не така велика, бо після пари випадків на тестах птушника відігнали від збірки й прийшлось займатися цією, вельми інтелектуальною працею, дорослим дядькам. Що і як вони там робили - не вдавався, бо все стало працювати.

Можливо, в інших умовах, комусь пощастить і все буде працювати та не згорить.

Змінено користувачем DmiVady
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дешеві китайські горять і без роботи в паралелі ... так що це не показник. 

коли у мене була перша самозбірна батарея з lifepo4 з 4 комірок, то першу зиму блекаутів вона прекрасно заряджалася трьома різними китаськими зарядними пристроями з різним струмом заряду і напругою, для свинця.  все що було дома , попідключав для прискорення заряду. 

той хто знае як вони працюють то розуміє,  що у них при такому режимі роботи шансів згоріти не більше ніж при роботі по одинці. просто зарядка з меншою напругою при досягнені максимальної напруги першою зменшить струм заряду а потім припине взагалі, бо буде важати що батарея вже заряджена.    

такою ерундою я слава богу вже не займаюся. купив нормального гібридного інвертора, котрий робить все автоматично, безпечно, швидко.   чого і вам бажаю. 

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...