Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Кондиционер зимой на обогрев

ВЕКОТЕХ

Рекомендовані повідомлення

А чего соседи маленький вывод сделали, что капает на наружку?.. Пусть доращивают!

 

Самому (соседу) трубку поменять можно? Какая нужна трубка?

 

Это не инженерный подход. Инженерный будет поставить на свой кондиционер горшок с помидорами и получить полив на шару.

 

Капает не на кондиционер, а на оцинкованную крышку-защиту, по которой сверху автоутеплитель с фольгой для глушения капель дождя.

Люблю Дебора-у, но на огороде они под 2-2,5 м - при такой высоте на кондее весь урожай соседу достанется в обмен на воду. :)

 

Вставьте им туда чопик, а когда придут сервисники чистить, то попросите их не выгибать как было, а чуть в сторону на 15-20 см.

 

Какие сервисанты при бюджетном кондее и эконом-трубке? У меня с осени 2013 года MHI: в прошлом году проработали не более 10 дней, в этом году - уже недели 2 натикало. Массив без цветущих деревьев. Зачем сервис каждый год?

 

Вообще правильнее будет дорастить трубку, чем выгибать её в сторону...

 

Дорастить или заменить на более длинную?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Какие сервисанты при бюджетном кондее и эконом-трубке? У меня с осени 2013 года MHI: в прошлом году проработали не более 10 дней, в этом году - уже недели 2 натикало. Массив без цветущих деревьев. Зачем сервис каждый год?

Пыль грязь осели на испарителе сетке барабане и начали бактерии там себе размножаться.А потом уже никакой химией не выведешь.

Так что экономьте дальше

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дорастить или заменить на более длинную?

 

Труба металлопластиковая 16х2 ... Дорастить через фитинг.

 

Сама труба идёт от внутреннего блока и на улицу. Смысл менять всю трубку.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пыль грязь осели на испарителе сетке барабане и начали бактерии там себе размножаться.А потом уже никакой химией не выведешь. Так что экономьте дальше

 

Убедили. Буду планировать на осень.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Убедили. Буду планировать на осень.

Тем более планируете греться.

Запах разогреваемой грязи на испарителе это такое амбре...все зависит от чистоты помещения и запахов в нем циркулирующих.Курительный кондер это бухенвальд

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тем более планируете греться.

 

Разве я такое писал? :) Ну да ладно: греться, так греться.

Сколько сейчас может потянуть профилактика 25-го инвертора MHI? А на двух скидка полагается? А тоже, касаемо обычного Gree?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Убедили. Буду планировать на осень.

Разве я такое писал?

Может осенью у вас +35 или вы просто любите холод)))

Обычно никто не заказывает чистку осенью ,обычно это в жару когда уже льется вода из кондера и грязь кирпичами сыпется.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Убедили. Буду планировать на осень.

 

Вообще, обслуживать кондиционер нужно не менее 2 раза в году: перед летним сезоном и перед отопительным. Лучше это делать в примерно марте-апреле и в октябре. А если кондиционер активно используется, к примеру, лето жаркое и целый месяц кондиционер почти не выключается, то надо заглядывать во внутренний блок каждую неделю. Ну эт по правилам эксплуатации.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это не инженерный подход. Инженерный будет поставить на свой кондиционер горшок с помидорами и получить полив на шару.

Сдохнет помидор. Вода холодная. Проходили с цветами.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Обычно никто не заказывает чистку осенью ,обычно это в жару когда уже льется вода из кондера и грязь кирпичами сыпется.

 

Вообще-то чистку надо заказывать не в горячее монтажное время, а когда мастера размяться надумают. :)

 

Добавлено через 3 минуты

А если кондиционер активно используется, к примеру, лето жаркое и целый месяц кондиционер почти не выключается, то надо заглядывать во внутренний блок каждую неделю. Ну эт по правилам эксплуатации.

 

И что там искать? Промыть фильтр и распылить антибиотик/противогрибок? :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это кто такое вам сказал ?

 

Зомбоящик, конкретнее Интер - советовали антибиотик бактисил (по памяти).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зомбоящик, конкретнее Интер - советовали антибиотик бактисил (по памяти).

 

Телевизор...ясно, средство для очистки кондиционера хлоргексидина биглюконат-используется в больницах парикмахерских руки раны протирать

Он же кондиклин - те жеяйца только в красивой упаковке и в 10 раз дороже:D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Нужен совет по обустройстве системи отопления квартиры в новострое. Застройщиком изначально установлен газовий двуконтурний котел отопления и сделана разводка труб под стяжкой. Радиаторов нету, если запускать такую систему то соответственно надо покупать. Общая площадь 90 м2. Расчетные теплопотери около 6кВт или около 65Вт/м2 (дом утеплен 10см пенопластом, установлены пластиковие окна с коеф. 0.68).

По помещениям - кухня-студио - 45м2 (разделено зонально), и 2 комнаты - по 13м2.

 

Думаю, что в любом случае буду ставить електрические теплые полы в житлових помещениях, кухне и санузле. (около 50м2). Это не дорого, но использовать их постоянно дорогое удовольствие, поетому это скорее как догрев в случае если основного отопления не хватит.

 

Варианты по основному отоплению/охлаждению:

1. Поставить радиатори и для ГВС тоже использовать котел.

Расходы - 5 радиаторов пускай около 500$.

Как минимум 1 кондер на студио - пускай около 500-600$.

По теплопотерям стоимость газа для отопления - около 15 тыс. грн в год. (при ценах 3.60 до 200 и 7.188 больше 200)

 

2. Наверно мульти-сплит система на 3 внутрених блока наверно до температур -15 С или -25?

Здесь нужен совет, что лучше поставить. Как всегда недорого и хорошо).

 

Расходы - напрямую зависят от полученой економии от использования. Считал и получил такое:

 

При СОР = 3 (наверно реально при средней Т по сезону = 1 С) и тарифе 0,78 получим стоимость електричества - около 5тыс. в год. на сезон 2015-2016, при цене 1,22 - 9 тыс. в год. на сезон 2016-2017 и при цене 1,69 - 12,6 тыс. грн. в год на сезоны 2017+

 

Итого економия составит 9тыс - 2015-2016, 6 тыс. - 2016-2017. и далее не более 2тыс. грн. Тоесть за 2 года пока електричество еще не очень дорогое можна секономить 15тыс. грн.

Не учтен двузонный счетчик електричества так как не понятно или будет возможность поставить. Если да - то это еще около 3-4тыс. грн. економии за эти 2 года. Тоесть всего 18-19тыс. или не больше 700-800$.

 

Тоесть общая економия не превисит расходов на радиаторы+кондер (на 45м2)+електроенергия = около 1800-1900$.

За бонус - охлаждение 2 комнат летом соответсвенно можна доплатить.

Значит желательный бюджет на такую систему 2000-2500$.

 

Газовый котел могу продать, стоимость около 400$, купить бойлер и слабый проточник на кухню (будет посудомойка, много ГВС на кухне не надо). Тем самым закрыть вопрос по ГВС.

 

В принцепе настроен заморочится на вариант 2. Поэтому жду комерческие предложения))). Если надо планировку - пишите.

 

м. Львів.

Змінено користувачем AlexaUA
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нужен совет по обустройстве системи отопления квартиры в новострое. Застройщиком изначально установлен газовий двуконтурний котел отопления и сделана разводка труб под стяжкой. Радиаторов нету, если запускать такую систему то соответственно надо покупать. Общая площадь 90 м2. Расчетные теплопотери около 6кВт или около 65Вт/м2 (дом утеплен 10см пенопластом, установлены пластиковие окна с коеф. 0.68).

По помещениям - кухня-студио - 45м2 (разделено зонально), и 2 комнаты - по 13м2.

 

Думаю, что в любом случае буду ставить електрические теплые полы в житлових помещениях, кухне и санузле. (около 50м2). Это не дорого, но использовать их постоянно дорогое удовольствие, поетому это скорее как догрев в случае если основного отопления не хватит.

 

Варианты по основному отоплению/охлаждению:

1. Поставить радиатори и для ГВС тоже использовать котел.

Расходы - 5 радиаторов пускай около 500$.

Как минимум 1 кондер на студио - пускай около 500-600$.

По теплопотерям стоимость газа для отопления - около 15 тыс. грн в год. (при ценах 3.60 до 200 и 7.188 больше 200)

 

2. Наверно мульти-сплит система на 3 внутрених блока наверно до температур -15 С или -25?

Здесь нужен совет, что лучше поставить. Как всегда недорого и хорошо).

 

Расходы - напрямую зависят от полученой економии от использования. Считал и получил такое:

 

При СОР = 3 (наверно реально при средней Т по сезону = 1 С) и тарифе 0,78 получим стоимость електричества - около 5тыс. в год. на сезон 2015-2016, при цене 1,22 - 9 тыс. в год. на сезон 2016-2017 и при цене 1,69 - 12,6 тыс. грн. в год на сезоны 2017+

 

Итого економия составит 9тыс - 2015-2016, 6 тыс. - 2016-2017. и далее не более 2тыс. грн. Тоесть за 2 года пока електричество еще не очень дорогое можна секономить 15тыс. грн.

Не учтен двузонный счетчик електричества так как не понятно или будет возможность поставить. Если да - то это еще около 3-4тыс. грн. економии за эти 2 года. Тоесть всего 18-19тыс. или не больше 700-800$.

 

Тоесть общая економия не превисит расходов на радиаторы+кондер (на 45м2)+електроенергия = около 1800-1900$.

За бонус - охлаждение 2 комнат летом соответсвенно можна доплатить.

Значит желательный бюджет на такую систему 2000-2500$.

 

Газовый котел могу продать, стоимость около 400$, купить бойлер и слабый проточник на кухню (будет посудомойка, много ГВС на кухне не надо). Тем самым закрыть вопрос по ГВС.

 

В принцепе настроен заморочится на вариант 2. Поэтому жду комерческие предложения))). Если надо планировку - пишите.

 

м. Львів.

 

Я не спеціаліст в опаленні і кондиціонуванні, але теж роблю ремонт в новобудові. Не думаю що повністю відмовитися від газового котла буде вигідним рішенням. Оскільки якщо опалювати електрикою то попадете на найдорожчий тариф, при цьому вартість опалення буде рівноцінна опаленням газом по 7,2грн/. Кондиціонерами теж не варіант обігрівати, оскільки вони на це не розраховані (багато гуру цього форуму про це писали). Стосовно теплої підлоги з електрики - зі слів екодомівського електрика ( якщо зі Львова то знаєте такого забудовника) то в людей з таким підігрівом суми рахунків сягають 1,5 тис грн. В будь якому випадку вам потрібно використовувати обидва види опалення: електрика+газ. При цьому використовувати в межах пільгового ліміту. У мене такий же варіант: котел арістон (встановлювався забудовником)+ програматор auraton 2030 + інверторний daikin (поки що в одній кімнаті, але виводи зроблені в обох) + засклений балкон + дадатковий тамбор з дверима при вході в квартиру+ в кімнаті де не буде програматора планую докупити на радіатор програмуючий термовентиль(приблизно 20є). Кондиціонер буде використовувати для догріву у міжсезоння і охолодження літом. Програматор і прогарамуючий термовентиль буде понижати температуру вночі до 18 С, а вдень підтримувати комфортну 21-22С. Тепла підлога буде від котла у ванні, туалеті, кухні і коридорі. В кухні і коридорі радіаторів не буде взагалі. Якщо плануєте купувати радіатори то рекомендую ставити декоративні, ціна відрізняється незначно, але він готовий до споживання(на вигляд), на відміну від стандартних які потрібно якимось чином гарно "обтанцювати". До речі, декоративні радіатори підходять під низькотемпературні системи при цьому по висоті, довжині і глибині обмежень немає. наприклад: висота - 260см, довжина - 150см і глибина 8см. Якщо я десь помиляюся- виправте мене.

 

І ще, зі слів гуру, будь-який кондиціонер в критичних темпер. (-25...-15С) буде брати не 0,55кВт, а 1,5кВт , тому й енергоефективність буде зовсім іншою.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І ще, зі слів гуру, будь-який кондиціонер в критичних темпер. (-25...-15С) буде брати не 0,55кВт, а 1,5кВт , тому й енергоефективність буде зовсім іншою.

 

Це все правильно, але всеодно 1.5кВт буде давати 3кВт тепла, проти теплої підлоги де 1.5 кВт буде давати нехай 1.45кВт тепла. Та й такі температури у нас бувають максимум тиждень за сезон.

 

Так як мульти-спліт системи не бачу, скоріш за все буду вибирати між Neoclima NS-09AHTI/NU-09AHTI (і 18 в студіо) і Cooper&Hunter CH-S09FTXLA (і 18 в студіо).

 

Схиляюсь до CH за рахунок нижчого рівня шуму внутрішнього блоку і кращого СОР по тех. паспорту. Але Neoclima трохи дешевше виходить, і якщо б був впевнений що внутрішні блоки не будуть шуміти то певно брав б її, різниця десь 300$ за 3 шт.

 

По тарифу виясню точно в ОСББ, але згідно даних Львівобленерго тариф в будь-якому випадку 2 категорія і з 1 вересня 0.788 коп/кВт.

 

Як компромісний варіант поставити в 2 кім. радіатори, а в студіо теплонасос 18ку. Але як ви правильно зауважили радіатори прийдеться якось обігрувати, якщо фальшстіною то це знову ж таки зайві витрати, яких можна було б уникнути.

 

В будь-якому випадку економія відчутна лише за рахунок того що електроенергія поки дешева (але поступово за 2 роки піднімуть і економія буде не значна, та й 2 категорія автоматично стане 3 категорією)., на відміну від газу на який тариф підняли різко до фактично світових цін.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... на відміну від газу на який тариф підняли різко до фактично світових цін.

 

Про які світові ціни на газ в Україні Ви кажете, якщо нам до них, як до неба:

865234997_.thumb.jpg.bd7881a55510213bec6029387a734f01.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Про які світові ціни на газ в Україні Ви кажете, якщо нам до них, як до неба:

 

Не знаю до якого неба, але наразі тариф 160-165$ (пільговий) і 325$ (звичайний). При вартості газу порядку 230-250$ на світовому ринку. Якщо б не було тих пільгових 200 кубів, то був би цілком ринковим. Але ж хто то оплатить при теперішній ситуації в країні з середньою зарплатою в 200$ і пенсією в 60$.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не знаю до якого неба, але наразі тариф 160-165$ (пільговий) і 325$ (звичайний).

 

До неба: від 437 USD в Румунії до 1561 USD в Швеції.

 

При вартості газу порядку 230-250$ на світовому ринку.

 

Це ціна для кінцевого споживача в ...?

 

Але ж хто то оплатить при теперішній ситуації в країні з середньою зарплатою в 200$ і пенсією в 60$.

 

От з цього і треба було починати: ще Марк Твен писав, що не важливо, скільки заробляєш, важливо, що можеш купити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До неба: від 437 USD в Румунії до 1561 USD в Швеції.

 

Тут є момент який ви не враховуєте, ця карта розрахована по цінам на нафту в 100-120$ за барель які були до весни-літа 2014р., і впливають на ціну газу з лагом близько 6 міс. На разі ціна на нафту за цей рік в діапазоні 50-65$, а отже актуальні ціни на газ на тій карті потрібно ділити на 2.

 

ЗІ. Але це офтоп, давайте по тепловим насосам повітря-повітря. :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це все правильно, але всеодно 1.5кВт буде давати 3кВт тепла

 

не буде давати! і ще вра***те такий момент що не завжди що пишуть недорогі виробники в характеристиках відповідає дійсності. один з кондиціонерів які можуть ефективно працювати на обігрів без втрати енергоефективності це ME якщо я не помиляюся Zubadan, всі інші це маркетинговий хід. Сам в один час розвідував це питання. є на форумі декілька спеціалістів які це детально описували.

 

 

 

 

Так як мульти-спліт системи не бачу, скоріш за все буду вибирати між Neoclima NS-09AHTI/NU-09AHTI (і 18 в студіо) і Cooper&Hunter CH-S09FTXLA (і 18 в студіо).

 

Схиляюсь до CH за рахунок нижчого рівня шуму внутрішнього блоку і кращого СОР по тех. паспорту. Але Neoclima трохи дешевше виходить, і якщо б був впевнений що внутрішні блоки не будуть шуміти то певно брав б її, різниця десь 300$ за 3 шт.

 

Якщо ви не хочете замерзнути зимою при -20С варіант Neoclima я б взагалі відкинув. C&H i Neoclima - це різні цінові сегменти, і якість відповідно, знову ж таки це зі слів форумних гуру. Якщо пошукати то все це знайдете на форумі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо ви не хочете замерзнути зимою при -20С варіант Neoclima я б взагалі відкинув. C&H i Neoclima - це різні цінові сегменти, і якість відповідно, знову ж таки це зі слів форумних гуру. Якщо пошукати то все це знайдете на форумі.

 

Обидві моделі - лінійка 2015р. позиціонуються власне як теплові насоси (як і Зубадан), або суперінвертори преміум класу, як на китайців звичайно. Гілку по Зубадану я читав, але ціна, нажаль, в даний момент непідйомна та й економічна доцільність під сумнівом, якщо розглядати в розрізі окупності затрат. Різниця в економії кіловат врятчи відіб'є різницю в вартості обладнання. Є ще Футжи, але ж знову таки ціна...

 

А замерзнути не замерзну, тепла ж підлога буде, хіба ж електроенергію будуть вимикати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це все правильно, але всеодно 1.5кВт буде давати 3кВт тепла

 

 

Якщо ви не хочете замерзнути зимою при -20С варіант Neoclima я б взагалі відкинув. C&H i Neoclima - це різні цінові сегменти, і якість відповідно, знову ж таки це зі слів форумних гуру. Якщо пошукати то все це знайдете на форумі.

 

Поддержу по С&H!

Неоклима сыроватая модель,все что было раньше это....:-P

 

Еще СH-S09FTXN у СН посмотрите,как вариант, если по цене не проходите ,чуть дешевле FTXLA

 

Гарантия Купер 5 лет

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Немного не по теме: какой зазор должен быть между стеной дома и задней стенкой внешнего блока кондиционера?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Немного не по теме: какой зазор должен быть между стеной дома и задней стенкой внешнего блока кондиционера?

 

Согласно инструкции по монтажу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...