Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

А что это за "даже лучше"? Интересно, что за гениальные ребята так себя запозиционировали

Уже собственно написали: тормозные колодки с завода всегда так себе... пилят диски, чтоб почаще меняли. Сайленты бывают поинтересней, но тут нужно понимать, чем жертвуешь во имя надежности или управляемости. Обычно жесткий сайлент ходит в разы больше, но управляемость хуже.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

о так...в нас Мирон на водоканалі такі розібрні шарові робить і втулки шаровах, рульових..що ходять на порядок краще оригіналів..і не соромляться туди звертатися власники дорогих позашляховиків...робота розписана на пів року наперед...
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

о так...в нас Мирон на водоканалі такі розібрні шарові робить і втулки шаровах, рульових..що ходять на порядок краще оригіналів..і не соромляться туди звертатися власники дорогих позашляховиків...робота розписана на пів року наперед...

Есть такие моменты, я на сх7 еще попробовал стойку стабилизатора кустарную, так как оригиналы слабоваты.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Обычно жесткий сайлент ходит в разы больше, но управляемость хуже.

Наоборот. На жестких теряется продольный ход колеса, понижая комфорт подвески на неровностях.

Зато управляемость становится более четкой.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наоборот. На жестких теряется продольный ход колеса, понижая комфорт подвески на неровностях.

Зато управляемость становится более четкой.

Смотря о чем говорить. У приятеля КИА каренс с подруливающей жопой - там задние сайленты ходят от силы 10 000, т.е. сезон. Пару раз поменял, потом плюнул, поставил жесткие - жопа не подруливает, но уже лет 5 туда не заглядывал.

Второй пример - МГ, родные сайлентблоки наших дорог не любят от слова совсем. Стоят денег. В Киеве заливают полиуретаном, подвеска становится дубовой, но про замены забываешь.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

сьогодні я на роботі..а дружину відвіз на маршрутку..вона знову вчителює за 70км

 

Добавлено через 1 минуту

 

просто були на авторинку..дружина сіла в Добло Ново Максі 1,6 мульті...беремо цю...))) ну я почав читати їй лекцію про мультіджет і т.д. )))

 

Навіщо давати сідати в те що принципово брати не хочете?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добло ново я не проти взяти бензинове...я там придивлявся, що воно дизель

 

Дружина на Фото їх бачила і одобряла..тут вживу побачила, продавець "як на ринку".. "сідайте пані, сідайте"..а потім вже почали говорити, що за двигун і т.д.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У нас на фірмі службове Добло 1.3 дизель.Пробіг під 200 тис.форсунки рідні.Я не розумію чому так бояться дизель.У мене Сітроен дизель 1.6 комонрейл заводиться в морози без проблем.По сервісу дорогий паливний фільтр але заміна на 40 тис. а у бензинового заміна свічок запалювання теж на 40 тис. по грошах теж саме.Розхід у Сітроені смішний траса до 5л якщо ганяти.По місту 5.5.Страх перед дизелем це якісь забобони.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Страх перед дизелем це якісь забобони.

Цена попадалова больше. Жизнь состоит из случайностей. Зальют на заправке водички - с кем не бывает, ДТП неудачное, звезды не так станут,.... плюс покупка бу - сама по себе лотерея, может там форсунки новые, но их молотком устанавливали,...или просто недозакрутили прошлый раз. Если повезет - будет дешево и долго, если не повезет - дорого и уже через неделю.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я за дизель..але новий ..коли знаєш що і як лив/обслуговував..

 

ще можна ризикнути старий атмосферний дизель..але то на авто до 2006р...

 

ну і дизель пиріжок/бус..99% всі з змотаними пробігами...в Польщі на роботі були Трафіки 4-5 річні, пробіги були під 400-450тис..потім сам же бачив, як їх купували наші...не думаю, що тут вони продавались з такими пробігами...бо люди вірять в халяву...і хочуть бачити циферку макс до 200тис...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так їх немає на бензині, тільки дизеля 1.8, хіба від 2014р і від 13тис баків є штук 10 на всю Україну в продажі
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да. Щось я з коннектом протупив. А чим не підійшов фіат добло на бензині? Колись дивився на нього. Але завеликий мені був. Газ наче стає... Або рено логан мсв попередній. Він був більший до 2013. І здається бензиновий мотор безпроблемний.

 

Добавлено через 2 минуты

А поштовий рено кенгу електро за 5000 плюс нову батарейку? І питання ремонтопригодності та палива буде зняте одним ударом :-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І питання ремонтопригодності та палива буде зняте одним ударом :-)

Ну да. Воткнувший электропривод с блоком управления и силовыми преобразователями у нас на каждом шагу починят. Быстро и дешево :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щоб по дрова в ліс, то треба коня і підводу. Жінки люблять коней, їсти давати і розчісувати - тому коню нічого і не потрібно, ну і за підкови забувся:D

А по горіхи на Хмельниччину можно і на калині з прицепом з'їздити. Потихенько, 60км на год))

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да. Щось я з коннектом протупив. А чим не підійшов фіат добло на бензині? Колись дивився на нього. Але завеликий мені був. Газ наче стає... Або рено логан мсв попередній. Він був більший до 2013. І здається бензиновий мотор безпроблемний.

 

Добавлено через 2 минуты

А поштовий рено кенгу електро за 5000 плюс нову батарейку? І питання ремонтопригодності та палива буде зняте одним ударом :-)

 

Ну да. Воткнувший электропривод с блоком управления и силовыми преобразователями у нас на каждом шагу починят. Быстро и дешево :D

 

Та ладно. Із заявленим плановим пробігом швидше кузов згниє. ТС не узнає навіть що то такн силовий перетворювач... А враховуючи динаміку вибору автівки то на момент покупки (років за 5 коли калина розсиплеться) вже кожен моторист знатиме що таке оті всі електрошняги

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так їх немає на бензині, тільки дизеля 1.8, хіба від 2014р і від 13тис баків є штук 10 на всю Україну в продажі

 

Ну Форди Конекти завжди були дорощі. То така собі машина. Ніби і бус, а якось і не підріс:D за такі гроші люди завжди буси брали. Але нові коннекти, то бомба. Мені дуже подобається.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну да. Воткнувший электропривод с блоком управления и силовыми преобразователями у нас на каждом шагу починят. Быстро и дешево

По слухам передний мост на лиф, вместе с двигателем и преобразователем у нас на разборках за 600 баков отдают - никому ненада. Кенга конечно поболе будет ввиду редкости сабжа.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чим не підійшов фіат добло на бензині?

так от шукаю його на бензі...змирився, що буде коротка база...бо довга і бенз то практично нереально..є пару варіанті 1,4 Тджет на метані...але хз

 

Добавлено через 2 минуты

Щоб по дрова в ліс, то треба коня і підводу.

в самий ближній ліс є мотоблок з причіпом..але там обмежені запаси дров )))

 

а от по дорозі в посадці здибати повалене дерево і оперативно його розпиляти-завантажити, коли повертаєшся звідкись додому..то пиріжок/бус саме те..тим більше, що бензопила, пара топорів, мішки, ножівка і рукавиці завжди в машині

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ага... таки добло розглядається. вже легше :-)

1) чому довга база? дрова довгі? довша база - важче по сільськім "автобанам" та сугробам. але ж звісно вантажу більше. якщо вантаж часто і багато - беріть бус і тільки бус. але ціна покупки і утримання виросте. ну хіба що купити щось старіше ніж ви хочете (Т4 наприклад). і фургон довга база - придумали для об'ємного неважкого вантажу. Бараболя, горіхи (?) і дрова то не для них мабуть.

 

2) чому добло бенз тільки на метані? чи я щось пропустив? начебто їх продають просто з бензиновим двигуном. а ви собі ставте туда пропан бутан... ну або вже готовий варіант теж. Якщо вас лякає дизель то обслуговування метана повинно лякати ще більше. і метан від хорошого життя (малих пробігів) не ставлять. це спосіб економити на ВЕЛИКИХ пробігах (таксі, логістика ітд). думаю навіть на дизелях будуть менші пробіги

 

3) особисто я вважаю з усіма вашими вхідними даними - все таки ліпше взяти дизельну перевірену автівку (кадді, кенгу, берлінго, скудо, джампі, партнер, коннект, добло). так є ризик втрапити на ремонт паливної системи, але відкладіть на то гроші і продіагностуйте добре при покупці. їх навчились ремонтувати, не парьтесь аж так занадто. Зато вибір є. Не такий як на бензині.

 

3.1) фургон брати якщо орієнтуватись на вантаж більше ніж на пасажира. якщо на вантаж - то тільки бус. якщо на пасажирів - то мінівен, який на відміну від фургонів - все таки для комфорту пасажирських перевезень. а фургон - то компроміс, пасажирам там буде зручніше ніж в калині, але потряхувати їх буде добряче, і фанера навколо + бруд під ногами - не того...

 

4) якщо у вас сім'я невелика (до 3х чоловік) і вояжі нетривалі і недалекі - так можна дивитись фургони з двума пасажирам попереду. вантажний фургон чи бус буде завжди дешевше пасажирського чи вантажо-пасажирського.

 

5) поспілкуйтесь з мотористом, механіком, чи автоелектриком якому довіряєте, і в якого постійно купа роботи. в нього найкраща статистика з життя. до моториста рідко потрапляють автівки до 100 000км. принаймні відсієте оті свої метани врешті :-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чому добло бенз тільки на метані?

 

1.4 95сил йдуть просто бенз..а вже туди ставити газ

1,4 Т джет 120сил 6ступка йде з заводу з метаном, балони під днищем, мотор заточений саме під метан, так як Кадді Екофул 2,0..

поспілкуйтесь з мотористом, механіком

спілкувався..і не з одним...."ломається все..в когось раніше в когось пізніше..і бензин і газ і дизель"

 

 

З останніх тижнів пошуків/розмов...висновки: саме дешевше в км/грн буде пиріжок з простим пропаном...але срач в салоні при перевезенні того всього...

 

якщо з бусів - то подобається Віваро/Трафік і ін. 1,9 100-ка ..але вони йшли до 2006р...але там вартість навіть по паливу км/грн буде в 2р вища ніж на тому ж простому пропановому Добло чи Берлінго (1,6 110сильні TU5JP4 досить таки перевірені і бігають)...навіть по банальній ціні пального - дизель 28, газ 11...про обслуговування, фільтра і ін...промовчу...

 

п.с. те, що в мене Калина, не означає..що я туди лию масло М8 і ставлю фільтр за 30грн..масла Бізол Ультралонглайф 5-40, фільтра Кнехт, резина в відмінному стані, всі вузли підтримую в доброму стані...теж саме хотілося б і в пиріжку/бусіку тримати...маю сканер кодів і т.д.

 

в бусіках ще відлякує проблемність добратися до будь-чого під капотом..в пиріжках таки простіше з обслуговуванням...ясно що в цих машинах без домашнього сканера не обійдешся..бо там електроніки в рази більше Калини

 

от газ=бензин auto.ria.com/auto_opel_vivaro_pass_23566129.html

 

але 3 машини на Україну..якось лячно, що потім з тим мотором 2,0 робити..хіба дивитися маркування і на які авто ставили...по розходу буде як дизель 7-8л...газу їсть дес 16-18

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5) поспілкуйтесь з мотористом, механіком, чи автоелектриком якому довіряєте, і в якого постійно купа роботи. в нього найкраща статистика з життя. до моториста рідко потрапляють автівки до 100 000км. принаймні відсієте оті свої метани врешті :-)

 

Проблема в тому, що за той бюджет пробіг буде вже 240-300.000км. а там вже як повезе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Проблема в тому, що за той бюджет пробіг буде вже 240-300.000км. а там вже як повезе.

 

проблема в тому, що і за 10-12 ніхто не дасть гарантії, що пробіг реальний...

 

 

 

 

 

треба тоді залишити Калину , та заощаджувати більше коштів .

 

викинути за з`їзджене лайно таку грубу суму - то не вихід

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

висновки: саме дешевше в км/грн буде пиріжок з простим пропаном...але срач в салоні при перевезенні того всього...

 

срач вирішується а) чисткою салона б) перегородкою

коли був каддік (груз-пас), то водій звісно чистив частіше салон, але салон трансформер - це винахід суперовий коли треба і вантажі і пасажири.

якщо у вас поїздки планові з пасажирами, то завчасно приберете салон. або купляйте грузовий фургон 3х містний з перегородкою.

зараз калиною возите - то срачу немає?

 

ви ведете зараз облік витрат на каліну (крім пального) ?

судячи з того, як щепетильно ви описуєте недоліки різних моделей із згадуванням економіки, думаю ведете. На скільки ви готові збільшити бюджет витрат на обслуговування нового авто? не на пальне, а на обслуговування (планові не планові ремонти)?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...