Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

не на пальне, а на обслуговування (планові не планові ремонти)?

планове типу ходовки, дрібні ремонти підкапотки, датчики і т.д. - готовий..а от до капіталок дизеля чи ремонт насос=форсунок - ні..не готовий

 

калина за 5р експлуатації і 49тис км.без пального, мастил , коліс потягнула на себе 8300грн..міняв все сам крім ремня ГРМ і регулювання клапанів (викинуті гроші, все було в межах допуску..але 300грн дай )))) )

 

Добавлено через 1 минуту

зараз калиною возите - то срачу немає?

тупло задні сідушки зняті і завішене все цупкою тканиною...але засирається, що там казати...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тупло задні сідушки зняті і завішене все цупкою тканиною...але засирається, що там казати...
Даю підказку!Нічого не засирається:D

1237561691_viberimage.jpg111.thumb.jpg.65bf064f6cbd8fd6d319031935fc259c.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

планове типу ходовки, дрібні ремонти підкапотки, датчики і т.д. - готовий..а от до капіталок дизеля чи ремонт насос=форсунок - ні..не готовий

 

калина за 5р експлуатації і 49тис км.без пального, мастил , коліс потягнула на себе 8300грн..міняв все сам крім ремня ГРМ і регулювання клапанів (викинуті гроші, все було в межах допуску..але 300грн дай )))) )

 

Добавлено через 1 минуту

 

тупло задні сідушки зняті і завішене все цупкою тканиною...але засирається, що там казати...

 

 

В грузопасажирском кадике/добло багажник с неубранными сидушками больше чем в калине без сидушек. По этому если у вас влазит в калину, в кадик/добло будет еще проще влазить.

Опять же, в отличии от калины - там ровный рол, и убрать его проще даже заранный чем в любом седане

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Результат заезда на СТО )

Масла в мотор, коробку и мост + фильтры топливный, масляный и воздухан = 3620 грн. Работа по замене и диагностике 1063 грн.

Но это фсё фигня :D Результат диагностики

1. Сальник коленвала задний - замена

2. Сальник полуоси заднего моста правый - замена

3. Сайлентблоки передних рычагов задние - замена

4. Подвесной подшипник кардана передний - замена

Запчастей примерно на 4-5, работы примерно на 4 насчитали. Записался аж на след. вторник., очередь.

 

Плюс счет на фото = стоимость приведения в чувства б/у машины.

IMG_20190129_223325.thumb.jpg.6c37d3c99468e8213e402572ee584374.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

калина за 5р експлуатації і 49тис км.без пального, мастил , коліс потягнула на себе 8300грн..

 

тоді простіше купити другу Калину

8300 за 5 років це майже нуль

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тоді простіше купити другу Калину

8300 за 5 років це майже нуль

 

У меня нива ела 500 долл в год с пробегом 20 тыс в год. Калину наверное нобель на руках переносит через ямки

 

Добавлено через 1 минуту

Плюс счет на фото = стоимость приведения в чувства б/у машины.

 

Прайс практически бесплатно.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Калину наверное нобель на руках переносит через ямки

ніяке не переношу..їздить 50% по селах/полях лісах...в багажнику-салоні 50% часу 350-400кг...

 

просто пробіги малі, ну і НИва дорожча в обслуговуванні..повний привід, колеса вел, роздатки і ще всякі заморочки

 

Добавлено через 1 минуту

Даю підказку!Нічого не засирається

Миниатюры

таке прокотить в універсалі ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

проблема в тому, що і за 10-12 ніхто не дасть гарантії, що пробіг реальний...

 

Так мотористи на хорошому СТО цей пробіг сразу виявлять. Ну і докупи інші болячки. Чи я помиляюсь?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так мотористи на хорошому СТО

частково..ніякий продавець не дозволить лізти в двигун (та і я б не дозволив)...а діагностика..ну дасть інфу по корекції вприску, що частково відобразить стан форсунок...

 

все відносно...можна довести до стану Ч і за 100 000км дизеляку..а можна їздити 400 000..продати..і ще наступна людина буде їздити 100тис без особливих проблем..

 

ну і часто як продають авто..бачать, що приходить час купу всого міняти..але на даний момент ще їздить..от продають..а там за 10тис км починає маховик, форси, датчики, каталізатори, егр і все по кругу..а є варіант, що приміром 20-30тис назад купу того всього людина поміняла...і продає..теж не найгірший варіант

 

дивився сьогодні ще раз Дачію Лоджі...*** якби не ляда..можливо і взяв би..була за 7300 2012р газ-бенз 1,6..правда без кондиціонера

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ого, та пан балуваний)) кондер подавай в машину))

У мене є кондер в машині, рідко дуже включаю. Бо якщо включиш, то сразу жопа простуда і температура)). Краще вікно відкрити трохи))

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а що з лядою не так?

жінка її пробувала відкити..важко..можливо саме в тієї машини були погані газові підйомники ляди..хз...кузов низький, треба мені зганатися в три погибелі щоб щось завантажити/розвантажити (це я про Лоджі)

 

 

як що малі пробіги - навіщо вам газ ?

буде газ і буде розхід 10/100 - будуть більші пробіги..куди їздити знайду )))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Лада Ларгус - копія Логан універсал. Якщо кацапське походження звісно не викликає алергії... Ціна нового щось там 10к. За 8к- мабуть можна знайти допиляний першим власником в хорошому стані. Хоча якщо знову візьмете на оглядини жінку то мабуть і не варто починати... :-)
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Лада Ларгус - копія Логан універсал

Только они на нее ставят двигло от 2110, там исключительно в верхних комплектациях движки от рено. И на просторах неньки - редчайшая зверюга, официально у нас продавались только грузовики с 2мя сиденьями.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Лада Ларгус - копія Логан універсал.
Що тільки люди не придумають, аби не купляти Рено Кенгу...
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що тільки люди не придумають, аби не купляти Рено Кенгу...

тих 4*4 може пару штук по країні...і 1,9д йшли там до 2003р

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тих 4*4 може пару штук по країні...
4х4 йому потрібно, щоб їздити на природу (за дровами, ага).

Якщо не потрібно - існує звичайна Кенга, яких просто море.

,і 1,9д йшли там до 2003р
Тим не менш воно їздить і заміну поки що не знайдено.

Дивився Дастер, але система Делфі йому не подобається.

В Кенгу стара система Бош.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4х4 йому потрібно

маю теж знайомого (та ще й механіка) з таким чудопиріжком 4 на 4.. крім матюків про її повний привід нічого не чув. чинить кожну зиму :-) ну йому можна, він механік, але чомусь думаю що мінівени і фургони 4 на 4 то швидше невдалий експеремент і гемор її б/у власнику. і якщо Нобель на Каліні їздить по полям з вантажем і нічого - то думаю питання повного приводу не стоїть взагалі. Стоїть питання бензин-газ (не метан), щоб потужна була, але споживала як малолітражка (турбодвигуни та сучасні технології не пропонувати), щоб влазило як в 2 калини, щоб коштувало мало і було підготовлено попереднім власником (тобто все поміняно на 2-3 роки вперед), щоб була вантажна перегородка, ляда відкривалась з пульта (чи помаху ноги), щоб вантажна висота багажника була як в пікапах. А, ну і ще щоб жінка одобрила і її родичі.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Есть у меня шикарный вариант - мой Меган 2 ). Топливная Сименс, двигатель К9К 732 (если это о чём то говорит), влазил внутрипольный конвектор 3 метра или напольный косвенник 200 литров. Обслуживается вовремя, расходники качественные.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4х4 йому потрібно, щоб їздити на природу (за дровами, ага).

Якщо не потрібно - існує звичайна Кенга, яких просто море.

Тим не менш воно їздить і заміну поки що не знайдено.

Дивився Дастер, але система Делфі йому не подобається.

В Кенгу стара система Бош.

 

є досить багато корейських 4Х4 авто від дизельних кроссоверів - від Туксона та Спортіджа до , рамних Санта Фе е.т.с...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Есть у меня шикарный вариант - мой Меган 2 ). Топливная Сименс, двигатель К9К 732 (если это о чём то говорит), влазил внутрипольный конвектор 3 метра или напольный косвенник 200 литров. Обслуживается вовремя, расходники качественные.

 

ніфіга він не шикарний бо "треба мені зганатися в три погибелі щоб щось завантажити/розвантажити". і двигун дизельний. ремонтувати дорого навіть 1.5 dci

 

Добавлено через 3 минуты

є досить багато корейських 4Х4 авто від дизельних кроссоверів - від Туксона та Спортіджа до , рамних Санта Фе е.т.с...

 

ДИЗЕЛЬНІ - викресліть всі з цієї теми. А якщо бензин, так джипи пального будуть жерти. і газ не можна поставити. а якщо ставити то дорого, а якщо попередній власник поставив то мотор мабуть вже угробив і пробіги великі (бо чого ж тоді газ ставити) і явно скручені. А 4х4 -та ще й джип - це ж витрат на ремонт буде ніфіга не 8300, а десь співставно з вартістю всієї Калини.

 

Джипи викреслюємо комради.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А есть у вас такой же халат , только с перламутровыми пуговицами ? Будем искать.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ДИЗЕЛЬНІ - викресліть всі з цієї теми.

 

чому ?

там досить не поганы дизелі

 

є й японці - міцібісі паджеро спорт , наприклад - попередньої генерації - й дизель й бензин

 

 

 

А якщо бензин, так джипи пального будуть жерти. і газ не можна поставити. а якщо ставити то дорого

 

то й що ?

 

можна не джип - кросовер - то майже легковик з високим кліренсом та 4Х4 ( а іноді - і без 4Х4 - моно-передньопривідних бензинових Туксонів багато )

 

 

на приклад - Міцубісі Паджеро - кросовер з габаритами та зовнішністю позашляхового Джипа

 

 

 

 

а якщо попередній власник поставив то мотор мабуть вже угробив і пробіги великі (бо чого ж тоді газ ставити) і явно скручені.

 

така саме проблема й в каблуків та інших авт - тим більше - в

комерційних каблуків - там пробіги огого

 

 

 

А 4х4 -та ще й джип - це ж витрат на ремонт буде ніфіга не 8300, а десь співставно з вартістю всієї Калини.

 

Джипи викреслюємо комради.

 

як що ставити рекорди з дешевизни - тоді треба залишати Калину

 

 

У форматі - заявлені Нобелем завдання можно розглянути пікапи - на кшталт Міц L 200 - класика для сільсько диття.

 

Але , повторюю - так кроїти гроші , як Нобель кроїть з Калиною - то треба залишати Калину й гроші залишати собі .

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...