Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте комерційний пиріжок/або бус

Nobel

Рекомендовані повідомлення

Заменять заводское - оригинальное фирменное оборудование от глобального производителя на установленное не пойми какими колхозанами , собранное из бу деталей с не пойми какой помойки за 250 баксов ?:fool:

 

У вас точно золотая медаль и красный диплом ?

Или это - не точно ?

Змінено користувачем Бездомный
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У вас точно золотая медаль и красный диплом ?

точно..ну в школі/універі про ГБО курсів не проходив..або можливо прогуляв (((

 

але якось провідним інженером працюю )))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

точно..ну в школі/універі про ГБО курсів не проходив..або можливо прогуляв (((

 

але якось провідним інженером працюю )))

 

тоді звідки такі питання ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

есть такое выражение - "Горе от ума...."

 

а есть -

 

"образование ума не добавляет"

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а есть -

"образование ума не добавляет"

Это если корочка куплена или студент задницу лизал преподам. Образование ума добавляет, если человек учился. Но иногда люди "перемудруют". Что-то себе навыдумывают...

 

З.Ы. Это зима. Некоторым делать не"уй, и они начинают что-то планировать\перепланировать. Потом настанет весна, кучу работы и берется то, что под рукой или что первым попало. Ибо становится некогда.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чергове питання..яке я вже підіймав....

 

чи проблемно/дорого буде...

 

Вам же сказали, что 250 у.е. :D

Что там может быть проблемного, одно оборудование випилят, другое вставят. Демонтаж оплатите метановой установкой :)

Берите, не мучайтесь :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это если корочка куплена или студент задницу лизал преподам.

 

или фактор под названием "свинцовая" жопа :unknown:

 

 

и аккуратный первый ученик

шёл в школу - получать свои пятёрки (с)

Змінено користувачем Бездомный
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

користуюсь логан мсв 1.5 дізель. реально 5.5 навіть зимою

 

Абсолютно согласен.

Было три Кенго1(рестайл)с такими же (1.5dci) двигателями. Больше , чем 5.6 никогда не было. Неоднократно замеряно не компютером, а реальными литрами и километрами.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

чергове питання..яке я вже підіймав....

 

чи проблемно/дорого буде перевести з метану Фіат Добло Ново 1,4 т ДЖет на пропан? там заводська газова установка...є варіант взяти по гарній ціні в гарному стані...але враховуючи, що метан по 19 і тих 250атм ...то чи реально перевести на пропан?

 

бо продавець каже, що без проблем в нього в Хмельницьку за 250 баків перероблять..але типу я фігньою маюся, бо буде їсти на 2-3л більше газу і що той мотор в ідеалі заточений під метан з заводу..як екофул на каддіках..\і що не варто паритися за ті атм і все інше...

 

ну питання, хто буде той метан ремонтувати якщо що...

 

А так в максі базі пасажир...все як мені треба

 

 

Що скажете?

Пробіг там буде під 400000. Воно Вам треба?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Nobel купляєте Добло на метані. Дружині та її родичам говорите "бензин-газ" (не уточнюєте який". Починаєте юзати. Якщо появляються якісь проблеми з метаном - шукаєте ремонт або демонтаж. А якщо проблем немає - навіщо Вам той гемор з заміною газу.

 

Добавлено через 5 минут

Пробіг там буде під 400000. Воно Вам треба?
ну звісно. в дизелях під 300000

як варіант знайти гонщика (у західній Україні їх повно) - і пригнати бензинку, на яку поставити газ. але варіантів сильно не додастся. В Європі на фургонах все одно буде дізель в 80% і метан в 10%. і там і там пробіги.

 

Можливо найде мінівен з під домогосподарки. Але там буде АКПП і низький кліренс, гарний салон, який шкода гробити.

 

Але повторюсь - з плановим пробігом 10-20 ткм в рік - пробіг в 250-300 ткм то не є чимось крамольним. Не може фургон пасажир, який з салона коштує 30 000 у.е. як мінімум коштувати 8000 і бути з пробігом до 100 000км. Точніше може, але підбитий (ДТП) або там (нерозмитнений), а не тут.

Змінено користувачем kruchenik
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Але повторюсь - з плановим пробігом 10-20 ткм в рік - пробіг в 250-300 ткм то не є чимось крамольним. Не може фургон пасажир, який з салона коштує 30 000 у.е. як мінімум коштувати 8000 і бути з пробігом до 100 000км

 

С другой стороны обидно, когда почти не ездишь, но все посыпалось :). Я на Т5 пережл такой момент - пришлось поменять распредвал, компенсаторы, помпу, стартер, генератор, рейку, привод кпп и сцепление. И как теперь продать? Никто же не оценит :D

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

С другой стороны обидно, когда почти не ездишь, но все посыпалось
це може статись навіть на 101 ткм після того як всі гарантійні випадки вже негарантійні. Після 200 ткм імовірність що все посипеться подвоюється, саме тому ціна різко падає (у Європі) на тому пробігу. Ну а далі... а далі чорний ящик. Якщо такий як Бамбіно все поміняв - то фортануло, а якщо якийсь пофігіст "добивав" авто - то не фортануло. Пробіги вже неважливі, бо вже є імовірність що їх крутили. Але з іншого боку - гарна діагностика покаже чи працювало авто на убой і його просто намарафетили ззовні, чи воно в робочому стані і потребує лише незначних замін. І тоді 10-20 ткм ви відкатаєте без особливих проблем.

Якось допитував гонщика євроблях (в класі авто "дуже дешевих") чи часто були "приховані" дефекти, які вилазили дуже швидко. Сказав що при перегоні з Литви (через Польщу) та певних пробігах по Україні (пока не знайде свого покупця) - це більше 1000 км - 1 раз на 50 щось таке вилазить що авто їде на СТО на буксирі або лафеті. Все решта - дрібниці які сама автівка підкаже (стуки грюки ходової, розвал-сходження, індикатори на приборці, звук мотора, падіння рівня масла, смикання КПП ітд ітп). І це при тому, що авто діагностують на ходу при покупці (кузов, проїхались, послухали мотор, залізли під авто...), бо немає часу на смотрини - збивають ціну і на зазор лампічать якщо купи не тримається. А от зробіть хорошу, неспішну діагностику - і багато чого по авто буде зрозуміло, навіть з пробігом понад 300 000 на приборці. Тільки на лінуватись, не спішити, потратитись...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

С другой стороны обидно, когда почти не ездишь, но все посыпалось :). Я на Т5 пережл такой момент - пришлось поменять распредвал, компенсаторы, помпу, стартер, генератор, рейку, привод кпп и сцепление. И как теперь продать? Никто же не оценит :D

Мотор ахе?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мотор ахе?

 

предыдущий, 2.5, 136 сил. Если бы был 174, то и полуось свернуло бы :). Несмотря на траты, ездить на нем одно удовольствие.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

предыдущий, 2.5, 136 сил. Если бы был 174, то и полуось свернуло бы :). Несмотря на траты, ездить на нем одно удовольствие.

Это вроде ахd, не самый проблемный - как мой ахе 174лс(сейчас больше). Форсунки на одном креплении - разбалтываются, перевтуливал посадочные места в голове. Остальное пока держится. Ездить действительно прикольно. Особенно компанией. Девки глушат шемп, а ты так зычно "задняя площадка, передаём за проезд!"

 

п.с. полуоси пока живые - АКПП плюс я на первых двух передачах в пол не наступаю - жалею.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

останні відомості з фронтів...

 

1. Дачія Лоджі..по вигляду неподобається обом...але розумію, що з 1,6 газ-бенз було б саме бюджетно в утриманні..майже та ж Калина тільки велика...по ходовці і ін міг би далі крутити гайки сам...але з 1,6бенз мало в продажі...95% дизеля 1,5...і пару штук 1,2 тісіай..за 8тис можна взяти 13-14 рік з пробігом до 100 (це якщо бенз..дизеля десь пробіг 150-200)

 

2, Фіат Добло Ново..в довгій базі подобається обом...але знайти на 1.4 бенз 95сил практично нереально, є пару варіантів з 1,4 Т-ДЖет на метані...не подобається задня ричажна підвіска...розумію, що зайвий гімор і бачив вигляд коліс при навантаженні 600кг..в розвалку..але то типу так має бути при такій консструкції (((

 

3. Сітроен Берлінго/Пежо партнер..Мені ще більш-менш подобається, жінці кардинально ні...є з 10 варіантів з 1,6 бензином, з них лише 5 варіантів з моторами TU5JP4, які типу ходять..інші 5 варіантів з ЕР6....:o

 

 

4. Каддіки короткі взагалі не подобаються, довгих мало..є пару варіантів з 1,6 моторами...

 

ОТ такі то пироги з котятами

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

останні відомості з фронтів...

1. Дачія Лоджі..по вигляду неподобається обом...але розумію, що з 1,6 газ-бенз було б саме бюджетно в утриманні..майже та ж Калина тільки велика...по ходовці і ін міг би далі крутити гайки сам...але з 1,6бенз мало в продажі...95% дизеля 1,5...і пару штук 1,2 тісіай..за 8тис можна взяти 13-14 рік з пробігом до 100 (це якщо бенз..дизеля десь пробіг 150-200)

Отсавь себе Калину и купи такую

Если возьмешь, с тебя магарыч.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Отсавь себе Калину и купи такую

знаю..дивився..їздив...для дров/мішків і воження своєї сраки варіант ідеальний..

 

але 2 авто залишати це неа...я вже то проходив купивши ЛТ і лишивши Калину...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут виявляється, з нового року можна переобладнувати вантажні автомобілі в легкові за прийнятним акцизом.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не такий і прийнятний...1450євро за 1,4 Добло 2012р

Було:

215.3.5-1. автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей (крім моторних транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8702 згідно з УКТ ЗЕД), включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони, гоночні автомобілі, у тому числі автомобілі, які в установленому законодавством порядку подаються до органів внутрішніх справ України для реєстрації або перереєстрації у зв’язку зі зміною моделі транспортного засобу, яка до переобладнання під час ввезення відповідала товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, а після переобладнання відповідає товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД:

Код товару (продукції) згідно з УКТ ЗЕД

Опис товару (продукції) згідно з УКТ ЗЕД

Ставка податку у твердій сумі з одиниці реалізованого товару (продукції) (специфічні)

8703

Автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей (крім моторних транспортних засобів товарної позиції 8702), включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони та гоночні автомобілі:

 

 

8703 10

- транспортні засоби, спеціально призначені для пересування по снігу; спеціальні автомобілі для перевезення спортсменів на майданчики для гри в гольф та аналогічні транспортні засоби:

 

 

8703 10 11 00

- - транспортні засоби спеціального призначення для переміщення по снігу, з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення

(дизелем або напівдизелем) або з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням

0,653 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 10 18 00

- - інші

0,653 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння або 109,129 євро за 1 штуку для транспортних засобів з електричним двигуном

 

 

- інші транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та з кривошипно-шатунним механізмом:

 

 

8703 21

- - з робочим об’ємом циліндрів двигуна не більш як 1000 куб. см:

 

 

8703 21 10 00

- - - нові

0,102 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 21 90

- - - що використовувалися:

 

 

8703 21 90 10

- - - - не більш як п’ять років

1,094 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 21 90 30

- - - - понад п’ять років

1,438 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 22

- - з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 1000 куб. см, але не більш як 1500 куб. см:

 

 

8703 22 10 00

- - - нові

0,063 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 22 90

- - - що використовувалися:

 

 

8703 22 90 10

- - - - не більш як п’ять років

1,367 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 22 90 30

- - - - понад п’ять років

1,761 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 23

- - з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 1500 куб. см, але не більш як 3000 куб. см:

 

 

 

 

- - - нові:

 

 

8703 23 11

- - - - моторні транспортні засоби, обладнані для тимчасового проживання людей:

 

 

8703 23 11 10

- - - - з об’ємом циліндрів двигуна понад 1500 куб. см, але не більш як 2200 куб. см

0,327 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 23 11 30

- - - - - з об’ємом циліндрів двигуна понад 2200 куб. см, але не більш як 3000 куб. см

1,316 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 23 19

- - - - інші:

 

 

8703 23 19 10

- - - - - з об’ємом циліндрів двигуна понад 1500 куб. см, але не більш як 2200 куб. см

0,267 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 23 19 30

- - - - - з об’ємом циліндрів двигуна понад 2200 куб. см, але не більш як 3000 куб. см

0,276 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 23 90

- - - що використовувалися:

 

 

 

 

- - - - з об’ємом циліндрів двигуна понад 1500 куб. см, але не більш як 2200 куб. см:

 

 

8703 23 90 11

- - - - - не більш як п’ять років

1,643 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 23 90 13

- - - - - понад п’ять років

2,441 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

 

 

- - - - з об’ємом циліндрів двигуна понад 2200 куб. см, але не більш як 3000 куб. см:

 

 

8703 23 90 31

- - - - - не більш як п’ять років

2,213 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 23 90 33

- - - - - понад п’ять років

4,985 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 24

- - з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 3000 куб. см:

 

 

8703 24 10 00

- - - нові

2,209 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 24 90

- - - що використовувалися:

 

 

8703 24 90 10

- - - - не більш як п’ять років

3,329 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 24 90 30

- - - - понад п’ять років

4,985 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

 

 

- інші транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем):

 

 

8703 31

- - з робочим об’ємом циліндрів двигуна не більш як 1500 куб. см:

 

 

8703 31 10 00

- - - нові

0,103 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 31 90

- - - що використовувалися:

 

 

8703 31 90 10

- - - - не більш як п’ять років

1,367 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 31 90 30

- - - - понад п’ять років

1,761 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 32

- - з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 1500 куб. см, але не більш як 2500 куб. см:

 

 

 

 

- - - нові:

 

 

8703 32 11 00

- - - - моторні транспортні засоби, обладнані для тимчасового проживання людей

0,327 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 32 19 00

- - - - інші

0,327 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 32 90

- - - що використовувалися:

 

 

8703 32 90 10

- - - - не більш як п’ять років

1,923 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 32 90 30

- - - - понад п’ять років

2,441 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 33

- - з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 2500 куб. см:

 

 

 

 

- - - нові:

 

 

8703 33 11 00

- - - - моторні транспортні засоби, обладнані для тимчасового проживання людей

2,209 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 33 19 00

- - - - інші

2,209 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 33 90

- - - що використовувалися:

 

 

8703 33 90 10

- - - - не більш як п’ять років

2,779 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 33 90 30

- - - - понад п’ять років

4,715 євро за 1 куб. см об’єму циліндрів двигуна

8703 90

- інші:

 

 

8703 90 10

- - транспортні засоби, оснащені електричними двигунами

 

 

8703 90 10 10

- - - транспортні засоби, оснащені виключно електричними двигунами (одним чи декількома)

109,129 євро за 1 штуку

8703 90 10 90

- - - інші

109,129 євро за 1 штуку

8703 90 90 00

- - інші

109,129 євро за 1 штуку;

 

{Пункт 215.3 статті 215 доповнено підпунктом 215.3.5-1 згідно із Законом № 71-VIII від 28.12.2014; із змінами, внесеними згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016}

 

Добавлено через 30 секунд

не такий і прийнятний...1450євро за 1,4 Добло 2012р

Стало:

 

215.3.5-1. автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей, що відповідають товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД (крім моторних транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8702 згідно з УКТ ЗЕД), включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони, гоночні автомобілі, у тому числі автомобілі, які в установленому законодавством порядку подаються до органів, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, для реєстрації або перереєстрації у зв’язку із зміною моделі транспортного засобу, що до переобладнання під час ввезення відповідала товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, а після переобладнання відповідає товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД:

ставка податку (Ставка) для відповідного транспортного засобу визначається за формулою:

Ставка = Ставка базова х К двигун х К вік,

де Ставка базова - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу:

з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об’ємом циліндрів до 3000 куб. сантиметрів (включно) - 50,0;

з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об’ємом циліндрів понад 3000 куб. сантиметрів - 100,0;

з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об’ємом циліндрів до 3500 куб. сантиметрів (включно) - 75,0;

з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об’ємом циліндрів понад 3500 куб. сантиметрів - 150,0;

К двигун - коефіцієнт, що визначається діленням об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. сантиметрах на 1000 куб. сантиметрів;

К вік - коефіцієнт, що дорівнює кількості повних календарних років з року, наступного за роком виробництва відповідного транспортного засобу, до року визначення ставки податку (для нових транспортних засобів та транспортних засобів, що використовувалися до одного повного календарного року, коефіцієнт дорівнює 1, а для транспортних засобів, що використовувалися понад п’ятнадцять повних календарних років, коефіцієнт дорівнює 15).

Ставка податку для транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи кількома), встановлюється у розмірі 1 євро за 1 кіловат-годину ємності електричного акумулятора таких транспортних засобів.

Ставка податку для транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях 8703 10 18 00 (для транспортних засобів, що приводяться в рух тільки електричним двигуном, одним або кількома), 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД, встановлюється у розмірі 100 євро за 1 штуку.

{Пункт 215.3 статті 215 доповнено підпунктом 215.3.5-1 згідно із Законом № 71-VIII від 28.12.2014; із змінами, внесеними згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016; в редакції Закону № 2611-VIII від 08.11.2018}

 

 

Добло. 6 років. 1400 см.куб. 420 Евро акциз. Приганяйтен Добло вантажного максі. Катайтеся. З часом переобладнуйте. Посилайте перекупів.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

oosimvol +100500

 

тепер головне взнати, чи це працює..

 

бо про встановлення ІО і видачу дозволів закон прийняли ще пів року назад...а реально ніхто нічого не видає і посилає подалі (4к квартира з центр опалення в батьків :o)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

oosimvol +100500

 

тепер головне взнати, чи це працює..

 

бо про встановлення ІО і видачу дозволів закон прийняли ще пів року назад...а реально ніхто нічого не видає і посилає подалі (4к квартира з центр опалення в батьків :o)

Працюэ.

На этой неделе буду ставить кадика на учет

Плптежи:

Ндс 20%

Пошлина 10%

Акциз по формуле

Экспертная оценка (типа те что заехали до закона по каталогу) вновь заехавшие только через эксперта

Оплата стоянки на таможне 1500грн

Справка о евро 1200грн

Сертификация 3500грн

Это уже сделано

Постановка на учет 1000-1500грн

Налог 3% при постановке на учет.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Налог 3% при постановке на учет.

а це платиться на вантажний пиріжок, якщо він вже раніше стояв на укр реєстрації?

 

взагалі відрізняється реєстрація вантажного пиріжка від пасажирського, якщо він вже 2р на укр номерах?

 

Добавлено через 1 час 7 минут

тобто на 2-3р ще менший буде акциз...

 

тобто по доках витрати йдуть такі

- акциз

1300грн сертифікат на переоформлення і заміна техпаспорта...бо я так розумію, що якщо купую зараз з рук вантажного на укр реєстрації..то одразу поставити як пасажира не вийде? чи вийде?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...