Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Моя вентиляция с рекуперацией Chandelle C 2-200

МакДо

Рекомендовані повідомлення

55 минут назад, shneider_vova сказал:

Зараз -9 на вулиці, преднагрів працює на 700 Вт, що дає догрів з -9 до -1

Старт-стоп, чи пропорційне? Який алгоритм керування переднагрівом? Коли на вході вищезгадані -1 на виході на вулицю яка температура?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Dmode сказал:

Старт-стоп, чи пропорційне? Який алгоритм керування переднагрівом? Коли на вході вищезгадані -1 на виході на вулицю яка температура?

там шим якійсь, тобто воно дає працювати на повну потужність 1-2 секунди, потім перерва 5-10 секунд, в залежності від необхідної потужності.

 

По рекуператору така зараз картинка:

 

image.png.593e5ef8cde7ea3eee0947e6c847d468.png

 

скільки зараз на вулиці - не знаю, немає датчика, думаю, вже зараз десь -5 (-9 зранку дивився в машині та в онлайн погоді)

 

 

алгоритм - отримати +5 на виході на вулицю. може, не оптимальний, але такий зашитий в А21

Змінено користувачем shneider_vova
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ось як працюють нагріваючи (там 2 - попередній та пост, вони дають навантаження незалежно, тож піки навантаження різні)

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, shneider_vova сказал:

По рекуператору така зараз картинка:

Зі своїх спостережень помітив що обмерзання загрожує коли температра (supplyIn + extractOut) < 0. На всякий випадок даю 1С запасу, тобто (supplyIn + extractOut) < 1. В тебе зараз 5.1-0.7 = 4.4, тобто якщо би можна було керувати алгоритмом, то 3.4С підігріву можна би було зекономити.

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Dmode сказал:

Зі своїх спостережень помітив що обмерзання загрожує коли температра (supplyIn + extractOut) < 0. На всякий випадок даю 1С запасу, тобто (supplyIn + extractOut) < 1. В тебе зараз 5.1-0.7 = 4.4, тобто якщо би можна було керувати алгоритмом, то 3.4С підігріву можна би було зекономити.

так. при чому він вмикається за меньшої дельти (наприклад, при -2.5 притоку), а вже потім, мабуть, працює в режимі "відтайки", тобто більше енергії пробує залишити в теплообміннику. Ну і замерзання суттєво залежить від вологості повітря в будинку, тож мабуть, при 30% та 50% воно обмерзає по різному. Але можливості керування такого складного тут немає, да й не потрібне воно на такому об'ємі. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, shneider_vova сказал:

там 2 - попередній та пост, вони дають навантаження незалежно, тож піки навантаження різні

В мене 1 шт на 1.2кВт, включається по умові описаній вище. Але керується зміною вольтажу, тобто працює постійно пропорційно потребі. На повну потужність ще не бачив щоб працював.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, shneider_vova сказал:

тож мабуть, при 30% та 50% воно обмерзає по різному.

Температура на виході залежить від вологості в будинку, по спочатку іде конденсація а потім замерзання. Конденсація впливає не температуру, тобто формула залежності по різниці температур враховує вологість в буднику.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Dmode сказал:

В мене 1 шт на 1.2кВт, включається по умові описаній вище. Але керується зміною вольтажу, тобто працює постійно пропорційно потребі. На повну потужність ще не бачив щоб працював.

в тебе штатний Вентсовський чи інший моднявий? бо в мене фірмовий. Щоб ти зрозумів, він підключаєтся до плати керування установки кабелем з роз'ємом DB-9M:

image.png.49b5d34b91e990231ea088ee0bbfc065.png

 

я такий останній раз бачив в інституті

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знову ці жахи з обмерзанням рекуперації. Згадую те як кошмар. Але то був кошмар на холодному горищі, куди не хотілося часто підніматися.

Шановні, не можу визначитися з подачею та витяжкою з/на вулицю. Маю раніше зроблені отвори у фронтоні. Якщо під’єднувати установку до них, то потрібно пройти повітроводом крізь стелю і повернути 90 градусів в сторону фронтону, до якого близько 3,5 метрів. Не знаю, на скільки це задушить систему і чи не буде проблем з утворенням конденсату у витяжному каналі. Інший варіант - підйом до стелі, поворот на 90 градусів і під стелею крізь зовнішню стіну. Але ця стіна прямо біля входу в будинок. Який варіант краще обрати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, shneider_vova сказал:

в тебе штатний Вентсовський чи інший моднявий?

 Вентс НК 250-1,2-1. Керується контролером виходом 1-10В через ось таке релє.

 

rrr.jpg

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 3
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Фото - вид знизу. Однією товстою лінією позначено місце розташування ПВУ. Стрілками - на зовнішню стіну.

також ця ж стіна ззовні. Лініями позначені межі приміщення, де буде розміщена ПВУ.

(п.с. - підшивку не крива, то риб’яче око)

97AFF5A4-82A5-45D4-91B7-E3433969D926.jpeg

EDDE43A1-5235-4DD7-BD62-E897CC42F862.jpeg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, МакДо сказал:

Який варіант краще обрати?

Можна комбінувати. Щоб не задушувало можна взяти збільшений діаметр повітропроводів. Щоб на витяжці не було конденсату її треба добре утеплити, особливо за межами опалювального об'єму. Важливо щоб приток був подалі від вихлопних газів авто, і якщо біля входу у Вас може стояти заведена машина, то краще брати повітря подалі від цього місця. 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Dmode сказав:

Можна комбінувати. Щоб не задушувало можна взяти збільшений діаметр повітропроводів. Щоб на витяжці не було конденсату її треба добре утеплити за межами опалювального об'єму. Важливо щоб приток був подалі від вихлопних газів авто, і якщо біля входу у Вас може стояти заведена машина, то краще брати повітря подалі від цього місця. 

Так, там як раз ґанок, де полюбляють курити гості. Неподалік парковка і у випадку з дизельним двигуном то буде запах. А витяжний, хз чи буде норм щоб біля ґанку стояли запахи. Роздумував як варіант використовувати попередні отвори. Але цього разу зробити нахил труби витяжки у напрямку вулиці. А вхідний канал виконати з труби в 150мм. Але потрібно утеплювати обидві труби, через спеку натгорищі влітку. Якщо так, то яким матеріалом найкраще утеплити труби? Мій невдали досвід з обмотаною мін ватою не здавався мені надто надійним.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Після рекуператора - сумнівно, що там залишиться ще якась волога, щоб випадати конденсатом... додаткові метри повітряпроводу - то не проблеми, це декілька паскалів, а установки високонапірна.

 

запахів у витяжки, думаю, немає

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, МакДо сказал:

А витяжний, хз чи буде норм щоб біля ґанку стояли запахи.

В мене витяжка біля виходу (ніяких запахів не чути, але чути шум на решітці на високих обертах), а приток спеціально тягнув з іншого фасаду.

 

hh.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, shneider_vova сказал:

Після рекуператора - сумнівно, що там залишиться ще якась волога, щоб випадати конденсатом

Якщо є конденсація то на виході майже 100% вологість у повітря. Якщо воно буде контаткувати з неутепленою трубою то буде випадате ще конденсат.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, shneider_vova сказав:

знайшов фото свого теплообмінника. працював в режимі захисту від обмерзання (попереднього нагрівача не було)

В мене такий самий теплообмінник і виключений попередній підігрів, а захист від обмерзання працює через зупинку приточного вентилятора, і за цю зиму ніякого обмерзання не було.  В мене нема ніякої вбудованої в ПВУ автоматики, а захист від обмерзання працює через механічне термореле, гільза якого є біля витяжного вентилятора. Заводська установка була +5º, а я скрутив до 0º і воно працює добре. Відносна вологість в будинку десь 35%. 

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, volomoto сказал:

В мене такий самий теплообмінник і виключений попередній підігрів, а захист від обмерзання працює через зупинку приточного вентилятора, і за цю зиму ніякого обмерзання не було.  В мене нема ніякої вбудованої в ПВУ автоматики, а захист від обмерзання працює через механічне термореле, гільза якого є біля витяжного вентилятора. Заводська установка була +5º, а я скрутив до 0º і воно працює добре. Відносна вологість в будинку десь 35%. 

це було 2 зими тому. скажимо, необхідні умови - нижче -5 декілька діб. і думаю, що вологість була трохи вище в мене. Але записів немає за той час.

ну і захист через зупинку приточного працює, якщо тільки в дім є приток ще якийсь (бо звідки ж візьметься тоді витяжка без притоку). мабуть, в мене з цим не дуже.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, volomoto сказал:

працює через зупинку приточного вентилятора... скрутив до 0º...

Тобто при 0 відключається приток? А при якій температурі включається? Логів по температурах немає? Цікаво глянути як воно тактує в морози.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шановні, дякую за пораду. Поки зупинився на варіанті: подача через (ф150-перехід-ф125) з фронтону, що дивиться на пусту сусідську ділянку. Витяжка через отвір у зовнішній стіні. Звісно, було б краще і витяжку у старий отвір у фронтоні, але пам‘ятаю випадок, коли в ньому була вода, а потім грибок (але то пофіг на витяжку). Переймаюсь тим, щоб вода з воздуховоду не капала на вату і не фарбувала білу стелю. Або ж просто не знаю, чим утеплити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А какие плюсы и минусы контроля обмерзания по перепаду давления на выходе рекуператора? Вроде должно быть точнее, почему не используется? Дело в разнице в цене датчиков температуры и давления? Два BMP180 поставить вроде не дорого, и температуру заодно измерять будут...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, Enot123h сказал:

А какие плюсы и минусы контроля обмерзания по перепаду давления на выходе рекуператора? Вроде должно быть точнее, почему не используется? Дело в разнице в цене датчиков температуры и давления? Два BMP180 поставить вроде не дорого, и температуру заодно измерять будут...

Ну можливо, якщо б ви самі збирали систему,то можна і зробити. @Dmode здається ставив.

Але може таке бути, що коли тиск стане падати - то вже лід почав формуватися, і так просто його вже не позбутися. Тож вся автоматика намагається не допустити саме його формування

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, Enot123h сказал:

А какие плюсы и минусы контроля обмерзания по перепаду давления на выходе рекуператора?

Можна і так, але на тиск буде мати вплив ще стан фільтрів. І сенсори які мають точність в паскалях коштують на порядки більше ніж сенсори температури, які з задачею моніторингу стану обмерзання елементарно справляються. Тому сенсори тиску мають більше сенсу для вимірювання перепаду на фільтрі, щоб автоматизувати повідомлення для користувача про необхідність його заміни/чистки.

22 минуты назад, Enot123h сказал:

Два BMP180 поставить вроде не дорого, и температуру заодно измерять будут...

Замала точність у тих сенсорів, бо замість Pa там діапазон вимірювання у hPa. І це мав би бути один сенсор яким міряє перепад, a не два.

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...