Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

SPS ламинат на тёплый пол

Buek

Рекомендовані повідомлення

23.05.2025 в 11:01, Vitaliy67 сказав:

Судя по фото, проблема, о которой я говорил, уже есть

Правило пошло на взлет из-за задирания концов стяжки.

И если Вы не свяжите эти плоскости в вертикали оно так и будет гулять в зависимости от своего настроения.

 

Это не край задирает, а просто кривая стяжка. Если бы приподнялся край у шва - был бы зуб. 

А тут просто с одной стороны мало стяжки насыпали 

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поржал от души!Вы хоть в курсе,что стяжка делается правилом всплошную и только после этого нарезается шов?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, мастерок сказав:

Поржал от души!Вы хоть в курсе,что стяжка делается правилом всплошную 

Я в курсі , що стяжка робиться по маяках і відстань між ними залежить від довжини правила. Я не розумію , що таке "суцільно".

Я не був присутній при влаштуванні іменно цієї стяжки і не знаю як вони її робили. Скоріш за все  прої...али рівень. Може погано ущільнювали і вертоліт (якщо це напівсуха) присадив її. А так як (ми робим 100-500 квадратів в день) то ніхто перевіркою та виправленнями не займався.

ПС... Коли я бачу в кінці речення значок питання , то розумію , що людина не просто так його поставила і прагне отримати відповідь. 

Не ржати , не задавати зустрічні питання , а спочатку дати відповідь. Ви можете робити так само ?

2 години тому, мастерок сказав:

и только после этого нарезается шов?

Я не працював над влащтуванням стяжок на великих промислових об`єктах , тому мені ніколи не доводилось нарізати шви.

Судячи з цього питання , ви погано розумієте  для чого нарізають такі шви. А як спеціаліст по стяжках мали б знати про деформаційні шви все і ще трішки.

Нарізаються виключно усадкові шви .

014.png.0f60683a6bb5112f75daeb6fe2d784fc.png

І нарізаються вони на 1/2 , 1/3 товщини стяжки. Всі інші шви влаштовуються по іншому , так як потребують розділення по всій товщині стяжки.

Нарізаються такі шви для зняття напруги (от для запобігання оцих ваших керлінгів та інших напруг) з стяжок під час їх висихання  і нарізаються вони на великих форматах (коли стяжка перевищує певну довжину або ширину) , що в приватному будівництві трапляється досить рідко.

І після повного висихання такий шов герметизується , при чому герметизується з силовим замиканням (наглухо зашпакльовується). Особливо це буде цікаво автору на тлі того , чи потрібно дублювати такий шов на фінішному покритті. 

ІМХО. Як тільки побачив фото такого шва посеред кімнати , одразу виникло питання , а нхіба він там потрібен. Звісно я не бачу весь план. Може там контура ТП таким чином розділенні , може ще щось. Але судячи з того що там радіатор і шов такий рівненький , то це нарізаний усадковий шов , який можна зашпаклювати і дублювати його на фінішному покритті не треба.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 24.05.2025 в 14:15, мастерок сказал:

Ні,тількі чуток підмарафетіти перед самою укладкою

Підмарафетити - це що зробити? Підшліфувати підйом?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 25.05.2025 в 06:40, мастерок сказал:

Поржал от души!Вы хоть в курсе,что стяжка делается правилом всплошную и только после этого нарезается шов?

Думаю, що питання тут зайві.

Змінено користувачем Миколайчик
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 25.05.2025 в 06:40, мастерок сказал:

Поржал от души!Вы хоть в курсе,что стяжка делается правилом всплошную и только после этого нарезается шов?

Думаю, що питання тут зайві.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене в одному місці був перепад на 1,5 м 3 мм  плавний. В одному місці 4. а. Я взяв в те місце клей подешевше. Божевільну липучку і на гребінку 6 мм захерачив. Не знаю, скільки прослужить та липучка, але не прогинався на протязі тижня.   

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 25.05.2025 в 09:48, andrey_ka сказал:

Я в курсі , що стяжка робиться по маяках і відстань між ними залежить від довжини правила. Я не розумію , що таке "суцільно".

Я не був присутній при влаштуванні іменно цієї стяжки і не знаю як вони її робили. Скоріш за все  прої...али рівень. Може погано ущільнювали і вертоліт (якщо це напівсуха) присадив її. А так як (ми робим 100-500 квадратів в день) то ніхто перевіркою та виправленнями не займався.

ПС... Коли я бачу в кінці речення значок питання , то розумію , що людина не просто так його поставила і прагне отримати відповідь. 

Не ржати , не задавати зустрічні питання , а спочатку дати відповідь. Ви можете робити так само ?

Я не працював над влащтуванням стяжок на великих промислових об`єктах , тому мені ніколи не доводилось нарізати шви.

Судячи з цього питання , ви погано розумієте  для чого нарізають такі шви. А як спеціаліст по стяжках мали б знати про деформаційні шви все і ще трішки.

Нарізаються виключно усадкові шви .

014.png.0f60683a6bb5112f75daeb6fe2d784fc.png

І нарізаються вони на 1/2 , 1/3 товщини стяжки. Всі інші шви влаштовуються по іншому , так як потребують розділення по всій товщині стяжки.

Нарізаються такі шви для зняття напруги (от для запобігання оцих ваших керлінгів та інших напруг) з стяжок під час їх висихання  і нарізаються вони на великих форматах (коли стяжка перевищує певну довжину або ширину) , що в приватному будівництві трапляється досить рідко.

І після повного висихання такий шов герметизується , при чому герметизується з силовим замиканням (наглухо зашпакльовується). Особливо це буде цікаво автору на тлі того , чи потрібно дублювати такий шов на фінішному покритті. 

ІМХО. Як тільки побачив фото такого шва посеред кімнати , одразу виникло питання , а нхіба він там потрібен. Звісно я не бачу весь план. Може там контура ТП таким чином розділенні , може ще щось. Але судячи з того що там радіатор і шов такий рівненький , то це нарізаний усадковий шов , який можна зашпаклювати і дублювати його на фінішному покритті не треба.

Ви начиталися гарних книжок і надивилися красивих картинок про будову . Реалії общєстроя будуть вас трохи шокувати. Часто отой шов просто просікають правилом на який сантиметр- два. А ви тут про такі високі технології ….

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В нас дуже люблять ідеалізувати все в ремонтах, переплачуючи величезні кошти. Звісно, якщо стелити лінолеум, то всі нерівності під ним візуально "мулятимуть" очі. Якщо ж ми говоримо про SPC ламінат, то про тих пару мм перепадів ніхто і не знатиме ніколи. Невеличкі нерівності нівелюються самою підкладкою і матеріалом. Очевидно, я не закликаю класти фінішне покриття (будь-яке) на відверто погано виконану стяжку.

Як на мене, стяжка на фото нормальна і нівелірку додатково я не лив би. Ті декілька невеличких виямок проблем не зроблять. Головне після штукатурів позбивати ретельно всі бугри і пропилососити гарно перед встановленням фінішного покриття.

 

П.С. в далекі часи, коли коштів достатньо не було, а хотілося хоч трохи привести квартиру в порядок, постелив сам без досвіду самий дешевий ламінат впоперек дошок дерев'яної підлоги. В будівельному магазині продавці з такої ідеї сміялися, розповідаючи, що потрібно стару нерівну підлогу демонтувати і робити хорошу стяжку під ламінат, або принаймні набивати фанеру. Знаєте що? Вже багато років лежить він без проблем. Єдине що трішечки вздувся шов в одному місці в коридорі, де потрапляло багато вологи (сніг від взуття, дитячого візочку, тощо).

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Був сьогодні в магазині підлогових покриттів, тактильної більше сподобався замковий вініл:

1. SPS значно м'якший, тепліший, комфортніший, його легше вкладати (не потрібно заливати нівелірку та шліфувати її). Єдине зупиняє - неможливість заміни пошкодженої планки.

2. Клейовий вініл твердіший, по бетонній стяжці зимою буде холодно ходити босим, але він практичніший.

Глобально, з практичної точки зору в коридор і на кухні обрав би плитку, але у мене мала дитина, постійно бігає, може впасти, щось розлити на підлогу, тому плитка відпадає. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, XL.pro сказав:

Був сьогодні в магазині підлогових покриттів, тактильної більше сподобався замковий вініл:

1. SPS значно м'якший, тепліший, комфортніший, його легше вкладати (не потрібно заливати нівелірку та шліфувати її). Єдине зупиняє - неможливість заміни пошкодженої планки.

2. Клейовий вініл твердіший, по бетонній стяжці зимою буде холодно ходити босим, але він практичніший.

Глобально, з практичної точки зору в коридор і на кухні обрав би плитку, але у мене мала дитина, постійно бігає, може впасти, щось розлити на підлогу, тому плитка відпадає. 

Єдине що зупиняє - ціна ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, Андрій Миколайович сказав:

Єдине що зупиняє - ціна ))

Ціна ламінату не дуже й дешевша.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Андрій Миколайович сказав:

Єдине що зупиняє - ціна ))

Ви порівнюйте не вартість матеріалу, а вартість готового покриття. Плитка може вийти значно дорожче, враховуючи клеї, затирки та прайс толкового майстра для її вкладання 😉

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Falwar сказал:

Ви порівнюйте не вартість матеріалу, а вартість готового покриття. Плитка може вийти значно дорожче, враховуючи клеї, затирки та прайс толкового майстра для її вкладання 😉

А що, клей для ламінату і його укладка вийдуть дешевше?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, Миколайчик сказав:

А що, клей для ламінату і його укладка вийдуть дешевше?

Я сам стелив SPC з вбудованою підкладкою. Ніякий клей не потрібен. З інструментів молоток, набір для укладки ламінату і канцелярський ніж.

Вийшло набагато дешевше (по суті по вартості самого покриття). Плитку сам постелити не зміг би, та й вийшло б дорожче, довше, брудніше. 

Навіть якщо наймати майстра, то, судячи по цінам в інтернеті, ламінат покладуть за 200грн, а плитку за 800грн. 

 

Змінено користувачем Falwar
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А хто що скаже про деформаційні шви під важкими меблями? Виробник іх радить, але про "важкість" якось тему не розкриває. В мене тепла підлога по всьому будинку, укладено SPC замковий одним контуром. Столешня на кухні буде звичайний дсп, робити ці шви, чи не заморачуватись?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Доброго дня!
Планую зробити теплу підлогу як єдине джерело опалення, без використання радіаторів. Виникла дилема між двома варіантами покриття:

плитка по всій квартирі;

SPC кварцвініл по всій квартирі.

Варіанти комбінування покриттів не розглядаю, оскільки тоді складніше контролювати температуру теплоносія.

новобудова;

кутова квартира;

площа 60 м².

Хочу досягти комфортної температури повітря 23–24 °C навіть під час сильних морозів.
Турбує один момент: SPC можна нагрівати максимум до 27 °C, і є сумнів, чи вистачить цього для повноцінного обігріву квартири під час сильних морозів.
З плиткою ситуація простіша її можна гріти сильніше, тож проблем із температурою в квартирі, ймовірно, не буде.

Хто мав подібний досвід і що краще обрати в моєму випадку?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для этого делают расчет теплопотерь. И просчитать теплый пол, сколько выдает  Вт/м2 при максимальной температуре пола +27.  Сравниваете с теплопотерями по конкретному помещению и получаете ответ.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, Ihor Lontk. сказал:

Доброго дня!
Планую зробити теплу підлогу як єдине джерело опалення, без використання радіаторів. Виникла дилема між двома варіантами покриття:

плитка по всій квартирі;

SPC кварцвініл по всій квартирі.

Варіанти комбінування покриттів не розглядаю, оскільки тоді складніше контролювати температуру теплоносія.

новобудова;

кутова квартира;

площа 60 м².

Хочу досягти комфортної температури повітря 23–24 °C навіть під час сильних морозів.
Турбує один момент: SPC можна нагрівати максимум до 27 °C, і є сумнів, чи вистачить цього для повноцінного обігріву квартири під час сильних морозів.
З плиткою ситуація простіша її можна гріти сильніше, тож проблем із температурою в квартирі, ймовірно, не буде.

Хто мав подібний досвід і що краще обрати в моєму випадку?

Докупити у крайньому випадку електричні або масляні обігрівачі ніхто не забороняє. Головне, щоб не вимкнули електропостачання серед зими. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 години тому, Ihor Lontk. сказав:

Доброго дня!
Планую зробити теплу підлогу як єдине джерело опалення, без використання радіаторів. Виникла дилема між двома варіантами покриття:

плитка по всій квартирі;

SPC кварцвініл по всій квартирі.

Варіанти комбінування покриттів не розглядаю, оскільки тоді складніше контролювати температуру теплоносія.

новобудова;

кутова квартира;

площа 60 м².

Хочу досягти комфортної температури повітря 23–24 °C навіть під час сильних морозів.
Турбує один момент: SPC можна нагрівати максимум до 27 °C, і є сумнів, чи вистачить цього для повноцінного обігріву квартири під час сильних морозів.
З плиткою ситуація простіша її можна гріти сильніше, тож проблем із температурою в квартирі, ймовірно, не буде.

Хто мав подібний досвід і що краще обрати в моєму випадку?

В квартирі газовий котел? Чи плануєте електричну підлогу?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, BugS сказав:

В квартирі газовий котел? Чи плануєте електричну підлогу?

Так, вибачте, двухконтурний конденсаційний газовий котел. Якраз тому і хочеться теплу підлогу бо з конденсаційними котлами максимальна ефективність під низькотемпературний режим.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну шо. Хочу подякувати Форуму, і розповісти про свої граблі

Ремонт в хрущевке. Комната 3х5.5 метра. Залил сам ( трудно сейчас найти грамотных строителей ) плавающую стяжку по упругому основанию. В стяжке теплый пол. 
Читал долго почти все темы. Спасибо Мастерок за советы. Изначально стяжка получилась просто супер. Но не выдержал "технологию". Раскрыл пленку после 5 дней ( в квартире 26 градусов ). Думал все уже схватилось и встало. Пока делали чистовую отделку стен ( около 14 дней ) - стяжка превратилась в "корыто".
"...Звичайний керлинга,про який я писав неодноразово,навіть добавив окремим абзацом на першу сторінку темки про стяжку..." как говорил Мастерок

Края полнялись на 5 мм. Причем поднялись только "длинные" стороны. Короткие почти не изменились. В результате получил "лодочку" длиной 5.5 метров.
Финишное покрытие хочу однозначно SPC ( это отдельная тема ). Там требования - отклонения 2 мм на 2 метра. У меня выходило 5-6 мм на три метра.
Попробовал "спилить" излишки ( турбинка Hitachi, пылесос Кархер, насадка )... Це якийсь капець... Понял что это не реально.
Снова прочитал Форум. Смесь "невелир" являлась оптимальным решением.
Купил Kreisel S44 по акции в Эпицентре. Решился залевать.
"...ну і авторитетно стверджую,що люба нівеліркп буде набагато гірша ніж гарна бетонна стяжка,там полюбому будуть волни та напливи..." - дякую Мастерок, це правда.
"...Если туалет 1×2 метра, то можете сами,если что то поболее,то Вы безумец.10 м2-2 человека,20 м2-3-4 человека..." - у меня 16.5 квадрата при толщине 5-6 мм залили вдвоем около полтора часа.


"...Шо геть камінь за ніч стане?
За годину. Без досвіду роботи краще за це не беріться,бо може вийти ще гірше ніж до заливки...
" - у меня не было выбора.


Всё залили. Все красиво и ровно. Я колючим роликом всё это гонял и туда и сюда. Ни каких пузырей - зеркало. Пошел мыть инструмент. Прошло минут тридцать после конца заливки. Потом сижу обедаю, а в комнате такой звук, как буд-то кто-то яичницу жарит на медленном огне... Заглянул - а там пузыри во всю лопаются. И по углам уже сухие белые пятна. Я не решился по застывающей смеси "махать" игольчастым роликом. Я так понимаю, пузыря не только на стадии замешивания появляются. Это какой то продукт реакции смеси.

Як казав Мастерок:
"...Я робив,а ось Ви точно не робили,інакше б знали що то тількі в дебілних рекламах виляв нівелір на підлогу і вона стала ідеальною.А по факту хер так буде,буде ще гірше ніж було до того,єдине що горби та ями будуть плавні та гладенькі.Хоча,якщо прогавиш час розкатки ігольчатим валиком,то взагалі можно получити підлогу їжаком,усю в пухирцях..." - именно так и было. Получилось как спина рыбы Камбалы.
В инструкции к смеси было написано - можно ходить после 4-х часов. У меня можно было ходить по краю ( там где толщина заливки около 2-3 мм ), а по центру где 6-7-8 мм, там и через шесть часов нельзя было.
Утром взял правило... И все как на форуме писали - наплывы... Но наплывы "локальные" и мне с ними проще бороться, чем с ямой 6 мм на всю длину комнаты. Взял снова  турбинка Hitachi, пылесос Кархер, насадка..И через пару часов получил свои желанные - не более 2 мм на 2 метра. 
Спасибо Форуму и пользователям. 
Заливал "нивелир" первый раз в жизни.

Не жалейте сил, ресурсов и времени на качественную стяжку.

 

Змінено користувачем Oleksiy Chechet
  • Лайк 5
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...