Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вплив тривалого 100% SOС на деградацію LiFePo4

Dmode

Рекомендовані повідомлення

Тоді, згідно графіка, найкраща температура експлуатації +40/+50 градусів?

Прямо, аж відновлюється акумулятор при вище +30 градусів, виходить...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, sanyas15 сказав:

Прямо, аж відновлюється акумулятор при вище +30 градусів, виходить...

Деградує

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 08.11.2024 в 13:33, beavis сказал:

Деградує

от власне яка тоді оптимальна температура із врахуванням деградаціі? різниця між +10 і +20 по ємності не особливо велика

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, sidus сказал:

от власне яка тоді оптимальна температура із врахуванням деградаціі? різниця між +10 і +20 по ємності не особливо велика

Я держу +20 на тот случай что если ээ пропадет, акб сядет на улице -20 то у меня будет еще часов десять прежде чем акб остынет, а за это время и ээ может появиться ну или генератор заведу, в итоге заряд начнется сразу, а не после того как акб отогреется

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Літій залізофосфат це розпіарена хімія, яка ніколи не доживає і до половини свого зарекламованого ресурсу. Коли тільки появився залізофосфат, його почали активно використовувати в врломото транспорті, і виявилось що то гівно повне. Бо потім стали доступні НМК пакети з Шевроле вольт. І от тоді ми зрозуміли що таке справжній літій іон. На сьогодні всі автовиробники використовують літій марганець кобальт.   Якщо порівнювати літій залізо фосфат і літій марганець кобальт, то це те саме , що порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич.

Хто з вас хоч раз розібрав елемент літій залізофосфат? Саме розмотав фольгу ?

  • Хаха 4
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, 4587derek сказав:

Літій залізофосфат це розпіарена хімія, яка ніколи не доживає і до половини свого зарекламованого ресурсу. Коли тільки появився залізофосфат, його почали активно використовувати в врломото транспорті, і виявилось що то гівно повне. Бо потім стали доступні НМК пакети з Шевроле вольт. І от тоді ми зрозуміли що таке справжній літій іон. На сьогодні всі автовиробники використовують літій марганець кобальт.   Якщо порівнювати літій залізо фосфат і літій марганець кобальт, то це те саме , що порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич.

Хто з вас хоч раз розібрав елемент літій залізофосфат? Саме розмотав фольгу ?

тесла в нових моделях ставить lifepo4. у найбіільшого виробника електромобілів byd батареї lifepo4 

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Александр Аврамчук сказал:

у найбіільшого виробника електромобілів byd батареї lifepo4 

В нього варіантів немає, бо вони ці батареї і виробляють. До речі відчизняні покупці електричок часто обирають byd саме через батарею, хоча ззовні та й всередині вони страшні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 хвилини тому, 4587derek сказав:

 Якщо порівнювати літій залізо фосфат і літій марганець кобальт, то це те саме , що порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич.

Чудове порівняння!

А на що саме звертати увагу, на твердість, вагу, здатність тримати тепло, вартість, на що? )

Крім того у вільному продажу взагалі таких ще немає, пропонують лише Літій-Нікель-Марганець-Кобальт, може погано шукав?

Змінено користувачем Фрай
  • Хаха 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, Александр Аврамчук сказал:

тесла в нових моделях ставить lifepo4. у найбіільшого виробника електромобілів byd батареї lifepo4 

Китайська Тесла, і бід то теж кетаєць

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, Фрай сказал:

Чудове порівняння!

А на що саме звертати увагу, на твердість, вагу, здатність тримати тепло, вартість, на що? )

Скільки років і скільки у вас були електромобілі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, 4587derek сказав:

Скільки років і скільки у вас були електромобілі?

У мене взагалі немає машини, а що? Але є електросамокат, 7 років.

Тема ж про акуми у розділі для альтернативних джерел? От вони у мене є, що далі?

Змінено користувачем Фрай
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, 4587derek сказал:

Скільки років і скільки у вас були електромобілі?

А це до чого запитання? В перших генераціях електричок виробники навіть не замислювались стосовно термо-менеджмента і відповідно строк використання їх ВВБ ніяк неможливо порівнювати з сучасними автівками, в яких є той самий термо-менеджмент. Окрім того ємність перших ВВБ була така, що автовласникам доводилось заряджати її щодня і до 100%, що теж ніяк не сприяло довготривалому використанню. І все одно 7-8 років на ліфі першой генерації ВВБ слугували. Бували безумовно виключення, але в середньому десь так.

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, Фрай сказал:

 От вони у мене є, що далі?

Скільки років? Скільки циклів вони відродили?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Самокат з 2018 року і досі на рідних батарейках, дбж на ліфепо майже 2 роки, вважай нові.

на момент придбання у продажі свинець/гель/ліфепо4, все! 

питання в чому?

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ви забули про суттево меншу пожежонебезпечність lifepo4 . що теж стало фактором, котрий сприяє їх поширенню. зараз мабуть не знайдеш нові моделі зарядних станцій або акумуляторів для домашніх систем зберігання інших ніж lifepo4. 

  • Лайк 3
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Александр Аврамчук сказав:

ви забули про суттево меншу пожежонебезпечність lifepo4

Це саме те, що змусило мене піти на відмову від вже замовлених літій-іонних і піти на значні витрати по ліфепо4

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Александр, шо то за муйню ви запостили?

Навіть я дилетант бачу на відео дебільне дослідження на кшталт того як довго працюватиме двигун без радіатора і охолоджуючої рідини?

Ви вже будьте ласкаві, це ж не тема про війну, тут лише запитання дилетантів і відповіді фахівців.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 18.11.2024 в 11:00, 4587derek сказал:

 порівнювати газоблок і повнотілий глиняний кирпич.

 

порівняйте по теплоізоляційним характеристикам Aeroc D300 (земля йому пухом) і повнотілу цеглу.
а після цього покажіть ці убиті ліфепо які не прожили 2000-3000 циклів

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 18.11.2024 в 16:01, Александр Аврамчук сказал:

 

для тих хто хоч трохи має очі та голову на плечах, це відео доводить що підпалити lifepo даже будути повним дауном не так то просто, горять проводи і клеми, а не комірки. думаю треба просто у вогонь кидати, щоб довести що горять. але і то не факт))

Змінено користувачем newbee2020
  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, newbee2020 сказал:

порівняйте по теплоізоляційним характеристикам Aeroc D300 (земля йому пухом) і повнотілу цеглу.
а після цього покажіть ці убиті ліфепо які не прожили 2000-3000 циклів

Та чувак взагалі космонавт. Вирішив що для електросамокатів і домашнього ДБЖ потрібні одни й ті самі елементи живлення. Природньо що для самокату вага/обсяг мають значення і Li NMC мають відчутну перевагу перед LiFePo4, бо перші тупо вміщують більше заряду на однакову вагу/обсяг. Те саме стосовно гаджетів. В автівці вагою від 2 тон це вже не принципово і виробник має можливість обирати який тип ВВБ використати. На деяких китайських моделях авто (від джілі точно) в лінійці є можливість обрати хімію ВВБ. Для вантаживки/автобусу взагалі вже пофігу. Для будинку це теж другорядні показники, бо безпека має значно вище значення і встановити собі вдома  збірку зі вживаних елементів Li NMC (про те що хтось робить збіркі з нових я досі не чув) це шлях самурая.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Vikctor сказал:

Та чувак взагалі космонавт. Вирішив що для електросамокатів і домашнього ДБЖ потрібні одни й ті самі елементи живлення. Природньо що для самокату вага/обсяг мають значення і Li NMC мають відчутну перевагу перед LiFePo4, бо перші тупо вміщують більше заряду на однакову вагу/обсяг. Те саме стосовно гаджетів. В автівці вагою від 2 тон це вже не принципово і виробник має можливість обирати який тип ВВБ використати. На деяких китайських моделях авто (від джілі точно) в лінійці є можливість обрати хімію ВВБ. Для вантаживки/автобусу взагалі вже пофігу. Для будинку це теж другорядні показники, бо безпека має значно вище значення і встановити собі вдома  збірку зі вживаних елементів Li NMC (про те що хтось робить збіркі з нових я досі не чув) це шлях самурая.

ви знаєте, думав збірка 15 квт буде помасивніше чомусь. всього дві таких це по суті ємніть якоїсь кіа ніро, а 4 шт - вже норм запас. всього 600 кіло. дивно чому ще не ліплять на всякі комерційні авто, мабуть синхронізація крутного моменту і тепломенеджмент дві основні проблеми

Змінено користувачем newbee2020
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...