Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

10.11.2025 в 09:19, ashim1990 сказав:

Как страшно жить! Говорила когда-то одна дурочка.

Кстати, потом пожары пркратились?

Заметили, что опять пошли гореть квартиры? Причем по несколько за раз

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"Свежачок" подьехал....

Барыги навезли тонны этого хлама.

Я бы еще понял, чтоб не вздутые продавали...

Screenshot_20251112-234727.png

Screenshot_20251112-234743.png

Screenshot_20251112-234811.png

Screenshot_20251112-235312.png

Змінено користувачем SantehnikPPR100
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ЯД сказал:

Заметили, что опять пошли гореть квартиры? Причем по несколько за раз

 

 Неправильные настройки инвертора?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12.11.2025 в 10:39, Александр Аврамчук сказав:

в реальному житті навіть при -20с при поіздці батарея по перше підігріваеться

підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї :)
Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці.

Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130)
Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так.
Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. 
Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати.

Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше.
 

12.11.2025 в 10:39, Александр Аврамчук сказав:

можливість заряджати до 100% завжди а не тільки інколи. 

nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, vovarpd сказав:

підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї :)
Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці.

Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130)
Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так.
Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. 
Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати.

Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше.
 

nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів.

скажіть мені, скільки днів на рік температура -20С ? при меншому морозі відповідно і втрати менші. навіть якщо ці декілька днів втрачу 10%  емності. як це вплине в реальному житті? якщо я ніколи не виіїжую повністю батарейку , ми можмео щодня заряджатися від власної розетки і маємо завжди запас.  мало того можемо гріти авто від розетки.   

зато суттево нижча ціна батареї і більший ресурс лфп4 це реальні речі, котрі я реально відчуваю. 

мене цікавить виключно практика, а не якісь малоймовірні сценарії. 

 

  

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...