ЯД Опубліковано: 12 листопада Поділитись Опубліковано: 12 листопада 10.11.2025 в 09:19, ashim1990 сказав: Как страшно жить! Говорила когда-то одна дурочка. Кстати, потом пожары пркратились? Заметили, что опять пошли гореть квартиры? Причем по несколько за раз 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 12 листопада Поділитись Опубліковано: 12 листопада (змінено) "Свежачок" подьехал.... Барыги навезли тонны этого хлама. Я бы еще понял, чтоб не вздутые продавали... Змінено 12 листопада користувачем SantehnikPPR100 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ashim1990 Опубліковано: 12 листопада Поділитись Опубліковано: 12 листопада 1 час назад, ЯД сказал: Заметили, что опять пошли гореть квартиры? Причем по несколько за раз Неправильные настройки инвертора? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: В п'ятницю в 07:32 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 07:32 12.11.2025 в 10:39, Александр Аврамчук сказав: в реальному житті навіть при -20с при поіздці батарея по перше підігріваеться підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці. Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130) Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так. Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати. Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше. 12.11.2025 в 10:39, Александр Аврамчук сказав: можливість заряджати до 100% завжди а не тільки інколи. nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: В п'ятницю в 10:59 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 10:59 (змінено) 3 години тому, vovarpd сказав: підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці. Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130) Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так. Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати. Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше. nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів. скажіть мені, скільки днів на рік температура -20С ? при меншому морозі відповідно і втрати менші. навіть якщо ці декілька днів втрачу 10% емності. як це вплине в реальному житті? якщо я ніколи не виіїжую повністю батарейку , ми можмео щодня заряджатися від власної розетки і маємо завжди запас. мало того можемо гріти авто від розетки. зато суттево нижча ціна батареї і більший ресурс лфп4 це реальні речі, котрі я реально відчуваю. мене цікавить виключно практика, а не якісь малоймовірні сценарії. Змінено В п'ятницю в 11:05 користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: В п'ятницю в 12:27 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 12:27 Дуже я сумніваюся шо буде набагато більший ресурс у lfp в нашому кліматі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dima4s Опубліковано: В понеділок в 09:58 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 09:58 (змінено) МОже хто вкурсі де можна придбати Li-ion Samsung SDI 3,7V 37Ah або Svolt 3.7v 51ah ? Б\в ще можна знайти, а нових, таке відчуття що ніхто не продає. Змінено В понеділок в 09:58 користувачем Dima4s Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: В понеділок в 15:17 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 15:17 В 11.11.2025 в 18:23, ЯД сказал: Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил Те, що коробочки нові, то нічого не значить. Якщо виробник продає мені батарею, то він дає гарантію від 6-8 тисяч циклів. У нкона та інших переробників вторсировини це "до 4000" або просто 4000. Нові елементи при 80% дод менше 6000 циклів не бувають. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: В понеділок в 15:35 Автор Поділитись Опубліковано: В понеділок в 15:35 16 минут назад, Vladdi сказал: Те, що коробочки нові, то нічого не значить. Якщо виробник продає мені батарею, то він дає гарантію від 6-8 тисяч циклів. У нкона та інших переробників вторсировини це "до 4000" або просто 4000. Нові елементи при 80% дод менше 6000 циклів не бувають. Може легше зазирнути на сайт продавця замість вигадувати щось від себе? 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: В понеділок в 17:06 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 17:06 1 годину тому, Vladdi сказав: Те, що коробочки нові, то нічого не значить. Якщо виробник продає мені батарею, то він дає гарантію від 6-8 тисяч циклів. У нкона та інших переробників вторсировини це "до 4000" або просто 4000. Нові елементи при 80% дод менше 6000 циклів не бувають. Да как хотите. Тут делятся инфой, где есть норм ячейки за адекватные деньги и проверено. Не нравится - покупайте у наших или китайских барыг дороже) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: В понеділок в 18:24 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 18:24 Так нетути уже там - перекупы разобрали даже предзаказ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому В 17.11.2025 в 17:35, Vikctor сказал: Може легше зазирнути на сайт продавця Сайт то як паркан, на якому написано х..р, а помацаєш - дошка. Мені для виробничих потреб батареї постачають виробники з зобов'язаннями по контрактах.І їх виконують, адже всяке буває, силова електроніка хоч дуже рідко, але інколи відмовляє. Що робити з тими ящичками з нкону, які можуть вийти з ладу не одразу, ніхто нічого не скаже. Ми ніколи не купуємо ті набори для самосклепу. Бо комплектний пристрій з бмс в корпусі з готовими до експлуатації борнами то зовсім інша справа, ніж набір комірок, які треба кудись втулити, зібрати, щось десь приторочити, припаяти, в результаті зверху висить купа дротів, і т.ін. Це доля любителів технічного траху. В результаті майже однакова кінцева вартість, але як промислове масове рішення це абсурд. Виріб має бути безпечним та простим - взяв, підключив, налаштував параметри іншого обладнання і забув. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 2 хвилини тому, Vladdi сказав: Сайт то як паркан, на якому написано х..р, а помацаєш - дошка. як і деякі дописи на форумі 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 4 години тому Автор Поділитись Опубліковано: 4 години тому 51 минуту назад, Vladdi сказал: Сайт то як паркан, на якому написано х..р, а помацаєш - дошка. Мені для виробничих потреб батареї постачають виробники з зобов'язаннями по контрактах.І їх виконують, адже всяке буває, силова електроніка хоч дуже рідко, але інколи відмовляє. Що робити з тими ящичками з нкону, які можуть вийти з ладу не одразу, ніхто нічого не скаже. Ми ніколи не купуємо ті набори для самосклепу. Бо комплектний пристрій з бмс в корпусі з готовими до експлуатації борнами то зовсім інша справа, ніж набір комірок, які треба кудись втулити, зібрати, щось десь приторочити, припаяти, в результаті зверху висить купа дротів, і т.ін. Це доля любителів технічного траху. В результаті майже однакова кінцева вартість, але як промислове масове рішення це абсурд. Виріб має бути безпечним та простим - взяв, підключив, налаштував параметри іншого обладнання і забув. По-перше вас ніхто не змушував щось купувати на нконі. Просили лишень не ***іти про те чого не знаєте видавати власні думки за вірну інформацію. По-друге ваш власний підхід до купівлі акб чи будь-чого іншого хвилює лишень вашу дружину. І це в кращому випадку, бо вони бува симулюють. Ну ще напевно якихось знайомих. Але схоже тут це нікому не цікаво. І взагалі через русню на дворі знов високий сезон продажу елементів для ДБЖ. На нконі все одно все розмели. Пропонуйте тим хто не встиг своє рішення "за майже однакову кінцеву вартість" і радійте життю. Чи знов буде розлогий допис про те що ви не барига, а тут лишень суто з любові до містецтва розповідаєте про якусь міфічну фірму, для якой здійснюєте монтаж, але в них все найдешевше й найякісніше, а ви всі тут хєрнею займаєтесь? 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 22 хвилини тому, Vikctor сказав: вас ніхто не змушував щось купувати на нконі Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 14 хвилин тому, МакДо сказав: Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг А тобі все мало) 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 3 години тому Автор Поділитись Опубліковано: 3 години тому 41 минуту назад, МакДо сказал: Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг Ви вирішило розширюватися до розмірів як в пана volomoto? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому (змінено) 26 хвилин тому, Vikctor сказав: Ви вирішило розширюватися до розмірів як в пана volomoto? Ні, я не з багатої сім'ї Я вирішило додати ще 16кВт*г з двох причин: 1. ТН; 2. Отой буфер для надмірної генерації влітку. Змінено 3 години тому користувачем МакДо 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 1 годину тому, МакДо сказав: Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг скажіть будь-ласка, який бюджет комплектуючих для батареї в 100А без корпусу? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 3 хвилини тому, US7IGN сказав: скажіть будь-ласка, який бюджет комплектуючих для батареї в 100А без корпусу? 25 ойро за ячейку + БМС 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 18 хвилин тому, US7IGN сказав: скажіть будь-ласка, який бюджет комплектуючих для батареї в 100А без корпусу? Це ті, що прибудуть до них найближчим часом. Для прорахунку вартості потрібно знати на яку напругу вам потрібен АКБ. Тобто 12, 24, 48 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому Дякую! 12 вольт. А яку бмс порекомендуєте? Струм не більше 50А. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому 17 хвилин тому, US7IGN сказав: Дякую! 12 вольт. А яку бмс порекомендуєте? Струм не більше 50А. Я не можу рекомендувати, бо профан у цьому, але з того що бачив, то це народна JK BMS B1A8S10P. Якщо вірити характеристикам на Алі, вона може працювати як з 4s(12v) так і з 8s(24v) 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому 8 хвилин тому, US7IGN сказав: Дякую! 12 вольт. А яку бмс порекомендуєте? Струм не більше 50А. BMS JK-B1A8S10P 4-8S 100A 12-24В Имхо. На сколько знаю ниже есть только 40А, и баланс меньше ампера. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому В принципе если округлить, то 12в 100А выйдет в 150евро 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз