Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

10.11.2025 в 09:19, ashim1990 сказав:

Как страшно жить! Говорила когда-то одна дурочка.

Кстати, потом пожары пркратились?

Заметили, что опять пошли гореть квартиры? Причем по несколько за раз

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"Свежачок" подьехал....

Барыги навезли тонны этого хлама.

Я бы еще понял, чтоб не вздутые продавали...

Screenshot_20251112-234727.png

Screenshot_20251112-234743.png

Screenshot_20251112-234811.png

Screenshot_20251112-235312.png

Змінено користувачем SantehnikPPR100
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ЯД сказал:

Заметили, что опять пошли гореть квартиры? Причем по несколько за раз

 

 Неправильные настройки инвертора?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12.11.2025 в 10:39, Александр Аврамчук сказав:

в реальному житті навіть при -20с при поіздці батарея по перше підігріваеться

підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї :)
Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці.

Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130)
Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так.
Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. 
Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати.

Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше.
 

12.11.2025 в 10:39, Александр Аврамчук сказав:

можливість заряджати до 100% завжди а не тільки інколи. 

nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, vovarpd сказав:

підігрівається від чого? за рахунок самої ж батареї :)
Якщо машина ночує на вулиці і немає власного гаража з нічним тарифом по 2.16 де можна це гріти з розетки - то проблема якби нікуди не зникає. За це треба добре платити і рейнджом і з гаманця на зарядці.

Наприклад в мене літом рідко розхід перевищував 18-20 на коротких поїздках в жару з клімою. По трасі 14-16 типово (16.8 був середній в Хорватію і назад по жарі +30-35 і купі автобанів де 110-130)
Зараз навіть от при +10 на таких же поїздках по 5 км - розхід біля 25-27 притому що їжджу сам ))) Тому що "грієш - їдеш 5 км.. знов грієш - їдеш 5 км". На великих дистанціях воно звісно значно впаде, але от по місту в мене так.
Що буде при -20 навіть незнаю, але до цього ще додасться менша ємність самої хімії - а це навіть якщо 10% різниці то це -50-80км рейнджу аж бігом тільки за рахунок хімії. 
Плюс більша вага на перевезення самої батареї підвищує витрати.

Я якби теж "фанат lifepo4" але вдома :)))) Зібрав їх 3 штуки, все працює, все гарно, ресурс є, за пожежну безпеку спокійний, навіть можна це все на коліні зробити і без заводських умов. Но машина то інше.
 

nmc нормально заряджати до 100% при умові що зразу їдеш. Там головне не тримати тижнями на 100% заряду. Заряжати до 100% ніхто не забороняє, це навіть офіційно було роз'яснено в групі SkodaEvLounge самим виробником автомобілів.

скажіть мені, скільки днів на рік температура -20С ? при меншому морозі відповідно і втрати менші. навіть якщо ці декілька днів втрачу 10%  емності. як це вплине в реальному житті? якщо я ніколи не виіїжую повністю батарейку , ми можмео щодня заряджатися від власної розетки і маємо завжди запас.  мало того можемо гріти авто від розетки.   

зато суттево нижча ціна батареї і більший ресурс лфп4 це реальні речі, котрі я реально відчуваю. 

мене цікавить виключно практика, а не якісь малоймовірні сценарії. 

 

  

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

МОже хто вкурсі де можна придбати Li-ion Samsung SDI 3,7V 37Ah або Svolt 3.7v 51ah ?
Б\в ще можна знайти, а нових, таке відчуття що ніхто не продає.

Змінено користувачем Dima4s
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.11.2025 в 18:23, ЯД сказал:

Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил 

Те, що коробочки нові, то нічого не значить. Якщо виробник продає мені батарею, то він дає гарантію від 6-8 тисяч циклів. У нкона та інших переробників вторсировини це "до 4000" або просто 4000. Нові елементи при 80% дод менше 6000 циклів не бувають.

  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, Vladdi сказал:

Те, що коробочки нові, то нічого не значить. Якщо виробник продає мені батарею, то він дає гарантію від 6-8 тисяч циклів. У нкона та інших переробників вторсировини це "до 4000" або просто 4000. Нові елементи при 80% дод менше 6000 циклів не бувають.

Може легше зазирнути на сайт продавця замість вигадувати щось від себе?

 

1184367268_.thumb.png.27110fe084bd9468b76c1e50002fb9db.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Vladdi сказав:

Те, що коробочки нові, то нічого не значить. Якщо виробник продає мені батарею, то він дає гарантію від 6-8 тисяч циклів. У нкона та інших переробників вторсировини це "до 4000" або просто 4000. Нові елементи при 80% дод менше 6000 циклів не бувають.

Да как хотите. Тут делятся инфой, где есть норм ячейки за адекватные деньги и проверено. Не нравится - покупайте у наших или китайских барыг дороже) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 17.11.2025 в 17:35, Vikctor сказал:

Може легше зазирнути на сайт продавця

Сайт то як паркан, на якому написано х..р, а помацаєш - дошка. Мені для виробничих потреб батареї постачають виробники з зобов'язаннями по контрактах.І їх виконують, адже всяке буває, силова електроніка хоч дуже рідко, але інколи відмовляє. Що робити з тими ящичками з нкону, які можуть вийти з ладу не одразу, ніхто нічого не скаже.

Ми ніколи не купуємо ті набори для самосклепу. Бо комплектний пристрій з бмс в корпусі з готовими до експлуатації борнами то зовсім інша справа, ніж набір комірок, які треба кудись втулити, зібрати, щось десь приторочити, припаяти, в результаті зверху висить купа дротів, і т.ін. Це доля любителів технічного траху. В результаті майже однакова кінцева вартість, але як промислове масове рішення це абсурд. Виріб має бути безпечним та простим - взяв, підключив, налаштував параметри іншого обладнання і забув. 

  • Дізлайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Vladdi сказав:

Сайт то як паркан, на якому написано х..р, а помацаєш - дошка.

як і деякі дописи на форумі

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 минуту назад, Vladdi сказал:

Сайт то як паркан, на якому написано х..р, а помацаєш - дошка. Мені для виробничих потреб батареї постачають виробники з зобов'язаннями по контрактах.І їх виконують, адже всяке буває, силова електроніка хоч дуже рідко, але інколи відмовляє. Що робити з тими ящичками з нкону, які можуть вийти з ладу не одразу, ніхто нічого не скаже.

Ми ніколи не купуємо ті набори для самосклепу. Бо комплектний пристрій з бмс в корпусі з готовими до експлуатації борнами то зовсім інша справа, ніж набір комірок, які треба кудись втулити, зібрати, щось десь приторочити, припаяти, в результаті зверху висить купа дротів, і т.ін. Це доля любителів технічного траху. В результаті майже однакова кінцева вартість, але як промислове масове рішення це абсурд. Виріб має бути безпечним та простим - взяв, підключив, налаштував параметри іншого обладнання і забув. 

По-перше вас ніхто не змушував щось купувати на нконі. Просили лишень не ***іти про те чого не знаєте видавати власні думки за вірну інформацію. По-друге ваш власний підхід до купівлі акб чи будь-чого іншого хвилює лишень вашу дружину. І це в кращому випадку, бо вони бува симулюють. Ну ще напевно якихось знайомих. Але схоже тут це нікому не цікаво. І взагалі через русню на дворі знов високий сезон продажу елементів для ДБЖ. На нконі все одно все розмели. Пропонуйте тим хто не встиг своє рішення "за майже однакову кінцеву вартість" і радійте життю. Чи знов буде розлогий допис про те що ви не барига, а тут лишень суто з любові до містецтва розповідаєте про якусь міфічну фірму, для якой здійснюєте монтаж, але в них все найдешевше й найякісніше, а ви всі тут хєрнею займаєтесь?

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Vikctor сказав:

вас ніхто не змушував щось купувати на нконі

Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг :) 

  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, МакДо сказав:

Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг :) 

А тобі все мало)

  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

41 минуту назад, МакДо сказал:

Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг :) 

Ви вирішило розширюватися до розмірів як в пана volomoto?:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, Vikctor сказав:

Ви вирішило розширюватися до розмірів як в пана volomoto?:)

Ні, я не з багатої сім'ї :) Я вирішило додати ще 16кВт*г з двох причин: 1. ТН; 2. Отой буфер для надмірної генерації влітку.

Змінено користувачем МакДо
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, МакДо сказав:

Щойно передзамовив собі ті набори для сомосклепу, бо люблю технічний крах. Через безвихідь і співвітчизників бариг :) 

скажіть будь-ласка, який бюджет комплектуючих для батареї в 100А без корпусу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, US7IGN сказав:

скажіть будь-ласка, який бюджет комплектуючих для батареї в 100А без корпусу?

25 ойро за ячейку + БМС 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, US7IGN сказав:

скажіть будь-ласка, який бюджет комплектуючих для батареї в 100А без корпусу?

image.png.f92f44339cb25aa5f539fc94ca1f3850.pngimage.png.72cfb453643eaba74f48f465f94b533d.png

Це ті, що прибудуть до них найближчим часом. Для прорахунку вартості потрібно знати на яку напругу вам потрібен АКБ. Тобто 12, 24, 48

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, US7IGN сказав:

Дякую! 12 вольт. А яку бмс порекомендуєте? Струм не більше 50А.

Я не можу рекомендувати, бо профан у цьому, але з того що бачив, то це народна JK BMS B1A8S10P. Якщо вірити характеристикам на Алі, вона може працювати як з 4s(12v) так і з 8s(24v)

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, US7IGN сказав:

Дякую! 12 вольт. А яку бмс порекомендуєте? Струм не більше 50А.

BMS JK-B1A8S10P 4-8S 100A 12-24В 

Имхо. На сколько знаю ниже есть только 40А, и баланс меньше ампера.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...