mib Опубліковано: В суботу в 13:52 Поділитись Опубліковано: В суботу в 13:52 55 минут назад, МакДо сказал: Авжеж, але в мене надлишок панелей по потужності. Але більше 15,6кВт інвертор брати не міг. То ж добрі пани порадили звернутися до китайців. І китайці мені накрутили 18кВт по сонцю. Сказали, що можуть таке робити інвертори, що були виготовлені в другій половині 2024го. Але то не факт, бо всім відомий сертифікований інженер зробив собі 15кВт на 10тці, яка була виготовлена раніше. Загалом ще не було дня, щоб перевірити налаштування «18». А в 15,6 до цього інвертор впирався і тримав довго. Но по АС осталось 12? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бармалей Опубліковано: В суботу в 13:56 Поділитись Опубліковано: В суботу в 13:56 возможно ошибаюсь, но любое оборудование работающее на пределах имеет заниженный срок эксплуатации. Есть ли смысл от этих разгонов... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В суботу в 15:04 Поділитись Опубліковано: В суботу в 15:04 1 година тому, mib сказав: Но по АС осталось 12? Нажаль. Тому тримаю буфер в АКБ 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В суботу в 15:07 Поділитись Опубліковано: В суботу в 15:07 1 година тому, Бармалей сказав: возможно ошибаюсь, но любое оборудование работающее на пределах имеет заниженный срок эксплуатации. Есть ли смысл от этих разгонов... Простий показник - температура в середині, без змін. При чому а «новому» даташит, що розміщений на офіційному сайті виробника вказано 18кВт як Max solar power. А в минулому році, коли я купував свого, там було 15,6кВт. Та й те, думаю про запас вони ще дещо лишили. А ще цікавинка, що весь модельний ряд sg4lp3 має однакову вагу А це про на дещо натякає Не будуть же вони робити комплектуючі для кожної моделі 8-10-12?.. Простіше ж програмно прирізати. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
razzil Опубліковано: В суботу в 17:14 Поділитись Опубліковано: В суботу в 17:14 2 години тому, МакДо сказав: А це про на дещо натякає наприклад на те, що транзистори у яких номінал по струму відрізняється в рази випускаються в однакових корпусах)) А от радіатори можливо дійсно однакові. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В суботу в 17:21 Поділитись Опубліковано: В суботу в 17:21 6 хвилин тому, razzil сказав: наприклад на те, що транзистори у яких номінал по струму відрізняється в рази випускаються в однакових корпусах)) А от радіатори можливо дійсно однакові. Тут, Дмитро, ти правий. Але 10ка і 12ка мають бути однаковими. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
makita Опубліковано: В неділю в 11:24 Поділитись Опубліковано: В неділю в 11:24 Доброго дня. Маю інвертор і акб Дея. Сонячних панелів немає. АКБ використовую як резервне живлення. Зараз світло не відключають. То заряд батареї на якому відсотку тримати,щоб ій(і ресурсу акб) було добре? (батарея 5.1 Pro B. LFP) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В неділю в 12:54 Поділитись Опубліковано: В неділю в 12:54 1 година тому, makita сказав: Доброго дня. Маю інвертор і акб Дея. Сонячних панелів немає. АКБ використовую як резервне живлення. Зараз світло не відключають. То заряд батареї на якому відсотку тримати,щоб ій(і ресурсу акб) було добре? (батарея 5.1 Pro B. LFP) У вас там книжечка мала бути в коробці з АКБ. Якщо здали на макулатуру, то ось: 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
makita Опубліковано: В неділю в 14:15 Поділитись Опубліковано: В неділю в 14:15 1 час назад, МакДо сказал: У вас там книжечка мала бути в коробці з АКБ. Якщо здали на макулатуру, то ось: так начебто батарея LFP. По електромобілях лфп батку треба до 100%..... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В неділю в 14:19 Поділитись Опубліковано: В неділю в 14:19 3 хвилини тому, makita сказав: так начебто батарея LFP. По електромобілях лфп батку треба до 100%..... Це скрін сторінки мануалу від вашого АКБ… 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: В неділю в 14:19 Поділитись Опубліковано: В неділю в 14:19 2 хвилини тому, makita сказав: так начебто батарея LFP. По електромобілях лфп батку треба до 100%..... ну то Ви ж спитали не про заряд, а про режим зберігання 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В неділю в 14:36 Поділитись Опубліковано: В неділю в 14:36 20 хвилин тому, makita сказав: так начебто батарея LFP А, я зрозумів що ви мали на увазі. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: В неділю в 17:53 Поділитись Опубліковано: В неділю в 17:53 3 часа назад, makita сказал: По електромобілях лфп батку треба до 100%..... Кому треба і навіщо? 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В неділю в 18:37 Поділитись Опубліковано: В неділю в 18:37 42 хвилини тому, Vikctor сказав: Кому треба і навіщо? Тим хто пише. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: В неділю в 20:20 Поділитись Опубліковано: В неділю в 20:20 24.05.2025 в 20:21, МакДо сказав: 10ка і 12ка мають бути однаковими. Так само як і трійка та п'ятірка. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: В неділю в 20:37 Поділитись Опубліковано: В неділю в 20:37 17 хвилин тому, porterlv сказав: Так само як і трійка та п'ятірка. Так само як і двійка і четвірка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
makita Опубліковано: В понеділок в 05:28 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 05:28 11 часов назад, Vikctor сказал: Кому треба і навіщо? Щось я не розумію тут якогось зверхнього,негативного ставлення. Якщо я питаю,то хочу в питанні розібратися,а не морочу голову поважним форумчанам. Якби не знав про електромобілі,то не писав би тут. На всіх єлектрокарах,в яких стоїть батарея ЛФП, раз на місяц(на тиждень,не памятаю) треба заряджати до 100%. Якщо тут у нас батареї теж ЛФП,то чому різний підхід до принципів заряджання? (80% тут і 100% там) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurriy Опубліковано: В понеділок в 06:20 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 06:20 46 минут назад, makita сказал: Щось я не розумію тут якогось зверхнього,негативного ставлення. Якщо я питаю,то хочу в питанні розібратися,а не морочу голову поважним форумчанам. Якби не знав про електромобілі,то не писав би тут. На всіх єлектрокарах,в яких стоїть батарея ЛФП, раз на місяц(на тиждень,не памятаю) треба заряджати до 100%. Якщо тут у нас батареї теж ЛФП,то чому різний підхід до принципів заряджання? (80% тут і 100% там) Не гарячкуйте. Вам хочуть донести, що режим зберігання відрізняється від режиму експлуатації. Зберігати без розряду батарею краще на 70-80%. Коли батарея експлуатується, то треба періодично заряджати її до 100%, щоб, так би мовити, "відкалібрувати" SOC. У мене батарея щоденно заряджається сонцем до 100% і до ранку розряджається до 55...45% . За майже рік SOH і досі 100%. 2 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
k-master Опубліковано: В понеділок в 08:44 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 08:44 24.05.2025 в 15:51, Vikctor сказав: Помітив, що в мене саме коли то сонце то хмари - миттєва генерація найбільша. При яскравому сонці такой не буває. Ну так панелі не встигають нагрітись та зустрічають сонце відносно холодними. 24.05.2025 в 18:07, МакДо сказав: Не будуть же вони робити комплектуючі для кожної моделі 8-10-12?.. Простіше ж програмно прирізати. Розробляється інвертор на 12 кВт. Зазвичай транзисторів таких не існує тому стоїть там умовно 12 транзисторів паралельно. В моделі на 10 впаюють 10, в моделі на 8 впаюють 8. Якщо конструкція радіаторів передбачає то можуть поставити менший. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yurriy Опубліковано: В понеділок в 12:27 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 12:27 Ну нарешті наглядач і мій пост обісцяв помітив. Бо почав хвилюватись, що "не достоин" . 8 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: В понеділок в 17:12 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 17:12 11 часов назад, makita сказал: Щось я не розумію тут якогось зверхнього,негативного ставлення. Якщо я питаю,то хочу в питанні розібратися,а не морочу голову поважним форумчанам. Якби не знав про електромобілі,то не писав би тут. На всіх єлектрокарах,в яких стоїть батарея ЛФП, раз на місяц(на тиждень,не памятаю) треба заряджати до 100%. Якщо тут у нас батареї теж ЛФП,то чому різний підхід до принципів заряджання? (80% тут і 100% там) А де ви зверхність побачили? Мені як володарю електрички стало цікаво саме те, що я й запитав. Бо подібні речі в моїй групі електричок періодично виникають, але на рівні чуток не більше. А тут ви це прям стверджуєте і стало цікаво чи маєте якісь пруфи чи так само ширите чутки. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: В понеділок в 17:17 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 17:17 8 часов назад, k-master сказал: Ну так панелі не встигають нагрітись та зустрічають сонце відносно холодними. У нас поки що прям спека не прийшла, тому мова про відносно комфортну температуру 20-25. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз