Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Deye інвертори гібридні

yur43

Рекомендовані повідомлення

55 минут назад, МакДо сказал:

Авжеж, але в мене надлишок панелей по потужності. Але більше 15,6кВт інвертор брати не міг. То ж добрі пани порадили звернутися до китайців. І китайці мені накрутили 18кВт по сонцю. Сказали, що можуть таке робити інвертори, що були виготовлені в другій половині 2024го. Але то не факт, бо всім відомий сертифікований інженер :) зробив собі 15кВт на 10тці, яка була виготовлена раніше.

Загалом ще не було дня, щоб перевірити налаштування «18». А в 15,6 до цього інвертор впирався і тримав довго.

Но по АС осталось 12?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

возможно ошибаюсь, но любое оборудование работающее на пределах имеет заниженный срок эксплуатации. Есть ли смысл от этих разгонов...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Бармалей сказав:

возможно ошибаюсь, но любое оборудование работающее на пределах имеет заниженный срок эксплуатации. Есть ли смысл от этих разгонов...

Простий показник - температура в середині, без змін. При чому а «новому» даташит, що розміщений на офіційному сайті виробника вказано 18кВт як Max solar power. А в минулому році, коли я купував свого, там було 15,6кВт. Та й те, думаю про запас вони ще дещо лишили.

А ще цікавинка, що весь модельний ряд sg4lp3 має однакову вагу :) А це про на дещо натякає :) 

Не будуть же вони робити комплектуючі для кожної моделі 8-10-12?.. Простіше ж програмно прирізати.

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, МакДо сказав:

А це про на дещо натякає

наприклад на те, що транзистори у яких номінал по струму відрізняється в рази випускаються в однакових корпусах))
А от радіатори можливо дійсно однакові.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, razzil сказав:

наприклад на те, що транзистори у яких номінал по струму відрізняється в рази випускаються в однакових корпусах))
А от радіатори можливо дійсно однакові.

Тут, Дмитро, ти правий. :) 

Але 10ка і 12ка мають бути однаковими.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Маю інвертор і акб Дея. Сонячних панелів немає. АКБ використовую як резервне живлення. Зараз світло не відключають. То заряд батареї на якому відсотку тримати,щоб ій(і ресурсу акб) було добре? (батарея 5.1 Pro B. LFP) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, makita сказав:

Доброго дня. Маю інвертор і акб Дея. Сонячних панелів немає. АКБ використовую як резервне живлення. Зараз світло не відключають. То заряд батареї на якому відсотку тримати,щоб ій(і ресурсу акб) було добре? (батарея 5.1 Pro B. LFP) 

У вас там книжечка мала бути в коробці з АКБ. Якщо здали на макулатуру, то ось:

IMG_4078.jpeg

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, МакДо сказал:

У вас там книжечка мала бути в коробці з АКБ. Якщо здали на макулатуру, то ось:

IMG_4078.jpeg

так начебто батарея LFP. По електромобілях лфп батку треба до 100%.....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, makita сказав:

так начебто батарея LFP. По електромобілях лфп батку треба до 100%.....

Це скрін сторінки мануалу від вашого АКБ…

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, makita сказав:

так начебто батарея LFP. По електромобілях лфп батку треба до 100%.....

ну то Ви ж спитали не про заряд, а про режим зберігання

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, makita сказал:

По електромобілях лфп батку треба до 100%.....

Кому треба і навіщо?

  • Хаха 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24.05.2025 в 20:21, МакДо сказав:

10ка і 12ка мають бути однаковими.

Так само як і трійка та п'ятірка.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, porterlv сказав:

Так само як і трійка та п'ятірка.

Так само як і двійка і четвірка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, Vikctor сказал:

Кому треба і навіщо?

Щось я не розумію тут якогось зверхнього,негативного ставлення. Якщо я питаю,то хочу в питанні розібратися,а не морочу голову поважним форумчанам. Якби не знав про електромобілі,то не писав би тут. На всіх єлектрокарах,в яких стоїть батарея ЛФП, раз на місяц(на тиждень,не памятаю) треба заряджати до 100%. Якщо тут у нас батареї теж ЛФП,то чому різний підхід до принципів заряджання? (80% тут і 100% там)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, makita сказал:

Щось я не розумію тут якогось зверхнього,негативного ставлення. Якщо я питаю,то хочу в питанні розібратися,а не морочу голову поважним форумчанам. Якби не знав про електромобілі,то не писав би тут. На всіх єлектрокарах,в яких стоїть батарея ЛФП, раз на місяц(на тиждень,не памятаю) треба заряджати до 100%. Якщо тут у нас батареї теж ЛФП,то чому різний підхід до принципів заряджання? (80% тут і 100% там)

Не гарячкуйте. Вам хочуть донести, що режим зберігання відрізняється від режиму експлуатації. Зберігати без розряду батарею краще на 70-80%. Коли батарея експлуатується, то треба періодично заряджати її до 100%, щоб, так би мовити, "відкалібрувати" SOC. У мене батарея щоденно заряджається сонцем до 100% і до ранку розряджається до 55...45% . За майже рік SOH і досі 100%. 

  • Лайк 2
  • Дякую 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24.05.2025 в 15:51, Vikctor сказав:

Помітив, що в мене саме коли то сонце то хмари - миттєва генерація найбільша. При яскравому сонці такой не буває.

Ну так панелі не встигають нагрітись та зустрічають сонце відносно холодними. 

24.05.2025 в 18:07, МакДо сказав:

Не будуть же вони робити комплектуючі для кожної моделі 8-10-12?.. Простіше ж програмно прирізати.

Розробляється інвертор на 12 кВт. Зазвичай транзисторів таких не існує тому стоїть там умовно 12 транзисторів паралельно. В моделі на 10 впаюють 10, в моделі на 8 впаюють 8. Якщо конструкція радіаторів передбачає то можуть поставити менший.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, makita сказал:

Щось я не розумію тут якогось зверхнього,негативного ставлення. Якщо я питаю,то хочу в питанні розібратися,а не морочу голову поважним форумчанам. Якби не знав про електромобілі,то не писав би тут. На всіх єлектрокарах,в яких стоїть батарея ЛФП, раз на місяц(на тиждень,не памятаю) треба заряджати до 100%. Якщо тут у нас батареї теж ЛФП,то чому різний підхід до принципів заряджання? (80% тут і 100% там)

А де ви зверхність побачили? Мені як володарю електрички стало цікаво саме те, що я й запитав. Бо подібні речі в моїй групі електричок періодично виникають, але на рівні чуток не більше. А тут ви це прям стверджуєте і стало цікаво чи маєте якісь пруфи чи так само ширите чутки.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, k-master сказал:

Ну так панелі не встигають нагрітись та зустрічають сонце відносно холодними. 

 

У нас поки що прям спека не прийшла, тому мова про відносно комфортну температуру 20-25.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Странное наблюдение, примерно с середины апреля стоит Sailing First и тайм оф юс на все время 90%

Примерно 20 дней назад пропадало ээ акб разрядился примерно до 60% потом штатно зарядился до 90%

Сегодня решил для балансировки зарядить до 100%

Ограничение на заряд у меня стоит 50 ампер

Но в самом начале заряда в акб по данным бмс шло всего 20 ампер через минуту уже 5

Что меня удивило, и буквально еще через минуту сок с 91% резко стал 100%

Тоесть получается что акб по факту был заряжен на 100%

Я включил назад Sailing First и минут 40 продавал батарею, тоесть все штатно ограничение у меня в тайм оф юс стоит 2квт

Тоесть на сейчас по идее в батарее 90% завтра попробую опять зарядить до 100% интересно сколько влезет, или за ночь она микро током опять убежит до 100 но бмс этого не заметит

Из приятного ячейки отбалансированы 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, mib сказав:

Тоесть получается что акб по факту был заряжен на 100%

Яка флоат напруга і як виглядав графік напруги при сьогоднішньому заряді?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, volomoto сказал:

Яка флоат напруга і як виглядав графік напруги при сьогоднішньому заряді?

Заряд 100% у меня стоит 3,45 флоат на бмс я выключил зимой иначе он продавал ночами батарею :-)

Screenshot_2025-06-04-18-55-12-052_io.homeassistant.companion.android-edit.thumb.jpg.7d91f0909121273c6f7365ee86a343ab.jpg

Сейчас и до этого когда батарея на 90% напряженме по ячейкам

Screenshot_2025-06-04-18-57-54-954_io.homeassistant.companion.android-edit.thumb.jpg.fd49e8f42564acf28ff31acc7032de80.jpg

Ну и что я заметил первые сутки оно гоняет туда сюда 0,4 ампера точнее стоит в 0 потом -0,4 спустя время +0,4 потом ноль, через сутки в основном 0 показывает но на графике видно что бывает волнистость

Змінено користувачем mib
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...