Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

DIY збірка LiFePO4 батареї

Enot123h

Рекомендовані повідомлення

1 годину тому, sat-prof сказав:

Обмеження заряду 60А (бо інвертор автомобільний) Немає можливості налаштовувати .

Немає значення який інвертор, бо в будь-якого інвертора є якесь своє обмеження і він більше не дасть. Найгірше, що може бути, це коли підчас заряду БМС відключає акум, бо вона не всіє обмежувати струм.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, volomoto сказав:

Немає значення який інвертор, бо в будь-якого інвертора є якесь своє обмеження і він більше не дасть. Найгірше, що може бути, це коли підчас заряду БМС відключає акум, бо вона не всіє обмежувати струм.

Встановлені сонячні панелі. Контролер більше 40А не видає! 

Ніхто, від зарядного пристрою не заряджає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, sat-prof сказав:

Встановлені сонячні панелі. Контролер більше 40А не видає! 

Ніхто, від зарядного пристрою не заряджає.

Без різниці що скільки видає. БМС виконує захисну функцію, тому там межі мають бути такі, які не дадуть нашкодити батареї.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не виходить змінити Charge OTP нижче 70 бо Charge OTPR стоїть на 60. (потрібно зменшити два параметри?)

Так само для Discharge зменшити?  (хотілось би якіст скріни щоб виставити мої прараметри згідно них)

 

Змінено користувачем sat-prof
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кабель гарний
Оновився з 15.21 до 15.33
Софт, прошивки та мануали брав тут off-grid-garage.com/battery-management-systems-bms/
З налаштувань по замовчанню коррегував кількість комірок, ємність, струми заряду/розряду та початок балансировки на 3,4 виставив

Нажаль зв'язок з інвертором SRNE не запрацювал, але то я у іншій темі питати буду

 

updating.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 13.11.2024 в 19:36, vovarpd сказал:

...Ото як хтось буде казати що там фігня роботи, пару болтів прикрутити - то покажу це фото )))) Ну точніше прикрутити то може й фігня, але все підібрати, розкроїти, купити, подумати - ну трошки є роботи.

image.thumb.png.d917c190151ccedec79c1d48eb39b41e.png

 

Чесно кажучи в мене зовсім інші враження. Якщо умовно розділити домашню СЕС на батарею, інвертор та панелі, то найлегший етап збірання та налаштування саме батареї. Хоча я більшою мірою теоретично готувався саме для цього етапу як найскладнішого. На практиці в мене більше часу пішло на вигадування розмірів боксу з ЛДСП та його збирання ніж на все що пов'язане з комірками, бмс, запобіжником та кабелями разом. Як вірно зауважували ті хто пройшов цей шлях до мене - бмс зроблена так, що сплутати та щось не так з'єднати доволі важко. З налаштуваннями допомогла форумська громада, бо щось я не міг знайти скріни від Енді а те його відео, по якому робив первинні налаштування було старим і він трохи змінив/оптимізував параметри у подальшому.

Розумію що встановлення інвертору для кожного процес індивідуальний і може бути як доволі легким так і дуже важким. Мені довелося півдня витратити на перезбирання в щитах та заведення/прокладання нових кабелів, а ще півдня для механічного закріплення інвертору. І для налаштування інвертору на відміну від бмс універсальними значеннями або скрінами з ними не обійтися. Я навіть наразі бува пару разів на день змінюю якісь параметри в Time of Use... Інвертор взагалі дуже цікава річ, котру вивчаєш постійно. В мене з електричкою приблизно таки само відношення - весь час дізнаюся щось нове.

Про панелі і писати немає сенсу, бо всі розуміють, що їх встановлення пов'язано з висотою, страхом, вони важкі та незручні і таке інше. Єдиний плюс - електричні з'єднання прості та примітивні.

 

В 19.11.2024 в 19:23, vovarpd сказал:


За що подобаються хоч якісь брендові речі що є вся документація, получається можна обжимати, навіть моделі ручних і інших обтискачів наведені підходящі.

 

 

Намагався замовити ці брендові накінечникі десь у другій половині серпня. Години дві підбирав їх в каталозі на сайті, бо там можливо обрати не тільки розмір потрібного накінечника але й розмір отвору для гвинта, що дуже класно. Двігун сайту глючив і не складав у кошик коректно обрані товари - довелося вносити їх вручну на пошту. А потім мені відповіли що на жаль всього цього немає в наявності і з'явиться (можливо не все але щось точно) десь протягом місяця. В мене ще був час до приїзду комірок, але я не люблю таку невизначеність і замовив дебелі міцні китайськи накінечники з втрічі більшою довжиною для фіксації кабелів, бо в ціх брендових цей параметр дуже стрьомний.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 29.11.2024 в 11:04, sat-prof сказал:

(хотілось би якіст скріни щоб виставити мої прараметри згідно них)

 

В цієї темі декілька разів давалося посилання на таки скріни. Навіть на попередньой сторінці воно є.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 хвилин тому, Vikctor сказав:

На практиці в мене більше часу пішло на вигадування розмірів боксу з ЛДСП та його збирання ніж на все що пов'язане з комірками, бмс, запобіжником та кабелями разом.

 

56 хвилин тому, Vikctor сказав:

то найлегший етап збірання та налаштування саме батареї.

так оті ящики, підбір отого всього це є підзадача по збірці батареї. То займає часу. Коли вже все готове куплене і підібране то скрутити докупи багато часу не займає.

Ото на днях зібрав ту батарею 48в з комірок LF105, з тими різьбами М4... Вспотів добряче, но вроді як затянув і нічого не позривав )))) Більше за ті lf105 навіть братися не хочу.

З інвертором в мене якось все не те що просто, а дуже просто. Щоправда пару днів прийшлось покурити документацію, зате вже 3 інвертора стоїть і норм працює, і ще 2 на черзі щоправда без сонця але оті всі пріоритети батареї, розклад і комунікація з батареями це елементарщина.

Зараз зайнявся тренінгами на сайті віктрона , вже є два простих сертифікати ))))
Трошки додає авторитету колись комусь щось робиш, вчитися ніколи не пізно )

image.thumb.png.172d7e8febaaad6b98cfe590aab36ce2.png

 

 

1 година тому, Vikctor сказав:

Про панелі і писати немає сенсу, бо всі розуміють, що їх встановлення пов'язано з висотою, страхом, вони важкі та незручні і таке інше. Єдиний плюс - електричні з'єднання прості та примітивні.

Отут згоден.  Висоти боюсь,  тут би точно замовляв монтаж на стороні.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, newbee2020 сказав:

Все ок, нема аномалій?

Це не Ок. Треба змінити налаштування щоб до таких алярмів не доходило.

Змінено користувачем Dmode
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Или от балансировать по верху. Пара ячеек выходит за границы протекшна. Или напряжение заряда меньше поставить 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поставив батарейку і інвертор victron multiplus 48/1600/20 (купив на ібей вже з доставкою за 310 євро новий но розпакований) кумові )

Холостий 10W. На заряді кулер звісно шумить, а так то ледь чути гудіння трансформатора.

Батарею (16s, 5.3квт получається) сам складав з eve 105 ті що з нкона. bms jk чорна проста, струм балансування 0.6А.
Складав вже по шаблону, тому корпус зайняв мало часу, так як то вже третій.
Запобіжник поставив class t bussmann 125A зразу біля плюсової клеми в корпусі, кабеля 4AWG до клем. Після клем до інвертора 6AWG, інвертор має вбудований запобіжник 60A.

Резерв для котла, холодильника, освітлення і телевізора.
Є підготовка під комунікацію з бмс і віддалене керування, але того непотрібно наразі, ну як буде дуже треба то прийдеться докупити venus gx.
Все працює як упс, батарея переходить у float на 54v. Максимальний заряд до 3.55. Старт балансування 3.45.
Відбалансувалось само за пару годин. 
Загальний бюджет обладнання на все про все 1040 євро.


image.thumb.png.a6333ebdf9799cc8ab6e9fe994c269bf.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 7
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, vovarpd сказал:

multiplus 48

 

13 минут назад, vovarpd сказал:

батарея переходить у float на 27v

?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, Chatter сказав:

 

?

Описка. 54V звісно, просто на днях 24в систему ще збирав.

image.png.2f12de586cfaa1c15a591fbcc585302b.png

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovarpd сказал:

Поставив батарейку і інвертор victron multiplus 48/1600/20 (купив на ібей вже з доставкою за 310 євро новий но розпакований) кумові )

Холостий 10W. На заряді кулер звісно шумить, а так то ледь чути гудіння трансформатора.




 

Я вірно розумію з назви інвертору, що він на 1600Вт та здатен заряджати акб з потужністю 20А, та ще й кулер при цьому працює?  Просто помітив що знизивши потужність заряджання від мережі на своєму наразі до 60А, бо немає потреби заряджати швидко, я більше не чую кулерів інвертору. Ну хіба що в цей час також по байпасу працює котел на всі гроші та заряджається автівка. Туді кулери чутно.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 минут назад, vovarpd сказал:

Описка. 54V звісно, просто на днях 24в систему ще збирав.

image.png.2f12de586cfaa1c15a591fbcc585302b.png

Від пари різних блогерів (наче толкових) чув що float під час блекаутів так собі рішення. Ця функція для сталой мережі або для сонця.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Vikctor сказав:

Я вірно розумію з назви інвертору, що він на 1600Вт та здатен заряджати акб з потужністю 20А, та ще й кулер при цьому працює?  Просто помітив що знизивши потужність заряджання від мережі на своєму наразі до 60А, бо немає потреби заряджати швидко, я більше не чую кулерів інвертору. Ну хіба що в цей час також по байпасу працює котел на всі гроші та заряджається автівка. Туді кулери чутно.

Все вірно.  Кулер можна виключити через асистент, но я не пробував наразі. Думаю там п'ять років гарантії, менший габарит, відповідно вимоги до охолодження, тому шумить.  при зниженні струму шум зменшується.  На фоні кватро яке я на днях теж ставив 24/3000/70 шумить ненабагато менше, але там габарит корпусу побільше суттєво, краще охолодження.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Vikctor сказав:

Від пари різних блогерів (наче толкових) чув що float під час блекаутів так собі рішення. Ця функція для сталой мережі або для сонця.

Яка аргументація? Це ж наче напруга батареї в стані спокою. Тобто гірше теоретично навпаки без блекаутів її тримати постійно на 100%. А з блекаутами там і так щодня розряд заряд.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, vovarpd сказав:

Яка аргументація? Це ж наче напруга батареї в стані спокою. Тобто гірше теоретично навпаки без блекаутів її тримати постійно на 100%. А з блекаутами там і так щодня розряд заряд.

не бачу різниці з блекаутами і без. .  при флоат 3.35в soc 99%. сенс тримати вище напругу підтримки? по моему логіка в флоат 3.35в саме в мінімальній деградації батареї . бо ця напруга максимально наближена до напруги спокою зарядженої батареї...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 минут назад, vovarpd сказал:

Яка аргументація? Це ж наче напруга батареї в стані спокою. Тобто гірше теоретично навпаки без блекаутів її тримати постійно на 100%. А з блекаутами там і так щодня розряд заряд.

Ось тут с потрібного місця коротенько:

 

 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Vikctor сказав:

Ось тут с потрібного місця коротенько:

 

 

може я щось не зрозумів. але в бмс є в налаштуванняз напруга bulk I float. і розряджена батарея зарядиться до bulk і буде потім підтримка на float.. у мене правда інвертор навіть при зв'язку з бмс бере напругу заряду bulk I float не з бмс а з власних налаштуваннь. заряджає до bulk і тримає на float. не бачу ніяких проблем з зарядом без сонця 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 минуты назад, Александр Аврамчук сказал:

може я щось не зрозумів. але в бмс є в налаштуванняз напруга bulk I float. і розряджена батарея зарядиться до bulk і буде потім підтримка на float.. у мене правда інвертор навіть при зв'язку з бмс бере напругу заряду bulk I float не з бмс а з власних налаштуваннь. заряджає до bulk і тримає на float. не бачу ніяких проблем з зарядом без сонця 

Я взагалі не заряджаю наразі вище 80-85%, тому навіть до таких показників не доходжу. Лишень поділився зауваженням про плаваючий режим, яке чув вже від пари блогерів. Тупих блогерів по альтернативці давно навчився відсіювати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Vikctor сказав:

Я взагалі не заряджаю наразі вище 80-85%, тому навіть до таких показників не доходжу. Лишень поділився зауваженням про плаваючий режим, яке чув вже від пари блогерів. Тупих блогерів по альтернативці давно навчився відсіювати.

почитав коменти до ролику. згідно слів блогеру float потрібен . незалежно від режимів. але. для режиму без сонця він сказав відключити бо є глюк , або некоректна робота інвертор плюс бмс . і виникае вона тоді коли батарею  заряджають звичайно на 80 soc..  а а деяких випадках хочуть зарядити на 100. інвертор не заряджае повністю батарею коли є запит від бмс на флоат . запит цей запрограмований на визначений час з моменту початку режиму флоат. у мене наприклад такої проблеми нема. да і більшість користувачі заряджае на 100. да і  інвертор не запитує час режиму флоат. так що треба завжди вникати в ньюанси. до речі. сенс заряджати батарею до 80, якщо до lifepo4 нема такого правила? це правило для автомобільних батарей.  для прикладу в даташит до моїх calb вказано рекомендований режим 3-99%soc. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Александр Аврамчук сказал:

почитав коменти до ролику. згідно слів блогеру float потрібен . незалежно від режимів. але. для режиму без сонця він сказав відключити бо є глюк , або некоректна робота інвертор плюс бмс . і виникае вона тоді коли батарею не заряджають звичайно на 80 soc..  а хочуть зарядити на 100. інвертор не заряджае повністю батарею коли є запит від бмс на флоат . запит цей запрограмований на визначений час з моменту початку режиму флоат. у мене наприклад такої проблеми нема. жда і більшість користувачі заряджае на 100. да і  інвертор не запитує час режиму флоат. так до треба завжди вникати в ньюанси. до речі. сенс заряджати батарею до 80, якщо до lifepo4 нема такого правила.  для прикладу в даташит до моїх calb вказано рекомендований режим 3-99%soc. 

Не починайте. Цей холівар про вплив ступеню зарядженості ліферів на їх деградацію в довготривалому режимі він нескінченний. Пан Dmode  навіть тему створив свого часу де показав дані випробувань німців чи канадійців. І таки 100% зарядженість найменш корисна для комірок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

при зарядці до 80% soc який може бути ще  float? основний заряд і є як float . куди вже опускати напругу? 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...