Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

3 години тому, ЯД сказав:

Насос какой? А точнее лучше посмотреть какой провод необходим насосу из доки по насосу. Как можно знать нужен вам 3, 4 или 5 или больше жил?

3 жили якщо без заземлення, 4 якщо з заземленням.

Але в мене більше питання про площу перерізу. 

Насос вказав - заявлена потужність 1,5 кВт, довжина кабелю 70 м. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Andrew Sh. сказав:

3 жили якщо без заземлення, 4 якщо з заземленням.

Але в мене більше питання про площу перерізу. 

Насос вказав - заявлена потужність 1,5 кВт, довжина кабелю 70 м. 

tinyurl.com/2xl4hjs3

и первый же результат
image.thumb.png.f72b37b86ce354b289b42be69f2d5b97.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16.02.2025 в 13:06, Andrew Sh. сказав:

Добрий день, 

з теми про насоси переходжу сюди) Насос для свердловини планується 1,5 кВт. Кабель довжиною 70 м.

Багатожильний 3*2,5, правильно ? А який тип ізоляції, якщо він буде у воді?

Ви б уточнили вам потрібен кабель який в свердловині буде насос підключати?

Якщо такий, то краще зазирнути в  data sheet насоса. Там має бути зазначено.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, ЯД сказал:

4 еще купите.

Вы бы размещали пусковой конденсатор в 70 метров от скважины?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, TaurosRMK сказав:

Переміряв, натискав кожну кнопку, реакції ніякої, тобто напруга не змінюється. Тільки на одному піні при натисканні одної кнопки напруга падає. Пін №5, кнопка BTN_OPEN, в нормальному стані розімкнута, замикаєтсья коли розбираєтсья верхня частина корпусу. Всі інші комбінації без змін 😐

Може викинути? 😂

якщо ви натискаєте кнопку PWR і на контакті 7 не отримуєте 0 В (залишається 5,1 В), а коли натискаєте кнопку «+-» і контакт 9 залишаються 5,1 В, то ці кнопки несправні.

або провідник до GND. ви також можете вимірювати на кнопках

image.png.177bd2a4bb1d8a28abd945bab4f69dd9.png

Змінено користувачем vbb
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, vbb сказав:

якщо ви натискаєте кнопку PWR і на контакті 7 не отримуєте 0 В (залишається 5,1 В), а коли натискаєте кнопку «+-» і контакт 9 залишаються 5,1 В, то ці кнопки несправні.

або провідник до GND. ви також можете вимірювати на кнопках

image.png.177bd2a4bb1d8a28abd945bab4f69dd9.png

Верхню плату з кнопками прозвонив від шлейфу до DC штекера, доріжки GND і VCC звоняться від початку до кінця.

IMG_20250218_134412.thumb.jpg.84f690bce0ab2a46f6082dfa47282017.jpg

Попробую кнопку замкнути примусово, подивлюся чи щось буде, мав би засвітитися LED_ERR.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, TaurosRMK сказав:

Попробую кнопку замкнути примусово, подивлюся чи щось буде, мав би засвітитися LED_ERR.

Працює. В принципі треба було це давно спробувати, замкнути кнопку примусово 😁 кнопка вкл и перемикання швидкостей не робочі. Треба перепаяти.

Питання ще таке, чи критично 25.6В замість 24В? Блок не новий, без поняття чому видає аж 25.6В, може йому також скоро прийде кінець. 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, TaurosRMK сказав:

чи критично 25.6В замість 24В? Блок не новий

не критично але нездраво.
як прийде осцилограф - подивіться що за живлення йде. якщо лінія без сплесків - то можна так і зоставити. 

а часом нема там щось підкрутити зменшити до 24?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, vbb сказав:

а часом нема там щось підкрутити зменшити до 24?

Напевно ні, це звичайний БЖ в розетку з DC штекером, корпус блоку заклеяний. Хіба що засунути кудись у зволожувач понижуючий модуль і зробити 24В.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, vbb сказав:

осцилограф

Прибув, треба розбиратися як ним користуватися )) Переміряв блок, вже майже 25.9В... Походу здохне скоро.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17.02.2025 в 21:01, Дорофеев Сергей сказав:

Вы бы размещали пусковой конденсатор в 70 метров от скважины?

в насосів для сердловин Водолій пусковий конденсатор на дроті біля вилки, довжина до самого насоосу 60-63метри, це так з заводу :-)

кабель 4 жили.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, Dr.Yura сказал:

в насосів для сердловин Водолій пусковий конденсатор на дроті біля вилки, довжина до самого насоосу 60-63метри, це так з заводу :-)

кабель 4 жили.

так точно

но у того же grundfos все совсем иначе

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 18.02.2025 в 18:37, TaurosRMK сказал:

 😁

Питання ще таке, чи критично 25.6В замість 24В? Блок не новий, без поняття чому видає аж 25.6В, може йому також скоро прийде кінець. 

А меняли под нагрузкой или нет? 

Моё мнение - 25,6 в это нормально на блоке питания

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, Dr.Yura сказал:

в насосів для сердловин Водолій пусковий конденсатор на дроті біля вилки, довжина до самого насоосу 60-63метри, це так з заводу :-)

кабель 4 жили.

И к чему это?

В условиях:

Расстояние до скважины 70 метров.

Глубина скважины среднее 25 метров.

Вилка будет лежать на расстоянии 30 метров от розетки.

Вы разрежьте 4-х жильный кабель и перенесете конденсатор к розетке? 

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 минут назад, Дорофеев Сергей сказал:

И к чему это?

В условиях:

Расстояние до скважины 70 метров.

Глубина скважины среднее 25 метров.

Вилка будет лежать на расстоянии 30 метров от розетки.

Вы разрежьте 4-х жильный кабель и перенесете конденсатор к розетке? 

А нельзя розетку ближе к скважине протянуть?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вітаю. Потрібен лікбез. Придбав інфертор 12/200. Тільки трохи дав маху купив 220вольт і 60герц. Чи може це зіпсувати прилади які розраховані на 220вольт 50герц? Що модна підключати безпечно, що ризиковано? Що точноне можна?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Xitriy Juk сказав:

купив 220вольт і 60герц. Чи може це зіпсувати прилади

1) 99,9% приладів працюватимуть без проблем. За рахунок вищої частоти, на трансформаторних не стабілізованих БЖ буде чуть вища напруга виходу. Пихунці крутитимуться чуть швидше. Імпульсникам - пофіг. Все. З ексклюживного - старі буржуйські годинники-радейка з синхронізацією від мережі будуть поспішати.

2) багато яких інверторів з синусом дозволяють перемикати частоту кнопкою на субмодулі синуса чи технологічною перемичкою (EG*** серія контролерів ).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Dendnepr сказал:

А нельзя розетку ближе к скважине протянуть?

Нельзя.

Поднимитесь выше, большинство предлагает прокладывать кабель 4 жилы.

Зачем делать просто, когда можно сделать сложно? Кстати, гарантия с насоса слетает

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Dendnepr сказав:

А меняли под нагрузкой или нет? 

Моё мнение - 25,6 в это нормально на блоке питания

Ні, просто на самому блоці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Дорофеев Сергей сказав:

И к чему это?

В условиях:

Расстояние до скважины 70 метров.

Глубина скважины среднее 25 метров.

Вилка будет лежать на расстоянии 30 метров от розетки.

Вы разрежьте 4-х жильный кабель и перенесете конденсатор к розетке? 

Поки на гарантії розбирати коробочку з конденсатором чи різати кабель після коробки неможна, знімають з гарантії, на моє питання як я маю заживити насос якщо є оголовок на трубі з отвором для кабелю , сказали що відрізати вилку і то все помістити в трубу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Dr.Yura сказав:

Поки на гарантії розбирати коробочку з конденсатором чи різати кабель після коробки неможна, знімають з гарантії, на моє питання як я маю заживити насос якщо є оголовок на трубі з отвором для кабелю , сказали що відрізати вилку і то все помістити в трубу.

Краще вже ту коробку розібрати, а потім зібрати ніж вилку відрізати. А з гарантією, то намахалово фірмове.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 годин тому, delic сказав:

Краще вже ту коробку розібрати, а потім зібрати ніж вилку відрізати. А з гарантією, то намахалово фірмове.

Ну для себе то так. Для клієнта , тоді з ним це погоджувати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрий день!

Прошу поради. Почало "глючити" реле напруги Zubr D40t старої модифікації (підключення знизу): при нормальному рівні напруги на екрані періодично вимикає навантаження на декілька секунд. Раніше, коли були проблеми з іншим таким же реле, знімав його з рейки і возив у сервіс на перепрошивку. Для цього знизу була дужка, яку відтягував вниз. Зараз її немає - можливо відірвалася, тому не знаю, як зняти реле. До речі, в ЕЦ продають вже нові реле з верхнім підключенням, тому при заміні може постати питання, як приєднати самому.

Є питання:

1. В чому може бути причина?

2. Як самостійно зняти реле з рейки?

3. Здати на сервіс чи зразу замінити на нове?

4. Чи можна самостійно підключення знизу перевести на підключення зверху?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...