Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Моя вентиляция с рекуперацией Chandelle C 2-200

МакДо

Рекомендовані повідомлення

12 годин тому, TaurosRMK сказав:

Це я побачив той скрін і стало цікаво чому так, бо поки тут сиджу і думаю як це все робити, про постнагрів не думав, тільки переднагрів, бо теоретично на подачі мала б бути комфортна температура. А тут скрін з нормальним таким розходом на постнагрів, я аж налякався що прийдеться ще постнагрівач ставити 😁

В мене отак виглядає:

Прихований текст

image.thumb.png.817280b47f88cd680dd6bc006456deaf.png

Оскільки в мене вентустановка стоїть в гаражі, де холодніше, і повітропроводи до неї проходять по інших холодніших приміщеннях, то витяжне повітря трохи охолоджується десь на 1 градус подорозі. А подача до дифузорів навпаки нагрівається 2-3 градуси, бо всі повітропроводи проходять в теплому контурі. Якщо на виході з вентустановки подача десь 16.5-17, то на дифузорах менше 19 я не бачив. В такій ситуації не бачу ніяких причин ставити електричний догрів, якщо система опалення може спокійно з чим справитись. Особливо якщо в неї СОР більше 1.

Є правда одна ситуація, коли догрів має сенс і це злагоджена робота вентустановки та кухонної витяжки: коли включається витяжка, то в ПВУ виключається витяжний вентилятор, приточний включається на максимум і обидва нагрівачі  стараються догріти повітря до задовільної температури. Теоретично можна було б просто поставити потужніший попередній нагрівач, але тоді ним важче керувати на малій потужності, тобто коли він виконує основну свою функцію.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30.01.2024 в 11:24, МакДо сказав:

Нагадайте, будь ласка, чи у вас по тому ж алгоритму перед нагрів працює як і в мене?

Я в якійсь темі писав про той алгоритм, але вже не можу знайти. Я не знаю як шукати свої повідомлення по різних темах.

Update: знайшов 

 

 

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, volomoto сказав:

Я в якійсь темі писав про той алгоритм, але вже не можу знайти. Я не знаю як шукати свої повідомлення по різних темах.

Update: знайшов 

 

 

Дякую.
Після підключення до китайської розетки з моніторингом в -2 на вулиці нагрів вмикався на 25сек і стояв вимкнений 3хв.

Але сьогодні вночі, при -4 на вулиці установка не йшла у захист і видавала при 20,6 витяжки 16,8 подачі. Я так і не увімкнув на ніч підігрів. В 00:10 та о 6:30 ПВУ працювала у штатному режимі без зупинки приточного вітряка. Можливо серед ночі і вимикався. Для мене це дивно, бо раніше захист від обмерзання вмикався і при -2. Можливо на температуру вихлопу впливає вологість вулиці чи в будинку? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, МакДо сказав:

. Можливо серед ночі і вимикався. 

статистика вихлопу за останні 2-3 дні. Там до обмерзання ще як до місяця. 

.. внизу не 0, а +2С

Знімок екрана 2024-01-31 141812.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, МакДо сказав:

Можливо на температуру вихлопу впливає вологість вулиці чи в будинку

Вологість з будинку трохи впливає. При вологісті витяжки 35% на вихлопі буде +4С, при 50% вже +6.3С (при однакових параметрах). Як писав @Dmode що по вологості витяжки можна контролювати обмерзання теплообмінника. Виходить якщо витяжна вологість висока, то можна знижувати планку переднагріву. Але для цього потрібно все контролювати і автоматизовувати. По калькулятору Zern при вологості витяжки 35% з вулиці при -2С отримуємо на вихлопі +4С, а при вологості 50% на вихлопі +4С буде при вхідній вуличній -5.5С. Наче в обох випадках не мало б обмерзати, так щей у випадку нижчої вхідної температури маємо більшу температуру подачі на 1С.

Замовив з алі датчик SHT30 в такому виконанні, буду також моніторити вологість витяжки.

image.png.7d48559b049cae5893fb35ba7abfd294.png

Змінено користувачем TaurosRMK
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, yur43 сказав:

треба до рекуператора і після? 

Вологість витяжки до рекуператора, саме вона впливає на температуру витяжки після рекуператора, відповідно і на можливість обмерзання. В рекуперації враховується показники "до", а після які вже будуть, такі будуть ))

Я от думав може перед рекуператором поставити якусь форсунку, яка буде конденсат перекачувати і подавати на витяжку прямо на  рекуператор))) Наче чим більша вологість на витяжці, тим менший ризик обмерзання, відповідно сухий теплообмінник швидше обмерзне, ніж вологий.

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в мене є датчики з боку будинку. Ой, синя - то t вихлопу

 

Знімок екрана 2024-01-31 143709.png

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, yur43 сказав:

в мене є датчики з боку будинку

В мене також майже у всіх кімнатах є датчики температури і вологості, але я не впевнений що до рекуператора доходить середня вологість (враховуючи що в мене є тепловтрати на холодному горищі). Наприклад в ванній вологість 65%, на кухні 50%, в інших двох витяжних приміщеннях хай буде 45%, тоді середня вийде десь 51%. Але з кожного приміщення витягується різний об'єм повітря, саме бьльше з кухні, в сумі майже так само як зі всіх інших. А також по дорозі до рекуператора повітря трохи охолоджується, можливо частина вологи конденсує в повітроводах. От і пора*** тепер яка там вологість перед рекуператором. Тому замовив датчик, так буде точніше.

Буде з кожної сторони рекуператора датчик температури, а на витяжці "до" ще датчик вологості. Таким набором можна контролювати всі необхідні показники і напевно якось прогнозувати обмерзання.

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По калькулятору ефективності показує що при вологості з будинку 70% температура з вулиці може бути -10С, і на вихлопі буде десь +4С, не мало б обмерзати. І при середній вуличній температурі за місяць переднагрів напевно знадобиться всього декілька разів. Але де таку вологість взяти )) Реально треба поливати водою теплообмінник 🤣

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

По калькулятору ефективності показує що при вологості з будинку 70% температура з вулиці може бути -10С, і на вихлопі буде десь +4С, не мало б обмерзати. І при середній вуличній температурі за місяць переднагрів напевно знадобиться всього декілька разів. Але де таку вологість взяти )) Реально треба поливати водою теплообмінник 🤣

Конденсат, що крапає подавати назад?🤣🤣🤣

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Звідки стільки вологи береться що навіть вентиляція не в стані з нею впоратись?

Сенсори перевіряли всі разом в одному місці?

Бо я тут свої перевірив, і все досить сумно.

Навіяно яскравою лаболаторною роботою нашого земляка:

image.thumb.png.a4c0d8b0a8e5ceba5051ce39b59e4c44.png

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, МакДо сказав:

Конденсат, що крапає подавати назад?

А чому б ні? )) Якщо збільшувати вологість витяжки, то ефективність рекуперації росте. По калькулятору Zern саме так виходить, більша вологість на витяжці - більша температура вихлопу - можна зменшувати температуру вуличну і отримувати більшу на приток. Хоча не факт що воно так буде працювати 🤣

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, Dmode сказав:

Навіяно яскравою лаболаторною роботою нашого земляка:

О, наче SHT30 десь по середині, значить має показувати правильно ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

О, наче SHT30 десь по середині, значить має показувати правильно ))

Якщо повезе то так. Вони демонстрували одне з найменьших відхилень по верхніх значеннях, але всеж відхилення присутні.

image.thumb.png.3ed2d99efd99a2180c7b5dc8ec0ec3d5.png

В любому випадку щоб було правильно треба перевіряти/калібрувати над соляними розчинами.

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Dmode сказав:

В любому випадку щоб було правильно треба перевіряти/калібрувати над соляними розчинами.

Як згадував вище @yur43 - це ж не для лабораторії, якщо якісь похибки будуть, то нічого страшного ))

Наче відхилення в межах заводських, максимум 2%, а по замірах навіть менше.

image.png.b09881e7d93db5bf2865ce0165e16060.png

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, TaurosRMK сказав:

А чому б ні? )) Якщо збільшувати вологість витяжки, то ефективність рекуперації росте. По калькулятору Zern саме так виходить, більша вологість на витяжці - більша температура вихлопу - можна зменшувати температуру вуличну і отримувати більшу на приток.

Тільки ви десь загубили закон збереження енергії (точніше термодинаміки), який каже, що вона в рідкому стані та в газоподібному — це трохи різні енергії. Тому вам спочатку треба затратити енергію щоб випарувати рідкий конденст, щоб він потім знову конденсувався.

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, volomoto сказав:

Тільки ви десь загубили закон збереження енергії (точніше термодинаміки), який каже, що вона в рідкому стані та в газоподібному — це трохи різні енергії. Тому вам спочатку треба затратити енергію щоб випарувати рідкий конденст, щоб він потім знову конденсувався.

Хм, тоді виходить потрібно кип'ятити і подавати пару 🤣

Збираємо конденсат в ємність, викачуємо в чайник і подаємо в приточний канал ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Dmode сказав:

Звідки стільки вологи береться що навіть вентиляція не в стані з нею впоратись?

Сенсори перевіряли всі разом в одному місці?

Всі нові датчики кладу разом і калібрую по середньому значенню t і H.

Бетонний будинок з пінопластом по кругу. Дві людини майже постійно вдома. Раніше взагалі була вологість 70%.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, TaurosRMK сказав:

Хм, тоді виходить потрібно кип'ятити і подавати пару 🤣

Збираємо конденсат в ємність, викачуємо в чайник і подаємо в приточний канал ))

Можна спробувати примайструвати ультразвуковий зволожувач. Вирізати з нього мембрану з електронікою, додати насос для перекачки води з після рекуператора. Ціна питання 2к грн)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Влажность повышает КПД потому что вода более теплоемкая и переносит больше энергии и при конденсации эта энергия передается теплообменнику. Это если совсем просто.

Если просто распылять воду ультразвуко - ничего толкового не выйдет. Вам надо воду температуры воздуха иначе распылением будете понижать температуру .

И в итоге в гонитьбе за цифрой ккд рекуператора потеряете на энергии на нагрев, распыление воды. ТК не вся потраченная энергия передается теплообменнику 

Хочется больше КПД - уменьшите объем обмена воздуха, чтобы жильцы смогли нахекать достаточно влаги)

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, yur43 сказав:

Бетонний будинок з пінопластом по кругу. Дві людини майже постійно вдома. Раніше взагалі була вологість 70%.

Це нічого не пояснює, бо навіть якщо 4 людини постійно вдома, при мінімальних 30 кубах на людину вологість не буде такою як на ваших графіках. Або вентиляція на меньшому рівні, або якийсь інший незрозумілий фактор... В мене теж раніше при закритих вікнах можна було отримати вологість понад 60%...

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Dmode сказав:

 Або вентиляція на меньшому рівні, або якийсь інший незрозумілий фактор... 

змішувач в дУші підкапує, дружина любить готувати, миємось часто, прання і сушка в будинку, гідроізоляція під будинком не застосовувалась.

Може все разом і дає таку вологість. Нам комфортно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Dmode сказав:

Навіяно яскравою лаболаторною роботою нашого земляка

Прикольні тести, знайшов тільки сайт автора і одну тему на форумі, там можуть бути всі сенсори адекватні, просто треба було їх на макетній платі ставити врізнобій, а не по 3-5 однакових поруч, як результат крайні можуть краще обдуватися\висихати конвекційними потоками повітря, а ті що всередені запізнюватись і буде картина, що впливає модель, а не розташування сенсору. В мене так термостат сіменса бреше рівно на 1 градус від кількох еталонних саморобних, а все тому, що термостат спроектований не реагувати на конвекційні потоки повітря і навіть має обтічний корпус, щоб повітря не потрапляло всередину і показники не скакали дуже часто, ось такий корпус і буде відхилятись по всім показникам (не тільки вологості) як і ті датчики, що всередені макетної плати (від крайніх)

 

1.jpg

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...