Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Где купить инвертор и LiFePO аккумулятор для дома?

Neou

Рекомендовані повідомлення

05.12.2024 в 13:20, Vikctor сказав:

і припустити що електрика коштує 2,64грн за кВтг

Є одна достатньо відома мережа в Україні. Й бачу, що та мережа на якійсь станції пропонує ось такий тариф.

Електрозарядки

Type 2 – 22кВт(2шт.). Ціна: 12.99 грн/кВт

Type 1 – 7кВт(1шт.). Ціна: 12.99 грн/кВт

 

Якщо взяти лише 20 kWh на 100 км, то вийде ₴259,8 на 100 км, маю автомобіль +/- такого ж розміру з невеликим атмосферним двигуном, який споживає в тому ж самому режимі десь літрів, мабуть, 6 - 7 й це ₴300 - 350.

Так де ж та неймовірна економія, про яку йде мова?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Mr. D сказав:

Якщо взяти лише 20 kWh на 100 км, то вийде ₴259,8 на 100 км

E-golf, заряджаю вдома, вночі, 100 км - виходить 43.2 грн або менше 1 літра бензину/дизелю

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Mr. D сказал:

Звідки у вас такий тариф ₴2,64 за 1 kW? Якщо загальнодержавний тариф ₴4,32 за 1 kW (а це не менше, ніж ₴2,16 протягом 8 годин). Та відповідно тризонного тарифу вже не існує.

 

Як багато в світі невідомих вам речей.) І взагалі-то 2,64грн/кВтг я вказав як середній за рік і навіть завищений щоб у вас не виникало підозр начебто я підраховую в бік електрички. Насправді з 1 жовтня по 30 квітня я заряджатимусь по 1,32грн/кВтг. Все легально. А інша частина року в принципі умовно безкоштовна завдяки СЕС. Але чомусь ціна 50грн/л пального вас не засмутила.) Тут все норм. Напевно просто мався на увазі А76.)

2 часа назад, Mr. D сказал:

Багато Ви знаєте електромобілів, які вже проїхали 200 тис. км?

Ні. Мої знайомі почали купували електрички минулого року. Як і я.

2 часа назад, Mr. D сказал:

Електроавтомобіль - важкий автомобіль з низьким центром ваги.

 

І що в цьому поганого? З вами якось дивно спилкуватись. Давно це помітив. Таке враження що ви щось намагаєтесь донести, але не в змозі це висловити.

3 часа назад, Mr. D сказал:

Щось практика показує, що найповільніші автомобілі за містом - це частіше електромобілі. Мабуть, щось економлять, іншого пояснення не знаю.

В мене таке враження, що ви бачите лишень старі ушатані ліфи чи болти з ВВБ 25-35кВтг, яким в дорозі напевно дійсно треба їхати непоспішаючи, бо замалий пробіг між зарядними станціями. З іншого боку навіщо мені якось мимоволі руйнувати ваш сталий погляд на це. Я і не збірався цього робити, а лишень написав у відповідь (не вам до речі), що кількість ціклів заряджання/розряджання ВВБ для автівок як і для ДБЖ ні є головним показником, бо деградація від часу користування більш значуща.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Mr. D сказал:

Є одна достатньо відома мережа в Україні. Й бачу, що та мережа на якійсь станції пропонує ось такий тариф.

Електрозарядки

Type 2 – 22кВт(2шт.). Ціна: 12.99 грн/кВт

Type 1 – 7кВт(1шт.). Ціна: 12.99 грн/кВт

 

Якщо взяти лише 20 kWh на 100 км, то вийде ₴259,8 на 100 км, маю автомобіль +/- такого ж розміру з невеликим атмосферним двигуном, який споживає в тому ж самому режимі десь літрів, мабуть, 6 - 7 й це ₴300 - 350.

Так де ж та неймовірна економія, про яку йде мова?

Її немає, не хвилюйтеся. Це все вигадки. І автівкі мають можливість заряджатись виключно на комерційних станціях.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 хвилин тому, Vikctor сказав:

І що в цьому поганого? З вами якось дивно спилкуватись. Давно це помітив. Таке враження що ви щось намагаєтесь донести, але не в змозі це висловити.

Тому що це звичайний маркетинг, якого дуже багато навкруги. А саме розв'язання проблеми, яку ж самі маркетологи й придумали.
Ви здивуєтеся, але великий електроавтомобіль вагою тон так 10, який існує вже років так 50, значно швидше долає деякі маршрути зараз в місті й це той шлях яким йдуть розвинуті країни також. Так що повертатися до паротяга не потрібно.

Й зрозуміло, що саме зараз за наявності швидкого зв'язку, достатньо швидкої пошти, електромобіль - це просто сучасна іграшка для тих, у кого є можливість таку іграшку купити на додачу до достатньої дорогої іншої іграшки - приватна СЕС. Й тому щоб отримати якийсь цей достатньо неоднозначний економічний ефект треба, виявляється мати приватний будинок, достатньо потужне під'єднання до електромережі (а таке є не у всіх), ще й оформити знижку на електроопалення.

Впевнений більшість власників електромобілів, які вони купили минулого року, продадуть їх протягом 5 років та куплять новий електромобіль, тому що це той самий телефон, який набридне. )

 

А тепер порівняйте це з практичністю ДВЗ на сьогодні, коли де хочеш (за умови не порушення ПДР) там й залишаєш, не забиваєш голову достатньо на завтра заряду або ні, коли й де додати запас ходу, вийшов з дому й поїхав. Ось це практично, а не оті спори біля якогось магазину, що хтось став на місце, де заряджають електроавтомобілі.

Ви б ще згадали про ККД електродвигуна, а також про ККД ТЕНу, який нагріває повітря, який майже 100%. )

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Mr. D сказал:

 Й тому щоб отримати якийсь цей достатньо неоднозначний економічний ефект треба, виявляється мати приватний будинок, достатньо потужне під'єднання до електромережі (а таке є не у всіх), ще й оформити знижку на електроопалення.

 

Останнє не обов'язкове, бо в середньому моя автівка споживає 280-330кВтг у місяць і відповідно тариф на електроопалення дозволяє економити на авто аж скільки там 400грн за місяць. А загалом дійсно дивно і незрозуміло, чому це я на форумі забудовників припускаю що тут всі або мають, або будують собі будинки. Стосовно потужного приєднання - особисто я заряджаюся з потужністю 12-16А. Йдеться про одну фазу. Дуже потужно.

18 минут назад, Mr. D сказал:

Впевнений більшість власників електромобілів, які вони купили минулого року, продадуть їх протягом 5 років та куплять новий електромобіль, тому що це той самий телефон, який набридне. )

Звичайно. Як зазвичай роблять і власникі ДВЗ та дизельних автівок, яки купують нові авто. А те що електричка це гаджет на колесах і так зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Vikctor сказав:

280-330кВтг у місяць

330 kWh / 30 kWh (на 100 км) = 1100 на місяць, тобто 13,2 тис. км на рік, а не 20 тис. км, про які йшла мова раніше, коли рахували економічний ефект.

Щось не збігається.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Mr. D сказал:

330 kWh / 30 kWh (на 100 км) = 1100 на місяць, тобто 13,2 тис. км на рік, а не 20 тис. км, про які йшла мова раніше, коли рахували економічний ефект.

Щось не збігається.

Ви якось по диагоналі читаєте написане мною? Ще раз спробуйте - я там навіть наводив витрати (причому по верхнему рівню) в різні пори року. Лишень нагадаю, що в Україні не завжди зима.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, Vikctor сказав:

Звичайно. Як зазвичай роблять і власникі ДВЗ та дизельних автівок, яки купують нові авто. А те що електричка це гаджет на колесах і так зрозуміло.

Загалом то з цього розмова й починалася.

Що ДВЗ, якому 5 років - це ліквідніше капіталовкладення, ніж теж саме, але електромобіль станом на сьогодні.
В якийсь момент, схоже, ситуація зміниться, але це точно не 5 років.

Їдучі по місту я не бачу багато електричних таксі, а це саме ті автомобілі, які працюють та мають окупитися (й там точно все пораховано в деталях). От коли більшість з таксі будуть електромобілями тоді, точно можна буде сказати, електромобіль більш практичний та має якусь умовну кращу окупність в багатьох варіантах експлуатації.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ДВЗ, електрички... Прочитавши декілька попередніх сторінок так і не зрозумів -

тема про автомобілі чи "Где купить инвертор и LiFePO аккумулятор для дома?" 

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 хвилини тому, sanyas15 сказав:

ДВЗ, електрички... Прочитавши декілька попередніх сторінок так і не зрозумів -

тема про автомобілі чи "Где купить инвертор и LiFePO аккумулятор для дома?" 

Так сталося, що трохи поза темою.

Але об'єднують тему побутових систем резервного живлення та електроавтомобілів саме батареї, які багато в чому однакові.

Коли мова йде про струми заряджання, розряджання, умови експлуатації, то ті ж самі дописувачі розказують про досвід, який вже було набуто виробниками електроавтомобілів. Наприклад, температурні режими роботи літієвих батарей, питання безпеки експлуатації.

Тому дехто купує батарею від електроавтомобіля, щось там додає й потім каже, що це найекономніше рішення, яке тільки існує. )

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цитата

Тому дехто купує батарею від електроавтомобіля, щось там додає й потім каже, що це найекономніше рішення, яке тільки існує. )


дешевше 1200 дол за 15 квт (із корпусом та бмс)? літій іон варто обговорюбвати окремо, щоб хтось потім не перепутав і не наробив біди

Змінено користувачем newbee2020
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Учора в Епіку побачив цілу купу ліфепо

IMG_6278.thumb.jpeg.1aefb13aa6587f61c0aaf5844c6caf55.jpeg

Цікаво наскільки велика різниця між покупкою і доставкою на тому ж нконі? 

Змінено користувачем Фрай
  • Хаха 2
  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Фрай сказав:

Цікаво наскільки велика різниця між покупкою і доставкою на тому ж нконі? 

Якщо судити строго по ємності то ціни в епіку космос ))
Але що таке WestingHouse я незнаю, точніше чув що це дуже відома фірма, але lifepo4 їхніх не чув. 

Короче тут порівняно з нконом націнка в два рази. Оті що 100Ah, то з нкона 105 мені вийшли щось 6300 за 4 штуки вже вдома з доставкою, а оті що 314 то вони біля 3500-3700 так по памяті получались.

Зараз глянув то 314 Eve получаються 287 євро вже доставкою за 4 штуки. І то вже з перемичками і болтами.
image.thumb.png.7c6fee2ff40c42dbb9e039c603dceaec.png

 

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Фрай сказал:

Учора в Епіку побачив цілу купу ліфепо

IMG_6278.thumb.jpeg.1aefb13aa6587f61c0aaf5844c6caf55.jpeg

Цікаво наскільки велика різниця між покупкою і доставкою на тому ж нконі? 

Крайня праворуч позиція на нконі наразі по 64,5 євро + 11 євро за доставку, тобто разом 75,5 євро або 3350грн. Це за комірки грейд А з терміналами під подвійне кріплення та з бусбарами. Було б дивно якби герегі щось дешево продавали б.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

О, дякую за просвіту, таки епік за часи війни перестав бути магазом доступними цінами.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, Фрай сказав:

О, дякую за просвіту, таки епік за часи війни перестав бути магазом доступними цінами.

Он когда либо был таким? У них по-моему всегда маржа в 200% была

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та ні, колись там ціни були більш доступні ніж на ринку і якщо ти в них закупався то ще й знижки давали, а зараз вкотре звернув увагу, що таки переплачуєш.

Хоча та ж побутова техніка поки що тримається на рівні. 

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, anabioz сказал:

А не дешевше зараз купити готовий акумулятор на 5-10кв? Ціни вже тавой...

Від відомого виробника значно дорожче - орієнтовно вдвічі. Від нонейм може бути сюрпрайз, хоча й при цьому це все одно дорожче.

  • Лайк 3
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

дорожче не в двічі. дея 5.1кв від 35000 грн. скільки самозбір?

16s 314Ah з jk BMS та фабричним корпусом до 65к

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

38 минут назад, МакДо сказал:

16s 314Ah з jk BMS та фабричним корпусом до 65к

В мене э замлвлення на типу таких батарей 10шт і в такій вартості. Продасте?

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, Dalet сказав:

В мене э замлвлення на типу таких батарей 10шт і в такій вартості. Продасте?

Ні, для себе робитиму.

Eve 314Ah A grade 1шт - 72 євро з доставкою

jk BMS 16s20p 129 долара 

корпус 10500

ну і пару тис на всяке

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Александр Аврамчук сказал:

дорожче не в двічі. дея 5.1кв від 35000 грн. скільки самозбір?

Самосбор 5кВтг не уявляю скільки, бо для самозбору такі малі не дуже вигідні - всі інші витрати окрім комірок таки само як для збірки 15кВтг. Так ось для збірки 15кВтг вартість 1кВтг біля 100$. Так що ви праві - не вдвічі а як у вашому прикладі - на 60%. Я скоріше пілон з дайнесом мав на увазі, хоча напевно наразі й вони подешевшали.

Змінено користувачем Vikctor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...