Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

4 часа назад, Made in USSR сказал:

 Пока подробности не в курсе ( какое авто ,что сломалось ,что с ним сейчас  ) . Дело не только в поломке авто ,а дело в том ,что при поломке электромобиля , дотащить на веревке никуда нельзя ! Заночевать в теплом авто нельзя . Риски в прифронтовых районах высокие с этим электродерьмом. Вот вчера человек и попал в такую ситуацию. 

 

Чому електромобіль - це «електролайно», а людина, яка не читає чи не вникає в нюанси експлуатації- «человек»? В описаному випадку правильно казати «мавпа за кермом електромобіля» 

  • Лайк 1
  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ЧТО за бредятина ? причем инструкция ? Зарядил и поехал , это что космическая станция ? Ехал ,а потом перестал и все. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Vikingua сказал:

и петли есть и возить можно, естественно с ограничениями, все указано в инструкции
более того так можно заряжять машину с помощью рекуперации.

 

 

 

со своим авто можете делать ,что хотите , особенно если в голове опилки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не все так просто з буксируванням, наче й можно зарядити, але не все так просто, можна й спалити.

Це як АКПП, можно буксирувати, обережно, можна навіть завести двигун з буксиру, але можна і пожалкувати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Блять опять, це форум! Поставили питання - дали відповіть і все! Нахера оцей перепост новин? Відписався від Електромобілі-1, відписуюсь і від Електромобілі-2 ))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що за дурницю читаю про буксирування? Мою Tesla Model Y Performance можна буксирувати аж бігом. Ще і батарея буде заряджатися поки буксирують. Понакупляють старого мотлоху, потім пишуть , що не можна, бо в їх металобрухту немає такої функції.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не звертайте уваги, ви як завжди праві, крім Вас інші пишуть лише дурню, будьте поблажливі, навколо одні ніщеброди на мотлоху, що з нас узяти? 
 

2 години тому, allanek сказав:

Понакупляють старого мотлоху, потім пишуть , що не можна, бо в їх металобрухту немає такої функції.

:pozor:

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 2
  • Дякую 1
  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Фрай сказав:

, ви як завжди праві

А чого так мало тексту? Зазвичай ви починаєте  з  "мадам" і потім присвячуєте мені простирадло тексту з повним описом моєї особистості. 

Сарказм зрозуміла, але так, я права, без сарказму. Бо в новій темі повторюється те саме, що і в першій -  " електрички не маю  але то недоавтомобіль, в якому все погано". В кращому випадку сидять пасажирами в електричці і потім пишуть усіляки дурниці. Коли набридає читати ці дурниці, кажу про це.

 Ще раз. На початку теми було сказано, що ця тема відкрита для об'єктивного погляду на електрички, з перевагами та недоліками.  Якщо вони були чи є в електричках, які мала (маю) в користувані, то я так в кажу, що подобаєтья,  а що ні.  Тому, якщо читаю тільки про перекоси негативу, без об'єктивного погляду, то реагую, як вважаю за потрібне. Це зрозуміло? 

5 годин тому, Фрай сказав:

навколо одні ніщеброди на мотлоху, що з нас узяти? 

Як мінімум, не писати всяку хню 🤦‍♀️

Ще раз. Електрички не ідеальні. Але я маю досвід і в мирний час, і в  повномасшабне вторгнення, і не маю причин бути незадоволеною. То чому я маю якось інакше реагувати, коли хтось купив те, що не дуже вписується в його обставини, світогляд та таке інше, бо в голові не вистачило клепки зробити правильний вибір? Ні, не маю. І абсолютно згодна з цим 

05.12.2024 в 13:44, S_Vladimir_79 сказав:

Чому електромобіль - це «електролайно», а людина, яка не читає чи не вникає в нюанси експлуатації- «человек»? В описаному випадку правильно казати «мавпа за кермом електромобіля» 

👏

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.12.2024 в 10:12, US7IGN сказал:

Нова машина на гарантії? В сервіс дзвонити. Тотал зі смітника? Дякувати що не примушують утилізувати за власний рахунок.

В сервіс в 22 години ночі?  Знаю в Києві одного "главного" електрика\діагноста\електронщика по електрокарам однієї знаної фірми-продавана китайського непотріба, то він і на роботу приходить не раніше 11-ї, все зав"язано на нього, захворів, і вся ваша гарантія відсовується на невизначений термін...  Стосовно Зікрів - гарна автівка, але навіть з конвеєру може прийти з недожатими клемами і тоді світопляска і танці з бубнами гарантована на місяці вперед...,  заміна блоків можлива лише на новий блок який буде їхати невідомо скільки, а потім ще й потрібно його прописувати в більшості випадків онлайн за допомогою чарівного китайця за купу грошей.., імхо

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До речі, стосовно гарантійного сервісу. Чоловік міняв шини. Хотів іншу гуму, ніж стояла з заводу. Ні, не можна, інакше гарантія анулюється. 

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, hause сказав:

В сервіс в 22 години ночі?  Знаю в Києві одного "главного" електрика\діагноста\електронщика по електрокарам однієї знаної фірми-продавана китайського непотріба, то він і на роботу приходить не раніше 11-ї, все зав"язано на нього, захворів, і вся ваша гарантія відсовується на невизначений термін...  Стосовно Зікрів - гарна автівка, але навіть з конвеєру може прийти з недожатими клемами і тоді світопляска і танці з бубнами гарантована на місяці вперед...,  заміна блоків можлива лише на новий блок який буде їхати невідомо скільки, а потім ще й потрібно його прописувати в більшості випадків онлайн за допомогою чарівного китайця за купу грошей.., імхо

ну я ж не знаю як ви там економити збиралися...

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, allanek сказал:

До речі, стосовно гарантійного сервісу. Чоловік міняв шини. Хотів іншу гуму, ніж стояла з заводу. Ні, не можна, інакше гарантія анулюється. 

Інші в сенсі інший розмір, чи іншого виробника? Це плюс, чи мінус?)  До речі, не знаю, як зараз, а раніше у багатьох брендів, якщо шини без омологації, то могли зняти з гарантії. Порше, БМВ точно, здається мерс теж.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Gonchik сказав:

Це плюс, чи мінус?)

Мабуть підвіска занадто м'яка )

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Gonchik сказав:

Інші в сенсі інший розмір,

Знімається гарантія на привід, якщо інший розмір.

6 хвилин тому, Gonchik сказав:

Це плюс, чи мінус?)

Вирішуйте самі.

....................

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Mr. D сказав:

Їдучі по місту я не бачу багато електричних таксі, а це саме ті автомобілі, які працюють та мають окупитися (й там точно все пораховано в деталях). От коли більшість з таксі будуть електромобілями тоді, точно можна буде сказати, електромобіль більш практичний та має якусь умовну кращу окупність в багатьох варіантах експлуатації

Повністю згоден: таксисту першому повинна бути вигідна електричка, але він не може собі дозволити її купити, а коли вже стане мільйонером, то нахера йому наматувати 3000км на тиждень, коли краще плавати у басейні? Тож електричка це просто перехідний період як і квартира до чогось кращого...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

06.12.2024 в 21:26, normal сказав:

Блять опять, це форум! Поставили питання - дали відповіть і все! Нахера оцей перепост новин? Відписався від Електромобілі-1, відписуюсь і від Електромобілі-2 ))

Або гіршого.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, normal сказал:

Повністю згоден: таксисту першому повинна бути вигідна електричка, але він не може собі дозволити її купити, а коли вже стане мільйонером, то нахера йому наматувати 3000км на тиждень, коли краще плавати у басейні? Тож електричка це просто перехідний період як і квартира до чогось кращого...

Дайте кожному таксисту особисту розетку і місце під його підʼїздом, тоді побачите, скільки буде їх в таксі.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 хвилин тому, S_Vladimir_79 сказав:

Дайте кожному таксисту особисту розетку і місце під його підʼїздом, тоді побачите, скільки буде їх в таксі.

Таксист може оселитися за містом в селі, заряджати там автомобіль та їздити на роботу в місто. Але чи це буде вигідно тому таксисту на електроавтомобілі?
В місті розетки є на відстані 10 - 15 хвилин від під'їзду, але там тариф від ₴10.

А щодо того, якби всі заряджали свої автомобілі та, ще й в вночі. А якщо це 100 автомобілів одночасно біля одного будинку. На всіх вистачить потужності локальної енергосистеми? Думаю, що ні, тому цей процес переходу на електромобілі поступовий й не такий швидкий, як самі електроавтомобілі. )

 

Тому я загалом вважаю, що поки що електроавтомобіль достатньо нішева опція для тих, хто часто їздить, скажімо, в місто на роботу та заряджає свій автомобіль від своєї ж СЕС, де влітку значні надлишки енергії, а взимку користується тарифом для електроопалення. Але друге явище тимчасове.

Та й з СЕС не все так просто, надлишки енергії є вдень, а вдень автомобіль умовно на роботі, то ж велика частина енергії СЕС все ще не потрапляє в автомобіль.

Змінено користувачем Mr. D
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, allanek сказав:

Знімається гарантія на привід, якщо інший розмір

Це навіть логічно. )
Як можливо назвати нормальною експлуатацію шини, коли та тре підкрилок? )

Та й загалом крайні положення колеса в динаміці - це не зовсім приміряти колесо на підйомнику. Це одна з задач інженерів виробника - розрахунок та подальше тестування правильного розміру колеса.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Mr. D сказав:

Та й з СЕС не все так просто, надлишки енергії є вдень, а вдень автомобіль умовно на роботі, то ж велика частина енергії СЕС все ще не потрапляє в автомобіль.

Ще є двозонний  тариф. На відміну від тарифу на електроопалення, він  ( поки що) явище постійне. Ми так і заряджали автівку - або вдень від СЕС або вночі по половинному тарифу.  СЕС та електричка з'явились в нас, майже, одночасно. 

5 годин тому, Mr. D сказав:

Це навіть логічно. )

Не знаю подробиць, не цікавилась, чому в нього була думка про інший розмір, чи то він цікавився загальною інформацією про гарантійні випадки, але сказав, приблизно, те саме, що і ви з приводу інженерної думки.

5 годин тому, Mr. D сказав:

Таксист може оселитися за містом в селі, заряджати там автомобіль та їздити на роботу в місто. 

Про таксі не скажу, хоч їх і було на електричках чимало в Києві до повномасштабки, а от персонал підрядника, що ставив нам СЕС, весь їздив на електричках. Їздили всією Україною. Якось я зателефонувала з якимось питанням, то почула у відповідь, що " я зараз ( зранку) у Полтаві, а після обіду повернусь до Києва та заїду до вас".  

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, normal сказал:

Повністю згоден: таксисту першому повинна бути вигідна електричка, але він не може собі дозволити її купити, а коли вже стане мільйонером, то нахера йому наматувати 3000км на тиждень, коли краще плавати у басейні? Тож електричка це просто перехідний період як і квартира до чогось кращого...

У нашому місті більшість таксі саме єлектричкі,впевнений що і в інших то саме,Ви просто сильно до того не придивляетесь.У мене син працював будівельником і зі мною в Україні і в Канаді,рік назад купив собі єлектричку і таксує у Чернівцях,відносно попередніх робіт це просто відпочинок с чудовим заробітком.Купив єлектричку за 20 000 баксів і вже повністю відбив її вартість.Живе на 7 поверсі і заряджається від подовжувача з квартири.Особисто я дивлячись на такі розклади купив собі точно таку саму єлектричку і вже 3 місяці таксую у себе вдома,заряджаюся дома по нічному тарифу.Так як мій бізнес це виноград,то холодних пів року я просто бив байдикі,а зараз маю не напряжну роботу з нормальним додатковим заробітком.Знаючі з середини розклади по таксі особисто я взагалі не розумію як можно нормально заробити  на машинах з ДВЗ.

  • Лайк 2
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 годин тому, Mr. D сказав:

Та й загалом крайні положення колеса в динаміці - це не зовсім приміряти колесо на підйомнику. Це одна з задач інженерів виробника - розрахунок та подальше тестування правильного розміру колеса.

Зазвичай шина на один розмір більше не торкається підкрилків - саме з таким запасом воно розраховується.

Але крім зазорів є ще один аспект - зі збільшенням діаметра колеса зменшується запас ходу. І якщо для ДВЗ це не критично, то для електричок це болюча тема )

Цитата

збільшення профілю з 35 до 45 може збільшувати витрату батареї до 15%.

energyup.com.ua/yak-kolesa-vplyvaiut-na-zapas-khodu-elektromobilia/?srsltid=AfmBOor6bS3R6hSzwBjjD3YADCJhimAEVd-2hgsjPRA5JQ0tQKBdbkf1

 

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 Цитую чоловіка. Розмір шини 275/35/R21, диск виходить за шину. Шина розтягнута навмисно. Було бажання поставити трохи вище та ширше, але сам визнав, що в Перфоменсі нічого колхозити не потрібно.

 Виповзло... Блазень він і є блазнем. Що з будинками, що з островами, що з обізнаністю електричок та їх підвісок, що з тиканням вподобайок :pozor:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...