Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Заряджання LFP батареї вночі по нічному тарифу та розряджання вдень

Mr. D

Рекомендовані повідомлення

Хотів би спитати у спільноти є станом на сьогодні економічний сенс у заряджанні LFP батареї по нічному тарифу (₴2,16) з подальшим використанням накопиченої енергії вдень?

Якщо підійти до питання з погляду що батарея вже є, то, звісно, або не використовувати батарею зовсім (й батарея все одно деградує в будь-якому зарядженому стані), або використовувати хоч якось.

Там питання більше в тому, є економічний сенс купляти нову батарею для такого режиму роботи або ні, якщо електропостачання стабільне.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну а сколько потребления в день (дневной тариф)? А потом какие потери у инвертора? Какое его собственное потребление?

И тогда можно понять сколько за месяц на экономите и за сколько лет аккум отобьется 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, ЯД сказав:

Ну а сколько потребления в день (дневной тариф)? А потом какие потери у инвертора? Какое его собственное потребление?

И тогда можно понять сколько за месяц на экономите и за сколько лет аккум отобьется 

Єдиний тариф в Україні, який зараз існує, це 50%/100% (нічний/денний), тобто ₴2,16/₴4,32. Відповідно 1 kWh на ₴2,16 дешевше вдень, ніж вночі.

Скажімо, за 16 годин, коли діє денний тариф, споживання складає 7 - 8 kWh (хоча, звісно, в якісь дні менше, а в якісь дні й більше). Відповідно за 8 годин нічного тарифу достатня потужність, щоб заряди батарею з умовних 0% до 100%.

Думаю, що в середньому інвертор споживає до 10% у разі заряджання батареї, так й до 10% у разі розряджання батареї, тобто до загального споживання всіх споживачів, ще треба додати близько 20% витрат на перетворення напруги спочатку AC > DC, потім DC > AC.

 

Й ось, до речі, одразу виникає задача\проблема, що робити, якщо вдень споживання буде більшим, ніж наявна збережена кількість енергії. Якось треба виходячи зі значення SOC ввімкнути зовнішню лінію, але, скажімо, поки що не давати можливість інвертору заряджати батарею, якщо не прийшов час нічного тарифу.

Це, схоже, дещо збільшує ціну такої інсталяції тому, що за допомогою якогось простого китайського інвертора такий алгоритм вже не вдасться реалізувати.

Змінено користувачем Mr. D
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перевірити це можна дуже просто - ставимо лічильник після інвертора (до інвертора вже стоїть від ДТЕКа). В 07:00 батарея повинна бути зарядженою, вимикаємо мережу, записуємо показання. в 23:00 ми маємо на лічильнику після інвертора те скільки ми забрали, вмикаємо мережу та чекаємо поки батар4я зарядиться. Коли батарея зарядиться до 100 ми отримаємо цифру скільки треба взяти з мережі. Рахуємо різницю, ККД.  Правда доведеться у цей день забути про ЗТ.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Економічного сенсу тут особливого немає.

Використовую батарею 7кВтг в такому режимі. Протягом дня на ній висить холодильник, мікрохвильовка, духовка, посудомийка, чайник і освітлення. З 7 до 23 вона висаджується до 10-20% залишку ємності в залежності від часу користування духовкою і посудомийкою.

якась економія звісно є, але враховуючи вартість батареї, термін окупності суто під цей режим прямує до нескінченності. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, outdoor24 сказав:

термін окупності суто під цей режим прямує до нескінченності. 

Пока тарифы не подняли еще в несколько раз)

Но вообще согласен, ради этого покупать аккум не стоит, но если он уже есть, то использовать имеет смысл, но не считать окупаемость 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Mr. D сказав:

тому, що за допомогою якогось простого китайського інвертора такий алгоритм вже не вдасться реалізувати.

Розглядали Solar Assistant з його можливостями автоматизації простих китайських інверторів?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...