Mr. D Опубліковано: учора в 15:04 Поділитись Опубліковано: учора в 15:04 (змінено) Хотів би спитати у спільноти є станом на сьогодні економічний сенс у заряджанні LFP батареї по нічному тарифу (₴2,16) з подальшим використанням накопиченої енергії вдень? Якщо підійти до питання з погляду що батарея вже є, то, звісно, або не використовувати батарею зовсім (й батарея все одно деградує в будь-якому зарядженому стані), або використовувати хоч якось. Там питання більше в тому, є економічний сенс купляти нову батарею для такого режиму роботи або ні, якщо електропостачання стабільне. Змінено учора в 15:05 користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: учора в 15:10 Поділитись Опубліковано: учора в 15:10 Ну а сколько потребления в день (дневной тариф)? А потом какие потери у инвертора? Какое его собственное потребление? И тогда можно понять сколько за месяц на экономите и за сколько лет аккум отобьется Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 23 години тому Автор Поділитись Опубліковано: 23 години тому (змінено) 1 година тому, ЯД сказав: Ну а сколько потребления в день (дневной тариф)? А потом какие потери у инвертора? Какое его собственное потребление? И тогда можно понять сколько за месяц на экономите и за сколько лет аккум отобьется Єдиний тариф в Україні, який зараз існує, це 50%/100% (нічний/денний), тобто ₴2,16/₴4,32. Відповідно 1 kWh на ₴2,16 дешевше вдень, ніж вночі. Скажімо, за 16 годин, коли діє денний тариф, споживання складає 7 - 8 kWh (хоча, звісно, в якісь дні менше, а в якісь дні й більше). Відповідно за 8 годин нічного тарифу достатня потужність, щоб заряди батарею з умовних 0% до 100%. Думаю, що в середньому інвертор споживає до 10% у разі заряджання батареї, так й до 10% у разі розряджання батареї, тобто до загального споживання всіх споживачів, ще треба додати близько 20% витрат на перетворення напруги спочатку AC > DC, потім DC > AC. Й ось, до речі, одразу виникає задача\проблема, що робити, якщо вдень споживання буде більшим, ніж наявна збережена кількість енергії. Якось треба виходячи зі значення SOC ввімкнути зовнішню лінію, але, скажімо, поки що не давати можливість інвертору заряджати батарею, якщо не прийшов час нічного тарифу. Це, схоже, дещо збільшує ціну такої інсталяції тому, що за допомогою якогось простого китайського інвертора такий алгоритм вже не вдасться реалізувати. Змінено 23 години тому користувачем Mr. D 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
k-master Опубліковано: 21 година тому Поділитись Опубліковано: 21 година тому Перевірити це можна дуже просто - ставимо лічильник після інвертора (до інвертора вже стоїть від ДТЕКа). В 07:00 батарея повинна бути зарядженою, вимикаємо мережу, записуємо показання. в 23:00 ми маємо на лічильнику після інвертора те скільки ми забрали, вмикаємо мережу та чекаємо поки батар4я зарядиться. Коли батарея зарядиться до 100 ми отримаємо цифру скільки треба взяти з мережі. Рахуємо різницю, ККД. Правда доведеться у цей день забути про ЗТ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
outdoor24 Опубліковано: 20 годин тому Поділитись Опубліковано: 20 годин тому Економічного сенсу тут особливого немає. Використовую батарею 7кВтг в такому режимі. Протягом дня на ній висить холодильник, мікрохвильовка, духовка, посудомийка, чайник і освітлення. З 7 до 23 вона висаджується до 10-20% залишку ємності в залежності від часу користування духовкою і посудомийкою. якась економія звісно є, але враховуючи вартість батареї, термін окупності суто під цей режим прямує до нескінченності. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 20 годин тому Поділитись Опубліковано: 20 годин тому 3 хвилини тому, outdoor24 сказав: термін окупності суто під цей режим прямує до нескінченності. Пока тарифы не подняли еще в несколько раз) Но вообще согласен, ради этого покупать аккум не стоит, но если он уже есть, то использовать имеет смысл, но не считать окупаемость 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МакДо Опубліковано: 20 годин тому Поділитись Опубліковано: 20 годин тому 3 години тому, Mr. D сказав: тому, що за допомогою якогось простого китайського інвертора такий алгоритм вже не вдасться реалізувати. Розглядали Solar Assistant з його можливостями автоматизації простих китайських інверторів? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 8 годин тому Поділитись Опубліковано: 8 годин тому 11 годин тому, МакДо сказав: Розглядали Solar Assistant з його можливостями автоматизації простих китайських інверторів? шо по цінам на солар асістант?) Тут стоїть питання про економію пару грн в день, а Ви про платний софт 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
denis-k Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 16 часов назад, Mr. D сказал: Єдиний тариф в Україні, який зараз існує, це 50%/100% (нічний/денний), тобто ₴2,16/₴4,32 еще Электроотопление, только его нужно еще получить ночью в отопительный сезон ₴ 1,08 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 18 годин тому, Mr. D сказав: Хотів би спитати у спільноти є станом на сьогодні економічний сенс у заряджанні LFP батареї по нічному тарифу (₴2,16) з подальшим використанням накопиченої енергії вдень? В мене є економічний сенс, бо інвертор і так вже є, батарея є, тому гріх не використовувати це для зменшення рахунків. В мене повністю електричний будинок включно з опаленням, тому взимку я все споживання переношу на ніч. Ось така картина імпорту з мережі за січень 25-го року: А ось так виглядає розподіл навантаження день-ніч: Денного споживання є більше, але денний імпорт майже нульовий. Баланс не сходиться, бо тут не врахована сонячна генерація. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому 22 години тому, Mr. D сказав: Й ось, до речі, одразу виникає задача\проблема, що робити, якщо вдень споживання буде більшим, ніж наявна збережена кількість енергії. Якось треба виходячи зі значення SOC ввімкнути зовнішню лінію, але, скажімо, поки що не давати можливість інвертору заряджати батарею, якщо не прийшов час нічного тарифу. Це, схоже, дещо збільшує ціну такої інсталяції тому, що за допомогою якогось простого китайського інвертора такий алгоритм вже не вдасться реалізувати. в мене на віктроні все це без проблем працює вже більше ніж півроку (щоправда останній місяць виключив, хотів подивитися як зміниться рахунок але то так важко бо споживання трошки відрізняється місяць до місяця, хоча замітно що треба більше платити), налаштовується в пару кліків (ну хай півгодини) якщо знати як ) якщо SOC знижується нижче заданого рівня, то вмикається подача з grid транзитом, а заряджання всеодно вночі. Економії в умовах квартири негусто, але вона є, чого б не скористатися якщо все куплено. А спеціально заради нічного тарифу це все городити при 7квт в день споживання - думаю не вартує. Для того ще потрібен економний інвертор а не що попало. І ще потрібно обмежити струм заряду батареї щоб він був в точці максимального ККД, бо інакше там мова про 10% втрат навряд чи буде (викладав раніше графіки залежності ккд від струму заряджання і інвертування на віктронах). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз